BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Flashbacks voor het bruidspaar!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 24 april 2008 - 17:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Flashbacks voor het bruidspaar!

Huub en Claire zijn even opgestaan en maken een ommetje door de tuin. "Ik begin zo langzamerhand in de terugdenk modus te springen", vertelt Huub zijn meisje. "Ja, ik ook", reageert de Tilburgse. "Niet alleen over vandaag, maar ook over de afgelopen anderhalf jaar. Ik heb een beetje een flashback dag. Het komt ook een beetje door mij pa denk ik. Ik had gister een heel mooi gesprek met mijn pa. Hij vertelde dat hij me zo miste", legt de Oldenzaler uit. Claire is juist al de hele dag aan het mijmeren over de bruiloft van gisteren. "Ik vond het zo mooi. Hoe iedereen er onder was, en hoe iedereen reageerde. En toen ik jou zag en ik niet wist wat ik moest zeggen, en wat jij zei. En de taart aansnijden, dat ging best goed hè? Wij kunnen best goed de taart aansnijden", kletst ze. De kersverse bruid is er duidelijk nog helemaal van ondersteboven.

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 24 april 2008 - 18:27   quote  deeplink  
je lult uit je nek kikker alles nep nep nep ha ha
aanpassen
 aanpassen - donderdag 24 april 2008 - 18:53   quote  deeplink  
Papa, Papa... Huub is echt veranderd. Ik weet het zeker, want we kunnen samen zo goed de taart aansnijden...en en en Bram is zooo goed met de ketchup fles.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Flashbacks voor het bruidspaar!

0.0043809