BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda de nieuwe Miss world?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 24 april 2008 - 09:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda de nieuwe Miss world?

Het is de morgen nadat Huub en Claire in de echt verbonden zijn! Je zou dan verwachten dat het kersverse bruidspaar tot in de late uurtjes doorslaapt, maar niets is minder waar. Huub heeft zijn ogen al geopend en ook Claire kijkt wakker om haar heen. Inmiddels zijn ook Brian en Amanda ontwaakt. De Amsterdamse verlaat haar bed en neemt als een klein meisje plaats op de grond voor de spiegel. Gehuld in haar pyjama pakt ze haar beautycase erbij om zich vervolgens te besmeren met allerlei poedertjes en schoonheidsmiddeltjes. Terwijl Huub, Claire en Brian zich weer melden in dromenland lijkt Amanda zich klaar te maken voor de Miss World-verkiezing! Zal ze ook voor wereldvrede gaan? Of beperkt ze zich tot vrede in De Gouden Kooi?

bron: tien.tv
makker
 makker - donderdag 24 april 2008 - 09:52   quote  deeplink  
Whahaha Jouw hoor die del zou NOOIT mee mogen doen aan Miss World-verkiezing dus daar kan ze alleen van dromen. Whaha prachtig dit soort stukjes. Lach me kapot.
italiangirl
 italiangirl - donderdag 24 april 2008 - 09:55   quote  deeplink  
volgens mij is het wel zo schoon om eerst te douchen voordat je je hoofd weer gaat plamuren! enne was ook meteen dat dooie beest op je hoofd waar je dag en nacht mee loopt te zweten, viezerd! wat zal jij stinken zeg, miss world hihi miss Piggy eerder!
frans-06
 frans-06 - donderdag 24 april 2008 - 10:12   quote  deeplink  
kun je zien hoe vies en smerig zij is ,komt haar nest uit wassen of douchen is er niet bij, smeren maar meid laag over laag, en zij mee doen aan miss world laat me niet lachen,dat zou dan een afgang voor nederland zijn,ze kan beter mee doen met een verkiezing hoe hoerig kun je zijn?dan zit zij zeker bij de eerst drie
italiangirl
 italiangirl - donderdag 24 april 2008 - 10:16   quote  deeplink  
dames in de dop is wel een passend voor der
pauline
 pauline - donderdag 24 april 2008 - 10:22   quote  deeplink  
heeft brian vannacht amanda WEER geslagen??
komt daar haar dikke oog vandaan??
Het zal wel weer
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 24 april 2008 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 10:22 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
heeft brian vannacht amanda WEER geslagen??
komt daar haar dikke oog vandaan??
Het zal wel weer
Nee jij moet geen vraagteken er achter plaatsen want tenslot van rekening Pauline ben jij de gene die altijd alles beter weet want jij lag ook onder de dekbed toch?
frans-06
 frans-06 - donderdag 24 april 2008 - 10:56   quote  deeplink  
pauline die rat heeft zijn grant niet kunnen halen gisteren,hij was weer eens para, dus zal hij zijn frustraties wel weer uitgeleefd hebben op die del
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 24 april 2008 - 11:02   quote  deeplink  
Brian heeft haar echt niet geslagen,maar dit bewijst weer dat Nowlivers dingen zien die er niet zijn,ook het schelden en agressiviteit van Huub is voor Nowlivers oogkleppen werk,want Huub is hun favoriete schoonzoon(oogkleppen)....aan het gas met die knul...ik prefereer ZYKLOM-B (Huub's eigen woorden)!!!
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 24 april 2008 - 11:07   quote  deeplink  
De familie van Jaap die nog moet komen moet het goed brengen om te zeggen tegen Jaap dat Huub hem wil naaien,ze moeten niet zeggen ik heb gezien dat...maar ze moeten zeggen ik denk dat....met een knipoog erbij,anders geven ze spelinfo door!!!!
cecilia
 cecilia - vrijdag 25 april 2008 - 17:51   quote  deeplink  
- reacties op verwijderde berichten worden ook verwijderd -

anders is de logica van de discussie ver te zoeken voor nieuwe lezers...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2008 door Boudewijn --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda de nieuwe Miss world?

0.0046780