BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Middernachtelijk sparren?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 10:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Middernachtelijk sparren?

Vannacht zijn de gemoederen hoog opgelopen in de Villa. Na een ontspannen filmavondje kregen Brian en Huub het weer met elkaar aan de stok. Amanda verweet de Oldenzaler een agressief mannetje te zijn omdat hij vlak daarvoor een cd naar Jaaps hoofd had gegooid. De Amsterdamse en haar vriendje hoefden maar een paar dingen uit te spreken en hun rivaal zat al weer op de kast. Een recente afspraak om te sparren kwam boven water en Brian en Huub besloten tot actie over te gaan in de fitnessruimte. Er werd echter snel een stokje voor gestoken door Claire die haar uiterste best deed haar nieuwbakken echtgenoot in bedwang te houden en zo liep het gebeuren met een sisser af...

bron: tien.tv
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 11:10   quote  deeplink  
Ik zag dat Claire zich uitermate zorgen begon te maken, wat wel heel vervelend voor Huub was, dat ze in het kantoor zegt, ja maar jij begon, ja maar jij was de agressiefste, zo'n slimme blonde doos. Lieke had haar smoel gehouden geweten wat te zeggen en wanneer te zwijgen maar nee hoor. hup dr bovenop. wat een ......
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 11:22   quote  deeplink  
izzie ze zijn niet allemaal zoals amanda... hun liefje beschermen met leugens,, is nergens voor nodig, want de streamer ziet toch alles.. bij amanda is het altijd , indien een streamlock is geweest, dan heeft huub de meest vreselijke dingen gedaan, Ik praat het gedrag van huub ook lang niet altijd goed, maar hemel dan de rest ook niet op. Ze hebben allemaal daar hun eigen ding, waar ze niet trots op hoeven te zijn
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 11:22 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
izzie ze zijn niet allemaal zoals amanda... hun liefje beschermen met leugens,, is nergens voor nodig, want de streamer ziet toch alles.. bij amanda is het altijd , indien een streamlock is geweest, dan heeft huub de meest vreselijke dingen gedaan, Ik praat het gedrag van huub ook lang niet altijd goed, maar hemel dan de rest ook niet op. Ze hebben allemaal daar hun eigen ding, waar ze niet trots op hoeven te zijn
net als alle mensen, in dit geval, juist omdat ze 24 / on streaams zijn moet ze haar maatje steunen en haar mondje houden, ze weet niet wanneer te zwijgen, als haar mond moet open doen zwijgt ze, en als ze haar mond moet houden schreeuwt ze het van de daken. en over Amanda wil ik het niet eens hebben, want 9 van de 10 keer dat Brian in de problemen komt is het door haar en haar grote bek
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 11:27   quote  deeplink  
oke ik ben het gedeeltelijk met je eens
stevi0
 stevi0 - zaterdag 26 april 2008 - 12:46   quote  deeplink  
Oh wat was die Huub bang. Hij forceerde het geheel snel zodat het sparren niet door kon gaan omdat de beveiliging er weer eens tussen moest komen voor de kabouter. Zwak loserig ventje zonder ruggegraat, bleeeeh.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Middernachtelijk sparren?

0.0043110