|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Zorg dat Jaap oprot!"
Erik neemt Huub even apart in de huiskamer. "Zorg dat je Jaap kwijtraakt op 15 mei. Het is makkelijk want hij is in zijn eentje", zegt Erik heel stellig. "Als het even kan, doe ik dat ook", spreekt de Oldenzaler uit. "Jij bent af en toe te goedgelovig hoor, je moet zorgen dat hij oprot", waarschuwt de ex-Miljonair zijn vriend. Het zet Huub duidelijk aan het denken, zal hij inderdaad zijn 'teammattie' wegspelen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Vuile vieze pis nicht echt Palma zei vandaag nog dat jou leven zo onderste boven is dus je hebt niks te doen heb zelf gezien en altijd geweten dat jij het liefst met kikker wilt trouwen jij bent verliefd op een kikker vuile kikkerdril |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
eric wel even het pakje sigaretten betalen die je hebt meegejat |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Eric is echt een smerig ventje. Hij kan een voorbeeld nemen als nicht aan Ricardo, die heeft tenminste klasse! |
|
|
|
|
devil
|
|
|
vind ik ook boudewijn eric is een valse nicht marja |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
maar als huub besluit om jaap eruit te krijgen,, dan is het wel historie JAAP |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Boudewijn ik had de stream aan maar klopt dat die Bram gespugt op het bed van amanda en brain weet je dat ? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: haha, denk je dat nou echt?
dat gaat nooit van z'n leven werken! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 20:18 schreef Merty het volgende:Boudewijn ik had de stream aan maar klopt dat die Bram gespugt op het bed van amanda en brain weet je dat ? ik weet het nog niet, ben streams aan het terugkijken, zal even duren voor het filmpje klaar is |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 20:19 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik weet het nog niet, ben streams aan het terugkijken, zal even duren voor het filmpje klaar is oke ik wacht even thanks |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 20:18 schreef Merty het volgende:Boudewijn ik had de stream aan maar klopt dat die Bram gespugt op het bed van amanda en brain weet je dat ? Hij heeft een of ander saus onder de deken gegooid. Huub weet ervan, had nog tegen Bram gezegd je wordt gevold en wees naar de camera. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
achhh die flikker is geen euro waard ...kan iemand jaap een briefje toestoppen dat hij de beslissende stem heeft om huub eruit te flikkeren |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
hij heeft ketchup in het bed gespoten |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
maar Brian en Amanda verdenken nu Eric, of niet? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Weet ik niet. Brian was goed link maar wist zich nog in te houden. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ja stelletje honden dat zijn ze en regie maar in de kont van barbarpapa want ze zijn zogenaamd netjes opgevoed pffffffffffff laat me niet lachen dikke opgeblazen kikker |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Zie je,het is alleen het heilige huwelijk,dus geen echt trouwen voor de wet....allemaal toneel dus!!! Wat een rare mensen die allemaal kaartjes en cadeaus hebben gestuurd voor een dus (blijkt nu) NEP huwelijk!!! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
jaap moet gewoon als wraak dat hij tegen gewerkt wordt door de regie ...huub eruit stemmen verliezen ze inkomsten van al die doorgedraaide nolivers |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 20:36 schreef Nikos het volgende:Zie je,het is alleen het heilige huwelijk,dus geen echt trouwen voor de wet....allemaal toneel dus!!! Wat een rare mensen die allemaal kaartjes en cadeaus hebben gestuurd voor een dus (blijkt nu) NEP huwelijk!!! was er weer een grote verzamlel actie om fans op te lichten ?? zal me niet eens verbazen als iedereen een euro moet zetten om een kado te kopen anders mag gje geen lid blijven ahum ahum (nolive) |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Weg met Huub dus!!!!
Jaap,sluit je aan bij Brian,en geef Huub de laagste punten...dan kan hij 16 mei streamen!!! Laat de leuke mannen voor Claire dan maar komen!!! Ze hadden gisteren veel meer GHB in Huub zijn drankje moeten doen!!!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 20:36 schreef Nikos het volgende:Zie je,het is alleen het heilige huwelijk,dus geen echt trouwen voor de wet....allemaal toneel dus!!! Wat een rare mensen die allemaal kaartjes en cadeaus hebben gestuurd voor een dus (blijkt nu) NEP huwelijk!!! Chips inderdaad, ze zijn niet voor de wet getrouwd dus niet getrouwd. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
En ondertrouw verloopt vanzelf,van 2 maanden tot 1 jaar,dus dan izijn ze daar ook vanaf!!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 20:40 schreef Nikos het volgende:En ondertrouw verloopt vanzelf,van 2 maanden tot 1 jaar,dus dan izijn ze daar ook vanaf!!! Was die heer vandaag alleen een pastoor ? |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Ik ben een fan van Jaap, helaas heeft Eric wel gelijk wat het stemmen betreft, Jaap heeft de fout gemaakt door met Brian en Amanda te spelen en nu weet Huub via Eric dat het niet alleen spel is wat Jaap betreft. Het enige dat hem op 15 mei kan redden is vanaf nu Brianless zo parra te krijgen dat hij weer van alles gaat slopen en Amandel gaat slaan en dat hij alsnog DGK gedwongen moet verlaten tenslotte moest Nena al voor een klein schopje destijds DGK verlaten. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote: beide waren ingehuurde ''wedding pastors'',en er is geen ambtenaar van de burgerlijke stand aan te pas gekomen.... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 20:44 schreef Jaapfan het volgende:Ik ben een fan van Jaap, helaas heeft Eric wel gelijk wat het stemmen betreft, Jaap heeft de fout gemaakt door met Brian en Amanda te spelen en nu weet Huub via Eric dat het niet alleen spel is wat Jaap betreft. Het enige dat hem op 15 mei kan redden is vanaf nu Brianless zo parra te krijgen dat hij weer van alles gaat slopen en Amandel gaat slaan en dat hij alsnog DGK gedwongen moet verlaten tenslotte moest Nena al voor een klein schopje destijds DGK verlaten. Ik denk juist dat Jaap in een "luxe" positie zit. Wie geeft hij de minste punten Huub of Brian. Ik denk dat Brian en Amanda liever Huub zien gaan dan Jaap. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 20:45 schreef Nikos het volgende:[..] beide waren ingehuurde ''wedding pastors'',en er is geen ambtenaar van de burgerlijke stand aan te pas gekomen.... Even goed denken hoe dit in de media te krijgen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 20:44 schreef Jaapfan het volgende:Ik ben een fan van Jaap, helaas heeft Eric wel gelijk wat het stemmen betreft, Jaap heeft de fout gemaakt door met Brian en Amanda te spelen en nu weet Huub via Eric dat het niet alleen spel is wat Jaap betreft. Het enige dat hem op 15 mei kan redden is vanaf nu Brianless zo parra te krijgen dat hij weer van alles gaat slopen en Amandel gaat slaan en dat hij alsnog DGK gedwongen moet verlaten tenslotte moest Nena al voor een klein schopje destijds DGK verlaten. Ik snap het niet.
Brian en Amanda zullen huub beide de op 1-na hoogste aantal punten geven en ze zullen beide Huub het minste geven. Als Jaap dan Huub het minst aantal punten geeft ligt Huub eruit ongeacht wat Claire Huub voor aantal punten geeft. Als Jaap Huub het op 1-na minste punten geeft staan Huub en Jaap samen onderaan.
Dus volgens mij ligt de bal veel meer bij Jaap!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Tommy newsflash,de act van Jaap en Brian trok bij de camera's meer bekijks als de Nep bruiloft van Kikkertje en Sprinkhaan!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Het trouwboekje is gevuld met allerlei kopietjes met gedichten....geen officieel trouwboekje.....misschien met de ondertrouw gekregen,maar dan hadden ze dat nu ook moeten tekenen.....geen ambtenaar,geen echt huwelijk!!!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 20:49 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik snap het niet. Brian en Amanda zullen huub beide de op 1-na hoogste aantal punten geven en ze zullen beide Huub het minste geven. Als Jaap dan Huub het minst aantal punten geeft ligt Huub eruit ongeacht wat Claire Huub voor aantal punten geeft. Als Jaap Huub het op 1-na minste punten geeft staan Huub en Jaap samen onderaan. Dus volgens mij ligt de bal veel meer bij Jaap! Boudewijn dat bedoel ik. Alleen Claire zou Huub veel punten geven. Daarom zeg ik dat Jaap in een luxe positie zit en ik denk dat Huub dat ook weet. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Inderdaad,Jaap is de doorslaggevende factor....ik hoop dat dit huwelijk hem nog meer naar Brian en Amanda heeft gedreven!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 20:49 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik snap het niet. Brian en Amanda zullen huub beide de op 1-na hoogste aantal punten geven en ze zullen beide Huub het minste geven. Als Jaap dan Huub het minst aantal punten geeft ligt Huub eruit ongeacht wat Claire Huub voor aantal punten geeft. Als Jaap Huub het op 1-na minste punten geeft staan Huub en Jaap samen onderaan. Dus volgens mij ligt de bal veel meer bij Jaap! Ja maar laatst ik weet niet of jullie een gesprek van jaap amanda en brian hebben gevolgd hierin gaf jaap aan dat brain en amanda hem eruit zullen stemmen waarop brian en amanda zeiden je weet hoe de dingens lopen in de kooi en het kan ook zijn dat we er juist in houden dus maar afwachten |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Als Brian van Huub te horen krijgt dat ze met 2 stelletjes willen overblijven en Jaap naar huis willen sturen,zal Brian dit meteen vertellen aan Jaap,en zal Jaap Huub zeker backstabben!!!En terecht!!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 21:09 schreef Nikos het volgende:Als Brian van Huub te horen krijgt dat ze met 2 stelletjes willen overblijven en Jaap naar huis willen sturen,zal Brian dit meteen vertellen aan Jaap,en zal Jaap Huub zeker backstabben!!!En terecht!!! Als het goed is krijgt Jaap nog bezoek en hopelijk krijgt hij het te horen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: ja maar wanneer komt de fam. dan |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ojee, mobiele nummer van Bram circuleert op een andere site. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Waar ik geen hout van snap is het volgende: "Brian en Amanda zullen huub beide de op 1-na hoogste aantal punten geven en ze zullen beide Huub het minste geven'. zal ik wel dom lijken maar er staat 2 x HUUB? moet er staan zullen Jaap de op 1 na hoogste punten geven en Huub het laagst? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en de enige die nu eindelijk moet oprotten is Eric smeric. anders wat Huub praktijken op hem loslaten, heeft al veel te veel naar zijn kop moeten kijken nu. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Ik hoop dat ze hem platbellen....en dan nu SAAI FILM KIJKEN!!!!!!
SAAI!!!!!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: ooh ja vandaag zei jaap dat cora vrijdag komt maar ik weet niet of dat voor een uur is dus effe afwachten |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: en als Jaap besluit dat Huub naar huis gaat is dat Huubke, het mes snijd 2 kanten op, en dan hebben we morgen nog de ontslag ronde |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als ze besluiten om huub er uit te stemmen is jaap de volgende |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Als Huub naar huis moet,is Claire de volgende!!!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als huub er uit moet, dan gaat clair, en dan jaap, dus jaap hoe dom of intiligent ben jij dan? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 17:17 schreef frans-06 het volgende:als huub er uit moet, dan gaat clair, en dan jaap, dus jaap hoe dom of intiligent ben jij dan? helemaal fout!
als er vanavond iemand uit gaat, en dan bij de halve finale ook nog iemand dan gaan de overige 3 door naar de finale.
Dus Huub eruit -> Claire eruit -> Jaap er niet uit voordat het afgelopen is! |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
Ik hoop echt dat Jaap blijft, de enige ECHTE!!!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als jaap overblijft met die del en haar rat is jaap de volgende want die twee stemmen elkaar niet weg |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ik hoop ook dat jaap blijft, amanda stemt echt brian er niet uit, de bal ligt echt bij jaap met de punten verdeling. |
|
|
|