BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Aftellen naar de halve finale!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 24 april 2008 - 23:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Aftellen naar de halve finale!

Vandaag was de dag van de allerlaatste ontslagronde van De Gouden Kooi. Zowel Claire als Huub hadden een nominatie op hun naam staan. Doordat de andere Miljonairs dachten dat er voor Claire het meeste draagvlak zou zijn, zat de blondine dan ook op de gevreesde stoel. Brian, Amanda en Jaap stemden haar naar huis maar Huub liet zijn kersverse vrouw weten haar er nog in te houden, omdat hij haar nog nodig gaat hebben op weg naar de finale. Niet echt heel romantisch, maar evengoed gaan we met vijf Miljonairs naar de halve finale!

bron: tien.tv
lisbeth
 lisbeth - vrijdag 25 april 2008 - 08:32   quote  deeplink  
Daar zit hij nou met zijn grote breedbekkikkerbek, held, nee nu durft hij Claire er niet uit te stemmen. Stel je voor dan krijgt hij het gelijk met de hele familie aan de stok. Bullshit vanwege het spel. Nu had hij een beetje gezond karakter kunnen laten zien. Lafaard. Dit geldt hetzelfde voor Claire. Ik hoop dat hij geen boeking krijgt. Tussen twee() hoe zou het met Mikey zijn? Niets meer gehoord.
ilse
 ilse - vrijdag 25 april 2008 - 09:11   quote  deeplink  
hij stemt claire niet weg omdat hij dan de volgende is,ik weet niet of je het een beetje heb t gevolgt,maar zij mogen ook nog voor een deel stemmen,en dus gaat er zoiezo nog eentje weg.en dat kan nu claire zijn.anders hadden jaap amanda en braín de kans gehad huub weg te stemmen en zouden ze met zijn driéen de finale ingaan voor het smsspel!nu komen ze zoiezo met zijn vieren in de finale.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2008 door ilse --
lisbeth
 lisbeth - vrijdag 25 april 2008 - 09:51   quote  deeplink  
Ja, ja dat wist ik maar hij heeft weken lopen dreigen naar Claire en Jaap dat één van de twee er uit zou gaan. Zoals het nu gaat zou dit zijn ondergang kunnen betekenen met punten verdeling op 15 mei.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2008 door lisbeth --
pauline
 pauline - vrijdag 25 april 2008 - 10:12   quote  deeplink  
wat ik niet begrijp... waarom laat brian amanda niet gaan..hoezo gezond karakter?? is toch heel makkelijk,, brian en de rest hadden amanda er uit kunnen stemmen, dan had brian op 15 mei zijn koffers kunnen pakken, dan had je nog maar drie in de villa gehad,, waarvan 2 kanshebbers...domdomdomdom
lisbeth
 lisbeth - vrijdag 25 april 2008 - 10:37   quote  deeplink  
Hou toch op, ik snap niet wat jij hier nog doet tussen Jaap, Amanda en Brian fan's.
Nu ook weer Huub gaat het appartement inrichten met een bed en een laptop. Dus hij bewijst telkens weer dat hij de baas is. Hij is gewoon met Clair getrouwd omdat hij haar als slavin kan gebruiken. Hij is ook al blij met de GROTE auto van Claire. Ik snap niet dat jou ogen niet open gaan. Helaas.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Aftellen naar de halve finale!

0.0051569