BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Broer Bram komt aan persoonlijk bezit - Exit Claire!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
bonnie300
 bonnie300 - donderdag 24 april 2008 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 09:42 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:

[..]

Een boete voor huub voor duwen???ongeloofwaardig??uit wel jaar kom jij?? hoeveel boetes moet brian dan krijgen?? selectief hoor boudewijn,, makkelijk hé oordelen over mensen die je helemaal niet kent, als je oordeelt over de bewoners, daar kan ik onkomen. maar om nu zo dom te lullen over een familie waar jij niets van af weet.schoenmaker vul het zelf maar aan
zielig zeg al die agressie
als mensen hun mening geven over
het huub en co maa ove de rest mag alles gezegt worden zeker
johan13
 johan13 - vrijdag 25 april 2008 - 13:13   quote  deeplink  
huub heeft echt klasse. een paar voorbeelden van de echte klasse van huub: huub beledigt in de nacht voor zijn huwelijk zijn schoonmoeder, hij duwt zijn aanstaande bruid tegen de muur, hij likt aan de borsten van twee vrouwen op de avond voor zijn huwelijk,hij n**kt een hoer terwijl zijn vriendin(claire) er bij staat enz.

huub is duidelijk het voorbeeld van klasse.
lisbeth
 lisbeth - vrijdag 25 april 2008 - 14:22   quote  deeplink  
Ja, volgens nowlive mensen wel. Belachelijk hè?
pauline
 pauline - vrijdag 25 april 2008 - 14:34   quote  deeplink  
vanavond naar de film
pauline
 pauline - vrijdag 25 april 2008 - 14:34   quote  deeplink  
jaap en cora in de hoofdrol
pauline
 pauline - vrijdag 25 april 2008 - 14:35   quote  deeplink  
Billie en Bessy Turf en het verhaal van de gouden kooi
fleur82
 fleur82 - vrijdag 25 april 2008 - 14:36   quote  deeplink  
ja en die rat vermoord zijn cavia zowat onder de douche en alle bedreigingen tgen iedereen wat voor soort gespuis zijn jullie om daar achter te staan1stelletje asociale bbah bah
lisbeth
 lisbeth - vrijdag 25 april 2008 - 14:56   quote  deeplink  
Het toppunt van klasse is ook : tegen je bruid van 2 dagen zeggen dat als ze uit de kooi zijn en er geen belangstelling meer voor hun is, te gaan scheiden dan staan ze weer op pagina 1 van de krant. Huub zei dit vanmorgen tegen Claire. HOEZO klasse.
italiangirl
 italiangirl - vrijdag 25 april 2008 - 16:21   quote  deeplink  
het toppunt van klasse is : met een paardenpiemel lopen spelen totdat ie stijf is en er dan nog niet af kunnen blijven! klasse Brian!! echt applaus!
frans-06
 frans-06 - vrijdag 25 april 2008 - 16:31   quote  deeplink  
italiengirl kan je nagaan hoe ver hij al gezonken is, hij moet zijn ogen uit zijn kop schamen,of houd hij soms ook al van sex met dieren die viezerik
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 01:11 schreef Pman het volgende:
@mc-bjorn

Ooit van leestekens en hoofletters gehoord ? Dat zou een stuk prettiger lezen zijn.
en die heb jij uitgevonden?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 - 13:13 schreef johan13 het volgende:
huub heeft echt klasse. een paar voorbeelden van de echte klasse van huub: huub beledigt in de nacht voor zijn huwelijk zijn schoonmoeder, hij duwt zijn aanstaande bruid tegen de muur, hij likt aan de borsten van twee vrouwen op de avond voor zijn huwelijk,hij n**kt een hoer terwijl zijn vriendin(claire) er bij staat enz.

huub is duidelijk het voorbeeld van klasse.
een voorbeeld voor jonge nederlandse kijkers, wat zeg ik ook voor alle buitenlanders, want alleen Huub en zijn fans vertonen sociaal wenselijk gedrag dat weet je toch?
italiangirl
 italiangirl - vrijdag 25 april 2008 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 - 16:51 schreef Xanne het volgende:

[..]

een voorbeeld voor jonge nederlandse kijkers, wat zeg ik ook voor alle buitenlanders, want alleen Huub en zijn fans vertonen sociaal wenselijk gedrag dat weet je toch?
waarom haal je buitenlanders erbij?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 - 17:06 schreef italiangirl het volgende:

[..]

waarom haal je buitenlanders erbij?
Heel simpel Italiangirl, ik ben geen Nederlander
pauline
 pauline - vrijdag 25 april 2008 - 17:14   quote  deeplink  
ik lik ook de borsten van mijn schoonmoeder,,wat is daar mis mee.. we leven niet in 1 of andere staat waar niets mag, en als je een ander kust je gestenigd word
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 17:16   quote  deeplink  
tja wat verwacht je van Brammetje horlepiep, zelf geen bagger gebakken en probeert dit goed te maken nu met ketchup in een bed, te strooien wat een topaktie, oh oh oh, die trekt vast volle zalen, met dat opgebazen varkenskoppie , niks dan goeds vaoor mijn hangbuikzwijntje, maar die bram is gewoon een blubberig vetkleppie lazerus achter zijn pctje opscheppen over een fles ketchup.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 - 17:14 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
ik lik ook de borsten van mijn schoonmoeder,,wat is daar mis mee.. we leven niet in 1 of andere staat waar niets mag, en als je een ander kust je gestenigd word
en heb jij daar even geluk mee
pauline
 pauline - vrijdag 25 april 2008 - 17:17   quote  deeplink  
als je mijn schoonmoeder kent wel
pauline
 pauline - vrijdag 25 april 2008 - 17:18   quote  deeplink  
je hebt toch geen lange baard en tulband op xanne??
italiangirl
 italiangirl - vrijdag 25 april 2008 - 17:26   quote  deeplink  
probeer inhoudelijk te blijven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2008 door italiangirl --
fleur82
 fleur82 - zaterdag 26 april 2008 - 12:58   quote  deeplink  
oh xanne je bent geen nederlander laat ik me zelf daar dan ook niet om verbazen zeker antiliaan ahahahahah sterkte ermee de komende tijd
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 13:18   quote  deeplink  
Bram had zo'n grote bek in zijn brieven hij zou dit doen hij zou dat doen, dan vind ik de ketchup aktie een zielige vertoning, maar dat is mijn bescheiden mening. laten we eerlijk zijn, als 1 van uw moeders op deze manier beledigd zouden zijn, op de manier dat huub dit berga smerga heeft gedaan. dan had ik Huub zijn gezicht gewassen met de ketchup met modder, en hem gedoopt in de naam van de vader de zoon en de heilige geest in de paardenstront, en daar tevens zijn bek mee uitgespoeld.
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 26 april 2008 - 13:46   quote  deeplink  
Zeker weten izzie het zijn allemaal lafbekken. Claire haar vader vond, in het gesprek op de ochtend van de trouwdag, het horloge wat hij kreeg belangrijker dan zijn vrouw te verdedigen.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 13:46 schreef lisbeth het volgende:
Zeker weten izzie het zijn allemaal lafbekken. Claire haar vader vond, in het gesprek op de ochtend van de trouwdag, het horloge wat hij kreeg belangrijker dan zijn vrouw te verdedigen.
dat had ik even gemist... kreeg hij een horloge? van de DGK redactie?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 14:49 schreef Jaapfan het volgende:
Ik ben ook een Jaap fan en hij neemt iedereen in de maling maar zijn positie is zwak want het plannetje van Huub om Jaap op de bank te zetten is niet doorgezet door Huub, Als Brianless en Amandel dan als eerste hadden moeten stemmen hadden ze Jaap er waarschijnlijk uitgestemd en had Huub met Claire hem erin gehouden. Dan wist hij precies hoe de vork in de steel zat.
iK DENK EERDER, dat Huub het van achteren niet mocht, Jaap op de bank. en amanda en Brian hadden Jaap er niet uit gestemd, dat stond allang vast, beter opletten. Sterker nog, hij vond dat Huub oprecht zijn excuses moest aanbieden, en dat deed hij dan ook, zo oprecht dat hij in een scheur lag met Jaap over het scheldincident.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 13:46 schreef lisbeth het volgende:
Juist, hij zat er zo trots mee te zwaaien de lul, benieuwd wat Berge gekregen heeft? een onderbroekje van Jaap misschien? ( zo'n sporthuiscentrum tent.)
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 26 april 2008 - 15:34   quote  deeplink  
Nee Boudewijn van Tim Cornel toch die rally rijder en hij kreeg hem in het gesprek en toen wilde de moeder van Claire nog iets zeggen tegen Huub en toen zei hij:"Wat een mooi klokje hè, lief van Tim".
evert
 evert - vrijdag 02 mei 2008 - 13:18   quote  deeplink  
tja brian verdiende loon haha lul
stacy1974
 stacy1974 - vrijdag 02 mei 2008 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 14:38 schreef pauline@nowlive het volgende:
weet je wat ik nu jammer vind,,, nu jaap zogenaamd de kant van amanda en brian kiest,, dan lopen ze hier als makke schapen mee...maar als straks blijkt ( wat wij al weten) dat jaap straks amanda en brian dumpt, dan lopen ze hier weer de andere kant op, kijk en dat maakt je geen fan maar een relschopper
wat komt me dit bekend voor. jaap met huub is jaap helemaal top.jaap tegen huub dan wordt hij vervloekt.hetzelfde met clair.hetzelfde met palma die werd bergust op nl omdat ze voor brian was.nu is ze voor huub en palma is een top vrouw. nee iedereen die daar voor huub is als speler en bij huub aansluit is top.
kom nu jaap is jaap en blijft jaap of hij nu voor brian of huub is daar verandert niets aan.
ja soms dan zeg ik er ook wat van ales hij weer alle spelers tegen elkaar uitspeeldt/
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 14:33   quote  deeplink  
hallo stacy,, dit is mijn mening.. en niet een mening van een gezelschap!!!!
Kim
 Kim - vrijdag 02 mei 2008 - 14:43   quote  deeplink  
Pauline, de Brian en Amanda maatje weten dat jaap dubbel spel speelt, zoals Brian en Amanda dat zelf ook weten.Dat nemen we hem juist niet kwalijk, dat is zijn spel. maar veel leden kotsten Jaap uit wanneer hij tegen Huub is en sxhelden hem uit voor alles en nog wat, probeer dat maar eens te vinden van de andere fans, dat zijn er weinig. dat wil ik duidelijk maken. ik hoop dat je dat eens na wil kijken en er op terug komt.
janeke
 janeke - vrijdag 02 mei 2008 - 15:52   quote  deeplink  
zo en dan mag men niet ober de familie lach praten
ze zijn te zileig voor woorden
dat bewezen de beelden van gisteravond gouden kooi nogmaals
wat een koeien familie
BRAM JE BVENT DE GROOTSTE LAFAARD IDE ER RONDLOOPT
ZWIJN .

SMS AMANDA NAAR 3040
SMS JAAP NAAR 3040
SMS BRIAN NAAR 3040
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 02 mei 2008 - 15:56   quote  deeplink  
Die Bram zal ook zijn portie krijgen.
Hij heeft toch een eigen bedrijf??
Wat voor bedrijf?
janeke
 janeke - vrijdag 02 mei 2008 - 16:04   quote  deeplink  
niet te verwoorden het is troep die je voor je haar kan gebruiken
en daar na kan je geen andere producten gebruiken vooral die verf is troep
zelfs op de kapper school leer je om geen zwarkloff zo noem ik het waah te gebruiken kijk maar naar palma haar hoofd eb dat is echt geen grap hahahah
claire met haar freubel grim
wordt het helemaal een sope bedrijf
BRAM DE ENIGE DIE JOUW MOEDER BESHERMDE WAS BRIAN
jij bent te laag voor woorden misselijk bah bah
die blonde vriendin
linke die is ook snelvergeten hoe ze naar huis is gegaan de eerste keer dat ze kennis met huubje heeft gemaakt
ik heb niet genoeg meer aan een klein tieltje
een emmer is nodig zo isselijk wordt ik van de fam recourt en gezanten
bram je bent net zo zuur als je naam bram
draakje
 draakje - vrijdag 02 mei 2008 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 14:40 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

onzin!

Zolang dit forum actief is, is het Jaap die een one-men show doet. En daarbij denk ik dat ik met Jaap-fan zijn in de minderheid ben...

Een duidelijke switch van Jaap naar een groep toe is nog niet voorgekomen dus tenzij jij voorspellende gaven hebt klopt er niets van je redenatie!
Boudewijn, dit is toch het beste bewijs dat die hele dgk al verkocht is? En de Nowlivers weten dat. Paulientje geeft het zelf toe.
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:56 schreef Dragon het volgende:
Die Bram zal ook zijn portie krijgen.
Hij heeft toch een eigen bedrijf??
Wat voor bedrijf?
hoe bedoel je dat dragon?? bram zal zijn portie krijgen??
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 17:01   quote  deeplink  
ja helaas brian,, waren de comments op de site dusdanig dat die gesloten werd...het interview met kenneth in almere
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 17:59   quote  deeplink  
Bram heeft een enorm risiko genomen, met zijn dronken hoofd toen.
Laf en hij liet zien wat een dweil hij is.
Hij zal Huub nooit iets kwalijk nemen, want hij ziet Huub als het komende boegbeeld voor zijn reklame-bedrijfje, commercials maken enzovoorts.
Hij schrok zich beroerd toen hij zich realiseerde, dat door deze ketchupaktie weleens een rel had kunnen ontstaan, die negatief voor Huub had kunnen uitpakken. Daarom schreef hij ook zo nadrukkelijk in zijn brief over die ketchup.
Hij moest zichzelf wel kenbaar maken.

Schwarzkopf heeft de borg ingelegd en er is nogal wat geld ingestoken.
Ach een beetje reklame/promotieaktviteit kost al gauw méér dan 10.000 euries.
En een zwakbegaafde dochter inzetten, kostte ook al geen moeite, omdat die Huub wel zag zitten.
Jammer alleen voor hen, dat de kappers enzovoorts de opzet dóórkregen en zich beklaagden.
Er had geen kapper meer mee willen werken, als die troep niet uit de kapsalon was gehaald.
Waarom denkt men, dat Papa Recourt zoveel gedaan heeft gekregen?
Sponsers hebben het immers al massaal laten afweten, niemand wil nog geassocieerd worden met DGK.
En als Recourt dan ook nogeens een boekje Schwarzkopf gaat openen, ziet het er beroerd uit.
Milou
 Milou - vrijdag 02 mei 2008 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 11:02 schreef frans-06 het volgende:
beter staatjes volk, als asociaal volk
Zeker nog nooit meegemaakt dat staatjesvolk ook asociaal kan zijn....nou ik wel hoor :)
evert
 evert - vrijdag 02 mei 2008 - 18:08   quote  deeplink  
Wat een gezeik zeg waar maakt iedereen zich druk om alleen omdat bram die ketchup onder dat laken heeft gedaan net of er nooit iets anders is gebeurd kom op zeg
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 02 mei 2008 - 18:12   quote  deeplink  
Pffffffffffffff ... triester dan triest, niets meer en niets minder
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 18:12 schreef Shandy het volgende:
pauline wat ben jij aardig maar niet heus
misschien ben je gewoon te simpel om mij te begrijpen,, dat is heel goed mogelijk.. zo niet, leg het dan maar uit
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 02 mei 2008 - 18:23   quote  deeplink  
whaha bram zo naar ding om te zien je ziet er werkelijk niet uit niet eens mannelijk en dan een smerige stiekume actie haha wat een vies ding ben je.
Echt een groot voorbeeld van stoere praatjes stiekum van af je pc en stiekum dingen uit halen.
je actie was leuk en weet je waarom je toont je ware aard een gluipertje
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 02 mei 2008 - 18:27   quote  deeplink  
ik te simpel whhaha pauline als ik zie waar je vandaan kom en graag kom ben ik zeker niet te simpel hoor maar veel meer klasse en beter in articuleren en nettere posten en zonder te schelden en aso gedrag te vertonen dus niet simpel eerder iemand die respect toont
lisbeth
 lisbeth - vrijdag 02 mei 2008 - 18:33   quote  deeplink  
Seya heeft helemaal gelijk en daar zijn bewijzen van.
draakje
 draakje - vrijdag 02 mei 2008 - 18:35   quote  deeplink  
Goed stukkie, Seya!
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 18:38   quote  deeplink  
ik zie het shandy... keurig gereageerd.. aso gedrag enzo.. .
het is niet stiekume.. maar stiekeme..geeft verder niet meisje..
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 18:38   quote  deeplink  
maar ik hou wel van je hoor shandy
Jaapfan
 Jaapfan - vrijdag 02 mei 2008 - 18:41   quote  deeplink  
Wat een gezeik allemaal over iets van meer dan een week geleden. Dit is typische mannen humor daar moeten vrouwen zich niet mee bemoeien. De kop van het gebeuren dekt de lading ook niet want een bed is geen persoonlijk bezit ik zei dit al eerder de halve wereld heeft al in dat bed geslapen. Ik vond het alleen zielig voor Palma cs. Verder geen woorden meer aan vuil maken want Jaap wint toch die maakt tv zie gisteren.
evert
 evert - vrijdag 02 mei 2008 - 18:42   quote  deeplink  
precies gezeik om niks

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Broer Bram komt aan persoonlijk bezit - Exit Claire!

0.0071427