|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Brian beetje geïrriteerd?
Amanda en Brian gaan na het sporten meteen door met een andere activiteit; het opruimen van de boodschappen. Ze lopen beiden in hun sportoutfit door de keuken met allerlei etenswaar. "Amanda, denk jij na voordat je iets in de koelkast zet?", vraagt Brian ietwat geïrriteerd. De Amsterdamse zet grote ogen op en kijkt haar vriendje verbaasd aan. "Je hebt zonet ijs in de koelkast gezet", verzucht hij. Amanda kan er hard om lachen en gaat rustig verder met het inruimen van de andere boodschappen. De Antilliaan lijkt het allemaal wat minder grappig te vinden. Zou hij een beetje een slecht humeur hebben vandaag?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ja meisje denk er maar om, ik denk in de echte wereld komt je dat minstens op een klap op je schmoel te staan |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Nee, alleen jammer dat ze zoveel last heeft van penisnijd en daarom op iedere scheet van Brian reageert. Wel fijn dat Brian zoveel aandacht krijgt van haar. |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
Ik heb niets met of tegen Brian, maar hij is, terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is, altijd op de meest rare momenten geirriteerd ofzo, hij kan de sfeer in 1 klap veranderen tussen die 2, hierdoor ontstaan weer ruzies en dat wil je nou net niet hebben met de finale voor de deur. Is wel jammer dat hij dat niet door heb. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
mossa, je kan inborst niet veranderen, huub heeft zijn eigenaardigheden, jaap ook, en brian ook. huub neukt wel eens om zich heen, en heeft een hele grote mond,, jaap vind het heerlijk om mensen te shockeren, en brian is gewoon paranoide |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2008 - 17:33 schreef Xanne het volgende:[..] Merty? alsjeblieft reageer nu niet meer op die mevrouw, want zo blijft ze terug komen negeren is ons sterkse punt, daar wordt ze woest van. Kijk Xanne ik heb geen problemen hoor met Paulintje want je kan normaal gewoon met haar discussie voeren maar met die ander frans niet alleen is ze een beetje boos op mijn geworden omdat ik zei dat kikkertje van Cola light zo nu en dan drinkt en toen had ik geloof ik een gevoelige snaar geraakt bij haar vandaar dat ze niet zo aardig meer is met haar maar ik weet zeker dat dit helemaal goed gaat komen he Paulintje ????/ |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Merty.........als ik jou fout heb geciteerd, dan mijn excuses, maar onderhand ben ik door zoveel mensen hier voor alles en nog wat uitgemaakt, dat je op een gegeven moment daar immuun voor wordt en alles en iedereen over 1 kam scheert. neem nu Xanne, nu ben ik weer een koeiekut. nowfuckinglive maakt me niets uit, dat is niet persoonlijk.. maar mocht het zo zijn ( lees niet alles terug) dat jij mij niet persoonlijk hebt beledigd, dan mijn excuses |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2008 - 17:44 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:Merty.........als ik jou fout heb geciteerd, dan mijn excuses, maar onderhand ben ik door zoveel mensen hier voor alles en nog wat uitgemaakt, dat je op een gegeven moment daar immuun voor wordt en alles en iedereen over 1 kam scheert. neem nu Xanne, nu ben ik weer een koeiekut. nowfuckinglive maakt me niets uit, dat is niet persoonlijk.. maar mocht het zo zijn ( lees niet alles terug) dat jij mij niet persoonlijk hebt beledigd, dan mijn excuses Is al goed Pauline. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
mooi, dan ga ik nu naar huis,, het weekend in. iedereen toch een goed weekend. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2008 - 17:54 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:mooi, dan ga ik nu naar huis,, het weekend in. iedereen toch een goed weekend. Het zelfde |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2008 - 18:05 schreef Xanne het volgende:en maarmee blijven lezen, en straks weer online, wedden vanaf het zelfde ip, die denkt datwij overal intrappen, moey jekijken waar ze Mij en Izzy voor heeft uitgemaakt, dan nu met smoesjes komen nu echt niet Nou dan zou ik haar daar op aanspreken op een normale manier zonder elkaar uit te schelden is nergens voor nodig maar Pauline begrijpt het wel ze geeft het ook aan dat ze vaak wordt aangevallen maar ze is volwassen genoeg om ook een excusses aan te bieden dat zie je wel naar de reactie naar mij toe maak een stap zou ik zeggen maarja de keuze daar in moet ieder zelf bepalen of ze dat willen ja of nee. Maar het is veel leuker om elkaar normaal aan te spreken dan elkaar uit te schelden vind je niet? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2008 - 19:28 schreef Merty het volgende:[..] Nou dan zou ik haar daar op aanspreken op een normale manier zonder elkaar uit te schelden is nergens voor nodig maar Pauline begrijpt het wel ze geeft het ook aan dat ze vaak wordt aangevallen maar ze is volwassen genoeg om ook een excusses aan te bieden dat zie je wel naar de reactie naar mij toe maak een stap zou ik zeggen maarja de keuze daar in moet ieder zelf bepalen of ze dat willen ja of nee. Maar het is veel leuker om elkaar normaal aan te spreken dan elkaar uit te schelden vind je niet? Nou Merty deze houding neemt zij sinds kort aan, geloof mij, denk dat jij mijn posts ook wel kent, ik ga slechts in verdediging, zonder zinnige reden val ik niemand verbaal aan. maar deze zich voordoent als een dame is 1 keer te vaak, te ver gegaan, net als frans. dus vandaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2008 - 19:53 schreef Xanne het volgende:[..] Nou Merty deze houding neemt zij sinds kort aan, geloof mij, denk dat jij mijn posts ook wel kent, ik ga slechts in verdediging, zonder zinnige reden val ik niemand verbaal aan. maar deze zich voordoent als een dame is 1 keer te vaak, te ver gegaan, net als frans. dus vandaar. Ja dat is waar maar ze heeft mijn nooit uitgescholden in ieder geval en als dat het geval was zou ik haar net als frans gewoon negeren maar ik begrijp jou wel hoor maar ja |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
die rat vraagt iets geirriteerd ,maar ja die domme doos is nou een maal erg dom en begrijpt niet dat ijs in de vriezer moet, maar hoe geirriteerd zou tanner geweest zijn vandaag? |
|
|
|
|
|