|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Alles is liefde
Actief of niet; in elk geval is het wel de dag van de liefde in De Gouden Kooi. Jaap sluit na weken eindelijk weer eens zijn geliefde Cora in de armen, Brian en Amanda zitten samen in bad en Huub en Claire liggen op een ligbank in de zon en zoenen elkaar op alle mogelijke manieren. "Hallo man", lacht Claire tussen de worstelende tongen door. "Hallo vrouw", grijnst Huub terug. Het is ook wat! Zo ken je elkaar niet en drie maanden later ben je getrouwd.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Geniet er maar van Claire, zolang als het nog duurt. Tot het eerstvolgende feestje, schat ik. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
denk dat claire dat wel weet stevi0,, huub zegt dat ook tegen haar |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Laat dat feestje dan maar wel (zonder alcoholverbod) in de kooi zijn! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Boudewijn het valt me op dat je veel berichten weg haalt en van Paulintje laat staan is daar een rede voor? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
goddank ik dacht dat pauline met onzichtbare inkt schreef, alleen mijn knuffels worden verwijderd. blij dat ik je van dienst kon zijn Boudewijn, ik dacht jij verveelt je kapot, op je werk, geef je ff iets te wissen. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Mensen denk allemaal om jullie hartjes ;)
Goedenavond trouwens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2008 door makker -- |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
huub en claire zijn toch verliefd , ook al denken ze van niet.!!! |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Tinus je hebt gelijk. De liefde tussen Huub en Claire is oprecht net zoals die tussen Dennis en Nadia oprecht is. Als blikken van Amanda konden doden dan had Dennis allang doodgeweest, ik vind het wel zielig voor haar want ze zou niets liever willen dan wat Claire en Nadia is overkomen, maar zij hangt zich letterlijk en figuurlijk op aan parra Brianless. Maar voor mij is alles goed als Jaap maar wint |
|
|
|
|
Dr C
|
|
|
HIER EEN LEUK STUKJE UIT DE PARTY WAT EEN FLAUWEKUL. HIJ MAG DAN SLIM ZIJN'VAN ECHTE LIEFDE KAN ABSOLUUT GEEN SPRAKE ZIJN.'GOUDEN KOOI 'HUUB DIE MET ZIJN VOORTPLANTINGSGEDRAG VAN EEN KONIJN ,NU 'BUNNYÇLAIRE HEEFT WETEN TE STRIKKEN,GAAT TROUWEN.WAT EEN ONZIN TELEVISIE.HUUB GING OP ZIJN KNIETJES EN CLAIRE RIEP VERVOLGENS TOT GROTE ERGENIS VAN PAPA VOLMONDIG 'JA'.KIJKERSBLIJ ,ER GEBEURDE WEER WAT TUSSEN ALLE VUNZIGHEID DOOR. EVEN GEEN RUZIE'S EN GEEN BEWEGENDE DEKENTJES MAAR HET IS ALLEMAAL EEN SPELLETJE VAN HUUB.ZE MOGEN DAN WEL GAAN TROUWEN,HUUB ZAL ZEKER NIET DE VILLA WORDEN UITGEKNIKKERD, WANT ZIJN AANSTAANDE BRUIDJE CLAIRE ZAL HEM WEL MOETEN BLIJVEN STEUNEN.IN DANK DAARVOOR KRIJGT KANSLOZE CLAIRE ,ALS MAN LIEF STRAKS[WINT]HELEMAAL NIETS!WANT OP AANDRINGEN VAN SLUWE HUUB IS ER GEKOZEN VOOR HUWELIJKSE VOORWAARDEN,DE ZOGENOEMDE 'KOUDEUITSLUITING'. HET LIJKT SLECHTS EEN KWESTIEVAN TIJD TOT KILLE HUUB OP IJSKOUDE WIJZE ZIJN ECHTGENOTE VOLLEDIG ZAL UITSLUITEN OP ALLE HUWELIJKSE FRONTEN. CLAIRE BLIJFT ECHTER ALS EEN SCHAAPJE ACHTER DE KLEINE MILJONAIR AANLOPEN......................... HOEZO NAIEF?HET ZAL ALLEMAAL WEL.DOORTREKKEN DIE HANDEL...................... DIT STUKJE STOND IN DE PARTY MET EEN FOTO ERBIJ VAN DAT ZE OP DE WC ZATTEN EN ER STOND BIJ DE DOORTREKKERS |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2008 - 21:41 schreef Dr C het volgende:HIER EEN LEUK STUKJE UIT DE PARTY WAT EEN FLAUWEKUL. HIJ MAG DAN SLIM ZIJN'VAN ECHTE LIEFDE KAN ABSOLUUT GEEN SPRAKE ZIJN.'GOUDEN KOOI 'HUUB DIE MET ZIJN VOORTPLANTINGSGEDRAG VAN EEN KONIJN ,NU 'BUNNYÇLAIRE HEEFT WETEN TE STRIKKEN,GAAT TROUWEN.WAT EEN ONZIN TELEVISIE.HUUB GING OP ZIJN KNIETJES EN CLAIRE RIEP VERVOLGENS TOT GROTE ERGENIS VAN PAPA VOLMONDIG 'JA'.KIJKERSBLIJ ,ER GEBEURDE WEER WAT TUSSEN ALLE VUNZIGHEID DOOR. EVEN GEEN RUZIE'S EN GEEN BEWEGENDE DEKENTJES MAAR HET IS ALLEMAAL EEN SPELLETJE VAN HUUB.ZE MOGEN DAN WEL GAAN TROUWEN,HUUB ZAL ZEKER NIET DE VILLA WORDEN UITGEKNIKKERD, WANT ZIJN AANSTAANDE BRUIDJE CLAIRE ZAL HEM WEL MOETEN BLIJVEN STEUNEN.IN DANK DAARVOOR KRIJGT KANSLOZE CLAIRE ,ALS MAN LIEF STRAKS[WINT]HELEMAAL NIETS!WANT OP AANDRINGEN VAN SLUWE HUUB IS ER GEKOZEN VOOR HUWELIJKSE VOORWAARDEN,DE ZOGENOEMDE 'KOUDEUITSLUITING'. HET LIJKT SLECHTS EEN KWESTIEVAN TIJD TOT KILLE HUUB OP IJSKOUDE WIJZE ZIJN ECHTGENOTE VOLLEDIG ZAL UITSLUITEN OP ALLE HUWELIJKSE FRONTEN. CLAIRE BLIJFT ECHTER ALS EEN SCHAAPJE ACHTER DE KLEINE MILJONAIR AANLOPEN......................... HOEZO NAIEF?HET ZAL ALLEMAAL WEL.DOORTREKKEN DIE HANDEL...................... DIT STUKJE STOND IN DE PARTY MET EEN FOTO ERBIJ VAN DAT ZE OP DE WC ZATTEN EN ER STOND BIJ DE DOORTREKKERS Hahahah zal Barbarapapa en Bram de held op sokken blij mee zijn enige wat hij kon is met ketchup spuiten |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2008 - 17:21 schreef Merty het volgende:[..] Boudewijn het valt me op dat je veel berichten weg haalt en van Paulintje laat staan is daar een rede voor? Ik denk dat van Pauline de meeste nog wel worden weggehaald, maar omdat reacties op verwijderde berichten ook worden weggehaald kan het lijken dat dat niet het geval is. Er wordt namelijk vaak met meer mensen gereageerd op 1 reactie van Pauline welke als eerste wordt verwijderd omdat het niet ontopic is. Als die reacties daarop waarbij sommiges erover door gaan tegen elkaar worden ook gewoon verwijderd omdat anders voor nieuwe lezers de logica van de discussie niet te ontdekken valt.
Wees niet bang, iedereen is gelijk en iedereen die niet ontopic reageerd wordt met gelijke mate behandeld, maar het zou kunnen dat er soms iets doorheen schiet, maar een foutje maken is menselijk :) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2008 - 22:10 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik denk dat van Pauline de meeste nog wel worden weggehaald, maar omdat reacties op verwijderde berichten ook worden weggehaald kan het lijken dat dat niet het geval is. Er wordt namelijk vaak met meer mensen gereageerd op 1 reactie van Pauline welke als eerste wordt verwijderd omdat het niet ontopic is. Als die reacties daarop waarbij sommiges erover door gaan tegen elkaar worden ook gewoon verwijderd omdat anders voor nieuwe lezers de logica van de discussie niet te ontdekken valt. Wees niet bang, iedereen is gelijk en iedereen die niet ontopic reageerd wordt met gelijke mate behandeld, maar het zou kunnen dat er soms iets doorheen schiet, maar een foutje maken is menselijk :) Nou het viel me ook op bij gewoon een mening van een topic dat deze ook verwijderd worden maar geef niet is nu helemaal duidelijk thanks Boudewijn |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2008 - 21:52 schreef Merty het volgende:[..] Hahahah zal Barbarapapa en Bram de held op sokken blij mee zijn enige wat hij kon is met ketchup spuiten Ik zou toch maar uitkijken als ik de party was, voor je het weet, komt Ome Twqn in zijn skelter de party binnen rijden. en slinkse Huub die kan het inderdaad nassen, zo blind als een mot. met zijn lenzen 6 maanden in houden, goed voor je oogvliesjes Huubje. vandaar dat je Claire trouwde. |
|
|
|