BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Lol met Het filmscherm!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 25 april 2008 - 22:30   quote  deeplink  
DGK Talpa Video: Lol met Het filmscherm!

bron: tien.tv
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 25 april 2008 - 22:46   quote  deeplink  
Beste Boudewijn,wil je in jouw archief het stukje ff terug zoeken van zonet toen Huub begon over het sexleven van Lieke tegen Jaap in het kantoor,daar gaan we wat mee doen,en dat wordt niet leuk voor Huub!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:03   quote  deeplink  
Ben heel benieuwd wat voor stukje dat was, Nikos, laat je even de honden uit trekt die bultrug zijn scheur weer open
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:05   quote  deeplink  
Huub vertelde in geuren en kleuren wat Lieke allemaal lekker vod tijdens de sex,heb inmiddels gecontacteerd met haar contactpersoon,en dit verhaal krijgt waarschijnlijk nog een staartje,ten nadele van Huub!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 - 23:05 schreef Nikos het volgende:
Huub vertelde in geuren en kleuren wat Lieke allemaal lekker vod tijdens de sex,heb inmiddels gecontacteerd met haar contactpersoon,en dit verhaal krijgt waarschijnlijk nog een staartje,ten nadele van Huub!!!
Nou ik help het je hopen. zelf zal ik erom bidden, want die randdebiel kon Lieke niet bevredigen, en neemt nu op een goedkope manier wraak, zelfs Claire komt niet aan haartrekken. Huub loopt naar de hoeren omdat die niet zeuren als ze niet bevredigd worden, die willen alleen dat het zo snel mogelijk over is, en hup weer 50 eurie in de knip.
Gabi kom ook zo kreunen alsof ze te veel chili had weggewerkt, die kreunde echter veel te lang door, waardoor het lachwekkend werd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2008 door Joseba@headliner --
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:22   quote  deeplink  
Boudewijn,ik hoop dat je dit filmpje over wat ik in bericht 1 heb geplaatst nog kunt maken en plaatsen,dan gaat het naar Lieke's contactpersoon,want die heeft het net gemist denk ik!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:27   quote  deeplink  
dat is het probleem Nikos, de contacpersonen missen alles als het ten nadele is van Huubke. maar je kunt ook naar Likes eigen website gaan, en contact opnemen met haar broer.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:29   quote  deeplink  
http://www.miljonairlieke.com/
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:39   quote  deeplink  
Heb ik al gedaan!!!
Dank je voor de tip!!!
Ik hoop dat ze er werk van gaan maken!!!
Leuk,als er een aanklacht voor hem binnenkomt...kijken of hij het dan nog ontkent,alles staat op beeld!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:42   quote  deeplink  
dat zou te gek zijn. Maar wij kunnen ook een klacht indienen he! dat we er schoon genoeg van hebben, dat huub Lieke aan blijft vallen omdat hij niet kan verkroppen dat Hij afgewezen werd.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 25 april 2008 - 23:54   quote  deeplink  
ik zal straks ff de opgeslagen streams bekijken, hoelaat was dat ongeveer?
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:56   quote  deeplink  
net voor ze de film gingen kijken,rond half 10??
Jaap zit dan samen met Huub in kantoor!!!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 03:45   quote  deeplink  
filmpje geplaatst:

Video: Huub over de sexuele voorkeuren van Lieke
djen
 djen - zaterdag 26 april 2008 - 08:35   quote  deeplink  
walgelijk die huub ..ik heb het ook door gestuurd ..wat denk hij wel niet gadverdamme zeg wat een looser ..en hier gaat hij goed de fout en en zal het gaan voelen ook ..
frans-06
 frans-06 - zaterdag 26 april 2008 - 09:47   quote  deeplink  
wat verzinnen jullie zoal?dit is gewoon mannen praat onder elkaar ,wie weet wat lieke er over verteld heeft tegen de buiten staanders,of tegen haar relaties buiten huub??jullie zijn gewoon ziekelijk verzin eens wat anders
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 10:06   quote  deeplink  
ben wel benieuwd welke afschuwelijke sanctie er op gaat staan,,, stel je voor dat een bewoners praat over een ex bewoner..Ik heb gelijk een collega gebeld, die zich meer met laster en smaad bezig houdt.. en hij zij oooooooooooohhhhhhhh dat meen je niet..dit wordt de rechtzaak van de eeuw!!. en alle forummers van headliner, mogen naar de rechtzaak, en mogen de straf voor huub bepalen
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 11:12   quote  deeplink  
Boudewijn bedankt...en met Pauline hebben we niks te maken gelukkig,die komt hier alleen maar om te zieken!!!
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 11:17   quote  deeplink  
sjonge wat worden de hos-ers hier fel zeg ...beetje hete adem in jullie nek
stelletje hypocrieten ...ga maar snel terug filmpjes en verslagjes in elkaar flatsen hoe slecht brian en manda wel niet zijn
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 11:19   quote  deeplink  
jongetjes en meisje.. probeer eens de krant van vandaag te kopen,, de telegraaf, en lees dan eens hoe het grotere publiek, dus geen nowlivers of haedliners of vollers of fokkers, over de gouden kooi en hun bewoners denkt!!! hoezo brian de meest populaire????? denk het niet hé..
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 11:19 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
jongetjes en meisje.. probeer eens de krant van vandaag te kopen,, de telegraaf, en lees dan eens hoe het grotere publiek, dus geen nowlivers of haedliners of vollers of fokkers, over de gouden kooi en hun bewoners denkt!!! hoezo brian de meest populaire????? denk het niet hé..
van wat ik lees en hoor en zie, is Huub de meest gehate in de kooi. als dat zijn ding is, is het zijn keus, en wie zijn billen brand zal toch op de blaren moeten zitten
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 11:19 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
het grote publiek ??? en hoe is dat gemeten ? heeft iedereen een stem briefje in hun brievenbus gekregen ....of is dit de mening van 1 persoon
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 11:30   quote  deeplink  
Dat veel lezers in de pen zouden klimmen hadden we verwacht, maar dat u zo massaal zou reageren op onze prikkelstelling Stopzetting van De Gouden Kooi is een overwinning van het gezonde verstand was een prettige verrassing. Een bewijs dat de treitersoap van John de Mol in de bijna twee jaar van zijn bestaan veel heeft losgemaakt bij de Nederlandse kijker. Of je nu vóór of tégen bent, iedereen heeft er wel een mening over.

Een royale meerderheid (70 procent) van de 3240 respondenten onderschrijft de tvstelling, maar een derde (30 procent) zal De Gouden Kooi serieus gaan missen, als RTL op 22 mei de stekker uit het tvprogramma trekt. Opmerkelijk is dat ruim de helft van de respondenten (53 procent) regelmatig naar het reality-programma kijkt. Slechts 12 procent heeft nooit gekeken.

De kwalificaties variëren van ordinair (60 procent), grof (45 procent) en verwerpelijk (30 procent), tot spraakmakend (25 procent), entertainend (21 procent) en grappig (17 procent). Slechts 15 procent is het eens met bedenker John de Mol en spreekt van ’grensverleggend’.

Alle kritiek die in de loop der tijd over het tv-programma werd uitgestort is volgens 58 procent van de deelnemers terecht. Zij doelen op de beelden van fysiek en verbaal geweld, schunnig taalgebruik en grove scheldpartijen. Dat is precies de reden dat 68 procent het tijdstip van uitzending veel te vroeg vindt, omdat er om halfacht ’s avonds nog veel jonge kinderen kijken. Maar liefst 31 procent denkt dat de treiteracties vooropgezet en geregisseerd zijn door de programmamakers.

Een aantal lezers noemt het ’de grote asoshow’. Een ander stelt: „Gruwelijk slecht voorbeeld voor de opgroeiende jeugd. Misselijkmakend.” Maar een fan roept: „Alle kritiek is overdreven. De meeste mensen hadden al een mening klaar voordat ze ook maar één minuut hadden gezien. Dit is aangezwengeld door de media.”

Het woensdag gesloten huwelijk tussen Huub en Claire in De Gouden Kooi houdt de gemoederen van onze lezers in elk geval flink bezig. De helft vindt het belachelijk dat de twee elkaar één maandje na hun kennismaking al het jawoord hebben gegeven. 21 procent vindt het prima en 22 procent spreekt van een slimme speltactiek. Maar liefst 70 procent denkt dat hun huwelijksbootje buiten De Gouden Kooi binnen de kortste keren op de klippen zal lopen.

Van onze lezers mag Brian (32 procent) De Gouden Kooi als eerste verlaten, gevolgd door Huub (18 procent) en Claire (14 procent). De absolute favoriet voor de eindoverwinning is Huub (33 procent), gevolgd door Brian en Jaap (13 procent). Opmerkelijk is dat veel deelnemers kwade opzet vermoeden van de programmaredactie om Brian te laten winnen, ten koste van Huub.....

Bron: Telegraaf.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 12:00   quote  deeplink  
ja en heel nederland luisterd ook naar de telegraaf en leest de telegraaf, naar mijn idee is de telegraaf een tabloid, een roddelblad met meer verzinsels dan waarheden waar 98% van de echte BNers wel ens door geschoffeerd is.
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 12:06   quote  deeplink  
dat ben ik wel met je eens,, maar het wel een indicatie als meer dan drieduizend mensen een mening geven.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 12:06 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
dat ben ik wel met je eens,, maar het wel een indicatie als meer dan drieduizend mensen een mening geven.
Onderzoek wijst tevens uit, dat er maar een bepaald type van de bevoling reageert op een geschreven stuk in een krant, het merendeel reageert niet. en laat zijn mening liever anonumus. dit betekent dat dat deel van de bevolking wel zal bellen en of smsen. maar niet inhoudelijk reageren op een geschreven stuk in de krant ne of televisie.
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 - 22:46 schreef Nikos het volgende:
Beste Boudewijn,wil je in jouw archief het stukje ff terug zoeken van zonet toen Huub begon over het sexleven van Lieke tegen Jaap in het kantoor,daar gaan we wat mee doen,en dat wordt niet leuk voor Huub!!!
Nikos heb het filmpje wat Boudewijn heeft gemaakt ook bekeken maar kan nou niet echt iets onregelmentairs vinden hierin. Weet niet of jij man of vrouw bent maar mannen praten zo wel vaker onder elkaar. Dat noemen ze dan ook wel mannenpraat. En zoals Izzie al zij hoor ik Jaap meer praten dan Huub. Dus volgens mij probeer je stemming te maken op de verkeerde manier. En volgens mij heeft Lieke ook al meerdere malen Huub onderuit gehaald dus je bereikt hier helemaal niets mee. Ja dat ze je gaan uitlachen van triestheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door makker --
frans-06
 frans-06 - zaterdag 26 april 2008 - 14:25   quote  deeplink  
makker het is maar net hoe je het wil zien, en er is totaal niets mis mee,het word totaal uit zijn verband getrokken dat is mijn mening
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 14:25 schreef frans-06 het volgende:
makker het is maar net hoe je het wil zien, en er is totaal niets mis mee,het word totaal uit zijn verband getrokken dat is mijn mening
Zo denk ik er ook over en daarom reageerde ik ook op Nikos. Maar ook Boudewijn werkt er graag aan mee want anders had hij de titel wel gemaakt met de namen van Jaap en Huub en niet alleen van Huub.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 13:24 schreef makker het volgende:

[..]

Nikos heb het filmpje wat Boudewijn heeft gemaakt ook bekeken maar kan nou niet echt iets onregelmentairs vinden hierin. Weet niet of jij man of vrouw bent maar mannen praten zo wel vaker onder elkaar. Dat noemen ze dan ook wel mannenpraat. En zoals Izzie al zij hoor ik Jaap meer praten dan Huub. Dus volgens mij probeer je stemming te maken op de verkeerde manier. En volgens mij heeft Lieke ook al meerdere malen Huub onderuit gehaald dus je bereikt hier helemaal niets mee. Ja dat ze je gaan uitlachen van triestheid.
Alleen als je dit soort dingen op camera zegt,heet dat wel zeker laster,en kan Lieke behoorlijk schaden in haar carriere,dus kan zij hier wel iets mee doe....en ik heb tegen de contactpersoon ook de naam van Jaap genoemd,ook al mag ik die wel,is hij net zo fout,maar het is aan Lieke wat ze er mee doet,en meer laat ik er niet over los!!!
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:31 schreef Nikos het volgende:

[..]

Alleen als je dit soort dingen op camera zegt,heet dat wel zeker laster,en kan Lieke behoorlijk schaden in haar carriere,dus kan zij hier wel iets mee doe....en ik heb tegen de contactpersoon ook de naam van Jaap genoemd,ook al mag ik die wel,is hij net zo fout,maar het is aan Lieke wat ze er mee doet,en meer laat ik er niet over los!!!
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar ook Lieke is niet netjes geweest over Huub en dat weet jij ook. Maar toch vind ik dit een soort mannenpraat en zo kan je alles wat in de Gouden Kooi is gezegd onder een vergrootglas leggen. Denk ook niet dat een rechter hierin meegaat want het is verkregen op een niet rechtmatige manier. Lieke is volgens mij sterk genoeg zich over dit soort verhaaltjes heen te zetten en zal dus echt geen hinder hiervan ondervinden. Pas als iets in bladen of kranten komt wordt het echt laster.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
3 duizend reacties op een ledenbestand van 2 miljoen... nou nou...

het was waarschijnlijk een internet poll? Dan zullen er denk ik 500 'gewone' mensen overbijven...
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:15 schreef makker het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over en daarom reageerde ik ook op Nikos. Maar ook Boudewijn werkt er graag aan mee want anders had hij de titel wel gemaakt met de namen van Jaap en Huub en niet alleen van Huub.
Huub praat uit eigen ervaring, Jaap alleen wat Lieke hem verteld heeft dus daarom staat er alleen Huub in de titel.
johan13
 johan13 - zaterdag 26 april 2008 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
op nowlive lopen leden op te scheppen dat ze meerdere keren het formulier hebben inevuld, dus het is niet de menig van drie duizend maar een mening van een aantal doorgedraaide fans.
johan13
 johan13 - zaterdag 26 april 2008 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:50 schreef makker het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoelt maar ook Lieke is niet netjes geweest over Huub en dat weet jij ook. Maar toch vind ik dit een soort mannenpraat en zo kan je alles wat in de Gouden Kooi is gezegd onder een vergrootglas leggen. Denk ook niet dat een rechter hierin meegaat want het is verkregen op een niet rechtmatige manier. Lieke is volgens mij sterk genoeg zich over dit soort verhaaltjes heen te zetten en zal dus echt geen hinder hiervan ondervinden. Pas als iets in bladen of kranten komt wordt het echt laster.
en de filmpjes op internet hebben meer bereik als de kranten, dus het is gewoon laster.
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:46 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Huub praat uit eigen ervaring, Jaap alleen wat Lieke hem verteld heeft dus daarom staat er alleen Huub in de titel.
O maar stel nu eens dat Lieke dit vertrouwelijk aan Jaap heeft verteld dan maakt dat het verhaal weer anders. Maar ja dat zullen wij nooit weten of dit is gebeurd. En vind jij dit niet een beetje mannenpraat. Gebeurd volgens mij al op de middelbare school tegenwoordig. Je kan het ook opscheppen noemen. En daarnaast geloog ik echt wel dat Lieke zo sterk in de schoenen staat dat zij die verhalen aan de kant schuift.
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:56 schreef johan13 het volgende:

[..]

en de filmpjes op internet hebben meer bereik als de kranten, dus het is gewoon laster.
Ja dat kan best wel eens maar het kan worden afgedaan als mannenpraat en niet als laster. Wanneer je iets in een blad of krant plaats doe je dit doelbewust. In dit filmpje zit niets doelbewust of wou je zeggen dat Huub en Jaap zelf het filmpje hebben geplaatst????
mc-bjorn
 mc-bjorn - zaterdag 26 april 2008 - 18:35   quote  deeplink  
hahahah als hun zich vervelen gaan ze zoon spelletje maar doen
johan13
 johan13 - zaterdag 26 april 2008 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 17:01 schreef makker het volgende:

[..]

Ja dat kan best wel eens maar het kan worden afgedaan als mannenpraat en niet als laster. Wanneer je iets in een blad of krant plaats doe je dit doelbewust. In dit filmpje zit niets doelbewust of wou je zeggen dat Huub en Jaap zelf het filmpje hebben geplaatst????
huub weet waar hij zit en weet dat er streams zijn en hij doet het doelbewust om nog een keer na te trappen.

tevens betrap ik hem aan het einde van het filmpje weer op een leugen. hij zegt dat lieke tijdens het laatste bezoek onredelijk tegen hem was terwijl hij op de avond van lieke's bezoek lieke bedankte over het feit dat ze weer "normaal" met elkaar in praten.
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 18:54 schreef johan13 het volgende:

[..]

huub weet waar hij zit en weet dat er streams zijn en hij doet het doelbewust om nog een keer na te trappen.

tevens betrap ik hem aan het einde van het filmpje weer op een leugen. hij zegt dat lieke tijdens het laatste bezoek onredelijk tegen hem was terwijl hij op de avond van lieke's bezoek lieke bedankte over het feit dat ze weer "normaal" met elkaar in praten.
en lieke was niet onredelijk ze sprak hem er gewoon op aan dat hij rekening meot houden dat hij met zijn uitspraken ..mensen buiten kwetst en dat hij daarin te ver gaat ...verder heeft ze hem helemaal niet onredelijk behandelt niet eens uitgescholden .......maar onredelijk is volgens huub hetzelfde als het niet eens met hem zijn .......wat een min mannetje.........geroot gelijk om met calimero te settlen huub........jij kan een vrouw met mening niet aan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Lol met Het filmscherm!

0.0082590