BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Dreamflyers...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 24 april 2008 - 18:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Dreamflyers...

Brian en Amanda hebben speciale cadeautjes gehad van hun fans. Een heel groot dominospel en twee dreamflyers; een soort lampionnen. "Die gaan we vanavond aansteken!", gilt Amanda vrolijk. "Ik wist niet eens dat dit bestond", vervolgt de Amsterdamse. Ze spreken af vanavond een warme jas aan te trekken en bij het haardvuur de lampionnen aan te steken. Dat wordt vast romantisch!

bron: tien.tv
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 08:18   quote  deeplink  
En romanties was het.Het maakte nog véél meer los. De luchtvaartpolitie werd gebeld door een inwoner van Doorn met de mededeling dat ze waarschijnlijk een UFO hadden gezien. Dir stond maandag 28 april in het AD. Ik dacht het nog op het moment dat de lampionnen van Brian, Amanda, Ricardo en Jaap de lucht in gingen. Ik heb de luchtvaartpolitie gelijk even uit de droom geholpen dus dat is ook weer uit de lucht. hahahaahahahahhahaa.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 08:18 schreef lisbeth het volgende:
En romanties was het.Het maakte nog véél meer los. De luchtvaartpolitie werd gebeld door een inwoner van Doorn met de mededeling dat ze waarschijnlijk een UFO hadden gezien. Dir stond maandag 28 april in het AD. Ik dacht het nog op het moment dat de lampionnen van Brian, Amanda, Ricardo en Jaap de lucht in gingen. Ik heb de luchtvaartpolitie gelijk even uit de droom geholpen dus dat is ook weer uit de lucht. hahahaahahahahhahaa.
Ow geweldig, daar hou ik nu van...
Schattie
 Schattie - maandag 28 april 2008 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 08:18 schreef lisbeth het volgende:
Dit is echt grappig..
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 18:46   quote  deeplink  
ja leuk hè en vanavond was het op RTL4.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Dreamflyers...

0.0054659