BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Pissebed sterft in Jaaps maag...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 24 april 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Pissebed sterft in Jaaps maag...

Terwijl Jaap een serieus gesprek heeft over de ontslagronde met Brian en Amanda ziet de Amsterdamse plotseling een pissebed over de vloer kruipen. "Wat krijg ik als ik hem op eet?", roept Jaap onmiddellijk. "Twintig contactpunten", antwoordt Brian. Amanda begint bij voorbaat al te gillen en Tommy wordt geroepen om een glaasje water te halen en Huub, Ricardo en Claire als publiek. Als iedereen om de grote Miljonair heen zit pakt hij het insect, knijpt hem fijn tussen zijn vingers en eet hem op. Iedereen gilt het uit van walging en Jaap achtervolgt Ricardo om hem te zoenen. De gastspeler kan het niet aanzien en rent voor zijn leven door de tuin. Als iedereen een beetje bekomen is van de afschuw en het lachen geeft Brian Jaap de twintig contactpunten. "Waar smaakte hij naar?", vraagt Ricardo dan. "Als een klein stukje varkensvlees", antwoordt Jaap. "Hij kruipt vannacht je kont uit", merkt de gastspeler bezorgd op. Jaap begint al over een insectendiner, ter nagedachtenis van de pissebed die net in zijn buik gestorven is.

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Pissebed sterft in Jaaps maag...

0.0063991