BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Theo barst los...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 23 april 2008 - 20:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Theo barst los...

Huubs vader Theo is helemaal vol van alle liefde om hem heen en dat laat hij zijn zoon merken ook. "Ik zit helemaal te genieten van je hoe je het hier doet. Ik steun je door dik en dun. Ik sta helemaal achter je. Voor mij ben je alles! Ik hou van je!", zegt hij liefkozend. Huub is duidelijk geraakt door deze intieme bekentenis. "En ik van jou!", antwoordt hij geëmotioneerd. "En nu ben ik getrouwd!", grinnikt hij er achter aan. "Misschien ben ik wel de volgende", oppert zijn vader glunderend over zijn nieuwste liefde. Huub moet lachen. "Ho, rustig aan pap! Die keuze neem je pas na dertig dagen! Ik moet haar eerst keuren", houdt hij zijn vader in toom. Gelukkig zijn ze het samen wel over Claire eens. "Zij is heel bijzonder. Ze is zo lief", zwijmelt Theo over zijn schoondochter. Dat zit wel snor!

bron: tien.tv
devil
 devil - woensdag 23 april 2008 - 22:00   quote  deeplink  
zwijmel maar lekker verder
marja
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 23 april 2008 - 22:01   quote  deeplink  
zwijmel samen met Huub de kooi uit, als het kan morgenochtend. morgenavond na de stemming mag ook
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 23 april 2008 - 22:02   quote  deeplink  
De vader van Huub, dat is pas eng.
pauline
 pauline - woensdag 23 april 2008 - 22:10   quote  deeplink  
jullie zijn waarschijnlijk gewend dat jullie vader er op los slaat,,,, maar echt , het kan ook anders,, weten jullie,?? er zijn gezinnen waar liefde heerst, sneu dat jullie dat hebben moeten missen
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 23 april 2008 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2008 - 22:10 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
jullie zijn waarschijnlijk gewend dat jullie vader er op los slaat,,,, maar echt , het kan ook anders,, weten jullie,?? er zijn gezinnen waar liefde heerst, sneu dat jullie dat hebben moeten missen
Wie heeft het over slaan ? tot nu toe alleen jij.
Ik zeg eng omdat hij een quasi mooi verhaal stond te vertellen tegen Brian en Amanda en vervolgens keurt hij goed wat Huub doet. Je zou geloven dat hij het meende ook.
Dr C
 Dr C - woensdag 23 april 2008 - 22:17   quote  deeplink  
vader van clair judas izcariot had zijn meester voor 12 zilver ringen veraden maar jij heb je eigen bloed en dochter voor nog minder veraden en zonen van deze man jullie hebben niet als broers gehandelt om jullie zus(je) van een wolf in schaaps kleren te behoeden schande over jullie
( afgehaald van een ander forum: Dr C)
Lieve
 Lieve - woensdag 23 april 2008 - 23:15   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Theo! Je mag terecht trots zijn op je zoon en je schoondochter! Mooie mensen! Schoonheid zit inderdaad van binnen. Ongelofelijk dat Huub na al die maanden tussen dat schorrie morrie nog rechtop staat. Het komt wel goed straks!
trapper
 trapper - woensdag 23 april 2008 - 23:18   quote  deeplink  
go ben maar trots op zo´n door en door rotte jongen, in en in triest dat mensen het nog voor die hufter opnemen, die zijn zelf net zo

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Theo barst los...

0.0043408