BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian en Amanda boos!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 23 april 2008 - 20:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Brian en Amanda boos!

Ondertussen zitten Brian en Amanda in het kantoor en ze zijn nogal aangedaan. Bram, de broer van Claire, heeft bij wijze van grap ketchup in hun bed gespoten. "Ik ben echt para. Ik weet niet wie het gedaan heeft maar daar komen we wel achter", zegt Brian. Amanda is ook heel boos en denkt dat Eric er misschien iets mee te maken heeft. Hoe zal het stel reageren als ze erachter komen wie de boosdoener was?

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - woensdag 23 april 2008 - 20:48   quote  deeplink  
wie kaatst kan de bal verwachten
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 23 april 2008 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2008 - 20:48 schreef frans-06 het volgende:
wie kaatst kan de bal verwachten
Bull Frans, ze hebben de familie van Claire niks misdaan.
Sterker nog, moeders kon gisteren op hun rekenen al is het spel. Ik had toch meer niveau van Bram verwacht.
italiangirl
 italiangirl - woensdag 23 april 2008 - 21:24   quote  deeplink  
als ik bram was had ik een lekkere dampende bolus onder het dekbed als verrassing verstopt! ( nee hoor , flauw grapje hihihi)
frans-06
 frans-06 - woensdag 23 april 2008 - 21:59   quote  deeplink  
als ze zelf maar de boel kunnen verstieren maar owee owee als er wat terug word gedaan, vat het dan ook sportief op ,nee de een is zwaar op zijn pik getrapt, en de ander op haar kut getrapt, jullie blijven schorem van de bovenste plank, maar dat zal wel met de opvoeding te maken hebben
trapper
 trapper - woensdag 23 april 2008 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2008 - 21:59 schreef frans-06 het volgende:
als ze zelf maar de boel kunnen verstieren maar owee owee als er wat terug word gedaan, vat het dan ook sportief op ,nee de een is zwaar op zijn pik getrapt, en de ander op haar kut getrapt, jullie blijven schorem van de bovenste plank, maar dat zal wel met de opvoeding te maken hebben
zo te lezen hun niet alleen, wat een taalgebruik
Jaapfan
 Jaapfan - woensdag 23 april 2008 - 23:19   quote  deeplink  
Ik had het eigenlijk wel een stunt gevonden als Jaap dit geflikt had. Nu beschuldigt Brianless Eric, en hij zou het wel weten buiten de kooi. Als ik Huub en Jaap was zou ik net doen of Jaap het gedaan heeft, dan gaat Brian uit zijn dak tegen Jaap kijken wat er dan gebeurt met Brian.
makker
 makker - donderdag 24 april 2008 - 09:38   quote  deeplink  
Ach wat zielig nou voor die 2. Heb echt geen medelijden met ze. Zelf willen ze van alles uithalen maar o wee als het bij hun gebeurd dan worden ze ineens para. Het zijn gewoon 2 zieke geesten.
frans-06
 frans-06 - donderdag 24 april 2008 - 09:53   quote  deeplink  
ja trapper hier leer je nog eens wat
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 24 april 2008 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2008 - 21:59 schreef frans-06 het volgende:
precies fran shelemaal gelijk, zodra er iets met dat schorum Huub en Claire wordt gedaan gaat de rem erop, en uitjanken bij Flens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian en Amanda boos!

0.0048658