|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ze willen Claire geen verdriet doen"
Amanda en Brian kijken onder het genot van een hapje en drankje naar het tafereel in de tuin. "De families weten wel dat het geen echt huwelijk is, maar ze zijn hier voor Claire", zegt Brian. " Ze willen haar geen verdriet meer doen. Wij weten hoe Huub is. Hij zal zich niet kunnen inhouden", vervolgt de Antilliaan grinnikend. Amanda is het er mee eens en ook Jaap, die net binnen komt, denkt te weten hoe het zit. Gelukkig lijken de huwelijksgasten het toch naar hun zin te hebben!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
djen
|
|
|
hup naar huis met die viezerikke..
hebben ze t over verlagen ..nou bram jij en je zus clair zijn dus samen niks..moet ie beetje ketup in brains bed spuiten wauwwwww klein kind |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Vieze hond die eric om jaap eruit te stemmen lullo jaapio is the best |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Die vieze flikker is te erg....wat een lul....hij wil dat Huub verliest,(wat ik wel weer mooi vindt) door te zeggen dat Huub zijn sterkste teammaat moet laten vallen!!! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
script 576.. jaap vertrekt 15 mei. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Ik hoop op een boete voor Claire,voor haar familie voor het zitten aan persoonlijk bezit van Brian en Amanda!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 19:50 schreef Nikos het volgende:Ik hoop op een boete voor Claire,voor haar familie voor het zitten aan persoonlijk bezit van Brian en Amanda!!! ik heb het gemist, welk persoonlijk bezit? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ik heb claire niets zien doen?? |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
je ziet wel meer dingen niet |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: nee nog erger haar familie, maar ja die mag toch alles, papa claire regelt het wel weer, aso´s |
|
|
|
|
Lieve
|
|
|
Wat zielig voor die tv hoer Amanda dat er niemand iets met haar wil. Al helemaal niet trouwen! Publiekelijk misbruik maken en bedreigd worden... aangevallen, gestompt, geknepen, bespuugd worden wel, maar trouwen niet.... tja. Dan ben je wel zielig in je trouwjurkje op de tweede rang natuurlijk! |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
o lieve je hebt het over claire |
|
|
|
|
visje
|
|
|
Thanks voor alle filmpjes Ben benieuwd Ik zag toch dat Huub Claire flink duwde en Claire Huub Huub had Brain toch gehoekt? Bed is toch vies gemaakt De jurk van Amanda vlekken was dat niet persoonlijk bezit Zijn er geen reden om boetes uit te delen met bovenstaande? |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ach visje, alleen al het vrijgezelle feestje van huub was al genoeg voor een exit. alcohol gebruik terwijl er een verbod is, fisiek geweld, enz. |
|
|
|