|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ben je gelukkig?"
Het bruidspaar zit samen op de bank en bespreekt hun mooie dag. De romantiek druipt er werkelijk vanaf. "Ben je gelukkig?", informeert Huub bij zijn bruid. "Heel gelukkig", beaamt Claire. Huub zegt dat hij de dag als heel bijzonder heeft ervaren en dat hij het allemaal best eng vond. "Dat ik mijn gelofte deed, dat was zonder gein één van de gelukkigste momenten van mijn leven", bekent hij aan Claire. Gelukkig is het allemaal goed gekomen vandaag...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
djen
|
|
|
nou en hoe ..1 happy familie die door heel nederland uit gelachen word ..en eambobrammetje heeft zich goed te kijk neer gezet wat een engerd van een gast ..zou hem zo een kopstoot geven ..vetklep .. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Weg met Kikker en Sprinkhaan en hun mediageile,mediahoeren van een familie,weggooiers NEPHUWELIJK!!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Hoe is dat afgelopen met die geschreven tekst op Amanda's kant van het bed. er stond toch HO? En Brian wil de los gaan, maar ik moest weg, niemand op zijn bek geramd? goed zo Brian, zelf beheersing. |
|
|
|
|
Dr C
|
|
|
Goh, gisterenavond waren ze zo lief niet tegen elkaar. En morgenavond ook niet |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Als er iemand wel een goedkope hoer is dan is die MEDIA GEIL BARBIEPOP wel sorry . Effe kijken wat barbie morgen weer aantrekt weer zwart achterlijke jurkje of dat bruine bah vies wijf die moeder ook dat een moeder dit accepteerd voor je dochter ga toch heen om gekocht en voor geld verkopen jullie je dochter. Nou nog in geen honderd jaar zou ik dat doen voor welke bedrag dan ook. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ja maar hij heeft vandaag nog niet gezegd dat Claires moeder een kankerhoer is. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 21:52 schreef Merty het volgende:Als er iemand wel een goedkope hoer is dan is die MEDIA GEIL BARBIEPOP wel sorry . Effe kijken wat barbie morgen weer aantrekt weer zwart achterlijke jurkje of dat bruine bah vies wijf die moeder ook dat een moeder dit accepteerd voor je dochter ga toch heen om gekocht en voor geld verkopen jullie je dochter. Nou nog in geen honderd jaar zou ik dat doen voor welke bedrag dan ook. Hoe is dat nu afgelopen met brian? |
|
|
|
|
devil
|
|
|
wat een superhuwelijk zeg om half vier begonnen en half negen de laatste gasten weg wat een knalfeest,gaap gaap,om nooit meer te vergeten marja |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
?????? die viezigheid in hun bed? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ook leuk, net “getrouwd”samen op de bank hangen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Mrs.B - woensdag 23 april 2008 - 21:58 quote deeplink
Ook leuk, net “getrouwd”samen op de bank hangen .................. ik zag ze liever als een pinada in de boom, ik ram ze er wel uit. met een golfstick nummer 17 |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ach en ze heeft tenminste een vrouwelijk iets aan. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: NOg niks gehoord maar buren hadden wel de vuile weggehaald en nieuwe dus ze liggen er schoon in . trouwens die bram lijk op een varken zeg bah verklaart ook waarom hij geen wijf kan vinden |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
het laatste wat ik zag? Brian stormde naar boven om te bellen, toen gingen de streams naar het veertrekkende bezoek.( freudiaanse verspreking hahahaha )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ja klopt maar toen ging brain naar beneden om het bad te vullen en toen keek hij naar het bed en toen was het al geregeld dat zij hij tegen Amanda |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
Gister zei iemand dat bram hier wel es leest ...nou als je leest bram ...goed werk ..je kleine zusje beschermt tegen een loser...voor je mam opgekomen toen ze voor stinkhoer werd uitgescholden ...echt wat een hechte oprechte familie ...je had je neus echt wel dieper in huubs hol kunnen steken hoor...vind hij maar al te leuk |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja misschien leven ze ook zo in die fantasie dat die kikker gaat winnen dus moeten ze nu wel. Hahah had je gezien die bolle bram kan niet voorstellen dat palma hem een lekker ding vind maar ja palma staat lang droog dus tja zij vind alles nog wel leuk en aantrekkelijk zelfs die monster kikker maar dat hij naar jaapioooooooooo ging van dat hij met jaap een show wil maken rot op eerst moet hij excusses aanbieden en dan nog met jou samen werken hhahah hij weet dat het met zijn zusje barbie toch niet gaat lukken te easy to get |
|
|
|
|
djen
|
|
|
weet er alles van tg3 daarom is dat lucht snap je haha ..zie alleen in vlak wit voor me ..en lees er over heen ..
en voor ons huubertje is alles goed gekomen ..ja we zullen zien ..hoop dat heel internet erover vol komt te staan hoe menner zijn eigen gaat gedragen na de kooi ..jammer dan kan rambobram niet meer mee kijken ..zou rambobram ook geilen op het sex leven van zijn zus |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 22:29 schreef djen het volgende:weet er alles van tg3 daarom is dat lucht snap je haha ..zie alleen in vlak wit voor me ..en lees er over heen .. en voor ons huubertje is alles goed gekomen ..ja we zullen zien ..hoop dat heel internet erover vol komt te staan hoe menner zijn eigen gaat gedragen na de kooi ..jammer dan kan rambobram niet meer mee kijken ..zou rambobram ook geilen op het sex leven van zijn zus Nee geen RAMBOBRAM want hij kon alleen maar een busje ketchup gebruiken dus KETCHUPBRAM |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 22:29 schreef djen het volgende:weet er alles van tg3 daarom is dat lucht snap je haha ..zie alleen in vlak wit voor me ..en lees er over heen .. en voor ons huubertje is alles goed gekomen ..ja we zullen zien ..hoop dat heel internet erover vol komt te staan hoe menner zijn eigen gaat gedragen na de kooi ..jammer dan kan rambobram niet meer mee kijken ..zou rambobram ook geilen op het sex leven van zijn zus whahaha LOL ....aach ja hij zit met zijn dronken kop achter de streams brieven te schrijven volgens zijn nieuwe zwager ..je weet maar nooit wat hij nog meer doet ....over een maandje kan hij zijn zussje nog meer exploden ...wie weet filmen ze hun honeymoons bed scenes en verkopen het ...kennelijk gaat hun niks te ver
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
djen
|
|
|
haha merty rambo ketchupbram.. en stoer doen hoorde hem zeggen ik reuk zo zijn kop van zijn romp pfff en bang dat ze worden van die gast whoeee whoeee ..zelf huub heeft schijt aan die kruikezeikers en heeft ze na vandaag vierkantig uitgelachen hij heeft hun zussie maar mooi...
en tg3 daar zie ik hem gerust voor aan alles voor geld en tv |
|
|
|
|
djen
|
|
|
sorry voor de fouten ik toets in braille mis wat letters op mijn toetsen bord dus RUK was het hahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 22:39 schreef djen het volgende:haha merty rambo ketchupbram.. en stoer doen hoorde hem zeggen ik reuk zo zijn kop van zijn romp pfff en bang dat ze worden van die gast whoeee whoeee ..zelf huub heeft schijt aan die kruikezeikers en heeft ze na vandaag vierkantig uitgelachen hij heeft hun zussie maar mooi... en tg3 daar zie ik hem gerust voor aan alles voor geld en tv zo doorzichtig he bah |
|
|
|
|
djen
|
|
|
en top hey zo,n trouwfeest en daar word je moe van hahhaa ..wat straalt het geluk er van af |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Tja, (misschien) nu nog wel maar Claire liet wel met een pruillip aan haar moeder weten dat Huub niet van honden houdt. Dat is erg voor iemand die wel van honden houdt. Ze zal nog wel meer consessies moeten doen van Huub, wat zeg ik het hele huweljk zal bestaan uit consessies van Claire want Huub is de baas. Gelukkig voor Claire is er een huwelijksvoorwaarde document (zal Paps wel hebben geeist) dan komt ze over een jaar niet helemaal berooid eruit. (huwelijk-scheiding) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 08:12 schreef lisbeth het volgende:Tja, (misschien) nu nog wel maar Claire liet wel met een pruillip aan haar moeder weten dat Huub niet van honden houdt. Dat is erg voor iemand die wel van honden houdt. Ze zal nog wel meer consessies moeten doen van Huub, wat zeg ik het hele huweljk zal bestaan uit consessies van Claire want Huub is de baas. Gelukkig voor Claire is er een huwelijksvoorwaarde document (zal Paps wel hebben geeist) dan komt ze over een jaar niet helemaal berooid eruit. (huwelijk-scheiding) Eigenlijk wel vreemde gezien Huubs hondengedrag, en hij is toch ook gek op die teef van een eric? maar ja die verhaard niet zo. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
hahahahahahahahahaha mooie Xanne. Ik zeg altijd:"Hou je niet van dieren, dan hou je ook niet van mensen". Klopt wel Huub houdt niet van vlinders en honden maar alleen van zichzelf. |
|
|
|