|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Niet officieel?
Wanneer Huub zijn gezicht laat zien in de keuken, stuit de Oldenzaler op een vrolijke Palma. "En heb je nog seks gehad vannacht?", vraagt het hoofd huishouding nieuwsgierig. "Zo!", zucht Huub met een glimlach. "Echt waar, heb je daar nog kracht voor gevonden?", roept Palma verrast. "Maar wat is dat nou voor een l*lverhaal dat je niet officieel getrouwd bent?", vraagt het hoofd huishouding naar aanleiding van krantenartikel. "Ja, dat komt omdat we na de ceremonie niet naar het stadhuis geweest zijn, we moeten alleen nog een handtekening zetten en dan zijn we officieel getrouwd", legt de Oldenzaler uit. Weten we dat ook weer!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Lulkoek verhaaltje van Huub,want zo werkt dat niet,je moet ALTIJD door een ambtenaar in de echt verbonden worden....die is je getuige van de gemeente!!! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Nikos je hebt gelijk hoor,was bij mij ook zo.Die ambtenaar moet idd tekenen als getuige en dan krijg je ook een trouwboekje. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
huub en claire zijn net gesignaleerd bij het gemeente huis in hilversum, dus alles zal wel in orde zijn |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
En niemandheeft gezien of gehoord dat ze naar het gemeentehuis zijn gegaan,en dat moet in dezelfde gemeente als waar ze in ondertrouw zijn gegaan,dus Pauline lult maar weer wat!!! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
pauline gelooft in haar eigen sprookjes |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ook dat is nonsens nikos... weet je wel waar ondertrouw voor is,, als je dat eerst uitzoekt, dan weet je hoe het gaat |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 11:37 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:huub en claire zijn net gesignaleerd bij het gemeente huis in hilversum, dus alles zal wel in orde zijn hahahahahhahahhahhahahahahahah |
|
|
|
|
gabi
|
|
|
dus als ze die handtekening niet gaan zetten dan was het alleen maar leuke televisie, maar is er dus gewoon niet getrouwd? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
precies gabi. gewoon niet getrouwd, en je handtekening zetten kan tot 6 maanden na data. |
|
|
|
|
ann
|
|
|
alles voor de kijkcijfers en ,ik weet wel zeker dat het geen officieel huwelijk was/is |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Of het nou wel of niet officieel is is voor mij niet eens relevant, waar het om gaat is dat Jaap geen terror kon doen zoals hij wou doen en daarom was het huwelijk nogal saai / gewoontjes. Niet echt des Gouden Koois als wij graag hadden gezien of niet? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Precies DGKJaapio, Jaap mag niets tegen Huub doen wordt aan alle kanten ontzien. maar alle balen op jaap met eric mag wel, alle ballen op amanda mag wel. en op brian? die is helemaal vogelvrij |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Haha Brian vogelvrij Hij en Amandel worden van alle kanten beschermd, omdat ze bang zijn dat Brianless + fam anders helemaal parra worden Dit mens is totaal paranoia dus gevaarlijk. Huub is ook een gefrusteerd klein mannetje maar heeft wel intelligent, Jaap vindt alleen zijn arrogante gedrag irritant maar verder vindt hij Huub ok. De enige die recht heeft om te winnen is Jaap hij en Huub maken tv want het is een tv programma. Brianless en Amandell doen helemaal niets ze reageren alleen maar op plannen van anderen. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
beste jaap fans..als jullie een beetje verstand gebruiken moet je brian de schuld geven van het saaie verloop van de bruiloft,, toen jaap begon was er niets aan de hand, wasleuk om te zien, ook de beide familie's moesten er om lachen,,,,totdat brian roet in het eten gooide dmv. zijn gedrag, en amanda haar asociale gedrag tijdens de plechtigheid., ook jaap baalde van het gedrag van brian, en vertelde dat hij afstand nam van de uitspraken en het gedrag van brian |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 14:27 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:beste jaap fans..als jullie een beetje verstand gebruiken moet je brian de schuld geven van het saaie verloop van de bruiloft,, toen jaap begon was er niets aan de hand, wasleuk om te zien, ook de beide familie's moesten er om lachen,,,,totdat brian roet in het eten gooide dmv. zijn gedrag, en amanda haar asociale gedrag tijdens de plechtigheid., ook jaap baalde van het gedrag van brian, en vertelde dat hij afstand nam van de uitspraken en het gedrag van brian Ja begrijp me niet verkeerd hoor maar bij jou draait het alleen om Brain het is te triest voor woorden |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 14:27 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:beste jaap fans..als jullie een beetje verstand gebruiken moet je brian de schuld geven van het saaie verloop van de bruiloft,, toen jaap begon was er niets aan de hand, wasleuk om te zien, ook de beide familie's moesten er om lachen,,,,totdat brian roet in het eten gooide dmv. zijn gedrag, en amanda haar asociale gedrag tijdens de plechtigheid., ook jaap baalde van het gedrag van brian, en vertelde dat hij afstand nam van de uitspraken en het gedrag van brian ik begrijp nu wel een beetje waarom iedereen toch zo vind dat Nowlive een Huub site is. Jij gaat er automatisch vanuit omdat ik, de beheerder, voor Jaap ben, dat dit dan automatisch een Jaap site zou zijn.
zeer slechte aanname die niet eens klopt! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
inhoudelijk reageren boudewijn. je reactie op mijn verhaal kan ik zeer moeilijk plaatsen. mijn vraag aan lisbeth was of dit een BRIAN site was!!! en net zo goed dat nowlive een huub site zou zijn, dan is dit een anti huub site.. wat is dan het verschil?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 14:46 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:inhoudelijk reageren boudewijn. je reactie op mijn verhaal kan ik zeer moeilijk plaatsen. mijn vraag aan lisbeth was of dit een BRIAN site was!!! en net zo goed dat nowlive een huub site zou zijn, dan is dit een anti huub site.. wat is dan het verschil?? Over welk gedrag van Brian heb je het dan?
Amanda was misschien asociaal, maarja.. als het hem niet bevalt dan trouwt ie toch lekker buiten de kooi!
Dit is geen anti-Huub site want Huub fans worden niet eraf gegooid. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
precies boudewijn;-) en pauline,op nowlive mag je geen antwoorden aan elkaar geven,moet je hier je hart soms luchten???Je bent toch wel gewend om niet te chatten zoals jullie dat noemen! |
|
|
|
|
aniet
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 11:56 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:ook dat is nonsens nikos... weet je wel waar ondertrouw voor is,, als je dat eerst uitzoekt, dan weet je hoe het gaat Ondertrouw wil NIKS zeggen mevr nowlive je geeft er alleen maar aan dat je van plan (!)bent ooit samen te trouwen..... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 15:27 schreef Boudewijn het volgende:[..] Over welk gedrag van Brian heb je het dan? Amanda was misschien asociaal, maarja.. als het hem niet bevalt dan trouwt ie toch lekker buiten de kooi! Dit is geen anti-Huub site want Huub fans worden niet eraf gegooid. om even inhoudelijk er op in te gaan, wat maakt het Huwelijk van die aso specialer dan de verjaardag van iemand? over asociaal gedrag gesproken, als men iemands moeder voor K, en Stink Ho mag uitmaken, vind ik dat toch wel anit sociaal. en wat was er nu zo anti sociaal aan Amanda's gedrag op de bruiloft? Komisch vond ik Huubs mam je moet je mond houden, tegen Amanda, wanneer zij dit iets vaker tegen Huub had gezegd, was het misschien niet tot deze tijd met fratsen gekomen. want even voor alle duidelijkheid, deze jongeman begint altij met die fratsen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|