|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub geeft bericht door
"Oh Jaap, ik moest je van een Marokkaantje zeggen dat je dik bent", laat Huub Jaap weten. "Dat meen je niet...", reageert de grote Miljonair droog. "Ik had het beloofd, dus bij deze", lacht Huub. "Tegen kleine kindjes die dat zeggen zeg ik altijd: jij hebt goede ogen", legt Jaap uit. Iedereen lacht. "Wat moet ik anders zeggen? Het is niet zo, klein kindje? Vroeger ging ik altijd ruzie met kinderen maken en tegen hun ouders zeggen dat ze slecht zijn opgevoed", vertelt Jaap verder. Dus zelfs vóór De Gouden Kooi deed Jaap al een beetje aan terror...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
djen
|
|
|
mooi ik hou der fan ..stem jaap sms ..heeft hij niet echt nodig hoor axties zijn volop aan de gang voor amanda brain en jaap... |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
Ja hoor, Huub zit Jaap weer te kleineren. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja hij is zelf een kikker me t een glazenoog dus laat |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
voo het geval dat je het nog niet weet huub een Marokkaantje??????????? is gewoon een mens klein mens of goot mens |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
bonnie300 hoeveel jaar ben jij? er is geen marokkaan in het spel verkeerde bril op |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
quote: Oh Jaap, ik moest je van een Marokkaantje zeggen dat je dik bent", laat Huub Jaap weten. "Dat meen je niet...", reageert de grote Miljonair droog. "Ik had het beloofd, dus bij deze", lacht Huub. "Tegen kleine kindjes die dat zeggen zeg ik altijd: jij hebt goede ogen", legt Jaap uit. Iedereen lacht. "Wat moet ik anders zeggen? Het is niet zo, klein kindje? Vroeger ging ik altijd ruzie met kinderen maken en tegen hun ouders zeggen dat ze slecht zijn opgevoed", vertelt Jaap verder. Dus zelfs vóór De Gouden Kooi deed Jaap al een beetje aan terror... |
|
|
|