BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ron heeft een onderonsje met Jaap

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 23 april 2008 - 20:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ron heeft een onderonsje met Jaap

Ron, Claires vader, geniet met volle teugen van Jaaps sublieme zwemkwaliteiten. Dan ziet hij zijn kans schoon om ook de Briellenaar een hart onder de riem te steken. Hij maant Jaap tot stilte en geeft aan dat hij hem iets belangrijks wil vertellen. "Ik kijk heel veel naar je en er zijn wat nare momenten maar ik vind je wel sympathiek", brandt Ron los. "Ik ben ook best lief, mijn buik is slecht maar Jaap is lief!", antwoordt de grote Miljonair. Ron geeft hem een vriendschappelijk klopje op de rug en Jaap geeft de beste man zijn mooiste glimlach. Zodra Ron Jaap de rug weer toekeert laat de Miljonair echter duidelijk blijken dat hij het maar wat bizar vindt...

bron: tien.tv
devil
 devil - woensdag 23 april 2008 - 20:15   quote  deeplink  
ron de schijnheilige
een weekje geleden was z,n vrouw zo beledigd door jaap
dat hij z,n dochter uit de kooi wou halen
ook last van een kortemijn geheugen,zit schijnbaar in de familie
marja
djen
 djen - woensdag 23 april 2008 - 20:51   quote  deeplink  
juist onbekend maar daty kan daar in die familie hoor dat mag ook scheld die ouwe moer maar uit ..en dan krijg je complimenten en je mag nog trouwen ook hahahhha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ron heeft een onderonsje met Jaap

0.0047221