BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ontspanning en nul sensatie!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 24 april 2008 - 16:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ontspanning en nul sensatie!

Het is één grote ontspannen toestand in de Villa. Claire heeft een heerlijk kussentje gevonden in de vorm van Huubs borstkas en de twee zwijmelen samen op het tuinmeubilair. Jaap drijft wat door het zwembad. De grote Miljonair blijkt een echt watermonster te zijn, want ook gisteren, tijdens een flinke regenbui, waagde hij een duik in het diepe. Zolang er Miljonairs in het water liggen is het mooi weer, dus houden zo!

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 24 april 2008 - 17:25   quote  deeplink  
zien jullie ook wat staat dat bruidspaar er toch straalend bij he wat een smoelen ze hebben het te pakken exstra centjes om een huwelijk te spelen en moet je nu die smoelen zie plus mogen ze heel de dag doen wat ze zelf willen en een ander mag niets niets meer te beleven zo was het dan morgen maar 22 mei waren erdan al van af zo geen bal meer aan
italiangirl
 italiangirl - donderdag 24 april 2008 - 17:30   quote  deeplink  
kan niet wachten tot snollie weer flink aan de drank gaat en die prastrontvlieg haar weer eens naar der keel vliegt
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 24 april 2008 - 17:37   quote  deeplink  
ik ook hopelijk snel zo niets meer aan stelletje schagerijnen zo maar de media is weg nu he hoop dat ie mag gaan zuipen dan kan ze weer wat beleven met hem maar ja niet erg wat ze heeft zelf ja gezegt nep heb je gehoort over de jurk gisteravond bleef ze maar zeggen papa koopt hem michien voor mij maar vond wel leuk dat tommy zei maar als je weer trouwt kan je deze niet aan ha ha was goed en haar papie heeft er nu teminste een hoerenloper bij hoef hij niet meer alleen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ontspanning en nul sensatie!

0.0047140