BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: We zien ze steeds vaker samen...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 04 januari 2008 - 11:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: We zien ze steeds vaker samen...

"Huub is helemaal weg. Hij is helemaal uit mijn systeem", vertelt Lieke aan Amanda. De twee dames zitten nog steeds in de sportruimte te praten over Huubs acties. Dan komt ook Brian er even bijzitten en legt hij uit wat hij precies gezegd heeft. Hij vertelt dat hij gisteravond met Chantal, Jaap en Huub in gesprek raakte over dat Chantal goed kon poetsen. "Toen zei ik dat jij ook zo begonnen was en dat je nu toch Miljonair bent!", richt de Antilliaan zich tot Lieke. "Toen zei Huub dat je je erin gen**kt had. Dat waren niet mijn woorden", vervolgt hij. "Ja zie je wel! Hij probeert de woorden in je mond te leggen", reageert Lieke en Amanda knikt heftig. De drie zijn het helemaal met elkaar eens. Zien we dan toch het prille begin van een nieuw bondgenootschap?

bron: tien.tv
ilse
 ilse - vrijdag 04 januari 2008 - 11:12   quote  deeplink  
en het is zo,want palma heeft dat laatst nog bevestigt!
tino
 tino - vrijdag 04 januari 2008 - 13:08   quote  deeplink  
als ik alle commentaren lees van Ilse, dan weet ik bijna zeker dat ze gek is op dat gefrustreerde mannetje dat alleen kan schelden en schreeuwen, genaamd Huub, en dat ze hardstikke jalours is op......Lieke.
ilse
 ilse - vrijdag 04 januari 2008 - 15:32   quote  deeplink  
wat een oordeel nee ik ben niet gek op huubje ik zeg wat ik vind,mag toch?
ilse
 ilse - vrijdag 04 januari 2008 - 15:33   quote  deeplink  
zoals jij je mening hebt heb ik uhm ook!
tino
 tino - zaterdag 05 januari 2008 - 09:35   quote  deeplink  
het valt echter niet te ontkennen dat er geen woord negatief is over Huubje, evenmin in mindere mate over de andere bewoners.
Negatief in bijna elk commentaar over Lieke, die zich in ieder geval beter kan beheersen als die Oldenzaalse dekhengst
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 05 januari 2008 - 21:09   quote  deeplink  
Iedereen mag zijn voorkeur hebben en sommigen vinden Huub top en anderen Huub een kl**tzak. Bij beide zal er wel of geen goed woord uitkomen en dat is ook helemaal niet erg, verschil moet er wezen.

Dat mag dus op dit forum :)
Zolang het maar beschaafd blijft en men niet op de persoon (miljonair) gaat spelen en al helemaal niet persoonlijk op andere forumleden.

Persoonlijk was ik 'vroeger' voor Huub, maar toen hij zo zeer naar tegen Eric ging spelen ben ik voor ome Jaap! Wel denk ik (hoop ik) dat ik vrij objectief kan blijven over gebeurtenissen dus ik kan ook Jaaps acties afkeuren mocht dat gaan komen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: We zien ze steeds vaker samen...

0.0044150