|
|
Headliner
|
|
|
DGK Talpa Video: Brian en Huub maken ruzie!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
zo hier het bewijs dat huub een mes pakte, nu zullen de huubfans wel weer komen maar hij legt hem weer weg. Maar toch hij pakt een mes!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
djen
|
|
|
viezerik van een hhub ik raak hem niet aan ik raak hem niet aan ..nou huubert dat helpt niet meer hoor dat slinks gedoe van jouw om het nog maar even hart te roepen ..kleinkind ben je zelf plop kabouter en brain heeft alle recht hem van zich af te douwe huub probeerd zo buiten zicht van een camera te komen doet hij namelijk al meer dan een jaar |
|
|
|
|
djen
|
|
|
mes.. schoen ..prullebak.. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub is begonnen,en dus fout....hij doet er alles aan om een exit voor Brian te krijgen,middels fysiek geweld,maar Huub is begonnen met fysiek contact door Brian te kussen,en daarna met een mes er achter aan,en dan nog met een vuilnisbak??? Weg met die psychopaat,en op naar het gekkenhuis!!! |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
dit is niet normaal huub hoort in een gekke huis pakt gewoon een mes en zegt ik vermoor hem en wat doet dan de redaktie ik denk dat ze het echt zo ver laten komen ja stekker eruit en geen winaar maar dit is te vergegaan met dat mes mooi voor de kinderen die kijken als ze dit op tv zien maar dat zenden ze dan niet uit he huub moeten ze er echt uithalen |
|
|
|
|
djen
|
|
|
dat zou het aller mooiste zijn reetje ik lach me helemaal kapot als dat zou gebeuren .. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ach wie maakt zich druk om Huubfans? Hij zegt zelf dat ze uit de onderlaag van de bevolking komen. Men is fan, denk ik, omdat ze zich het meest kunnen identificeren met iemand of met iemand die ze willen zijn. Daarmee moet ik Huub, helaas, gelijk geven. Het IS de onderlaag van de bevolking. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
inderdaad, en hij begint met zoenen, met zijn ik raak hem niet eens aan, Brian zou hem voor de grap ineens zijn lip eraf moeten bijten, zo wie is er nu een K. Jong? amanda en Brian hadden geen ruzie Amanda liep te schreeuwen dat Huub haar wilde slaan. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:13 schreef Caroline het volgende:Ach wie maakt zich druk om Huubfans? Hij zegt zelf dat ze uit de onderlaag van de bevolking komen. Men is fan, denk ik, omdat ze zich het meest kunnen identificeren met iemand of met iemand die ze willen zijn. Daarmee moet ik Huub, helaas, gelijk geven. Het IS de onderlaag van de bevolking. net als meneer zelf, Hij vertelde buiten met Brian een biertje te gaan drinken, de eerste bier die hij opheeft slaat brian hem helemaal de grafziekte, of 1 van de andere bezoekers, hahahahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:13 schreef Xanne het volgende:inderdaad, en hij begint met zoenen, met zijn ik raak hem niet eens aan, Brian zou hem voor de grap ineens zijn lip eraf moeten bijten, zo wie is er nu een K. Jong? amanda en Brian hadden geen ruzie Amanda liep te schreeuwen dat Huub haar wilde slaan. Ja mooi he hoe hij zich zelf voorschut zet hiermee |
|
|
|
|
djen
|
|
|
niemand heeft het ooit gedaan maar ik zou op de dag dat ik moest vertrekken en de stekker eruit ging ..hem zo op zijn bast slaan dat hij zelf niet meer omhoog kwam ..heel huubje niet maar ik volg alles na die kooi nog wel huub zal de koppe wel halen hahhhaaa |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Maar ja gelukkig weet Claire dat hij dat buiten nooit zou doen, zij hoeft hem niet tegen te houden, omdat zijn tegenstander niet uit respijt hem zal laten gaan. buiten wordt hij helemaal total los geslagen, met of zonder beveiliging.misschien slaat de beveiliging hem zelf buiten wel de tering. ( dat vloeken doe ik voor de huubfans anders begrijpen ze het niet )
Ik bedreig Huub hier niet, dat zijn feitelijke uitspraken van mensen van de beveiliging van DGK. weet je waarom, omdat hij menig beveilger daar ok de haren uit hun kop trok, en in ogen prikten, trapte, knijpte, en ga zo maar door. Er zijn al verschillende beveilgers daar geweest. dus het kangeen kwaad die mensen te benoemen. zoek maar uit welke dit waren, en voor de gene die dit leest van hen Zij weten wie ik ben, en ik weet wie hun zijn, dus maak je niet druk, ik noem geen namen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:16 schreef djen het volgende:niemand heeft het ooit gedaan maar ik zou op de dag dat ik moest vertrekken en de stekker eruit ging ..hem zo op zijn bast slaan dat hij zelf niet meer omhoog kwam ..heel huubje niet maar ik volg alles na die kooi nog wel huub zal de koppe wel halen hahhhaaa er is nu al een condoleance register voor Huub Van Ballengooy. ik heb alvast getekend |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:17 schreef Xanne het volgende:[..] er is nu al een condoleance register voor Huub Van Ballengooy. ik heb alvast getekend OOh Xanne dat wel heel hard hoor maaar ja |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik denk dat Huub de eerste komende jaren sowieso geen biertje buiten de deur op zijn gemakje kan drinken. Hij heeft echt geen idee hoeveel mensen hem haten. Hij denkt dat de meeste fans achter hem staan. Maar dat is dus die onderlaag van de bevolking die hun beltegoed opgeven aan smsjes omdat ze verder toch niemand hebben om te smsen. Vrienden in de bak kan je niet smsen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:17 schreef Xanne het volgende:[..] er is nu al een condoleance register voor Huub Van Ballengooy. ik heb alvast getekend Ai, vind ik ver gaan |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Nikos dat was meer als een grap van Xanne |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:17 schreef Xanne het volgende:[..] er is nu al een condoleance register voor Huub Van Ballengooy. ik heb alvast getekend Jullie zijn eigenlijk te triest voor woorden door op internet iemand te bedreigen. Jullie praten over iemand die een ander wil neersteken en daarmee bedreigd maar jullie doen precies hetzelfde dus zijn jullie net zo fout. Jullie laten je helemaal meetrekken in het spel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door makker -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:19 schreef Caroline het volgende:Ik denk dat Huub de eerste komende jaren sowieso geen biertje buiten de deur op zijn gemakje kan drinken. Hij heeft echt geen idee hoeveel mensen hem haten. Hij denkt dat de meeste fans achter hem staan. Maar dat is dus die onderlaag van de bevolking die hun beltegoed opgeven aan smsjes omdat ze verder toch niemand hebben om te smsen. Vrienden in de bak kan je niet smsen. Weet je het verbaasd me ook he wat ik niet begrijp die man denkt dat hij zoveel gaat optreden naar de kooi ik begrijp niet wie hem nou een KIKKERDANS wil zien doen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:21 schreef makker het volgende:[..] Jullie zijn eigenlijk te triest voor woorden door op internet iemand te bedreigen. Jullie praten over iemand die een ander wil neersteken en daarmee bedreigd maar jullie doen precies hetzelfde dus zijn jullie net zo fout. Jullie laten je helemaal meetrekken in het spel. Makker wie bedoel je met jullie?????? |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
BRAIN IS ZEKER NIET BANG VOOR HUUB.KIJK EEN GROOTE VERSCHIL TUSSEN HUN TWEEEN.BRAIN ZOU HEM KAPOT SLAAN ,MAAR HIJ VINDT HET ZIELIG OM MET ZO SLAPPE MAN TE GAAN VECHTEN |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:21 schreef makker het volgende:[..] Jullie zijn eigenlijk te triest voor woorden door op internet iemand te bedreigen. Jullie praten over iemand die een ander wil neersteken en daarmee bedreigd maar jullie doen precies hetzelfde dus zijn jullie net zo fout. Jullie laten je helemaal meetrekken in het spel. Ik bedreig niemand. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:21 schreef makker het volgende:[..] Jullie zijn eigenlijk te triest voor woorden door op internet iemand te bedreigen. Jullie praten over iemand die een ander wil neersteken en daarmee bedreigd maar jullie doen precies hetzelfde dus zijn jullie net zo fout. Jullie laten je helemaal meetrekken in het spel. Oja???? Geef een quote. Waar wordt bedreigd |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ik snap deze echt ook niet hoor Caroline wat Makker hiermee bedoelt |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:23 schreef jela het volgende:BRAIN IS ZEKER NIET BANG VOOR HUUB.KIJK EEN GROOTE VERSCHIL TUSSEN HUN TWEEEN.BRAIN ZOU HEM KAPOT SLAAN ,MAAR HIJ VINDT HET ZIELIG OM MET ZO SLAPPE MAN TE GAAN VECHTEN Ik denk eerder dat Brian zich zorgen maakt over de lange tijd dat hij daar zit, en hoe andere mensen er super snel zijn uitgekickt, Bij Brian kijken ze wel uit, als de dood dat hij zich gaat uitlaten over de goudenkooi |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Komt makker uit de onderlaag van de bevolking? Geeft niet hoor makker. Ben welkom maar lees goed |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:25 schreef Xanne het volgende:[..] Ik denk eerder dat Brian zich zorgen maakt over de lange tijd dat hij daar zit, en hoe andere mensen er super snel zijn uitgekickt, Bij Brian kijken ze wel uit, als de dood dat hij zich gaat uitlaten over de goudenkooi Zo dat denk ik ook wel want die kan wat vertellen hoor |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Merty, hij snapt het niet. Hij denkt iets te lezen. Maakt daar in zijn minnimale brein een verhaaltje van, denkt daar een oneliner uit te halen en.......poef!!! |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zoen mes prullebak en schoen zegt toch genoeg en dan nog zeggen ik heb niets gedaan brian nijpt zomaar mijn keel dicht zegt ie dan nog tegen ellen en ik heb hem niet aangeraakt wie was er die begon met zoen |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Door te zeggen dat er een condoleanceregister is waarop je al iets hebt neergezet ben je verkapt aan het bedreigen, maar ach heb geen zin om daar helemaal uitleg over te gaan geven. Tis gewoon een feit dat jullie jezelf veel te veel laten meeslepen in het hele spel. Die gouden kooi had allang verboden moeten worden. En waarom doet het kabinet niets. Juist omdat de Mol allang al heeft verteld dat het gewoon gespeeld is. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:27 schreef Caroline het volgende:Merty, hij snapt het niet. Hij denkt iets te lezen. Maakt daar in zijn minnimale brein een verhaaltje van, denkt daar een oneliner uit te halen en.......poef!!! Ja onbegrijpelijk dit hoor maaar ja iedereen zijn eigen mening toch al hoewel ik het niet begrijp hahah lol |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:27 schreef Caroline het volgende:Merty, hij snapt het niet. Hij denkt iets te lezen. Maakt daar in zijn minnimale brein een verhaaltje van, denkt daar een oneliner uit te halen en.......poef!!! net als Huubke zelf. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Wij worden gewoon met zijn allen voor de gek gehouden of denk je dat er echt geen mensen bovenop dit programma zitten die weten hoe alles in elkaar steekt en bij het minste of geringste een aanklacht of iets dergelijks gaat doen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:28 schreef makker het volgende:Door te zeggen dat er een condoleanceregister is waarop je al iets hebt neergezet ben je verkapt aan het bedreigen, maar ach heb geen zin om daar helemaal uitleg over te gaan geven. Tis gewoon een feit dat jullie jezelf veel te veel laten meeslepen in het hele spel. Die gouden kooi had allang verboden moeten worden. En waarom doet het kabinet niets. Juist omdat de Mol allang al heeft verteld dat het gewoon gespeeld is. Noem je dat dreigen Makkertje dat is geen dreigen dat is een grapje wat iemand maakt ik bedoel kikker bid toch ook dat brain kanker mag krijgen en amanda en brain dood moet gaan dat pas vele malen erger dan dit grapje sorry mijn mening |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:29 schreef Merty het volgende:[..] Ja onbegrijpelijk dit hoor maaar ja iedereen zijn eigen mening toch al hoewel ik het niet begrijp hahah lol Dat is het vervelende met Huubfans, ze zijn overal. Ook wij moeten dealen met de onderlaag van de bevolking. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:30 schreef makker het volgende:Wij worden gewoon met zijn allen voor de gek gehouden of denk je dat er echt geen mensen bovenop dit programma zitten die weten hoe alles in elkaar steekt en bij het minste of geringste een aanklacht of iets dergelijks gaat doen. aanklacht dat is voor nowfuckinglive die heeft daar een handje vol van wij niet |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ja dat moet voor ons zo over komen ..maar gelukkig trappen wij dat niet in dat brain hem van zich af duwd en dat gaat mestaal vlug en brain heeft lange nagels en dan is het bij huub heel gauw bij zijn strot pakken ..en brain vecht niet als een wijf das er maar 1 dat is huubje |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:31 schreef Caroline het volgende:[..] Dat is het vervelende met Huubfans, ze zijn overal. Ook wij moeten dealen met de onderlaag van de bevolking. Tja ook die moeten er zijn toch hahahah lol |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:25 schreef Caroline het volgende:Komt makker uit de onderlaag van de bevolking? Geeft niet hoor makker. Ben welkom maar lees goed Het feit dat jij mij iets toedicht kan alleen maar aantonen dat jij triest bent. Ik reageer gewoon op iets met betrekking tot een condoleanceregister wat ik totaal niet vind kunnen. En omdat ik voor Huub ben hoef ik nog niet uit de onderlaag te komen hoor. Ligt gewoon aan je voorkeur in het spel. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:28 schreef makker het volgende:Door te zeggen dat er een condoleanceregister is waarop je al iets hebt neergezet ben je verkapt aan het bedreigen, maar ach heb geen zin om daar helemaal uitleg over te gaan geven. Tis gewoon een feit dat jullie jezelf veel te veel laten meeslepen in het hele spel. Die gouden kooi had allang verboden moeten worden. En waarom doet het kabinet niets. Juist omdat de Mol allang al heeft verteld dat het gewoon gespeeld is. Belachelijk, ik heb HET condoleance getekend om de doodeenvoudige reden dat ik meeleef met de mensen die Huub op hun schermpje moeten missen, misschien mag hij meedoen met BB. dan is dat weer een gelukje. maar in principe is dit geen bedreiging. weet je wat een bedreiging is, bidden dat iemand dood gaat. iemand van de trap willen duwen, en zelf naar beneden pletteren en dan Brian de schuld geven dat hij ontwijkt, waardoor Huub naar beneden pleurt, ja jammer he?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:30 schreef makker het volgende:Wij worden gewoon met zijn allen voor de gek gehouden of denk je dat er echt geen mensen bovenop dit programma zitten die weten hoe alles in elkaar steekt en bij het minste of geringste een aanklacht of iets dergelijks gaat doen. Ik lig nu in een deuk. Makker nee joh, had ik helemaal niet door!!!! Heb je nog meer "nieuwtjes". Damn wat zijn sommige mensen dom. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
nee iemand een dwars leasy gunnen en willen doen dat zijn dreigementen allias huub die en nog steeds wilt |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:31 schreef djen het volgende:ja dat moet voor ons zo over komen ..maar gelukkig trappen wij dat niet in dat brain hem van zich af duwd en dat gaat mestaal vlug en brain heeft lange nagels en dan is het bij huub heel gauw bij zijn strot pakken ..en brain vecht niet als een wijf das er maar 1 dat is huubje Zo en heb je gezien wat nog zo grappig was dat barbiepop met littekens sterker is dan kikkertje kwaaak hahahahha |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:30 schreef Merty het volgende:[..] Noem je dat dreigen Makkertje dat is geen dreigen dat is een grapje wat iemand maakt ik bedoel kikker bid toch ook dat brain kanker mag krijgen en amanda en brain dood moet gaan dat pas vele malen erger dan dit grapje sorry mijn mening Wat Huub zegt ga ik ook totaal niet goed praten en ook niet verdedigen. Is niet slim om zoiets te roepen. Maar jullie zeggen wel dat Huub dat niet mag zeggen maar zoiets vinden jullie weer wel kunnen. En zoals je weet hou ik totaal niet van ruzie maken op een forum dus bij deze is het beter deze discussie ook te laten voor wat het is. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:32 schreef makker het volgende:[..] Het feit dat jij mij iets toedicht kan alleen maar aantonen dat jij triest bent. Ik reageer gewoon op iets met betrekking tot een condoleanceregister wat ik totaal niet vind kunnen. En omdat ik voor Huub ben hoef ik nog niet uit de onderlaag te komen hoor. Ligt gewoon aan je voorkeur in het spel. Makker je reageerde al eerder. En please zeg dat ik dom ben..............dat is omdat jij mij niet begrijpt. In jouw geval is dat voor mij een compliment. Snap je dat? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 15:34 schreef makker het volgende:[..] Wat Huub zegt ga ik ook totaal niet goed praten en ook niet verdedigen. Is niet slim om zoiets te roepen. Maar jullie zeggen wel dat Huub dat niet mag zeggen maar zoiets vinden jullie weer wel kunnen. En zoals je weet hou ik totaal niet van ruzie maken op een forum dus bij deze is het beter deze discussie ook te laten voor wat het is. Makker nogmaal stond de tekst bij mij of bij iemand anders goed lezen he en kan je het ook zien als een grap ???? |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
Huub gaat gewoon te ver,hoe kunnen mensen voor huub gaan stemmen,,laat Claire in,en stem Huub uit.Ht is focking nieyt normaal zyg |
|
|
|