BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Tijd om wakker te worden!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 14:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Tijd om wakker te worden!

Ook Claire en Huub zijn de dag goed begonnen in bed. Ze gaan kort maar krachtig te keer en zakken daarna terug in een slaperige roes. Dan komt paardenmeisje Ellen de slaapkamer binnen gelopen. Ze maakt de echtpaar voorzichtig wakker en laat Claire weten dat het tijd is voor haar paardrijles. De Tilburgse maakt er inmiddels al een gewoonte van om in bed te wachten op een teken van Ellen en daadwerkelijk opstaan daarna is ook een grote stap. Zodra Huub het bed verlaat is er echter voor Claire ook niet veel meer te zoeken dus gaat ze toch maar eens onder de douche. Een goedemorgen meneer en mevrouw van Ballegooy!

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 14:19   quote  deeplink  
Hahhaha bange kikker niet normaal zeg bang bang bang go go brain hij zei het gisteren hij doet hem terug want het mag allemaal
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 14:21   quote  deeplink  
Huub vergeet te vermelden dat hij Brian op zijn mond zoende, nou ik had hem doogeslagen als hij mij op mijn bek zoent
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 14:22   quote  deeplink  
Ja merty hij heeft gisteravond gewaarschuwd hij gaat alles terug doen wat Huub bij hem doet, omdat vanb Huub alles getolleerd wordt en werd. nu is correctie, wordt het hardball

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door Joseba@headliner --
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 14:21 schreef Xanne het volgende:
Huub vergeet te vermelden dat hij Brian op zijn mond zoende, nou ik had hem doogeslagen als hij mij op mijn bek zoent
Dus dat maar hij zegt dat brain bang voor hem is er zit nu een wrok bij brain vanaf gisteren dus deze keer pakt hij hem gewoon want het mag toch zijn vinger ging ook bloeden heeft iemand niemand die er wat van zegt
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 14:22 schreef Xanne het volgende:
Ja merty hij heeft gisteravond gewaarschuwd hij gaat alles terug doen wat Huub bij hem doet, omdat vanb Huub alles getolleerd wordt en werd. nu is wordt het hardball
Ik hoop dat hij hem echt goed raakt echt harde klappen heeft hij nodig
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 14:24   quote  deeplink  
ik denk dat het nu wel eens echt gevaarlijk wordt voor Huubje
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 14:24 schreef Xanne het volgende:
ik denk dat het nu wel eens echt gevaarlijk wordt voor Huub
Heb je gezien dat hij een mes pakte kikker?????
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 14:33   quote  deeplink  
Ik wilde net hetzelfde aan jou vragen, hij hield hem al omhoog, om te werpen he= en later vertelde hij een mes in Brians ribben te willen doen, en er nog van zo u genieten ook, wat een gevaarlijke gek
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 14:33 schreef Xanne het volgende:
Ik wilde net hetzelfde aan jou vragen, hij hield hem al omhoog, om te werpen he= en later vertelde hij een mes in Brians ribben te willen doen, en er nog van zo u genieten ook, wat een gevaarlijke gek
Dus dat toch maar wacht maar want brain zit het nu ook heel hoog hoor
trapper
 trapper - zaterdag 26 april 2008 - 14:40   quote  deeplink  
ik zag ook dat hij een mes pakte en riep ik ga je vermoorden tegen brian, hoe ver mag die kikker gaan?
devil
 devil - zaterdag 26 april 2008 - 14:40   quote  deeplink  
huub hoort niet in de gouden kooi
maar in een inrichting
marja
esdia
 esdia - zaterdag 26 april 2008 - 14:42   quote  deeplink  
Hij heeft zo grote bek die tuinkabouter Huubje, maar als het er op aan zal komen blijft hij nergens als Brain heb begint te slaan.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 14:40 schreef trapper het volgende:
ik zag ook dat hij een mes pakte en riep ik ga je vermoorden tegen brian, hoe ver mag die kikker gaan?
tot dat hij amanda of brain echt steek met een mes dat vinden ze goed alles voor de kijkcijfers toch

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Tijd om wakker te worden!

0.0047881