|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ik heb een huis!"
Huub en Claire ontvangen een cadeau van het schoonmaak personeel. Het zijn hele mooie glazen. De Oldenzaler heeft ook nog een leuke mededeling. "Ik heb een huis by the way! Een appartement!", glundert de Miljonair. "Het is nu niet meer jou huis maar die van jullie!", corrigeert Palma Huub. "Nee Huub heeft een huis en ik ga er ook in", legt Claire uit. "Wees blij dat je lekker op jezelf kan, gefeliciteerd!", aldus een vrolijke Palma. "Nog maar 23 dagen en dan zit ik er al!", zucht de Oldenzaler. Tsja Huub, zo snel gaat het!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
tja claire ziet gelijk weer waar ze staat, ze zijn getrouwd maar het is niet haar huis, ze mag mee. Heel triest dit. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja, en Huub heeft vanmorgen het idee geopperd dat ze na de kooi gaan scheiden want dan halen ze weer pagina 1 van de courant. Wat een mentaliteit zeg. Het erge is dat hij nog in staat is om het te doen ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2008 door lisbeth -- |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Inderdaad, Huub heeft een appartement. En denkt dat blonde schaap nou nog steeds dat het echt is. Die Huub gaat echt niet met dat om papa jankende kalf samenwonen hoor. Get real. Alhoewel, Huub kan ook niets zonder zijn papa, heeft nog nooit wat gepresteerd. Claire's papa is dus een welkome aanvulling als persoon om op terug te vallen. Ron regelt en betaalt het wel. Wel slim van Huub als je niet op eigen benen kunt staan. |
|
|
|
|
|