BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Speciaal bezoek voor Jaap!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 25 april 2008 - 11:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Speciaal bezoek voor Jaap!

Jaap zit nietsvermoedend op de bank een krantje te lezen wanneer hij een bekende stem hoort. De Briellenaar snelt naar de keuken en glundert er op los. Het is zijn Cora! "Ik heb meerdere verrassingen voor je vandaag!", roept Jaap meteen opgetogen. "Een 'meet en greet' met mijn vijand en jou goede vriend Carlos!", begint de Briellenaar. "Je krijgt mijn tijd van House of Beauty, Charlotte gaat jou in plaats van mij behandelen! Vanmiddag komt Nando met mij sporten en jou daarna masseren! En ik heb voor jou een cadeau gestolen!", lacht de grote Miljonair zijn tanden bloot. Maar de Briellenaar is nog niet klaar. "En tot slot, als klapper, heb ik spare-ribs voor je geregeld!" Cora hoort alles aan maar reageert nauwelijks. "Blijf je hier slapen?", vraagt Huub aan de brunette. "Nee, ik blijf een dagje", aldus Cora. Maar meer kan Cora niet vertellen want Jaap neemt haar mee naar buiten, om lekker alleen samen te zijn!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Speciaal bezoek voor Jaap!

0.0041589