BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian de paardenfluisteraar...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - donderdag 24 april 2008 - 11:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Brian de paardenfluisteraar...

De dag komt rustig op gang vandaag! Iedereen werkt in alle stilte zijn ontbijt weg en Brian besluit Ellen te helpen met het schoonmaken van Fries. De Antilliaan gaat rustig aan het werk en schrobt en boent het dier waar hij maar kan. Fries geniet met volle teugen, zo blijkt. "Nou, volgens mij vindt hij het heerlijk!", lacht Brian wanneer Ellen vraagt of het lukt. Tja, eerlijk is eerlijk; daar kan jij nog een puntje aan zuigen, Brian!

Wat zou Brian in zijn oor gefluisterd hebben?

bron: tien.tv
Decency
 Decency - donderdag 24 april 2008 - 12:13   quote  deeplink  
pauline
 pauline - donderdag 24 april 2008 - 12:17   quote  deeplink  
het is idd niet normaal,,als een kind van 5 dat doet dan kan je nog gooien op kindsheid,, maar dit???
gabi
 gabi - donderdag 24 april 2008 - 12:28   quote  deeplink  
volgens mij geilt-ie d'r op, kan z'n ogen er niet vanaf houden.
cecilia
 cecilia - vrijdag 25 april 2008 - 17:34   quote  deeplink  
- reacties op verwijderde berichten worden ook verwijderd -

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2008 door Boudewijn --
devil
 devil - vrijdag 25 april 2008 - 19:06   quote  deeplink  
ik zit zo vaak aan een paardelul
en weet je waarom?
1 keer in de maand moet de koker schoongemaakt worden
en bij de penis de velletjes erafgehaald worden
en even lekker soppen.dan is dat ook weer schoon
hij kan het namelijk zelf niet,
dus wat is er zo gek aan dan,misschien gaf hij er een paar tikjes tegen
om te zien of hetal er vuil was
wat een zielig commentaar is dit dan ook
maar ja ,als je er geen verstand van hebt,denken de mensen gelijk weer smerig
marja
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 25 april 2008 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 - 19:06 schreef onbekend het volgende:
ik zit zo vaak aan een paardelul
en weet je waarom?
1 keer in de maand moet de koker schoongemaakt worden
en bij de penis de velletjes erafgehaald worden
en even lekker soppen.dan is dat ook weer schoon
hij kan het namelijk zelf niet,
dus wat is er zo gek aan dan,misschien gaf hij er een paar tikjes tegen
om te zien of hetal er vuil was
wat een zielig commentaar is dit dan ook
maar ja ,als je er geen verstand van hebt,denken de mensen gelijk weer smerig
marja
ah, dat wist ik dus niet... verklaart inderdaad een hoop ;)

Dacht al waarom geeft ze Brian al uitleg in het filmpje....
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 - 19:15 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ah, dat wist ik dus niet... verklaart inderdaad een hoop ;)

Dacht al waarom geeft ze Brian al uitleg in het filmpje....
Ellen was erbij, en die vertelde ook het 1 en ander, maar geweldig hoe tien dat filmpje zo keurig heeft neerghezet hoor. Ellen en Brian hebben er smakelijk om gelachen, mede door het feit, dat Brian vertelde over de keer dat Hij en Amanda met het witte paardje buiten waren en dat de swieper van Fries dus steeds langer werd. Ellen vertelde brian ook dat dit nog slechts de koker was, en niet de hele swieper van het paard, dus waar praten ze over?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 19:58   quote  deeplink  
en voor de mensen die dus nog nooit een hengst bronstig hebben gezien? wanneer hij in staat van opwinding zou zijn, dan had Brian een gebroken vinger gehad door er tegen aan te tikken, en had hij ( Fries dus) een gat in de muur geboord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2008 door Joseba@headliner --
pauline
 pauline - vrijdag 25 april 2008 - 20:50   quote  deeplink  
brian zat aan fries puur uit nieuwsgierigheid, had niet te maken met het verhaal van marja, want brian heeft totaal geen verstand van paarden dus heeft niets te maken met onderhoud van fries, Brian heeft het vermogen van een kind, dus niemand kan en mag hem ites kwalijk nemen
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 - 20:50 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
brian zat aan fries puur uit nieuwsgierigheid, had niet te maken met het verhaal van marja, want brian heeft totaal geen verstand van paarden dus heeft niets te maken met onderhoud van fries, Brian heeft het vermogen van een kind, dus niemand kan en mag hem ites kwalijk nemen
Hey ben je er ook weer ik dacht dat je iedereen een goed weekend had gewenst ging ervan uit dat je ging genieten van je weekend
frans-06
 frans-06 - vrijdag 25 april 2008 - 22:26   quote  deeplink  
die rat heeft gewoon echt een zieke geest
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:32   quote  deeplink  
http://www.miljonairlieke.com/
ilse
 ilse - zaterdag 26 april 2008 - 01:17   quote  deeplink  
idd boudewijn bij paarden is het inderdaad zo dat het ook daar moet worden schoongemaakt;-)die reacties hier,ja ach hwet is een beetje reageren op alles wat ze zien he...misschien maar beter om eroverheen te lezen.
ilse
 ilse - zaterdag 26 april 2008 - 01:19   quote  deeplink  
ach xanne ze praten nergens over,ze kramen domme onzin uit;-)
frans-06
 frans-06 - zaterdag 26 april 2008 - 09:24   quote  deeplink  
ach ja wat dat betreft er zitten hier wel meerdere personen met een zieke geest
italiangirl
 italiangirl - zaterdag 26 april 2008 - 10:17   quote  deeplink  
ongelovelijk dat mensen dit gedrag goed gaan zitten praten! het is te ziek voor worden, of staan jullie ook altijd met de piemel van een paard te spelen als jullie hem borstelen???? wauw en die hebben het erover dat het gedrag van Huub altijd goed gepraat wordt! ik heb ook jaren lang paard gereden , maar het is nog NOOIT in me opgekomen om er lekker aan te gaan zitten, mijn bek valt hier echt van open, en maar goed praten bah zieke figuren!
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 10:24   quote  deeplink  
het is wel jammer italiangirl, dat de mensen hier niet willen inzien wat er allemaal gebeurt, neem nu het vrijgezellenfeest van huub. Er zijn opnames dat amanda een fles in haar handen heeft, zich omdraait uit het zicht van de camera's, is doet met die fles, en daarna huub te drinken geeft, binnen 5 min. wordt huub niet goed. Zou dat iets hebben te maken met wat brian stiekem kreeg van zijn nichtje?? het is gis werk, maar wel verdacht.
italiangirl
 italiangirl - zaterdag 26 april 2008 - 10:32   quote  deeplink  
pauline, kijk ik ben geen fan van Huub, maar heb net ook dat filmpje zitten kijken en nu kunnen ze hier weer gaan roepen dat nowlivers paranoíde zijn , maar er gebeurt ECHT iets wat niet snor is. En het is toch ziekelijk dat mensen hier dingen neer gaan zetten over dat die piemel van Fries schoongemaakt moet worden en dat die griezel er daarom aanzit??!!!! ik kan er gewoon niet bij met mijn hoofd, hij geniet er volop van ( dat hoor je aan dat enge lachje van, kijkt iedere keer of de camera's het zien en hij BLIJFT er maar aan zitten lijkt haast of hij er geen genoeg van kan krijgen!) en dan maar gal spuien hier over dat Huub zijn gedrag alleen maar goed gepraat wordt, maar kom op nou dit is toch niet normaal??? hij pist zowat in zijn broek van het lachen hoe leuk hij het vindt!
Maar dat zal wel WEER aan ons liggen...... hier weten ze niet wat zelfreflectie is!
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 10:24 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
het is wel jammer italiangirl, dat de mensen hier niet willen inzien wat er allemaal gebeurt, neem nu het vrijgezellenfeest van huub. Er zijn opnames dat amanda een fles in haar handen heeft, zich omdraait uit het zicht van de camera's, is doet met die fles, en daarna huub te drinken geeft, binnen 5 min. wordt huub niet goed. Zou dat iets hebben te maken met wat brian stiekem kreeg van zijn nichtje?? het is gis werk, maar wel verdacht.
Paulintje ten eerste goedemorgen
Ik vind je sterk bent in je verhalen die je hier verteld sorry hoor maar Nu beweer je weer dat Amanda wat in drankje heeft gedaan dat is toch zielig maar goed het is jou mening en houdt jou kenbaar wakker en bezig.
Verder wat ik niet begrijp je hebt een zwager die werkt voor talpa en daar naast ken je nog wat mensen die voor talpa werken toch informatie krijg je altijd binnen? (dit heb jij zelf geschreven Ik zou zeggen vraag aan ze of het waar is want eerst zei je dat brian het had gedaan toen nichtjes en nu weer Amanda heel sterk verhaal heb je hoor .
Wat wordt het morgen Pauline misschien wordt het wel Tanner??
(ooh ja Xanne had toch gelijk he je valt mensen zelf aan jammer dat je dan zoveel over je heen krijgt ik wens je succes want je zal het nodig hebben als je op deze manier blijven mensen je aanvallen )
frans-06
 frans-06 - zaterdag 26 april 2008 - 11:00   quote  deeplink  
die rat is niet goed bij zijn hoofd,hij dacht ook natuurlijk ik moet fries verzorgen?hij dacht ook het zelfde als bij een neus er uit halen wat er in zit die viezerik ,ik heb zelf ook paarden en dat is heel normaal wat er hangt, maar wil niet zeggen dat je er aan gaat zitten dan spoor je echt niet
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 11:06   quote  deeplink  
goed morgen mertyje je hebt de informatie helaas niet goed opgeslagen ..ik heb nooit gezegd zwager, en zeker niet voor talpa! is ter ziele!.Nergens beweer!!! ik dat AMANDA iets in het drinken heeft gedaan, het is alleen verdacht!!!het valt mensen op, en nee niet alleen nowlive!, Ik neem aan dat je het filmpje al hebt bekeken, waar er dingen gebeuren die gewoon verdacht zijn.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 26 april 2008 - 11:07   quote  deeplink  
die rat is niet goed bij zijn hoofd ,maar dat wisten wij al een poosje ,word het geen tijd dat de dieren bescherming daar eens een kijkje gaat nemen,wat hier gebeurd is te gek voor woorden
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 11:15   quote  deeplink  
we kijken toch naar een reallife soap?? hebben we dan niet een beetje recht om echt te weten wat er ook achter de schermen gebeurt, en ja natuurlijk probeer ik bij een bepaald persoon informatie in te winnen. en helaas ziet hij hetzelfde wat wij zien,, diegene heeft (helaas) niets te maken met de regie( hokje) draait dus niets inelkaar, en heeft ook geen contact met bewoners en of leiding. dus van een zwijgplicht is geen sprake. Echter praten ze als collega's wel onderelkaar, en begrijpen veel dingen ook niet. wat hij echter wel weet is wat er op camerá staat tijdens een streamlock. en daar sommige van de streamlock beelden wel worden gebruikt voor de tv uitzendingen, bestaat die onzin over zwijgplicht enzo bij hun afdeling dus helemaal niet.
En natuurlijk heeft huub brian wel eens geslagen en vice versa!
en ja amanda heeft huub wel geslagen en met de nagels bewerkt.
en Ja ze zijn bezig om uit te zoeken of huub iets heeft gehad, en ja huub zijn bloed is s'morgens na het feest onderzocht, en nee er is nog geen uitslag.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 11:15 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
we kijken toch naar een reallife soap?? hebben we dan niet een beetje recht om echt te weten wat er ook achter de schermen gebeurt, en ja natuurlijk probeer ik bij een bepaald persoon informatie in te winnen. en helaas ziet hij hetzelfde wat wij zien,, diegene heeft (helaas) niets te maken met de regie( hokje) draait dus niets inelkaar, en heeft ook geen contact met bewoners en of leiding. dus van een zwijgplicht is geen sprake. Echter praten ze als collega's wel onderelkaar, en begrijpen veel dingen ook niet. wat hij echter wel weet is wat er op camerá staat tijdens een streamlock. en daar sommige van de streamlock beelden wel worden gebruikt voor de tv uitzendingen, bestaat die onzin over zwijgplicht enzo bij hun afdeling dus helemaal niet.
En natuurlijk heeft huub brian wel eens geslagen en vice versa!
en ja amanda heeft huub wel geslagen en met de nagels bewerkt.
en Ja ze zijn bezig om uit te zoeken of huub iets heeft gehad, en ja huub zijn bloed is s'morgens na het feest onderzocht, en nee er is nog geen uitslag.
Zo en nu is het weer iemand die je kent maar goed laten we het daar maar op houden dat het niet Zwager is maar iemand die je kent.
Ik hoop dat binnenkort de uitslag krijgt en hoop dat het de resultaat is wat jij hoopt wat denk je zelf ??????
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 11:26   quote  deeplink  
Ik zou het niet weten, al zou het veel verklaren
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 11:26 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
Ik zou het niet weten, al zou het veel verklaren
Nou maar hopen dat de uitslag snel komt zodat een aantal mensen die zich zo druk maken weer rustig kunnen slapen.
Want als je heel eerlijk bent is er in het verleden ook al een bloedtest gedaan wat was toen de uitslag dat hij gewoon te veel had gedronken meer niet
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 11:33   quote  deeplink  
ben ik met je eens, meer kwam er niet uit
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 11:35   quote  deeplink  
maar wat zal je menig zijn merty,, als nu wel blijkt dat er iets in huub zijn bloed te vinden is, wat dan, of gaat men dan hier verklaren dat huub een junk is en het zelf tot zich heeft genomen
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 11:35 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
maar wat zal je menig zijn merty,, als nu wel blijkt dat er iets in huub zijn bloed te vinden is, wat dan, of gaat men dan hier verklaren dat huub een junk is en het zelf tot zich heeft genomen
Luister 1 ding Pauline en dat is mijn mening ik denk niet dat Amanda en Brain zo dom zijn om zo iets uit te halen maar goed ik ken Jaap ,Amanda ,Brain, Kikker en barbie niet persoonlijk dus kan daar niet over oordelen.
ZOu het zo zijn geweest dat er daadwerkelijk wat vinden in zijn bloed dan zal het lastig zijn om te bewijzen wie het heeft gedaan want dat kan iedereen wel zijn geweest tenslot van rekening waren er een heleboel onbekende mensen aanwezig
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 11:44   quote  deeplink  
je oordeelt wel merty.. je noemt drie namen gewoon en je eindigt met 2 belachelijke namen, terwijl je net zegt ik ken ze niet persoonlijk. dat moet dus inhouden dat je een hekel hebt aan huub en claire, terwijl je ze niet persoonlijk kent, dat vind ik dan jammer.
En over je eerste punt,, het gaat wel over dik een miljoen €,, dus je weet nooit wat mensen daar voor willen doen
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 11:44 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
je oordeelt wel merty.. je noemt drie namen gewoon en je eindigt met 2 belachelijke namen, terwijl je net zegt ik ken ze niet persoonlijk. dat moet dus inhouden dat je een hekel hebt aan huub en claire, terwijl je ze niet persoonlijk kent, dat vind ik dan jammer.
En over je eerste punt,, het gaat wel over dik een miljoen €,, dus je weet nooit wat mens n daar voor willen doen
Pauline sorry hoor maar kikker en barbie kan ik niet uitstaan ook al ken ik ze niet persoonlijk maar jij kent brain en amanda ook niet persoonlijk toch en de moeder van Brain heb jij een keer ontmoet en daar had jij gelijk ook een oordeel over dus tja
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 11:50   quote  deeplink  
Oooh ja en barbie zit niet voor het spel daar maar voor spek en bonen meer niet
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 12:08   quote  deeplink  
ik heb ook geen hekel aan amanda en brian,, maar wel op de manier hoe ze het spel spelen., en over de moeder van brian.... stja ze kwam toen niet alleen, ze had .. het leek wel .. een antiliaanse knokploeg mee als beveiling, en ze deed enorm arrogant. ja dan vormt een ieder een mening toch
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 12:08 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
ik heb ook geen hekel aan amanda en brian,, maar wel op de manier hoe ze het spel spelen., en over de moeder van brian.... stja ze kwam toen niet alleen, ze had .. het leek wel .. een antiliaanse knokploeg mee als beveiling, en ze deed enorm arrogant. ja dan vormt een ieder een mening toch
Luister als iemand van mijn fam. in de goudenkooi zou zitten en me moeder gaat naar een of ander iets toe wat met de goudenkooi te maken heeft stuur ik haar ook niet alleen.
En jij oordeelt haar omdat ze arrogant was heb je ook gesprek met haar gehad?????????
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 12:14   quote  deeplink  
wel geprobeerd, maar ze wist dat ik van nowlive was, en zei dat nowlivers witte kappen op hadden en racisten waren, en dat nowlive word gesteund of gefinancieerd door wilders ofzo, de rest deed ze in het papiaments.
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 12:17   quote  deeplink  
het word tijd voor te geniten van het mooie weer, ik wens iedereen een goed en warm weekend toe
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 12:14 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
wel geprobeerd, maar ze wist dat ik van nowlive was, en zei dat nowlivers witte kappen op hadden en racisten waren, en dat nowlive word gesteund of gefinancieerd door wilders ofzo, de rest deed ze in het papiaments.
Pauline ook wel begrijpelijk sorry dat ze dat zeg maar als je daar leest wat ze allemaal schrijven dat zijn eeen heleboel oordelen die ze over een groepering hebben en verder dat van wilders gaat me te ver dat had ze niet mogen zeggen maar ik kan me wel indenken waarom zo doet tegen nowfuckinglive als je daar leest dan is het niks anders dan antiliaan dit antiliaan dat nou dan is het logisch vind ik het zou heel hypocriet van haar zijn als ze juist een gesprek met je aan zou gaan tenslot van rekening komt iedereen op voor zijn kind dat is meer dan normaal.
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 12:23   quote  deeplink  
ieder zijn mening merty.. wens je een goed weekend toe, en?? hou voor mij de streams in de gaten kan nl het weekend niet kijken. goed weekend!
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 12:23 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
ieder zijn mening merty.. wens je een goed weekend toe, en?? hou voor mij de streams in de gaten kan nl het weekend niet kijken. goed weekend!
Inderdaad iedereen respect voor elkaars mening juist ja.
En jij geen tijd haahhah geloof er niks van in ieder geval fijne weekend anders tot vanavond weet zeker dat je er weer bent :-)
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 10:24 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
Waar is het filmpje van een wegdraaiende Amanda?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 10:32 schreef italiangirl het volgende:
pauline, kijk ik ben geen fan van Huub, maar heb net ook dat filmpje zitten kijken en nu kunnen ze hier weer gaan roepen dat nowlivers paranoíde zijn , maar er gebeurt ECHT iets wat niet snor is. En het is toch ziekelijk dat mensen hier dingen neer gaan zetten over dat die piemel van Fries schoongemaakt moet worden en dat die griezel er daarom aanzit??!!!! ik kan er gewoon niet bij met mijn hoofd, hij geniet er volop van ( dat hoor je aan dat enge lachje van, kijkt iedere keer of de camera's het zien en hij BLIJFT er maar aan zitten lijkt haast of hij er geen genoeg van kan krijgen!) en dan maar gal spuien hier over dat Huub zijn gedrag alleen maar goed gepraat wordt, maar kom op nou dit is toch niet normaal??? hij pist zowat in zijn broek van het lachen hoe leuk hij het vindt!
Maar dat zal wel WEER aan ons liggen...... hier weten ze niet wat zelfreflectie is!
En mensen die niets met paarden hebben en al helemaal niet weten hoe je die moet verzorgen moeten geen onzin uitkramen...
Er is duidelijk te zien dat Ellen er uitleg over geeft, zonder de uitleg waarom vond ik het ook vreemd maar nu weet ik dat dat normaal is om te doen.

Misschien kunnen jullie een actie starten tegen alle paardenverzorg(st)ers van Nederland!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 11:06 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
goed morgen mertyje je hebt de informatie helaas niet goed opgeslagen ..ik heb nooit gezegd zwager, en zeker niet voor talpa! is ter ziele!.Nergens beweer!!! ik dat AMANDA iets in het drinken heeft gedaan, het is alleen verdacht!!!het valt mensen op, en nee niet alleen nowlive!, Ik neem aan dat je het filmpje al hebt bekeken, waar er dingen gebeuren die gewoon verdacht zijn.
Je zei misschien is je broer wel camera man...

Misschien is Jaap wel mijn broer!
Misschien ben ik wel John de Mol!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 11:35 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
Huub zou het best zelf gedaan kunnen(!) hebben. Je kan niet zomaar iemand anders de schuld geven.
Huub zegt achteraf ook altijd... jamaar ik wist dat er beveiliging was dus ik kan helemaal los gaan!

Ik zie hem er goed voor aan om door zelf iets in z'n eigen drankjes te doen dat hij denkt betere tv kan maken.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 12:08 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
is het negeren van iemand die je meerdere malen voor stinkhoer en stinkwijf (voordat ze aankwam dus) arrogant???

rare insteek....
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 14:29 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je zei misschien is je broer wel camera man...

Misschien is Jaap wel mijn broer!
Misschien ben ik wel John de Mol!
OOh Boudewijn je had het ook gelezen hahahahha ik dacht al ik weet het toch wel zeker thanks
devil
 devil - zaterdag 26 april 2008 - 17:15   quote  deeplink  
goed gezegt boudewijn over de verzorging van paarden
niets aan het handje,gewoon kinderachtig commentaar
omdat de huub fans met niets anders kunnen komen
marja
italiangirl
 italiangirl - zaterdag 26 april 2008 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 14:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

En mensen die niets met paarden hebben en al helemaal niet weten hoe je die moet verzorgen moeten geen onzin uitkramen...
Er is duidelijk te zien dat Ellen er uitleg over geeft, zonder de uitleg waarom vond ik het ook vreemd maar nu weet ik dat dat normaal is om te doen.

Misschien kunnen jullie een actie starten tegen alle paardenverzorg(st)ers van Nederland!
Dus boudewijn jij wou beweren dat als jij op een manege komt en je mag een paard borstelen en het gesprek komt op gang zoals met Ellen , dat je dan op ZO'N manier met een piemel van een paard gaat lopen spelen???? zieke wereld.
Enne toevallig zoals je al had kunnen lezen heb ik heel wat jaartjes paardgereden , maar is het nog nooit in MIJ opgekomen om even lekker aan een paardenpiemel te zitten!
devil
 devil - zaterdag 26 april 2008 - 22:20   quote  deeplink  
oh een nieuwtje frans,mocht je het nog niet hebben gehoord
ze vervelen zich in de gouden kooi en huub opperde het idee
om fries af te trekken,wat een smeerlap zeg,het kan blijkbaar
nog veel erger vind je ook niet?ik heb er in ieder geval geen woorden voor
marja
frans-06
 frans-06 - zaterdag 26 april 2008 - 22:39   quote  deeplink  
onbekend tussen zeggen en doen is een groot verschil

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian de paardenfluisteraar...

0.0080699