BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Brian en Huub maken ruzie!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:34 schreef makker het volgende:

[..]

Wat Huub zegt ga ik ook totaal niet goed praten en ook niet verdedigen. Is niet slim om zoiets te roepen. Maar jullie zeggen wel dat Huub dat niet mag zeggen maar zoiets vinden jullie weer wel kunnen. En zoals je weet hou ik totaal niet van ruzie maken op een forum dus bij deze is het beter deze discussie ook te laten voor wat het is.
Jammer!!!! Of durf je niet meer?
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:35 schreef jela het volgende:
Huub gaat gewoon te ver,hoe kunnen mensen voor huub gaan stemmen,,laat Claire in,en stem Huub uit.Ht is focking nieyt normaal zyg
Tja Jela toch verbaasd het me dat er veel mensen zijn die dit normaal vinden echt ik kan er met me hoofd niet bij
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 15:38   quote  deeplink  
Jongens laten we deze discussie maar weer stoppen. Heb geen zin om Huub te gaan verdedigen voor zijn uitspraken en keur ze ook allemaal af. Daarnaast sorry voor het feit ik mensen vals beschuldigd heb van bedreigen enzo. Ik had dat van Djen verkeerd gelezen. En Xanne dat van jou vond ik persoonlijk iets te ver gaan. Einde discussie van mijn kant.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:38 schreef makker het volgende:
Jongens laten we deze discussie maar weer stoppen. Heb geen zin om Huub te gaan verdedigen voor zijn uitspraken en keur ze ook allemaal af. Daarnaast sorry voor het feit ik mensen vals beschuldigd heb van bedreigen enzo. Ik had dat van Djen verkeerd gelezen. En Xanne dat van jou vond ik persoonlijk iets te ver gaan. Einde discussie van mijn kant.
Oke thanks maar een tip eerst lezen en dan het woord jullie gebruiken want zoals je kon lezen had ik geschreven deze is wel hard
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:38 schreef makker het volgende:
Bedankt voor je excuus. Dat je fout gelezen had was al een feit
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:36 schreef Caroline het volgende:

[..]

Jammer!!!! Of durf je niet meer?
Ik durf nog wel Caroline maar als je hier vaker komt zoals Merty of Izzie dan weet je dat ik niet van oeverloze discussies houdt. Sorry als ik iemand heb beledigd heb door te zeggen dat er bedreigingen instonden en nu ga ik weer gewoon ontopic reageren.
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:39 schreef Merty het volgende:

[..]

Oke thanks maar een tip eerst lezen en dan het woord jullie gebruiken want zoals je kon lezen had ik geschreven deze is wel hard
Is goed Merty ;) Gelukkig ken je me langer dan vandaag en weet je dat ik nooit ruzie zou zoeken op het forum. Is totaal niet aan mij besteed.
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 15:41   quote  deeplink  
nogmaals, welkom makker. weet je, je mag best een eigen mening hebben maar kom niet binnen met beschuldigingen zonder te lezen
reetje 076
 reetje 076 - zaterdag 26 april 2008 - 15:42   quote  deeplink  
nee daar is pauwline het best in
djen
 djen - zaterdag 26 april 2008 - 15:42   quote  deeplink  
ja die vragen om schouder klopjes en hebben wat te zeggen over t programma zeggen ze en hebben veel invloed hahhhaaa ja op nowlife gaan ze ookal naast hun schoenen lopen ..en dan nog niet te hebben over die schrijvers daar die de topic,s maken die zijn ziek jo in alle stukjes moet wel weer iets verkeerds over brain en amanda gezegd worden ..ze lijken op huub hij is in hun gekropen hahhaa die houd zich ook dag en nacht bezig met hun ...alles opgeteld is huub meer jaloers op amanda hij heeft haar nooit kunnen krijgen ..
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 15:42   quote  deeplink  
Voorzichtig,Gouden Kooi loop in gevaar met Huub erin.En Claire jij loop ook nu in gevaar,getrouwt met zoon man.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:40 schreef makker het volgende:

[..]

Ik durf nog wel Caroline maar als je hier vaker komt zoals Merty of Izzie dan weet je dat ik niet van oeverloze discussies houdt. Sorry als ik iemand heb beledigd heb door te zeggen dat er bedreigingen instonden en nu ga ik weer gewoon ontopic reageren.
Beste Makker weet je even gewoon een vraag op het geen wat je hier schrijft ik weet dat je niet van discussies houdt maar waarom start je er dan mee en dan maak je ook een fout om iedereen erover aan te spreken ik bedoel je houdt er niet van je hebt ook een keuze om gewoon niet daarop te reageren toch of niet ????? Dan heb je ook geen discussie toch ???
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 15:43   quote  deeplink  
Ik kom hier al een hele tijd, ik zou streamverslagen doen maar ben afgeknapt een tijdje te kijken naar streams door Huub
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:42 schreef jela het volgende:
Voorzichtig,Gouden Kooi loop in gevaar met Huub erin.En Claire jij loop ook nu in gevaar,getrouwt met zoon man.
Even voor alle duidelijkheid ze zijn niet echt getrouwd hoor Jela ze zijn gaan tekenen in stadshuis maar heb het trouwboekje gezien zoals we kikker kennen zou hij dit gelijk aan iedereen laten zien geen 1 x gebeurd of overgehad dat is toch typisch
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:43 schreef Merty het volgende:

[..]

Beste Makker weet je even gewoon een vraag op het geen wat je hier schrijft ik weet dat je niet van discussies houdt maar waarom start je er dan mee en dan maak je ook een fout om iedereen erover aan te spreken ik bedoel je houdt er niet van je hebt ook een keuze om gewoon niet daarop te reageren toch of niet ????? Dan heb je ook geen discussie toch ???
Heb je helemaal gelijk in Merty en dat was ook mijn fout. Kwam er pas achter toen ik alles nog een keer goed ging nalezen. Bleek stukje van Djen verkeerd te hebben gelezen. Hou ook niet van doodsbedreigingen of welk soort zinloos geweld dan ook. Dus dat keur ik dan ook af van Huub. Nogmaals sorry en je hebt helemaal gelijk.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:45 schreef makker het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in Merty en dat was ook mijn fout. Kwam er pas achter toen ik alles nog een keer goed ging nalezen. Bleek stukje van Djen verkeerd te hebben gelezen. Hou ook niet van doodsbedreigingen of welk soort zinloos geweld dan ook. Dus dat keur ik dan ook af van Huub. Nogmaals sorry en je hebt helemaal gelijk.
Aaah joh is al goed maar toch gezellig zo he zonder elkaar uit te schelden of wat dan ook gewoon elkaar aanspreken zonder die niveau van die kikker top
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:45 schreef Merty het volgende:

[..]

Even voor alle duidelijkheid ze zijn niet echt getrouwd hoor Jela ze zijn gaan tekenen in stadshuis maar heb het trouwboekje gezien zoals we kikker kennen zou hij dit gelijk aan iedereen laten zien geen 1 x gebeurd of overgehad dat is toch typisch
Helaas moet ik zeggen dat ze wel hier in Tilburg op het stadshuis zijn gezien. Ze zijn wel getrouwd ook dus met die laatste handtekening
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 15:49   quote  deeplink  
Ok ok, maar dit is niet normaal meer.Action
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 15:50   quote  deeplink  
Dus dan zijn ze toch wel getrouwt.Jammer voor Claire
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 15:52   quote  deeplink  
vertrek brian vastgesteld

Op 12 mei zal miljonair Brian Kubatz de kooi gaan verlaten.
Zoals nu vast staat zal het een gedwongen exit worden wegens het zich niet houden aan de regels die De Gouden Kooi heeft gemaakt met de bewoners.
Vastgesteld is wel dat Dhr Kubatz iets heeft aangenomen van een familielid, zonder daarin de programmaleiding in kennis te stellen.
Hoe dit nu de finale zal beinvloeden is nog niet bekend.
Er is de programmaleiding om een reactie gevraagd, echter is daar een vermeldingsverbod ingesteld.

bron "de pers"
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:50 schreef jela het volgende:
Ach dat wijf verdiend het gewoon zo een kikker ze zijn echt voor elkaar bestemd
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:47 schreef Merty het volgende:

[..]

Aaah joh is al goed maar toch gezellig zo he zonder elkaar uit te schelden of wat dan ook gewoon elkaar aanspreken zonder die niveau van die kikker top
Niet alleen het niveau van Huub is ondermaats maar ook dat van Brian, Jaap en Amanda is de revue meerdere malen gepasseerd. Claire is de enige die op dit vlak zichzelf nog inhoudt lijkt het. Maar ja van die hoef je ook niet zoveel te verwachten.
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:50 schreef jela het volgende:
Ik snap Claire al helemaal niet dat ze sowieso is getrouwd na dat vrijgezellenfeestje. Ik dacht echt dat ze naar huis zou gaan.
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 15:52   quote  deeplink  
bye bye bye bye bye bye brian,, en dan op 15 mei bye bye bye bye amanda
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:52 schreef makker het volgende:

[..]

Niet alleen het niveau van Huub is ondermaats maar ook dat van Brian, Jaap en Amanda is de revue meerdere malen gepasseerd. Claire is de enige die op dit vlak zichzelf nog inhoudt lijkt het. Maar ja van die hoef je ook niet zoveel te verwachten.
Jaap???? Ik vind Jaap juist te grappig. Hij heeft geen agressie. Waarmee is hij tever gegaan?
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:52 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
bye bye bye bye bye bye brian,, en dan op 15 mei bye bye bye bye amanda
Misschien geven de antihuubjes nu ook wel stemmen in de finale. Wat doen jullie dan als Huubsekte op nowlive?
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 15:56   quote  deeplink  
quote:

Zoals nu vast staat zal het een gedwongen exit worden wegens het zich niet houden aan de regels die De Gouden Kooi heeft gemaakt met de bewoners.
Vastgesteld is wel dat Dhr Kubatz iets heeft aangenomen van een familielid, zonder daarin de programmaleiding in kennis te stellen.
Er is de programmaleiding om een reactie gevraagd, echter is daar een vermeldingsverbod ingesteld.

bron "de pers"
Als dat zo zou zijn,hadden ze hem allang naar buiten getrapt,maar dat zal hem wel niet worden...brian gaat winnen,kosten wat het kost!!!
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 15:56   quote  deeplink  
Extra vliegtuigje?
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:56 schreef Nikos het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn,hadden ze hem allang naar buiten getrapt,maar dat zal hem wel niet worden...brian gaat winnen,kosten wat het kost!!!
Wel vreemd he dat het pas in mei moet zijn pffffffffffffff vermoeiend sommige mensen
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 15:57   quote  deeplink  
ach nowlive, wie neemt dat nu voor waarheid aan?
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 15:57   quote  deeplink  
Ik weet niet waar je dit sprookje nou weer hebt opgedaan,maar bij de pers is daarover niks te vinden!!!
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 15:58   quote  deeplink  
Sorry maar Brain zou niet weg gaan,dit staat tuss Huub en Claire.
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:54 schreef Caroline het volgende:

[..]

Jaap???? Ik vind Jaap juist te grappig. Hij heeft geen agressie. Waarmee is hij tever gegaan?
Ik vind Jaap ook grappig hoor maar het gaat om doen en laten in de Kooi. Had het niet zozeer over agressie maar over het geheel. Ook Jaap heeft dingen gedaan die niet door de beugel kunnen.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:57 schreef Nikos het volgende:
Ik weet niet waar je dit sprookje nou weer hebt opgedaan,maar bij de pers is daarover niks te vinden!!!
Ach je kent ze toch je weet toch wel hoe ze zijn
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 15:59   quote  deeplink  
Een filmpje gemaakt door iemand van nowlive, zoek het op, geloof die Lambal. Maar het was eigen inzicht door de maker
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 15:59   quote  deeplink  
nikos,, kijk morgen maar op het internet,,zal je weekend goedmaken...of niet??
het is nu eenmaal zo, sneu voor de brian fans, maar had hij zich maar aan de regeltjes moeten houden
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:00   quote  deeplink  
de strijd zal dus gaan tussen jaap en huub, geef ze allebeide 50/50
reetje 076
 reetje 076 - zaterdag 26 april 2008 - 16:00   quote  deeplink  
mensen het is pauline weer met haar verhalen stop maar met terug te reageren ik neem de moete nu voor de laatste keer want ze is er weer
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 16:00   quote  deeplink  
Ik heb een heel compilatie filmpje gemaakt van vanochtend... komt over 25 minuten...
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:00   quote  deeplink  
en geloof me,, het is feest in de kleine moderator kring op nowlive
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 16:00   quote  deeplink  
quote:

bron "de pers"
Pauline fijn dat je dit met ons wilt delen en ook daarin wilt stoken maar geef dan een link en plaats die hier want ik kan echt niets vinden en het lijkt me ook niet dat zo'n klein krantje zoiets als eerste zou melden?
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:59 schreef makker het volgende:

[..]

Ik vind Jaap ook grappig hoor maar het gaat om doen en laten in de Kooi. Had het niet zozeer over agressie maar over het geheel. Ook Jaap heeft dingen gedaan die niet door de beugel kunnen.
Welke dingen???Ik zie dat echt niet hoor, meen ik. Het enige wat nog vermakelijk in die kooi vind ik Jaap.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:59 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
nikos,, kijk morgen maar op het internet,,zal je weekend goedmaken...of niet??
het is nu eenmaal zo, sneu voor de brian fans, maar had hij zich maar aan de regeltjes moeten houden
Tja je zei dat je geen tijd had om te streamen meer toch een gaatje gevonden Paulintje????????????????//
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:00 schreef Boudewijn het volgende:
Ik heb een heel compilatie filmpje gemaakt van vanochtend... komt over 25 minuten...
En jij bent onze redding!!! Goede morgen, lol!
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:02   quote  deeplink  
wat zullen jullie morgen boos op me zijn, dat ik juist diegene moet zijn die bij jullie het nieuws naar buiten heb gebracht..
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:02   quote  deeplink  
Pauline lult,daarom begeeft ze zich liever hier dan in het ''sprookjesboek'' genaamd Nowsux..
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 16:02   quote  deeplink  
Ik zal toch voor Brian blijven stemmen
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:02   quote  deeplink  
ja nog een heel klein gaatje ,, ik moest dit nieuws met jullie delen
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:02   quote  deeplink  
Pauline zit te zieken,ze zal er wel afgegooid zijn bij nowlive om hetzelfde euvel!!!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:52 schreef makker het volgende:

[..]

Ja... Jaap is juist de enige die show levert ZONDER geweld en zich dus aan de regels houdt!

Claire doet niets voor de show dus die moeten ze zowiezo afschrijven...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Brian en Huub maken ruzie!

0.0063998