|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub doorgeflipt?
Amanda komt Lieke even opzoeken om te vragen wat er nou allemaal aan de hand is. "Huub is helemaal aan het flippen! Niet normaal!", vertelt ze haar nieuwe vriendin. "Volgens hem heeft Brian gemene dingen over mij gezegd en ik heb hem laten weten dat het me niet interesseert!", vervolgt ze. "Ik vind het niet eerlijk dat Huub dingen gaat verzinnen om te stoken", reageert Amanda. "Hij is helemaal doorgeflipt", concludeert ook de Amsterdamse. Zou Huub vandaag nog bij zinnen komen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja lieke en jij bent het schijnheilige boontje.... sorry hoor maar die lieke met haar geklaag en gezeur is net zo erg als een huub die op de man af vraagt wat of hoe het in elkaar steekt!dan kies ik toch maar voor huub die speelt tenminste geen slachtoffersrol....!als ik lieke hoor zet ik het geluid al af,want als ze alles zo vreselijk vind gaat ze toch lekker naar huis? |
|
|
|
|
mister
|
|
|
Nee die kan alleen maar schreeuwen en schelden ;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
mister
|
|
|
Als Huub weer eens onzeker is gaat hij schreeuwen en schelden veel meer dan dat kan hij niet, ja klaar komen op elke vrouw met tieten en een ... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
tja weet je huub zit er al een tijd en als er iets gebeurd klaagt iedereen wel,maar als huub het huis verlaat,moet je kijken hoeveel kijkcijfers ze gaan verliezen!Dus iedereen vind het ook wel weer mooi,wil je kijken naar de anderen die alleen maar kunnen kletsen,slachtoffer spelen,bang zijn hahaha...ja hoor hoe zielig is dat???Doe mij maar liever een huub zit tenminste nog een beetje actie in,want hoe meer actie hoe meer kijkcijfers geen huub minder kijkcijfers zo gaat het gewoon!Want om naar zo'n lieke te luisteren die haast iedere zin herhaalt krijgen mensen snel genoeg van. |
|
|
|
|
mister
|
|
|
Ja met Huub terk je veel kijkers maar als persoon is hij echt niet oke |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
oke maar dat zijn ze geen van allen! |
|
|
|
|
mister
|
|
|
Ik heb niemand zo vaak hoer slet enz horen noemen als huub,voor mij een hele duidelijke uiting van zwakte. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nou als je dat wat dat kleine miezerige mannetje met de eeuwige sigaret in de mond allemaal uitkraamt aktie noemt.....ik noem het gebrek aan respect voor ieder ander dan hem zelf.... |
|
|
|
|
mister
|
|
|
Tino ben het helemaal met je eens ;) |
|
|
|