BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Vegas Jaapie in tha cage

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:36   quote  deeplink  
Sta je al op scherp? Vegas Jaapie in tha cage, in aktie we willen beelden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 25 april 2008 - 23:50   quote  deeplink  
ik zet nu de streams aan! 5 sec voor de streamlock

wat is er aan de hand??
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:51   quote  deeplink  
Heb je hem Boudewijn? HAhahahahahha nog geen drie minuten.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:52   quote  deeplink  
damn
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 25 april 2008 - 23:54   quote  deeplink  
maar wat was er aan de hand?
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:55   quote  deeplink  
Ja die Kabouter wou weer eens keer vechten met brain stoer hoor kikker
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 25 april 2008 - 23:56   quote  deeplink  
maar waarom?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:56   quote  deeplink  
Jaapie en Brian gingen naar beneden om een beetje een persiflage op de film te maken, in nog geen 2 sec, scheerde er een cd langs Jaap zijn schouder, waarop Amanda aan Claire vroeg: Hoe vind je dat nu Claire, dat jouw vriend altijd andere mensen moet slaan. Huub kwam als de haan die hij zich voelt naar boven spurten en beantwoorden de vraag van Amanda met brian slaat jou en Amanda ja jij rand mij aan schopt mij de paardenbak, en trapt, ttoen zei Brian jij wilde toch sparren ja wat zei ik toen? vroeg huub, Brian zegt dan gaan we nu, Huub spurt naar boven Brian er achteraan, Huub gooit handschoenen, en de rest weet je, streamlock

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2008 door Joseba@headliner --
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:57   quote  deeplink  
Het schijnt dat heb ik helaas net niet gezien maar die kikker had cd naar jaapio gegooit en daar hadden brain en amanda een discussie over
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 - 23:56 schreef Xanne het volgende:
Jaapie en Brian gingen naar beneden om een beetje een persiflage op de film te maken, in nog geen 2 sec, scheerde er een cd langs Jaap zijn schouder, waarop Amanda aan Claire vroeg: Hoe vind je dat nu Claire, dat jouw vriend altijd andere mensen moet slaan. Huub kwam als de haan die hij zich voelt naar boven spurten en beantwoorden de vraag van Amanda met brian slaat jou en Amanda ja jij rand mij aan schopt mij de paardenbak, en trapt, ttoen zei Brian jij wilde toch sparren ja wat zei ik toen? vroeg huub, Brian zegt dan gaan we nu, Huub spurt naar boven Brian er achteraan, Huub gooit handschoenen, en de rest weet je, streamlock
Goed vind jammer dat dat stukje net niet kon zien maar je ziet het kikker kan het nietmeer aan
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 25 april 2008 - 23:59   quote  deeplink  
Hij zoent weer Amanda, en Brian zoent Claire, en geeft een knietje aan Brian. en probeert Amanda te slaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door Joseba@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 00:01   quote  deeplink  
ik heb even de topic titel aangepast
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 - 23:59 schreef Xanne het volgende:
Hij zoent weer Amanda, en Brian zoent Claire, en geeft een knietje aan Brian. en probeert Amanda te slaan.
Nee dat is nog niet zeker volgens amanda wou hij haar in haar gezicht klappen nou ze zeggen veel over Brain maar deze man gaat Barbiepop binnenkort ook slaan flashback lieke hoe hij haar behandelde
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 00:01 schreef Boudewijn het volgende:
ik heb even de topic titel aangepast
Mooi, ik wist niet hoe anders je aandacht te trekken dus vandaar.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:03   quote  deeplink  
hoe voorzichtig is de lullo nu, nog geen 5 minuten nadat Amanda uitspreekt dat hij zijn handen niet meer thuis kan houden. probeert hij haar te meppen. daar staat Claire nu bij stil.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 00:02 schreef Merty het volgende:

[..]

Nee dat is nog niet zeker volgens amanda wou hij haar in haar gezicht klappen nou ze zeggen veel over Brain maar deze man gaat Barbiepop binnenkort ook slaan flashback lieke hoe hij haar behandelde
Ze verteld hem wel de waarheid, hahahaha, nou dat gaay je inderdaad een pak slaag opleveren Claire.
mossa
 mossa - zaterdag 26 april 2008 - 00:10   quote  deeplink  
de LAFAARD/HYPOCRIET/KANSLOOS/HOPELOOS Figuur a.k.a. Huub is dit keer wel heel erg door het oog van de naald gekropen, ik dacht echt effe dat ik de snelste K.O. allertijden zou zien, maar helaas onze kansloze figuur was weer es aan 't bluffen de lafaard.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 00:10 schreef mossa het volgende:
de LAFAARD/HYPOCRIET/KANSLOOS/HOPELOOS Figuur a.k.a. Huub is dit keer wel heel erg door het oog van de naald gekropen, ik dacht echt effe dat ik de snelste K.O. allertijden zou zien, maar helaas onze kansloze figuur was weer es aan 't bluffen de lafaard.
Maar die pijpbek barbie dan die begrijp ik echt niet
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 00:12 schreef Merty het volgende:

[..]

Maar die pijpbek barbie dan die begrijp ik echt niet
die denk: "Die vader van mij moet me na de kooi wel het dubbele uitbetalen van wat hij beloofd had want ik kan die Huub ECHT niet uitstaan!"
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:14   quote  deeplink  
wat ik niet snap? Hoe Jaap nu weer mee gaat lachen met Huub en Claire weet hij dan echt niet, dat Huub hem naait?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 00:13 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

die denk: "Die vader van mij moet me na de kooi wel het dubbele uitbetalen van wat hij beloofd had want ik kan die Huub ECHT niet uitstaan!"
Ik denk dat zij zich ernstig zorgen maakt dat Amanda nu wel eens gelijk kan gaan krijgen, Die handjes van Huubje zitten wel erg los, zij weet dat dit na de kooi niet over is. straks weer janken dat hij niet begrepen wordt
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 00:14 schreef Xanne het volgende:
wat ik niet snap? Hoe Jaap nu weer mee gaat lachen met Huub en Claire weet hij dan echt niet, dat Huub hem naait?
Ik wil wedden dat Jaap het heel goed door heeft zodat hij Huub op het einde zo goed mogelijk kan naaien.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 00:13 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nou anders ik ook niet maar maakt niet uit Boudewijn Jaap speelt met Brian en Kikker maar uiteindelijk laat hij kikker wel vallen met de punten verdeling en dat verwacht hij niet ooh bah zielig ventje
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:16   quote  deeplink  
Ik moet verdorrie weer aan de arbeid, en mijn updat is nog niet terug, waarom izzie nu perse op vrijdag avond weg moet? niet te geloven
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 00:15 schreef Xanne het volgende:

[..]

Ik denk dat zij zich ernstig zorgen maakt dat Amanda nu wel eens gelijk kan gaan krijgen, Die handjes van Huubje zitten wel erg los, zij weet dat dit na de kooi niet over is. straks weer janken dat hij niet begrepen wordt
En of Amanda heeft ook gelijk dit gaat mis want ze grijpen niet meer in maar goed dan hebben ze het aan hun zelf te danken toch
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:18   quote  deeplink  
Maar hij wel bang om teru gnaar huis te lopen sukkel.

Nou brain ga maar los want ze grijpen toch niet in kijken of hij dan nog wat kan alleen achter Jaapio schuilen zielig ventje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door Merty@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 00:18 schreef Merty het volgende:
Maar hij wel bang om teru gnaar huis te lopen sukkel
Ik zou het echt super vinden, want als Brian en Amanda echt opstappen komt alles uit. en daar schijten ze peuken voor in tha cage!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:21   quote  deeplink  
Merty en Boudwijn, ik voel een griepie aankomen die minstens duurt tot 22 mei, hahahahahahahaha
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 00:19 schreef Xanne het volgende:

[..]

Ik zou het echt super vinden, want als Brian en Amanda echt opstappen komt alles uit. en daar schijten ze peuken voor in tha cage!
Whaaaaaaaaaaaaaa hij wil SPAREN MET Brain laat me niet lachen voor tv hahhahahahaha
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 00:21 schreef Xanne het volgende:
Merty en Boudwijn, ik voel een griepie aankomen die minstens duurt tot 22 mei, hahahahahahahaha
Die matras he die begrijpt het niet holwijf bah vies wijf nou nou
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 00:23 schreef Merty het volgende:

[..]

Whaaaaaaaaaaaaaa hij wil SPAREN MET Brain laat me niet lachen voor tv hahhahahahaha
nou hij wil opnieuw naar beneden. ik denk dat brian hem nu de hersens in slaat, ik heb gebeld. dat ik op zijn vroegst pas over een uur kan komen, lol
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:26   quote  deeplink  
Boudewijn hou je streams klaar
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 00:25 schreef Xanne het volgende:

[..]

nou hij wil opnieuw naar beneden. ik denk dat brian hem nu de hersens in slaat, ik heb gebeld. dat ik op zijn vroegst pas over een uur kan komen, lol
Hij laat weer jaapio wat doen zelf kan hij het weer niet af zielig
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:28   quote  deeplink  
verdomme ik moet gaan.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 00:28 schreef Xanne het volgende:
verdomme ik moet gaan.
Jammer man

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Vegas Jaapie in tha cage

0.0054230