|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Stem Claire Huub weg?
"Eén ding staat wel als een paal boven water, ik vertrouw Jaap niet. Ik vertrouw Jaap net zover als dat ik hem kan gooien, en ik kan hem niet eens optillen", laat Huub weten. "We zouden elkaar keihard naaien als we weten dat het het beste voor ons is", vervolgt hij. "Denk je dat het vanuit het oogpunt van het publiek te hard is om je bruid weg te stemmen?", vraagt Brian dan aan Huub. "Ik denk juist dat dat mij meer stemmen zou opleveren", antwoordt Huub. "Zou Claire jou eruit kunnen stemmen?", luidt zijn volgende vraag . "Als zij zou denken dat dat haar verder zou brengen, zou ze het wel doen", bedenkt Huub. Zou Huub erop vertrouwen dat Claire hem erin gaat houden? Het is namelijk nog steeds niet duidelijk wie van het pasgetrouwde stel vanavond op de gevreesde stoel komt te zitten?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
nee hoor wat dan is ze haar neukertje kwijt matras van tilburg trekt dat niet huub wel die kan de hoeren laten komen he schoonpapa |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
goed commentaar reetje echt wijs gesproken,, hoelang ken je claire al,, och zolang al,, oja dan heb je recht van spreken.. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
je moest eens weten voor jou een vraag maar voor mij een weet en ik zeg niet meer maar lach me suf je moest eens weten dat er meer mensen meer weten als jij he pauline wat jij weet het altijd beter maar weet niet genoeg he kan je niet uitstaan he maar een ding kan ik je zeggen horen zien en zwijgen ha ha ha en weet je wie het laatst lach lacht het best en dat ben jij niet kan ik je zeggen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 20:02 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:goed commentaar reetje echt wijs gesproken,, hoelang ken je claire al,, och zolang al,, oja dan heb je recht van spreken.. Paulintje ken jij Jaap,Brain of Amanda???????? |
|
|
|
|
djen
|
|
|
nee hoor hij moet iets te wiebbele hebben ..is het niet erg over haar rug en ze kan op der rug haahaa |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
nee alleen van de streams en daar reageer ik dan ook op, ik reageer alleen op wat ik zie, dus of brian thuis ook vrouwen slaat dat weet ik niet, en of amanda zich ook thuis hoerig gedraagt dat weet ik niet...en of jaap thuis ook terror pleegt( misschien komt er daarom geen familie van hem) dat weet ik niet,, en of huub thuis ook met hoeren naar bed gaat,, dat weet ik niet,, en of claire in tilburg de hoer speelt dat weet ik niet.. I rest my case
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 april 2008 door pauline -- |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
dank je merty je hoort nog wel eens wat meer maar niet met die pauline erbij belooft |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
hou dan je mond pauline en je kijkt nog niet genoeg want jaap krijgt bezoek had je kunnen horen wat hij zei |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
reetje komt er familie dan????? maar durf met jou wel een weddenschap aan te gaan over wie de kooi wint! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
vanmorgen was iedereen hier er van overtuigd, dat het huwelijk nep was, en allerlei verhalen over geen handtekening etc.. maar ik zeg het maar even,,,, ze waren dus wel bij het gemeente huis.. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zie tweede huub maar die verloor het ook weer he 150 cp |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik hoorde bij mij in de buurt dat Jaap een acteur zou zijn,vandaar dat hij niemand ziet van de familie zeker. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
en op dat gemeente huis was je zeker ook weer want dat zal je dadelijk wel weer schrijven dus doe je best en geef je verhaal maar weer pauwtje |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
is al een jaar bekend grissom... en reetje 076 neem maar van mij aan dat huub wint,, maar ik wil best wedden hoor,, ik weet wel iets leuks,, ligt ernaan of je een man of vrouw bent |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 20:29 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:vanmorgen was iedereen hier er van overtuigd, dat het huwelijk nep was, en allerlei verhalen over geen handtekening etc.. maar ik zeg het maar even,,,, ze waren dus wel bij het gemeente huis.. Ja meid je hebt gelijk hoor het is wat dan ook je blijft zeggen een nep huwelijk sorry |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
nee reetje ik kan daar onmogelijk heen is 135 km net te ver..maar misschien hebben we wel conecties die ons op de hoogte houden,, mensen van de regie hebben ook familie en vrienden |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zaker papa clair is media he dank je pauw |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
misschien is mijn broer wel camera man daar,, zou zo kunnen hé |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
reetje ik woon in tilburg en dat is echt onzin wat je zegt over het matras van tilburg. Ik heb die opmerking al vaker gehoord maar dat is echt van de mensen op forums gemaakt want claire heeft die reputatie echt niet hier in tilburg. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
laat me niet lachen met je maar ik ben uitgepraat met je en nogmaals wie het laatst lacht he weet je nog |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja dat zou kunne maar dan zit je wel vaak mis |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: als je broer daar cameraman is dan heeft hij een zwijgplicht, contractueel vastgelegd dus mag hij niets vertellen over de ins en out in de kooi. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
nou trapper zeg dat maar niet kijk wat palma en nu ook tommy doe kletsen over de buitenwereld |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
hahahahahahahah trapper..misschien heb je wel gelijk,, maar misschien ook niet |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
reetje dat is toch anders dan een cameraman, palma en tommy zijn zelf in beeld. Het is bij elk tv programma zo dat de regie en produktie een zwijgplicht hebben over het programma. |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 20:31 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:is al een jaar bekend grissom... en reetje 076 neem maar van mij aan dat huub wint,, maar ik wil best wedden hoor,, ik weet wel iets leuks,, ligt ernaan of je een man of vrouw bent je wordt wel eg persoonlijk hoor!!! niet leuk meer met jou hiero je hebt je punt gemaakt je bent voor huub kun je nou ophouden andee te kwetsen |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
vind ik ook bonnie ik stop nu reageer wel weer als pauw weg is dat is het beste ze hou toch niet op en moet net als huub het laatste woord tot ziens maar weer |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
persoonlijk!!!!!!!!!!!!!!!! Bonnie????????????????? weet je wat persoonlijk is,, iemand uitmaken voor pot etc..weet niet in welke werled jij leeft,, maar als iemand mij vanaf dag 1 ,, alleen omdat ik van nowlive ben, mij uitmnaakt voor alles en nog wat,, dat is persoonlijk. dus lul niet over kwetsen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hey hebben jullie dit gehoord
Weet je ik ging even kijken bij barbiesite maar wat zag ik bij de gastenboek de mensen van nowfuckinglive zijn verdachten lees er is een onderzoek gestart omdat ze getrouwd zijn en er veel mensen doorgedraaid zijn en barbie bedreigen. Pauline toch fooi niet zo netjes van jullie =================================================================================== In samenspraak met politie hebben wij besloten het gastenboek tijdelijk te sluiten. Er lopen verschillende onderzoeken. Wij hopen dat u begrip kunt opbrengen voor deze situatie. Er zijn duidelijk mensen op deze wereld die het nodig vinden om het leven van andere mensen zuur te maken.
Redactie clairedemiljonair.nl
Het gastenboek is tijdelijk gesloten door uitspraken die de grenzen van 'fatsoen' ver overschrijden! Het gastenboek is tijdelijk gesloten door uitspraken die de grenzen van 'fatsoen' ver overschrijden |
|
|
|
|
djen
|
|
|
net dat de politie daar wat aan doet !,, mensen geven een mening over een spel dit was toch de bedoeling pestenn en elkaar het leven zo zuur te maken .haha ze kunnen niet tegen negatief commentaar en die site rund haar vriendin ..die heeft er een dag taak aan over omdat je niks verkeerd van dat tilburgs matrasje mag zeggen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 23:08 schreef djen het volgende:net dat de politie daar wat aan doet !,, mensen geven een mening over een spel dit was toch de bedoeling pestenn en elkaar het leven zo zuur te maken .haha ze kunnen niet tegen negatief commentaar en die site rund haar vriendin ..die heeft er een dag taak aan over omdat je niks verkeerd van dat tilburgs matrasje mag zeggen dus dat dacht ik ook die mensen zijn gewoon ziek joh echt bah |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
merty die melding staat er al op vanaf het moment dat de vader van claire in de kooi is geweest en het telefoontje van oom twan. Het heeft niets met de bruiloft te maken. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
tja pauline hier mogen mensen wel antwoordt geven,bij jullie mag dat niet he,zo kom ik ook aan mijn ban,even een verkeerd woordje over huub,en ik kreeg een ban,nowlive is aldus gewoon ziek,allemaal werklozen die achter hun pctje een grote bek hebben,en maar dreigen,en dus het programma niet begrijpen,het programma is een reality soap,dus echte mensen met soap verhalen,maar ja dat zullen jullie wel niet begrijpen,te laag niveau!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 april 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ps:hey boudewijn ik ben weer terug haha,eindelijk ff rust heb vakantie nou begin maandag 5mei pas weer;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
de echte reden waarom huub claire erin houdt is omdat huub anders de volgende is,claire vliegt er wel uit als hun zelf mogen stemmen,want die stemming komt ook nog en dat weet huub maar al te goed. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2008 - 00:07 schreef ilse het volgende:de echte reden waarom huub claire erin houdt is omdat huub anders de volgende is,claire vliegt er wel uit als hun zelf mogen stemmen,want die stemming komt ook nog en dat weet huub maar al te goed. Tommy mag alles door brieven is niet erg want hij is voor Kikker maar als Ricardo dat doet mag dat nietj net goed dat Jaapioooooooooooooo jou lekker voor lul heeft gezegd baby |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
huh waarom quote jij,wat slaat dat op mijn reactie? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: sorry Ilse deed te snel en had het niet in de gaten dat quote ipv gewoon |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha ik dacht al snap er niks van,maar lag dus niet aan mij;-) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: nee te snel en geirriteerd op die butler hahaha |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha o o niet doen,schiet niet op.heb je alleen jezelf mee lolzzzz;-) |
|
|
|
|
aniet
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 20:29 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:vanmorgen was iedereen hier er van overtuigd, dat het huwelijk nep was, en allerlei verhalen over geen handtekening etc.. maar ik zeg het maar even,,,, ze waren dus wel bij het gemeente huis.. Ja ze waren voor poppenkast daar mevr nowlive....heb jij getuigen gezien? Heb je het trouwboekje gezien?Een huwelijk bij de burgelijke stand kan nl niet zonder getuigen! Een pen in de hand houden kan iedereen mevr.nowlive Hoe gehersenspoelt bent u? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2008 - 16:06 schreef Aniet het volgende:[..] Ja ze waren voor poppenkast daar mevr nowlive....heb jij getuigen gezien? Heb je het trouwboekje gezien?Een huwelijk bij de burgelijke stand kan nl niet zonder getuigen! Een pen in de hand houden kan iedereen mevr.nowlive Hoe gehersenspoelt bent u? Ooh ooh Aniet pas op wat je zegt want ze krijgt daarvan een beroerte net zoals ik laatst tegen haar zei dat barbiepop al toegaf dat KIKKER VAAK COLA LIGHT DRONK DAAR KON ZE OOK NIET TEGEN :-) |
|
|
|