BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Met een dik oog naar de tandarts...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 24 april 2008 - 10:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Met een dik oog naar de tandarts...

Amanda heeft vanmorgen vroeg niet zomaar haar bed verlaten, de Amsterdamse kampt met een schoonheidsprobleem. Gastspeler Ricardo biedt een luisterend oor. "Ik wil dat het nu weggaat!", piept Amanda. "Ik ben met make-up op in slaap gevallen en nu zijn mijn ogen opgezwollen", legt ze de butler uit. "Ik baal echt als een stekker!", sist ze verder. "Je moet het gewoon laten rusten! Moet je nog gaan rijden vandaag?", vraagt Ricardo zorgzaam. "Nee, maar ik moet wel naar de tandarts", mompelt de 20-jarige Miljonair beteuterd en loopt vervolgens weg met een grote zak ijs op haar oog. Zal het nog goedkomen met Miss World?

bron: tien.tv
pauline
 pauline - donderdag 24 april 2008 - 10:36   quote  deeplink  
ze moet maar niet voor haar oog naar de dokter,, denk dat hij dan kan zien dat er huidschilfers van brian zijn vuist in haar ogen zitten
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 24 april 2008 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 10:36 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
ze moet maar niet voor haar oog naar de dokter,, denk dat hij dan kan zien dat er huidschilfers van brian zijn vuist in haar ogen zitten
Ja want jij lag onder de dekens en jij weet alles toch dus je kan het ook vertellen zoals je al eerder hebt gedaan je wist het voor 100% zeker dat hij haar sloeg onder de dekens toch

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Met een dik oog naar de tandarts...

0.0057039