BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Broer Bram komt aan persoonlijk bezit - Exit Claire!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 april 2008 - 00:26   quote  deeplink  
Broer Bram komt aan persoonlijk bezit - Exit Claire!

Claire's broer Bram besmeurt het bed van Brian en Amanda met ketchup terwijl Huub toekijkt.

En ik maar denken dat Brammetje zo laag over Huub dacht, blijkbaar zit de schijnheiligheid in de familie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 april 2008 door Boudewijn --
mc-bjorn
 mc-bjorn - donderdag 24 april 2008 - 00:36   quote  deeplink  
Hij denkt dat die Grappig is die kk idioot ja sorry dat ik het zeg hoor want meent die broer van claire zich wel niet ik hoop dat die een schade vergoeding of iets moet betalen want dit vind ik echt te ver gaan want hij is nog wel een gast rotte kut mongool sorry dat ik het zeg BEHEERDERS LAAT STAAN A.U.B DAT DIE IDIOOT VAN EEN BRAM DAT LEEST als ik hem zien dan krijgt hij zijn verdiende loon ik hoop dat claire hier van de rekening krijg met een exit ik meen het het is claire der gast en moet ze er maar voor zorgen dat ze zich niet moeten misdragen met aan persoonlijk bezit te zitten anders gewoon exit wat ook voor de bewoners geld geld op dat moment voor claire dat haar bezoek zich misdraagt kut idioot BRAM
rikkie
 rikkie - donderdag 24 april 2008 - 00:43   quote  deeplink  
Ik denk het ook, Boudewijn. Net zoals Brian ook werd weggestuurd na de klap van z´n broer aan Huub. Je hebt er aardig kijk op!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 april 2008 door Boudewijn --
trapper
 trapper - donderdag 24 april 2008 - 01:00   quote  deeplink  
er is er maar 1 die een leven moet krijgen en dat is huub met zijn achterlijke fans.
aanpassen
 aanpassen - donderdag 24 april 2008 - 01:11   quote  deeplink  
@mc-bjorn

Ooit van leestekens en hoofletters gehoord ? Dat zou een stuk prettiger lezen zijn.
maatje
 maatje - donderdag 24 april 2008 - 02:25   quote  deeplink  
Wie kaatst kan de bal verwachten, moet je maar niet in de gouden kooi gaan zitten

nietwaar boudewijn haha gabbertje
cecilia
 cecilia - donderdag 24 april 2008 - 02:27   quote  deeplink  
whahaha de ene x is ie klaar om zelfmoord te plegen dan weer klaar om te vechten weg met die gast man doeidoei braajun je staat eggie wel voor gek ey te laf om zelluf wat te doen as usual
stevi0
 stevi0 - donderdag 24 april 2008 - 04:15   quote  deeplink  
Oh man,
Exit Huub dus. Het was ook zijn gast op zijn bruiloft en Huub stond er op te kijken zonder in te grijpen. Belangenverstrengeling en wedstrijdvervalsing ten top, Daaaaaaaaaaag Huub.
Oh ja, die familie van Claire en zijzelf zijn een mooi voorbeeld van types die de weelde en rijkdom van het westerse bestaan NIET kunnen handelen. Wat een raar volk zeg. Omwille van dit soort types snap ik de haat van moslims tegen het Westen wel.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 april 2008 - 04:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 04:15 schreef stevi0 het volgende:
Oh man,
Exit Huub dus. Het was ook zijn gast op zijn bruiloft en Huub stond er op te kijken zonder in te grijpen. Belangenverstrengeling en wedstrijdvervalsing ten top, Daaaaaaaaaaag Huub.
Oh ja, die familie van Claire en zijzelf zijn een mooi voorbeeld van types die de weelde en rijkdom van het westerse bestaan NIET kunnen handelen. Wat een raar volk zeg. Omwille van dit soort types snap ik de haat van moslims tegen het Westen wel.
het wordt zowiezo ongeloofwaardig als Huub geen boete krijgt voor het duwen van Claire, schoppen van Brian (zoals hij zelf toegeeft) en fikse waarschuwing dat hij eens moet stoppen met zijn ziekelijk gescheld.

Respect voor Brian dat hij zich zo heeft (moeten) kunnen inhouden!

En een zeer trieste wijze heeft de familie van Claire zich de afgelopen dagen/week gedragen mbt de uitspraken van Jaap (kon niet door de beugel jij grootse tegenstander van Huub) en de uitspraken van Huub (ach, boeit niet aanstaande geldvanger voor ons lief naief Clairtje). Neem een voorbeeld aan de vader en moeder van Huub!

Zij konden tenminste normaal praten en weten dat ze niet voor niets in DGK trouwden.
lisbeth
 lisbeth - donderdag 24 april 2008 - 07:25   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Boudewijn. Het leukste vond ik nog dat Huub zijn vader, zoals hijzelf zei, de grootste fan van Brian is. Mocht het niet zo zijn durfde hij het toch te zeggen. Je hoeft maar naar Claire haar vader te kijken en je weet dat het een rare familie is. Ze denken ook hoog boven iedereen zijn vergeven. Trouwems misschien heeft Huub dit opzetje gemaakt en komt hij zo van Claire af. Dan hoeft hij haar niet weg te stemmmen. Wie weet, alles kan met zulke individuen.
Jaapfan
 Jaapfan - donderdag 24 april 2008 - 08:20   quote  deeplink  
Wat nou persoonlijk bezit, niemand krijgt de villa met inhoud. Sinds bekend is dat 22 mei de eindronde wordt gespeeld , krijgt de winnaar alleen de geldprijs, dus duidelijk gelul. Waar nooit voor gestraft is het openmaken van brieven van Claire door Amandel dat is wel persoonlijk bezit, DGK meet altijd met 2 maten richting Brianless en Amandel.Japio moet winnen
janeke
 janeke - donderdag 24 april 2008 - 08:29   quote  deeplink  
nee maar wie slaapt op het bed
bram is een vieze kleine dikke lafaard
hij durft de man die eenn dag voor het huwelijk zijn moeder berga
smeerga en vieze hoer noemt en nog van deze dingende villa zit vol met haters
bram pak je schoonbroer de kikker huubje of heb je hem nodig
voor je bedrijf alles voor de poen
zelfs een reclame huwelijk met geleende jurk en nep champange geven julie je zus en dochter voor weg branm en zijn sooitje zijn laf
Jaapfan
 Jaapfan - donderdag 24 april 2008 - 08:33   quote  deeplink  
Op het bed heeft de halve wereld al geslapen. De enige die boos mag zijn is Palma met haar personeel, die moeten de troep weer opruimen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 24 april 2008 - 08:36   quote  deeplink  
bram is een vieze kleine dikke lafaard, inderdaad Janeke wat een vieze lafaard, een smeerpijp, ik vraag mij af wat ze achter hebben zitten lullen, dat huub en pappa weer zo achterlijk leuk met elkaar omgaan, wat een geweldig stel zeg, stelletje zielepoten, boerenkinkels. Wat een terroraktie zeg van Bram. en wat heb Jij Huub blij gemaakt he Bram? denk je dat je kleine dictatortje trots op je is.
mezelf
 mezelf - donderdag 24 april 2008 - 08:50   quote  deeplink  
wat zitten hier domme mensen poeh ik ga gauw naar NOWLIVE FANTASTIES daar kun je tenminste normaal corresponderen
Janeke jij moet echt wel NEDERLANDS leren
italiangirl
 italiangirl - donderdag 24 april 2008 - 09:20   quote  deeplink  
wel een zielige actie inderdaad, maar om nou zo te gaan lopen schelden hier vind ik nog zieliger!!!
pauline
 pauline - donderdag 24 april 2008 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 04:39 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

het wordt zowiezo ongeloofwaardig als Huub geen boete krijgt voor het duwen van Claire, schoppen van Brian (zoals hij zelf toegeeft) en fikse waarschuwing dat hij eens moet stoppen met zijn ziekelijk gescheld.

Respect voor Brian dat hij zich zo heeft (moeten) kunnen inhouden!

En een zeer trieste wijze heeft de familie van Claire zich de afgelopen dagen/week gedragen mbt de uitspraken van Jaap (kon niet door de beugel jij grootse tegenstander van Huub) en de uitspraken van Huub (ach, boeit niet aanstaande geldvanger voor ons lief naief Clairtje). Neem een voorbeeld aan de vader en moeder van Huub!

Zij konden tenminste normaal praten en weten dat ze niet voor niets in DGK trouwden.
Een boete voor huub voor duwen???ongeloofwaardig??uit wel jaar kom jij?? hoeveel boetes moet brian dan krijgen?? selectief hoor boudewijn,, makkelijk hé oordelen over mensen die je helemaal niet kent, als je oordeelt over de bewoners, daar kan ik onkomen. maar om nu zo dom te lullen over een familie waar jij niets van af weet.schoenmaker vul het zelf maar aan
fleur82
 fleur82 - donderdag 24 april 2008 - 10:32   quote  deeplink  
prachtig bram als je de kans kreeg om hem zijn kop eraf te trekken had je het gedaan prachtig
fleur82
 fleur82 - donderdag 24 april 2008 - 10:36   quote  deeplink  
ongeloofwaardig die rat heeft nog 10 boetes te goed en bluffen ik vertrek ahahahah
johan13
 johan13 - donderdag 24 april 2008 - 10:45   quote  deeplink  
bram is een lafaard, hij had gisteren de kans om brain persoonlijk aan te pakken en wat doet die held, hij besmeurd het bed van brain en amanda. lekker slim van bram, hij heeft zelf een productiebedrijf en hij laat zien hoe hij werkelijk is achterbaks. ik ben benieuwd wat zijn klanten daar van vinden
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 24 april 2008 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 10:45 schreef johan13 het volgende:
bram is een lafaard, hij had gisteren de kans om brain persoonlijk aan te pakken en wat doet die held, hij besmeurd het bed van brain en amanda. lekker slim van bram, hij heeft zelf een productiebedrijf en hij laat zien hoe hij werkelijk is achterbaks. ik ben benieuwd wat zijn klanten daar van vinden
Sorry hij had die kikker moeten aanpakken die zijn moeder voor STINK HOER uitmaakte en zijn zusje duwde dat had hij moeten doen opgeblazen varken
frans-06
 frans-06 - donderdag 24 april 2008 - 10:51   quote  deeplink  
sinds waaneer is clair verantwoordelijk voor iets wat een ander aanricht? is mijn vraag, en is dat bed persoonlijk bezit nee dus,ja wie kaatst kan de bal verwachten
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 24 april 2008 - 10:55   quote  deeplink  
Bij ons,waar ik vandaan kom noemen ze mensen zoals de familie van Claire : straotjesvolk!!!
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 24 april 2008 - 10:56   quote  deeplink  
Bram is een vieze flikker,die zoiets doet,doe dat dan bij Huub in bed,daar had hij toch zo'n hekel aan???Maar alles was ineens vergeven en vergeten gisteren.....money money money!!
frans-06
 frans-06 - donderdag 24 april 2008 - 11:02   quote  deeplink  
beter staatjes volk, als asociaal volk
mc-bjorn
 mc-bjorn - donderdag 24 april 2008 - 11:39   quote  deeplink  
Toen kenneth in de Kooi was en had Huub Kenneth en brain zijn moeder uitgescholden voor van alles en nog wat en toen stapte kenneth gewoon op hem af als die Bram ballen had gehad had hij dat bij huub gedaan en had hij het bed besmeurd van claire en huub maar hij heeft geluk dat brain dat niet heeft gezien als ik zo zijn reacties hoor
devil
 devil - donderdag 24 april 2008 - 11:55   quote  deeplink  
ach ,het heeft mij weer laten zien hoe de fam is van claire
asoo,s,die bram is geen gastspeler,maar een gast van het nep huwelijk
marja
dicky
 dicky - donderdag 24 april 2008 - 12:52   quote  deeplink  
Wat een ontzettende laffe daad van Bram....blijkbaar het goede voorbeeld gekregen van zijn vader
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 april 2008 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 09:42 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:

[..]

Een boete voor huub voor duwen???ongeloofwaardig??uit wel jaar kom jij?? hoeveel boetes moet brian dan krijgen?? selectief hoor boudewijn,, makkelijk hé oordelen over mensen die je helemaal niet kent, als je oordeelt over de bewoners, daar kan ik onkomen. maar om nu zo dom te lullen over een familie waar jij niets van af weet.schoenmaker vul het zelf maar aan
de beelden (filmpjes) van vadertje Claire spreken voor zich!
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 24 april 2008 - 13:49   quote  deeplink  
Ja boudewijn, pauline trekt immers volle zalen, rechtzalen, hahahahahahha
Elske
 Elske - donderdag 24 april 2008 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 10:51 schreef frans-06 het volgende:
sinds waaneer is clair verantwoordelijk voor iets wat een ander aanricht? is mijn vraag, en is dat bed persoonlijk bezit nee dus,ja wie kaatst kan de bal verwachten
wel als een gast het in opdracht van een, die daarvoor zelf te laf is , miljonair doet !!!!
lisbeth
 lisbeth - donderdag 24 april 2008 - 14:23   quote  deeplink  
Boudewijn jij bent toleranter dan Sly. Op nowlive zou Pauline er al afgegooit zijn als ze haar uitingen zoals ze over Brian doet, over Huub zou doen.
pauline
 pauline - donderdag 24 april 2008 - 14:29   quote  deeplink  
dus lisbeth jij geeft toe dat dit een brian site is??

en elkse van wie had bram die opdracht dan???
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 april 2008 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 14:29 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
dus lisbeth jij geeft toe dat dit een brian site is??

en elkse van wie had bram die opdracht dan???
laten we hopen dat het een Jaap site wordt voordat het het einde van DGK is :)

Maar nee, dit is niemands site! Je wordt er niet afgegooid omdat je fan bent van een bepaald persoon.
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 24 april 2008 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 14:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

laten we hopen dat het een Jaap site wordt voordat het het einde van DGK is :)

Maar nee, dit is niemands site! Je wordt er niet afgegooid omdat je fan bent van een bepaald persoon.
En daarom vinden wij jou ook een Toppertje Jaaps , Brain , Amanda fans
pauline
 pauline - donderdag 24 april 2008 - 14:38   quote  deeplink  
weet je wat ik nu jammer vind,,, nu jaap zogenaamd de kant van amanda en brian kiest,, dan lopen ze hier als makke schapen mee...maar als straks blijkt ( wat wij al weten) dat jaap straks amanda en brian dumpt, dan lopen ze hier weer de andere kant op, kijk en dat maakt je geen fan maar een relschopper
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 april 2008 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 14:38 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
weet je wat ik nu jammer vind,,, nu jaap zogenaamd de kant van amanda en brian kiest,, dan lopen ze hier als makke schapen mee...maar als straks blijkt ( wat wij al weten) dat jaap straks amanda en brian dumpt, dan lopen ze hier weer de andere kant op, kijk en dat maakt je geen fan maar een relschopper
onzin!

Zolang dit forum actief is, is het Jaap die een one-men show doet. En daarbij denk ik dat ik met Jaap-fan zijn in de minderheid ben...

Een duidelijke switch van Jaap naar een groep toe is nog niet voorgekomen dus tenzij jij voorspellende gaven hebt klopt er niets van je redenatie!

Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 24 april 2008 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 14:38 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
Wat ik helemaal niet begrijp van jou is het volgende denk je nou echt dat geen een bewoner voor de winst zit maar alleen om die kikker te helpen voor hoofdprijs?
Denk toch nou naar Pauline ook jaapioo weet dat hij Kikker eruit moet werken de enige die het spel niet begrijpt is barbiepop wat ze dacht is dat ze met kikker moest gaan zodat ze net als lieke omhoog zou stijgen maar wat er ook gebeurd dat gebeurd niet
Jaapfan
 Jaapfan - donderdag 24 april 2008 - 14:49   quote  deeplink  
Ik ben ook een Jaap fan en hij neemt iedereen in de maling maar zijn positie is zwak want het plannetje van Huub om Jaap op de bank te zetten is niet doorgezet door Huub, Als Brianless en Amandel dan als eerste hadden moeten stemmen hadden ze Jaap er waarschijnlijk uitgestemd en had Huub met Claire hem erin gehouden. Dan wist hij precies hoe de vork in de steel zat.
pauline
 pauline - donderdag 24 april 2008 - 14:49   quote  deeplink  
dus jij denkt dat jaap een kans maakt tegen amanda/brian???????/
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha....
en claire heeft hier niets mee te maken
Dr C
 Dr C - donderdag 24 april 2008 - 15:28   quote  deeplink  
Pauline@nowlive, waarom blijf je toch steeds je vergif spuien op dit forum, ga lekker terug daar waar je vandaan komt
tg3
 tg3 - donderdag 24 april 2008 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 15:28 schreef Dr C het volgende:
Pauline@nowlive, waarom blijf je toch steeds je vergif spuien op dit forum, ga lekker terug daar waar je vandaan komt
ze werkt voor nolive en staat op de payroll...haar taak is zoveel mensen bekeren tot het huubisme want daar is ze fanatiek aanhanger van....dmv van in elkaar geflatste verhaaltjes zoals haar leider ...verkoop praatjes waaar noppes van waar is
devil
 devil - donderdag 24 april 2008 - 16:07   quote  deeplink  
nou dan is pauline de slechtste persoon
die ze daar voor uit hadden kiezen
ik was al geen huubfan,maar mede door pauline
is dat alleen maar heviger geworden
dus wat mij betreft missie mislukt
marja
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 april 2008 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 14:49 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
dus jij denkt dat jaap een kans maakt tegen amanda/brian???????/
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha....
en claire heeft hier niets mee te maken
zodra Huub eruit is... zeer zeker!
Huub fans gaan echt niet voor Brian of Amanda stemmen dus Jaap heeft daar profijt van.

Jaap eruit -> stemmen naar Brian of Amanda dus dan heeft Huub ook veel minder kans.
tg3
 tg3 - donderdag 24 april 2008 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 16:16 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

zodra Huub eruit is... zeer zeker!
Huub fans gaan echt niet voor Brian of Amanda stemmen dus Jaap heeft daar profijt van.

Jaap eruit -> stemmen naar Brian of Amanda dus dan heeft Huub ook veel minder kans.
totaal mee eens ...loost hij brian ..dan blijft hij met huub en amanda oh je en smokey ..en huub heeft een paar fantieke gekken achter zich staan zeg ...tegen huub zal jaap gegarandeert verliezen ...wil hij een kans maken moet hij huub eruit kicken ...want zijn percentages in het verleden verschilden niet veel met B en A...terwijl H altijd de helft van de stemmen kreeg .........plus kickt hij huub eruit dan maakt hij een hoop anti's blij en krijgt hij hun stem ....want sowieso zouden huubfans niet op jaap stemmen dus hun stem verliest hij niet
Caroline
 Caroline - donderdag 24 april 2008 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 00:36 schreef mc-bjorn het volgende:
Hij denkt dat die Grappig is die kk idioot ja sorry dat ik het zeg hoor want meent die broer van claire zich wel niet ik hoop dat die een schade vergoeding of iets moet betalen want dit vind ik echt te ver gaan want hij is nog wel een gast rotte kut mongool sorry dat ik het zeg BEHEERDERS LAAT STAAN A.U.B DAT DIE IDIOOT VAN EEN BRAM DAT LEEST als ik hem zien dan krijgt hij zijn verdiende loon ik hoop dat claire hier van de rekening krijg met een exit ik meen het het is claire der gast en moet ze er maar voor zorgen dat ze zich niet moeten misdragen met aan persoonlijk bezit te zitten anders gewoon exit wat ook voor de bewoners geld geld op dat moment voor claire dat haar bezoek zich misdraagt kut idioot BRAM

Is dit een bedreiging aan het adres van Bram??? Kijk wat Bram deed deed ging niet door de beugel maar ik vind bedreiging uiten via een forum toch wel schandaliger.
johan13
 johan13 - donderdag 24 april 2008 - 16:59   quote  deeplink  
caroline

meldt je maar eens aan bij nowlive en kom dan maar eens weer terug en dan zie je dat deze reactie's nog mild zijn.

bram zelf loopt een beetje op te scheppen over zijn laffe en minne actie op nowlive
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 april 2008 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 16:59 schreef johan13 het volgende:
caroline

meldt je maar eens aan bij nowlive en kom dan maar eens weer terug en dan zie je dat deze reactie's nog mild zijn.

bram zelf loopt een beetje op te scheppen over zijn laffe en minne actie op nowlive
zegt hij ook waarom hij het gedaan heeft?

want hij had beter iets bij Huub kunnen doen!
johan13
 johan13 - donderdag 24 april 2008 - 17:15   quote  deeplink  
hij schrijft op een spottende wijze dat hij spijt heeft van de actie, gevolg door een smiley .hij krijgt daar aale steun van de losers van een huubfans
lisbeth
 lisbeth - donderdag 24 april 2008 - 18:39   quote  deeplink  
Frans waar slaat dit nou weer op?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Broer Bram komt aan persoonlijk bezit - Exit Claire!

0.0105428