|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Ontslag vergadering!
Brian, Jaap en Huub vinden het vlak voor de laatste ontslagronde in De Gouden Kooi tijd voor een bespreking van de verschillende opties. "We zitten hier samen al heel lang. Huub je bent getrouwd, er zijn heel wat dingen gebeurd. Mijn vraag is, waar willen we naar toe? Ik denk toch dat er het meeste draagvlak is voor Claire, voor de ontslagronde. Ik vraag me af, of je echt alleen Claire nodig hebt voor 15 mei en of dat dan je tactiek is voor de puntenverdeling?", vraagt de Antilliaan aan Huub. "Als er nu geen halve finale was geweest dan had ik Claire er vanavond uitgetrapt. Dan zou ik gewoon denken van vijf naar vier en met Jaap heb ik een sterker team", vervolgt Huub. "Ik denk dat Claire absoluut geen kans maakt na 15 mei", zegt Brian. "Het enige wat ik weet is dat Claires kans op de eindoverwinning nihiel is. Het is echter ook een hele aantrekkelijke optie om iemand te laten vertrekken", blijft Huub mysterieus.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Uitgetrapt nog wel,ga je zo met je vrouw om kabouter.Lekker ventje ben je hoor. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
hij doet toch nooit anders hoeren genoeg michien beter als tilburgsmatras maar die kikker zelf is ook met 3 sec klaar kan ie niet meer en valt in slaap |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
reetje weet veel over hoeren en matrassen, en hoelang huub doet over klaarkomen, ik denk dat reetje als huub in beeld is, gelijk mastrubeert |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 20:06 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:reetje weet veel over hoeren en matrassen, en hoelang huub doet over klaarkomen, ik denk dat reetje als huub in beeld is, gelijk mastrubeert Volgens mijn is dat jou ding ik weet niet |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 20:06 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:reetje weet veel over hoeren en matrassen, en hoelang huub doet over klaarkomen, ik denk dat reetje als huub in beeld is, gelijk mastrubeert nou wat een taal zeg die pauline@NOWLIVE gebuikt steeds ,,erg laag hoor maa zal we huub ,s aanhang zijn daar is dat soort taalgebuik heel gewoon het |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 20:02 schreef reetje 076 het volgende:hij doet toch nooit anders hoeren genoeg michien beter als tilburgsmatras maar die kikker zelf is ook met 3 sec klaar kan ie niet meer en valt in slaap hihi ja dat zei lieke steeds he hihihi |
|
|
|