|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Wie komt er op de stoel?
Alle Miljonairs moeten op de bank verzamelen omdat Huub een brief heeft. "Beste Miljonairs, de allerlaatste ontslagronde gaat van start...", kondigt hij aan. De Miljonairs gaan in voorgeschreven volgorde op de bank zitten en dan kan de spanning beginnen! Er is een ontslagronde voor Huub en één voor Claire aangevraagd. Vanavond hebben ze al proberen te bepalen wie er op de stoel moet komen te zitten. En nu moeten ze de beslissing nemen. Jaap geeft als eerste zijn stem aan Claire. "Ik zie het niet gebeuren dat jij Huub weg zal stemmen maar ik zie het misschien wel gebeuren dat hij jou weg zal stemmen", luidt zijn motivatie. Ook Brian en Amanda kiezen met dezelfde reden voor Claire. En zelfs Huub nomineert zijn vrouw. Dit betekent dus dat Claire voor de tweede keer op de hot seat komt te zitten!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Dat was wel te verwachten he. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
grote stomme koei is ie maar hij denkt dat hij 15 mei van clair alle punten krijgt he en is bang voor haar fam. he |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 22:03 schreef reetje 076 het volgende:grote stomme koei is ie maar hij denkt dat hij 15 mei van clair alle punten krijgt he en is bang voor haar fam. he Ja dus dat bange kikker dat is hij maar hij is te dom dus hij gaat 15 mei kwaak kwaak |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
het is te hopen want ik blijf denken clair is niet voor niets zo laat in de kooi gekomem om in de finale te staan alles doorgestoken kaart en mensen pas op de kans is heel groot dat ze hem nog wint ook bekende van de media de fam. van haar |
|
|
|