BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Eenzaam

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 24 april 2008 - 15:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Eenzaam

De Tilburgse Miljonair vermaakt zich deze middag moederziel alleen. Huub heeft het druk met motorrijles en de overige Miljonairs bekommeren zich niet om de blondine. Aangezien ze zonder sigaretten zit, zal dit een moeilijke opgave voor Claire zijn. Inmiddels heeft ze zich genesteld op de bank waar ze wat snoepgoed naar binnenwerkt. Maar gelukkig is Ricardo daar met een pakje sigareten en verschijnt er een grote glimlach op het gezicht van Claire...

bron: tien.tv
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 24 april 2008 - 16:07   quote  deeplink  
eenzaam valt wel weer mee,kikkertje is terug,en weer zitten ze aan elkaar geplakt als vliegen op een hoop stront,er gaat vanavond niemand naar huis,of is dit Claire's manier om zich onder deontslagronde uit te likken???
Dit is zelfs 1000 keer erger als toen met Lieke!!!
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 24 april 2008 - 16:08   quote  deeplink  
Waarom hoeven Huub en Claire geen actieve houding aan te mnemen,en de rest wel??/
Soort van handje boven het hoofd van Claire Center Parcs,en Kikkertje???
stevi0
 stevi0 - donderdag 24 april 2008 - 16:14   quote  deeplink  
Alleen zittend op de bank zonder sigaretten.
Een plaatje waar ze alvast aan kan wennen als ze straks met huub in een door de papa's betaald appartementje zit.
madeleine
 madeleine - donderdag 24 april 2008 - 16:16   quote  deeplink  
Het zijn de Witte Broodsweken voor een echtpaar. Ze moeten een beetje anders behandeld worden en nagenieten van de
Grote Dag. Al die indrukken op doen na zo'n huwelijksdag kost ook heel veel energie. Ik begrijp Claire heel goed, die wil nog heel lang
nagenieten, wat is daar mis mee. Iedere bruid is dan toch hetzelfde. Het spel gaat wel verder, maar er komt nu ook een stukje *romantiek* bij. Normaal ga je op huwelijksreis, toch ???? Zij zitten in dezelfde omgeving met een stel zeer jaloerse
mensen die hun niets gunnen. Zij hoeven
zeker niet vandaag een actieve houding aan te nemen. Een huwelijk nep of niet nep kost lots of energy niet alleen
bij Claire en Huub. Er zijn maar weinig huwelijken die zo onder druk staan als bij deze 2 jongen mensen. Gun ze een beetje
de rust die ze nodig hebben.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 24 april 2008 - 16:30   quote  deeplink  
Huub en Claire denken nu dat ze voor de rest van de3 maand genoeg tv hebben gemaakt....maar het waren eigenlijk Jaap en Brian die de meeste tv hebben gemaakt,Claire heeft nog niks laten zien,en gaat dat ook niet doen.....
Zijn ze ff vergeten dat er ook nog mensen betalen voor de streams,en dat ze niet weken aan een sdtuk nu willen kijken naar luie Huub en Claire die denken dat alles vanzelf komt??
Opstaan luie flikkers!!
Ze gaan vandaag toch niks ondernemen,met een ontslagronde voor de deur,want huub gaat toch niemand naar huis sturen....Claire maakt vanavond tv,en zal zeker in MIJN achting stijgen als ze het voor elkaar krijgt om Huub naar huis te sturen!!!
Ik Hoop dat dat heel de opzet van het spel is,en dat ze daarna toch niet wint,dat weet ze allang,maar zij pakt de uitkoopregeling....allemaal blij,en het hokje helemaal,want dan zijn ze van die achterlijke nepflikker Huub af!!!
stevi0
 stevi0 - donderdag 24 april 2008 - 16:31   quote  deeplink  
In alle rust trouwen doe je niet in de gouden kooi, daar wacht je mee tot je thuis bent, ook vanuit respect naar je ouders die toch duidelijk aan hebben gegeven niet bij de gouden kooi betrokken te willen worden. Je bent dus een low-life als je het wel doet en je verdient vervolgens helemaal niets. Geen romantiek of rust.
Huub snapt dit, want die gaat de eerste dag gewoon motor rijden in z'n eentje en laat haar zitten als verse bruid.
italiangirl
 italiangirl - donderdag 24 april 2008 - 16:32   quote  deeplink  
waarom willen jullie Huub en Claire in actie zien als jullie zo'n hekel aan ze hebben???? beetje krom niet? kijk dan gewoon naar de streams waar snollie en kakkerlak op te zien zijn!
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 24 april 2008 - 16:35   quote  deeplink  
Ik zou graag zien dat Huub zijn alcohol verbod wordt opgeheven,en er ruzie ontstaat!!!
Kijken of Claire nog zo blij is met haar man....jammer dat we niet kunnen volgen wat er hierna gebeurd,want dat is nog mooier als heel DGK,dat is pas echt!!!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 april 2008 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 16:35 schreef Nikos het volgende:
Ik zou graag zien dat Huub zijn alcohol verbod wordt opgeheven,en er ruzie ontstaat!!!
Kijken of Claire nog zo blij is met haar man....jammer dat we niet kunnen volgen wat er hierna gebeurd,want dat is nog mooier als heel DGK,dat is pas echt!!!
er hoeft geen ruzie te komen maar Claire moet inderdaad wel meemaken hoe Huub zonder alcoholverbod is.
rikkie
 rikkie - donderdag 24 april 2008 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 16:30 schreef Nikos het volgende:
....maar het waren eigenlijk Jaap en Brian die de meeste tv hebben gemaakt
Brian en tv maken??? Stuur mij even de link van de streams die jij hebt Nikos, want op die van mij spant hij alleen maar andere mensen voor zijn karretje.........
Jaapfan
 Jaapfan - donderdag 24 april 2008 - 16:59   quote  deeplink  
Nikosje Brian fan Ben je blind of zo, Brian en TV maken, het zijn alleen afluister stasipraktijken en agressieve daden die hij laat zien. Hij heeft gitaarles dat kan hij niet, DJ les kan hij ook niet, rappen kan hij ook niet het enige dat hij kan is een beetje koken en volledig uit zijn dak gaan als Amandel een beetje drinkt.Nee dan Jaap die maakt TV zoals het vlgs de regels van DGK moet
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 24 april 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Je kan goed zien dat Huub er nu al spijt van heeft,dat kun je zien aan zijn blikken,en aan de manier hoe hij Claire vasthoudt,met zijn mietige handen!!!
aanpassen
 aanpassen - donderdag 24 april 2008 - 17:12   quote  deeplink  
@Jaapfan
Dan doet Brian toch nog meer als Huub of Claire, en afluisteren hoeft Huub niet te doen, want hij hoort toch alles van de buren.
Dus haal die poep uit je ogen, en kijk eens objectief.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 april 2008 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 17:12 schreef Clairemderin_bah_bah het volgende:
@Jaapfan
Dan doet Brian toch nog meer als Huub of Claire, en afluisteren hoeft Huub niet te doen, want hij hoort toch alles van de buren.
Dus haal die poep uit je ogen, en kijk eens objectief.
Ik denk dat dat wel meevalt, vaak mist hij belangrijke dingen die bijvoorbeeld tussen Amanda en Brian spelen.
aanpassen
 aanpassen - donderdag 24 april 2008 - 17:22   quote  deeplink  
@Boudewijn
Hij komt telkens met feiten na zijn rijlessen, wat hij absoluut niet kan weten.
Dit blijft spel informatie doorgeven.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 april 2008 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 17:22 schreef Clairemderin_bah_bah het volgende:
@Boudewijn
Hij komt telkens met feiten na zijn rijlessen, wat hij absoluut niet kan weten.
Dit blijft spel informatie doorgeven.
dat zou inderdaad best eens kunnen, ik stream dan meestal niet.
italiangirl
 italiangirl - donderdag 24 april 2008 - 17:28   quote  deeplink  
en diezelfde feiten krijgen die rat en amandellie als ze weer eens zijn gaan golven.....dusss
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 24 april 2008 - 17:33   quote  deeplink  
Eerst Brian naar de buren,nu Huub???
Gaat er vanavond weer iets gebeuren,dat is zeker!!!!
aanpassen
 aanpassen - donderdag 24 april 2008 - 17:34   quote  deeplink  
@italiangirl
Hoe vaak golfen ze dan?! En hoe vaak gaat Huub met de motor weg?!
Jaapfan
 Jaapfan - donderdag 24 april 2008 - 17:37   quote  deeplink  
Clairemderin_bah_bah poep in mijn ogen heb ik het gehad over Huub en Claire??, dan heb jij zeker lasogen ik heb het over Jaap die maakt TV Huubje is vreselijk maar hij doet vele malen meer tv maken dan Brianless the most sneaky trickie guy of DGK Bovendien is DGK bang van hem anders was hij er allang geleden uitgegooid met al zijn parra praktijken. Ik heb het al eerder gezegd wat Dennis zegt over Brian is de waarheid.
italiangirl
 italiangirl - donderdag 24 april 2008 - 17:40   quote  deeplink  
pas op jaapfan zeg hier niks over die kruizenruiker hoor want dan heb je de poppen aan het dansen!
Hebben jullie trouwens al dat filmpje gezien waarin die engerd een arm paard staat aan te randen?? ja jullie lezen het goed ja, Brian staat de piemel van Fries stijf te maken! echt wat een trotse Brians fans moeten jullie zijn!
Jaapfan
 Jaapfan - donderdag 24 april 2008 - 17:41   quote  deeplink  
En dan vergeet ik nog te zeggen wat Lieke en Nadia over Brianless zeiden toen ze op bezoek waren. Wie is er dan ziende blind Amandell toch.
italiangirl
 italiangirl - donderdag 24 april 2008 - 17:44   quote  deeplink  
nee joh ze houdt van dominante mannen toch?! wacht maar na de 22ste als er geen camera's meer bij zijn, oei mannie als je dan te diep in het glaasje kijkt.... ja dan wordt je niet meer beschermd door de camera's dan ben je de pineut... ik vind het een vieze meid, maar toch hou ik mijn hart vast voor haar met hem na de kooi....
johan13
 johan13 - donderdag 24 april 2008 - 17:46   quote  deeplink  
ik ben helemaal geen brainfan maar ik ben anti huub en zijn fanatieke fans die al zijn actie recht praten.ik ben en blijf een liekefan maar nu ik neig meer naar jaap en eventueel amanda omdat lieke verstandig was en de kooi heeft verlaten
Jaapfan
 Jaapfan - donderdag 24 april 2008 - 17:47   quote  deeplink  
italiangirl ik ben het helemaal met je eens, maar ik denk mocht hij toevallig winnen hij het eerst het beste vliegtuig met familie en al naar Bonaire neemt zonder Amandel natuurlijk en nooit meer terugkomt
italiangirl
 italiangirl - donderdag 24 april 2008 - 17:49   quote  deeplink  
ik hoop het maar Jaapfan, want zulk tuig kan je beter kwijt als rijk zijn!
italiangirl
 italiangirl - donderdag 24 april 2008 - 17:51   quote  deeplink  
Ik ben helamaal geen Huub fan , maar ik ben anti Brian fan en zijn fanatieke fans die alles recht praten. moet je voorstellen als jouw dochter met zo'n iemand thuiskwam en zo'schoonfamilie zou treffen....
mossa
 mossa - donderdag 24 april 2008 - 17:59   quote  deeplink  
niet zo overdrijven, alsjeblieft. je kan overduidelijk zien dat die 2 verliefd op mekaar zijn. Als je dat niet eens ziet dan ben je nooit echt verliefd geweest, verklaart meteen ook je gefrustreerde reacties hier, volgende keer iets objectiever alsjebieft, want wie neem je nou eigenlijk in de maling?

Ohja, effe voor de duidelijkheid, ik ben Jaap/Amanda-fan, wat mij betreft de enige twee met karakter!!
djen
 djen - donderdag 24 april 2008 - 18:04   quote  deeplink  
nou itaiangirl ik moet er niet aan denken dat ze met zo,n hoerenloper cocaine verslaafde slaande gek ..en nog leleijk oook een hitler in het klein thuis komen..zoiets bescherm je toch voor zo,n hub ..maar goed een normale griet valt niet op zoiets en kan tig keer beter krijgen dus datte
mossa
 mossa - donderdag 24 april 2008 - 18:21   quote  deeplink  
Ik heb 't altijd al gezegd, mensen die huubfan zijn, daar is iets mee aan de hand. Een normaal denkend mens kan toch zien dat Huub op z'n minst een psychische stoornis heeft, recentelijk nog heeft ie 2 moeders ernstig uitgescholden, echt een schande, en maar blijven verschuilen achter dat hij een spel aan t spelen is, daar trap ik in ieder geval niet meer in, die man heeft hulp nodig! zeg nou eerlijk zo iemand steun je toch niet, tenzij je jezelf in hem herkent dan moet je ook hulp zoeken, godzijdank zijn jullie in de minderheid, ik moet er niet aan denken dat de hele wereld vol zit met dit soort agressors/onrustsstokers.
djen
 djen - donderdag 24 april 2008 - 18:25   quote  deeplink  
inderdaad mossa die sporen zelf niet en stuuren mensen aan tegen geweld ..hebben ze nog lieveherebeesie voor hun naam staan stop geweld en die asteunen dat ventje hahaha is toch het toppunt ..hier komen heel veel lezers ..das al het mooie van alles
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 24 april 2008 - 18:33   quote  deeplink  
Jaap en Amanda de gekste!!!!
madeleine
 madeleine - donderdag 24 april 2008 - 18:39   quote  deeplink  
Claire is niet zo'n t.v. maker, dat is jammer. Met dit huwelijk heeft ze wel iets los gemaakt. Jaap de maker, Brian is een
kinderachtige meeloper die zo bij Bart Smit kan gaan werken en spelen. Hij is en was zo kinderachtige bezig in zijn
vakantiehemdje en hij stond echt voor Paal daar, wat een afgang. Jaap is dan nog origineel, dat is Brian niet.
Van Claire gaat niet veel uit, maar een huwelijk is altijd leuk. Claire is te gevoelig en kan dit leven helemaal niet aan.
Maar ze is wel heel erg lief.
aanpassen
 aanpassen - donderdag 24 april 2008 - 18:44   quote  deeplink  
@madeleine
Je bent net Claire, een papagaai van Huub, want dit is precies wat Huub gezegd heeft vandaag.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 24 april 2008 - 18:54   quote  deeplink  
Als je alle verhalen eromheen dus ook de ruzie met de moeder van Claire,en het geregel van de vader van Claire meetelt in de stemming,komt Claire er helemaal niet zo goed uit,en ook Huub is in dit verhaal geen lieverdje!!!
mossa
 mossa - donderdag 24 april 2008 - 19:47   quote  deeplink  
maar ik ben al 5 jaar gelukkig getrouwd , al 10 jaar samen en NOG STEEDS DOLVERLIEFD, dus dat!!
das knap voor iemand die de hele dag achter de pc zit te streamen.
italiangirl
 italiangirl - donderdag 24 april 2008 - 19:49   quote  deeplink  
je heb gelijk !
mossa
 mossa - donderdag 24 april 2008 - 19:55   quote  deeplink  
klopt!
frans-06
 frans-06 - vrijdag 25 april 2008 - 12:30   quote  deeplink  
het huwelijk is het zelfde als een neus, je moet er uithalen wat er in zit
devil
 devil - zaterdag 26 april 2008 - 14:30   quote  deeplink  
clair is echt verliefd,huub is enkel g..l
dat zie je toch ook wel ha
marja
frans-06
 frans-06 - zaterdag 26 april 2008 - 17:53   quote  deeplink  
onbekend zo ken ik er nog een waarvan de een verliefd is en de ander niet, je weet zeker wel wie ik bedoel,als zij hem zoent draait hij ook zijn hoofd weg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Eenzaam

0.0077791