|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub over de sexuele voorkeuren van Lieke
Huub vindt het erg fijn om over de (anale) sexuele voorkeuren van een inmiddels buitenstaander (Lieke) te praten.
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
gewoon mannen praat onder elkaar wat is daar mis mee? en jaap daar kan jij nog wat van leren,ik denk niet dat jij het voor elkaar gaat krijgen met jou
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
maar boudewijn,, moet er niet staan Huub en jaap over de sexuele voorkeuren van lieke?? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
pauline ze weten van narig heid niet meer wat ze schrijven moeten, het zijn gewoon zielige figuren,nee de sexuele perfecte geaard- heid van die rat is oke met zijn wurg sex,zelfs kickt hij er op wanneer fries zijn geslachtdeel naar buiten hangt,wat bij paarden heel normaal is, en kan daar zelfs niet van afblijven,hoe goor ben je dan |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind Jaap hier ergere dingen zeggen dan Huub, over Liekes voorkeuren,. dus als Huub hierdoor problemen zou krijgen, dan denk ik dat Jaap hiervan dan ook de grootste problemen krijgt. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
nee hoor jaap vist alleen naar antwoorden en huub als de gentleman die hij is ....heeft geen probleem om alles ff buiten te hangen ...ma ja nu geeft hij ook weer toe dat hij wel met brian over zijn sexleven heeft gesproken en toen dat gesprek aan de gang was .....'ik heb niets tegen brian gezegd daarover denk je dat ik gek ben om tegen mijn grootste vijand te praten daarover '...... das het enige nadeel he huub als je veel liegt moet je ook veel onthouden |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
waarom moet jaap in de titel staan ...huub praat over zijn seksleven en jaap luistert....en de mensen die hier gif spugen ....oh oh oh wat is dit zwart makerij zeg ..huub hoeft niet zwartgemaakt te worden zoals jullie met B en A doen hij is eigen grootste vijand ...wat meot je anders met een verrot karakter |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
weer netjes tg3 ,, zoals altijd hé, maar geeft niet hoor, we accepteren jou zoals je bent |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 11:14 schreef tg3 het volgende:waarom moet jaap in de titel staan ...huub praat over zijn seksleven en jaap luistert....en de mensen die hier gif spugen ....oh oh oh wat is dit zwart makerij zeg ..huub hoeft niet zwartgemaakt te worden zoals jullie met B en A doen hij is eigen grootste vijand ...wat meot je anders met een verrot karakter dat klopt tg3, Huub is zijn eigen grootste vijand, ik kan er niets aan doen, Maar doordat Jaap alles afdoet met een lach, verdraag je gewoon veel meer van Jaap dan van een Huub. maar af en toe vind ik Jaap een heel stiekeme inslag hebben. zowel naar B&A als naar Huub. Kijk had dingen over een Claire gebraakt, so be it, die zit in het spel. Lieke is eruit. weigerde nog langer mee te doen aan het spel. dus die moet je laten voor wat het is, maar dat is mijn mening. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Van onze lezers mag Brian (32 procent) De Gouden Kooi als eerste verlaten, gevolgd door Huub (18 procent) en Claire (14 procent). De absolute favoriet voor de eindoverwinning is Huub (33 procent), gevolgd door Brian en Jaap (13 procent). Opmerkelijk is dat veel deelnemers kwade opzet vermoeden van de programmaredactie om Brian te laten winnen, ten koste van Huub.....
Bron: Telegraaf. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 11:25 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:Van onze lezers mag Brian (32 procent) De Gouden Kooi als eerste verlaten, gevolgd door Huub (18 procent) en Claire (14 procent). De absolute favoriet voor de eindoverwinning is Huub (33 procent), gevolgd door Brian en Jaap (13 procent). Opmerkelijk is dat veel deelnemers kwade opzet vermoeden van de programmaredactie om Brian te laten winnen, ten koste van Huub..... Bron: Telegraaf. Ja zielig he vind je niet ik zou met ze allen voor deur gaan zitten en een drama maken misschien zou het jullie helpen |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 11:25 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:Van onze lezers mag Brian (32 procent) De Gouden Kooi als eerste verlaten, gevolgd door Huub (18 procent) en Claire (14 procent). De absolute favoriet voor de eindoverwinning is Huub (33 procent), gevolgd door Brian en Jaap (13 procent). Opmerkelijk is dat veel deelnemers kwade opzet vermoeden van de programmaredactie om Brian te laten winnen, ten koste van Huub..... Bron: Telegraaf. hoe is dit de mening van nederland?...er staat duidelijk onze lezers....en wanneer werd deze poll gehouden ? hoeveel mensen hebben gestemd....ach wat jullie gelukkig maakt |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
denk dat dat niet nodig zal zijn merty.. alles komt komt toch altijd boven water, dus in dit geval ook. maar zal dat niet voor 22 mei zijn |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
BRON DE TELEGRAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Pauline wat zou er met jou gebeuren als Jaap brain of amanda winnen zou je nog rustig kunnen leven of wat ga je doen ben wel benieuwd |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ja hoor daar heb ik geen probleem mee,, maar als ik dan mag kiezen,, indien huub niet wint, dan hoop ik dat jaap wint. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 11:37 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:ja hoor daar heb ik geen probleem mee,, maar als ik dan mag kiezen,, indien huub niet wint, dan hoop ik dat jaap wint. Nou ik ook fijn dat jij dat ook hoopt |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nou ik denk ,dat jaap er nog wel een stokje voor gaat steken door huub de minste punten te geven,als hij slim is maar dan zit claire er nog in en uit medelijden kan ze nog wel eens de meeste punten krijgen van de stemmers en heeft zij na krap 4 maanden de jackpot dan gaat huub huilen,want hij wou zo graag op huwelijkse voorwaarden trouwen ghighi maar ja ,nu dit toch geen officieel huwelijk is,kan het nog alle kanten op marja |
|
|
|
|
devil
|
|
|
trouwens de telegraaf zeg en is niet representatief voor heel nederland dus alles is nog mogelijk trouwens iedereen ,behalve griezel huub mag van mij winnen marja |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 11:32 schreef tg3 het volgende:[..] hoe is dit de mening van nederland?...er staat duidelijk onze lezers....en wanneer werd deze poll gehouden ? hoeveel mensen hebben gestemd....ach wat jullie gelukkig maakt onze lezers.... ze hebben mij niet gevraagd! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 11:25 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:Van onze lezers mag Brian (32 procent) De Gouden Kooi als eerste verlaten, gevolgd door Huub (18 procent) en Claire (14 procent). De absolute favoriet voor de eindoverwinning is Huub (33 procent), gevolgd door Brian en Jaap (13 procent). Opmerkelijk is dat veel deelnemers kwade opzet vermoeden van de programmaredactie om Brian te laten winnen, ten koste van Huub..... Bron: Telegraaf. lekker betrouwbaar, jullie vertellen zelf op nowlive dat jullie het onderzoek diverse malen hebben ingevuld. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
man waar hebben we het over de telegraaf, een afgezant van Privé, net zo betrouwbaar als de verslagen op tien. hahahahah,met als sponsor barba pappa. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
lieke moet mooi naar een advocaat stappen ..en hem er flink in luizen ..huubertje dreigd ook altijd ..daarom is hij terug gemogen en dat is de grootste fout van de goudenkooi geweest ...dan was al die agressie nooit gebeurd...en de telegraaf is het grootste lachertje ooit haaahaa |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Dit is toch Huubsel? Seks seks seks. Lieke is er niet meer het tegendeel te zeggen, hoeren kan hij niet meer bestellen dus dan maar grootpraat. En ohjee wat erg zeg wat Lieke deed. Mocht het al waar zijn, deden ze het dan niet samen? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ooooja heb even nowlive een mailtje gestuurd dat we hier worden lastiggevallen door mensen die zich daar mod noemen en zeggen dat Brian morgen dankzij hen eruit moet. Ben benieuwd wat Sly daarvan vindt. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 17:57 schreef Caroline het volgende:Ooooja heb even nowlive een mailtje gestuurd dat we hier worden lastiggevallen door mensen die zich daar mod noemen en zeggen dat Brian morgen dankzij hen eruit moet. Ben benieuwd wat Sly daarvan vindt. Nou Caroline ik ben ook benieuwd laat het me weten ik moet zo om 1900 uur weg dus ik ben echt benieuwd want hij schrijft nooit wat terug |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 17:59 schreef Merty het volgende:[..] Nou Caroline ik ben ook benieuwd laat het me weten ik moet zo om 1900 uur weg dus ik ben echt benieuwd want hij schrijft nooit wat terug Misschien is het genoeg dat hij weet dat zg mods(wat ik niet geloof)onder zijn naam opereren. Maar ik laat het zeker weten als ik iets hoor. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 18:02 schreef Caroline het volgende:[..] Misschien is het genoeg dat hij weet dat zg mods(wat ik niet geloof)onder zijn naam opereren. Maar ik laat het zeker weten als ik iets hoor. Ben benieuwd of hij wel reageerd maar we wachten af we zien wel ik denk 90% niet maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
djen als je met zo,n verhaal naar een advocaat stapt vraagt hij wat er mis mee is, daar wel eens aan gedacht?en er is er maar een in jou ogen die agressief is, nou er loopt er nog een rond,ik heb jaren in de horeca gestaan, die sterke verhalen van de mannen aangehoord, nou echt lachen hoor allemaal grootspraak meer niet |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 18:03 schreef Merty het volgende:[..] Ben benieuwd of hij wel reageerd maar we wachten af we zien wel ik denk 90% niet maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit Weet je geen reactie op een mailtje geeft al aan wat voor forum het is...............!1!! Sly zijn naam werd ooit gebruikt op een forum en we konden allemaal lezen op nowlive hoe zielig hij was dat zijn naam misbruikt werd. Nu gebeurd mogelijk hetzelfde met zijn medewerkers, namen die gebruikt worden en namens nowlive praten. Ik kan me echt niet voorstellen dat het echt mods zijn die zo praten op een ander forum. Je bent als mod ook een visitekaartje |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 18:07 schreef frans-06 het volgende:djen als je met zo,n verhaal naar een advocaat stapt vraagt hij wat er mis mee is, daar wel eens aan gedacht?en er is er maar een in jou ogen die agressief is, nou er loopt er nog een rond,ik heb jaren in de horeca gestaan, die sterke verhalen van de mannen aangehoord, nou echt lachen hoor allemaal grootspraak meer niet Lieke kan net als iedere bekende nederlander(wat ze nu even is) idd naar de rechter stappen ivm smaad. Met hulp van Karin Bloemen die dit heeft opgezet. De meesten krijgen nu schadevergoeding. Wil niet zeggen dat je als onbekende nederlander natuurlijk ook naar de rechter kan stappen maar dan heb je minder steun |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
caroline sly komt nooit op dit forum maar word ook verguist door personen hier,en merty er word zoveel gezegt ook dat jaap en cora broer en zus zijn maar de tijd zal het leren |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 18:11 schreef Merty het volgende:[..] Precies maar ja zogenaamd weet hij hier weer niks vanaf is altijd zo dikke papmonster maar hij is toch de neef van die kikker heb ik me laten vertellen Ik heb gehoord dat de familie van Huub zich ingekocht heeft. Maarja wat valt er op een forum in te kopen? Ok, men koopt ruimte op internet(ik heb zelf ook een forum)en dat is echt niet duur. Wat heb ik betaald voor levenslange ruimte is ongeveer 100 euro. Dat kan in mijn ogen de reden niet zijn hoewel nowlive wel geld wil verdienen dmv de reclame daar en vip waarvoor betaald moet worden. Daarmee zie ik nowlive als een commercieele site waar geld mee verdiend wordt en daarmee vrijkaartjes kon geven op bv de jaardag van Huub. Ja er was entree geld, lachwekkend, toch. Kan het zo zijn dat er met al dat geld smsjes worden verstuurd???? En wat gebeurd er als echt de rest van Nederland gaat stemmen? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 18:23 schreef Caroline het volgende:[..] Ik heb gehoord dat de familie van Huub zich ingekocht heeft. Maarja wat valt er op een forum in te kopen? Ok, men koopt ruimte op internet(ik heb zelf ook een forum)en dat is echt niet duur. Wat heb ik betaald voor levenslange ruimte is ongeveer 100 euro. Dat kan in mijn ogen de reden niet zijn hoewel nowlive wel geld wil verdienen dmv de reclame daar en vip waarvoor betaald moet worden. Daarmee zie ik nowlive als een commercieele site waar geld mee verdiend wordt en daarmee vrijkaartjes kon geven op bv de jaardag van Huub. Ja er was entree geld, lachwekkend, toch. Kan het zo zijn dat er met al dat geld smsjes worden verstuurd???? En wat gebeurd er als echt de rest van Nederland gaat stemmen? Whahahahah entree geld ik lach me stuk hier echt niet normaal en ja als de rest van nederland gaat stemmen is hij nergens meer |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Trouwens aan de ene ik hoop het niet hoor voor Brian niet dat ik zijn fan ben maar ik gun hem ,Jaapio en Amanda meer om te winnen dan die kikker en barbiepijpsletbek maar als brain er echt moet dan hoop ik echt dat hij niet de camera kapot slaat maar kikkertje en ik denk ook echt dat dat gaat gebeuren want dan komt het helemaal eruit |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 18:31 schreef Merty het volgende:Trouwens aan de ene ik hoop het niet hoor voor Brian niet dat ik zijn fan ben maar ik gun hem ,Jaapio en Amanda meer om te winnen dan die kikker en barbiepijpsletbek maar als brain er echt moet dan hoop ik echt dat hij niet de camera kapot slaat maar kikkertje en ik denk ook echt dat dat gaat gebeuren want dan komt het helemaal eruit Ik heb 1 (on)mens die ik het niet gun en dat is Huub. Voor de rest kijk ik de tijd uit en zie het als vermaak. dus Japioooooooooooooooo voor mij ben jij nog het enige vermaak. Terror! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Tja, als ik nowlive was zou ik nog een vliegtuigje de lucht in sturen (voor ons, laat Huub in die waan dat hij populair is) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 18:41 schreef Caroline het volgende:Tja, als ik nowlive was zou ik nog een vliegtuigje de lucht in sturen (voor ons, laat Huub in die waan dat hij populair is) hahah niet 1 maar een stuk of tien als het effe kan hahahaha |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
merty die rat is normaal al para, dus bij deze als hij wat zal flikken als hij niet zou winnen zit er een ding voor hem op ,niet met zijn ma naar bonaire, dat word dan een andere gouden kooi voor die rat, een met tralis |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
|
|