BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Fans in de Villa

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 24 april 2008 - 15:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Fans in de Villa

Twee dames lopen de gouden poort door. Gewapend met cadeaus in beide handen worden ze ontvangen door Jaap en Ricardo. "Hé, wat komen jullie doen?", roept de Briellenaar brutaal. "Wie zijn die idioten?", vraagt hij aan Ricardo. Wanneer de dames iets roepen over bruidscadeaus verschijnt er een brede grijns op het gezicht van Jaap. "Oh, voor onze bruiloft!", glundert de grote Miljonair. "Nee, voor Claire en Huub!", aldus de dames. "Waar zijn jullie van?", vraagt Amanda nieuwsgierig als de dames eenmaal binnen zijn. "Wij zijn van Nowlive!", antwoordt Irea. "Willen jullie wat drinken?", vraagt Ricardo aan de fans. De dames knikken ja. "Jullie krijgen lekker niets!", aldus de butler. Wat een warm welkom...

bron: tien.tv
moesie
 moesie - donderdag 24 april 2008 - 15:22   quote  deeplink  
geweldige geschenken,voor het NEP BRUIDSPAAR,mooie geschenken van sponssers.kost ze zelf geen cent,dus hele voorstelling allemaal NEP,wie neemt de geschenken straks mee ???????zal huubke wel zijn,heeft het ook zelf betaald ahahahaha.eene GROTE NEP ZOOI
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 april 2008 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 15:22 schreef moesie het volgende:
geweldige geschenken,voor het NEP BRUIDSPAAR,mooie geschenken van sponssers.kost ze zelf geen cent,dus hele voorstelling allemaal NEP,wie neemt de geschenken straks mee ???????zal huubke wel zijn,heeft het ook zelf betaald ahahahaha.eene GROTE NEP ZOOI
was dat waar sommige Huub fans zo boos over waren dat men niet genoeg gedoneerd zou hebben?
moesie
 moesie - donderdag 24 april 2008 - 15:33   quote  deeplink  
zou maar zo kunnen boudewijn
Dr C
 Dr C - donderdag 24 april 2008 - 15:42   quote  deeplink  
Hoi allemaal, en nu op naar de sms aktie voor ons Huubke

Ik had bedacht een spaarpot te maken voor de laatste week van de finale, en dan de heleweek dag en nacht te gaan stemmen, e.v.t. ga ik ovedag naar een telefoon winkel,om daar te bellen zodat ik bewijs heb hoeveel er ge sms't is voor ons Huubke. en voor mensen die alleen een pripaet kaart hebben met hun mobiel is dat ook veel goed koper,dus kunnen zij meer geld besteden aan de sms als zij dat willen.
het lijkt mij gaaf als ik een week niet kan slapen omdat ik anders het sms geld niet op kan krijgen hihi.
dat moet ons toch met zijn allen lukken....
als je mee wil doen laat het mij weten. en stuur deze mail door naar al je Huub maatjes.
( now-live)
Dr C
 Dr C - donderdag 24 april 2008 - 15:43   quote  deeplink  
ps: gekopieerd van nowlive. Kunnen wij doen voor Jaap???
tg3
 tg3 - donderdag 24 april 2008 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 15:42 schreef Dr C het volgende:
Hoi allemaal, en nu op naar de sms aktie voor ons Huubke

Ik had bedacht een spaarpot te maken voor de laatste week van de finale, en dan de heleweek dag en nacht te gaan stemmen, e.v.t. ga ik ovedag naar een telefoon winkel,om daar te bellen zodat ik bewijs heb hoeveel er ge sms't is voor ons Huubke. en voor mensen die alleen een pripaet kaart hebben met hun mobiel is dat ook veel goed koper,dus kunnen zij meer geld besteden aan de sms als zij dat willen.
het lijkt mij gaaf als ik een week niet kan slapen omdat ik anders het sms geld niet op kan krijgen hihi.
dat moet ons toch met zijn allen lukken....
als je mee wil doen laat het mij weten. en stuur deze mail door naar al je Huub maatjes.
( now-live)
wow dit is echt zielig ...ma ja dit doen ze al tijden met de popo ...goed zo gaan jullie met zijn 2000/3000-en maar flink stemmen en dan zullen de andere 800.000 kijkers wel ff op de andere 3 stemmen
aanpassen
 aanpassen - donderdag 24 april 2008 - 15:52   quote  deeplink  
Ach... het verleden leert, dat ook het slechte aanhangers heeft. Je kan ze het ook niet kwalijk nemen. NowLive wordt later NowRegret

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 april 2008 door aanpassen --
devil
 devil - donderdag 24 april 2008 - 15:57   quote  deeplink  
ach ,daar hoef ik geen spaarpot voor te maken
voor te stemmen,uiteraard doe ik dan niet voor huub
hihihi
marja
stevi0
 stevi0 - donderdag 24 april 2008 - 15:59   quote  deeplink  
Kom op nou toch naieve kindjes. Stemmen heeft geen zin als het gaat om de uitslag. Deze wordt tot het eind zo gemanipuleerd dat het altijd spannend is, zodat nog meer mensen gaan stemmen in de overtuiging dat ze iets bijdragen aan de uitslag. Bullshit. Het enige wat je doet is de buidel spekken van de mensen achter de schermen. Commerciele televisie, weet je nog? Zijn jullie zo dom of wil je perse ergens bij horen, zelfs ten koste van je bankrekening.
devil
 devil - donderdag 24 april 2008 - 16:01   quote  deeplink  
maakt mij niet uit
marja
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 24 april 2008 - 16:10   quote  deeplink  
Brian of Jaap gaat winnen,gemanipuleerd of niet,maar Huub gaat het zowieso niet winnen,want dat willen de buren niet,incl.J de Mol!!!

J. de Mol is COOL!!!!
tg3
 tg3 - donderdag 24 april 2008 - 16:14   quote  deeplink  
en whats up with palma kan ze haar neus nog meer in huubs kont duwen ....wat een likkerij ..terwijl huub als eerste springt om palma te ontslaan
devil
 devil - donderdag 24 april 2008 - 16:36   quote  deeplink  
mensen vergeten snel
marja
djen
 djen - donderdag 24 april 2008 - 18:09   quote  deeplink  
hoop dat ze al hun geld kwijd raken bij nowlife geweldig wat zal ik lachen net zo hart om het gezicht van huubertju te zien als hij buiten die kooi stapt zonder geld hahhhaaahhhaa...net dat huub zit te wachten op die fans je kon t van zijn gezicht af lezen ..maar wel steunen hoor en bellen ..wat een angstttttt
djen
 djen - donderdag 24 april 2008 - 18:11   quote  deeplink  
eindelijk stevi0!! maar dat zien die dombo,s niet die hebben geen leven ..die lopen een zwerver op straat voorbij ..hun eigen kids krijgen niet eens zoveel ..wel hun huubske daar zijn ze geil op !!hoop dat ze er duizende euro,s in proppen ..en heb op wat sites gelezen die sites kennen ze niet eens nou dan moeten ze van goede huizen komen met hun honderd huubsfanskus hahahaha
djen
 djen - donderdag 24 april 2008 - 18:13   quote  deeplink  
wel heerlijk deze site complimenten ..eindelijk eens iets waar iedereen mag komen ..
met een eigen mening daar kan niemand aan tippen..
frans-06
 frans-06 - vrijdag 25 april 2008 - 22:19   quote  deeplink  
nikos ik zou er maar niet zo zeker van zijn
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 16:10 schreef Nikos het volgende:
Brian of Jaap gaat winnen,gemanipuleerd of niet,maar Huub gaat het zowieso niet winnen,want dat willen de buren niet,incl.J de Mol!!!

J. de Mol is COOL!!!!
Dat zou zo maar eens kunnen als doorgaat wat ik heb gehoord staan we allemaal met onze bek open.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:09   quote  deeplink  
T is jammer dat nowlive een stel van die stille lezers stuurt. van die aflezers en dan nog harder hun best gaan. doen maar als dit waar is dan zou zo maar de pestpokke kunnen uitbreken, bij nowlive
frans-06
 frans-06 - vrijdag 25 april 2008 - 23:53   quote  deeplink  
die stemming word gewoon gemanipuleerd ,er is er maar een die lacht en dat is john de mol
devil
 devil - zaterdag 26 april 2008 - 14:21   quote  deeplink  
he,he frans eindelijk ben ik het met je eens
marja

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Fans in de Villa

0.0060670