|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub en Brian gaan gewoon verder
Huub en Jaap zijn de dag begonnen in de keuken en staan vredelievend broodjes te smeren. Zodra Brian de keuken inloopt barst Huub direct weer los. Hij is vannacht nog niet vergeten en scheld de Antilliaan meteen de huid vol. De twee fokken elkaar helemaal op tot ze weer lijnrecht tegenover elkaar staan. Jaap komt tussenbeide en probeert op Huub in te praten. "Doe nou niet. Laat het gaan", sust de Briellenaar. Huub luistert echter allesbehalve en gaat gewoon door. Dan komt ook Claire de keuken in gesneld en gaat weer voor haar echtgenoot staan. "Huub doe normaal!", roept ze boos. Dan kiest Brian eieren voor zijn geld en gaat naar binnen. "Hij is zo bang voor me, maar ik heb hem helemaal niet aangeraakt. Ik heb zo'n zin om hem op zijn bek te timmeren", verzucht Huub als hij weer enigszins bedaard is. Dat belooft een gezellige dag te worden...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ja daag huub pakte gewoon een mes en ging brian achterna met ik ga je vermoorden. Zegt genoeg, de regie moet echt ingrijpen want dit gaat echt te ver. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
is hier een filmpje van?? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 14:31 schreef trapper het volgende:ja daag huub pakte gewoon een mes en ging brian achterna met ik ga je vermoorden. Zegt genoeg, de regie moet echt ingrijpen want dit gaat echt te ver. Dat zeg ik het gaat uit de hand lopen brain zei al regie wilt het zo dan krijgen ze zo en de woede van gisteren nog goed in |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ja en huub afvoeren naar een inrichting wat is die gek zeg marja |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Als dit zo door gaat plus de warmte buiten ineens zou dit wel eens een vervroegd einde van de kooi kunnen worden dit week-end. Angstig hoor. Maar mijn petje af voor Brian als hij zich zou laten gaan ligt Huub zo gestrekt. chapeau Bri. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 14:47 schreef lisbeth het volgende:Als dit zo door gaat plus de warmte buiten ineens zou dit wel eens een vervroegd einde van de kooi kunnen worden dit week-end. Angstig hoor. Maar mijn petje af voor Brian als hij zich zou laten gaan ligt Huub zo gestrekt. chapeau Bri. echt ik hoop het echt en even voor de duidelijkheid brain is niet bang meer wat de gevolgen zijn meer |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
lisbeth ik zei net hetzelfde tegen mijn man, als dit zo doorgaat dan is het dit weekend afgelopen zonder winnaar. Brian is de volwassenen en liep weg ipv zich te laten gaan, en huub maar denken dat hij bang is voor hem. Brian hoefd maar 1 keer goed uit te halen en dat mannetje is helemaal nergens meer. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
djen
|
|
|
ow wat doet die huub stoer nou hoop dat het eerste wat brain buiten doet is heel die kop in puin slaan dat hij voor goed zijn bek houd die huubert |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Inderdaad Brian is niet bang van Huub,en zal dat ook niet worden...nooit!!!
Boudewijn,BEDANKT!!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 14:51 schreef trapper het volgende:lisbeth ik zei net hetzelfde tegen mijn man, als dit zo doorgaat dan is het dit weekend afgelopen zonder winnaar. Brian is de volwassenen en liep weg ipv zich te laten gaan, en huub maar denken dat hij bang is voor hem. Brian hoefd maar 1 keer goed uit te halen en dat mannetje is helemaal nergens meer. Inderdaad als er een zo laag is is deze kikker wel maar ik ben blij want het maakt brain ook niet meer uit daarom hadden ze dat stukje ook gelijk streamlock want ze weten het wel brain pikt het niet meer en amanda ook niet |
|
|
|
|
djen
|
|
|
wat moet hij tegen mij zegt die huub hahahhhaa man ik kan je nog aan en zal je eens tegen komen ik hou der fan |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 14:53 schreef djen het volgende:wat moet hij tegen mij zegt die huub hahahhhaa man ik kan je nog aan en zal je eens tegen komen ik hou der fan hahhaha hij amanda en brain ruzie gisteren ze hadden een mening verschil dat heel wat anders dan een ruzie sukkeltje amanda is ja nee knikker als die pijpbek barbiepop met littekens van je |
|
|
|
|
djen
|
|
|
juist merty ..en ze moeten eens wat bij vakantie ganger clairnix doen eens kijken hoe hij weer flipt ..want die is heilig daar in de kooi das toppunt nr1 in niks doen |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 14:31 schreef trapper het volgende:ja daag huub pakte gewoon een mes en ging brian achterna met ik ga je vermoorden. Zegt genoeg, de regie moet echt ingrijpen want dit gaat echt te ver. Inderdaad,als het zo is gegaan,moet Huub naar huis,anders wordt het een gvaar voor alle bewoners in huis,inclusief Claire!!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 14:52 schreef djen het volgende:ow wat doet die huub stoer nou hoop dat het eerste wat brain buiten doet is heel die kop in puin slaan dat hij voor goed zijn bek houd die huubert Hoeft Brian niet eens te doen dat gaan anderen zeker doen, en vandaag weer, telkens Brian proberen te zoenen, ik zei daar straks al tegen Merty ik had hem doodgeschopt, ik zweer het, met dat uitgelubeerde smerige bekkie van die bultrug |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 14:59 schreef Nikos het volgende:[..] Inderdaad,als het zo is gegaan,moet Huub naar huis,anders wordt het een gvaar voor alle bewoners in huis,inclusief Claire!!! Het is zo gegaan let maar later op Boudewijn gaat wel een filmpje plaatsen dan zie je het zelf wel |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Als gewoonlijk gaat Huub weer uit zijn plaat en vliegt als de bezetene die hij is op brian af, Brian houd hem en Huub zoent hem op de mond. Brian grijpt zijn nek, niet zoenen. duwt huub weg en loopt naar buiten als Jaap de gang voor Huub blokkeert, huub gaat als de gillende keukenmeid achter Brian aan, probeert de vuilnisbak op Brian te gooien, en grijpt dan dat mes van het keukeblad tilt het op als wil hij werpen. met de woorden ik steek zo een mes tussen je ribben kankerjong |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
zoals gewoonlijk geeft tien er net een draai aan die weer eens voor geen meter klopt, wat een stelletje tyferitus leugenaars zitten daar, is dat familie van Huub? |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
huub begint echt zelf als eerste |
|
|
|