BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Brian en Huub maken ruzie!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:03   quote  deeplink  
Of ze is helderziend???
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:59 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
nikos,, kijk morgen maar op het internet,,zal je weekend goedmaken...of niet??
het is nu eenmaal zo, sneu voor de brian fans, maar had hij zich maar aan de regeltjes moeten houden
Agossie, Sly weer lopen dreigen?
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:04   quote  deeplink  
moet je ook doen, jela,, alleen zal het een verloren stem zijn. Zelfs ik vind het spijtig, want ik had liever gezien dat huub in de finale brian zelf had verslagen,, helaas zullen we daar dus nooit schterkomen
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ja... Jaap is juist de enige die show levert ZONDER geweld en zich dus aan de regels houdt!

Claire doet niets voor de show dus die moeten ze zowiezo afschrijven...
Boudewijn had het eigenlijk niet alleen over geweld maar ook over andere zaken. En ik vind Jaap ook grappig hoor en ligt meermaals hard te lachen maar het is wel objectief als je stelt dat Jaap ook dingen heeft uitgevreten die niet kunnen.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:04   quote  deeplink  
Sly is de grootste jankbal aller tijden,en die mag van mij,om Huub te quoten: ''ook een nekschot krijgen!!''
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:04 schreef makker het volgende:

[..]

Boudewijn had het eigenlijk niet alleen over geweld maar ook over andere zaken. En ik vind Jaap ook grappig hoor en ligt meermaals hard te lachen maar het is wel objectief als je stelt dat Jaap ook dingen heeft uitgevreten die niet kunnen.
zoals?
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:06   quote  deeplink  
Kom dan met bewijzen pauline,maar nee,die heb je niet,noem een link op het net,waar je het gevonden hebt,en ik bind in,maar zolang je die niet hebt LIEG JE!!!
en niet komen met www.nowlive.eu want dat is een lulsite!!!
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:06   quote  deeplink  
Het is wel zo caroline dat via nowlive, de regie er attent op is gemaakt om de beelden een paar keer goed te bekijken, en het ....schijnt.... dat brian ook op het matje is geweest, en een kans heeft gekregen om te vertellen wat dat was, maar hij heeft in alle toonaarden ontkent. en daar ligt een conflict
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:52 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
vertrek brian vastgesteld

Op 12 mei zal miljonair Brian Kubatz de kooi gaan verlaten.
Zoals nu vast staat zal het een gedwongen exit worden wegens het zich niet houden aan de regels die De Gouden Kooi heeft gemaakt met de bewoners.
Vastgesteld is wel dat Dhr Kubatz iets heeft aangenomen van een familielid, zonder daarin de programmaleiding in kennis te stellen.
Hoe dit nu de finale zal beinvloeden is nog niet bekend.
Er is de programmaleiding om een reactie gevraagd, echter is daar een vermeldingsverbod ingesteld.

bron "de pers"
goh... wat vreemd dat er niets in depers daarover staat!

zullen wij ook maar eens wat artikelen gaan verzinnen...
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:07   quote  deeplink  
waarom zou ik iets moeten bewijzen, jullie lezen het morgen allemaal zelf wel. het feit ligt er nu 1maal
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:06 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
Het is wel zo caroline dat via nowlive, de regie er attent op is gemaakt om de beelden een paar keer goed te bekijken, en het ....schijnt.... dat brian ook op het matje is geweest, en een kans heeft gekregen om te vertellen wat dat was, maar hij heeft in alle toonaarden ontkent. en daar ligt een conflict
Zolang Brian niks zegt,maar bij nowlive zitten ze blijkbaar in het hokje van de buren,kunnen ze het nergens op gronden,en gaat Brian nergens heen!!!
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 16:07   quote  deeplink  
Jaap is gewoon nightmery
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:07   quote  deeplink  
lees morgen ochtend boudewijn
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:02 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
ja nog een heel klein gaatje ,, ik moest dit nieuws met jullie delen
Ja ja Pauline nowfuckinlive was toch geen voor alleen kikkerfan maar zoals ik het lees dat jullie een feest hiervoor aan het bouwen zijn zegt ook meer dan genoeg he dat nowfuckinglive alleen voor kikker is
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:02 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
ja nog een heel klein gaatje ,, ik moest dit nieuws met jullie delen
Ja ja Pauline nowfuckinlive was toch geen voor alleen kikkerfan maar zoals ik het lees dat jullie een feest hiervoor aan het bouwen zijn zegt ook meer dan genoeg he dat nowfuckinglive alleen voor kikker is

Oooh ja ik hoop dat je weer ergens een gaatje hebt om te reageren wel gezellig met jou
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:08   quote  deeplink  
is alleen maar goed voor jaap toch??
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:08   quote  deeplink  
je kunt dit namelijk niet hard maken,je hebt geen bewijs,en voor morgen genoeg tijd om dit ergens te plaatsen op het net,kom nu dan met bewijzen???
Ze hadden hem allang naar huis gestuurd als dat zo was!!!
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:08   quote  deeplink  
het merendeel wel merty.. zoals ook het merendeel van het NEDERLANDSE volk
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:09   quote  deeplink  
Pauline heeft geen bewijs,niet nu,dus het hele verhaal is lulkoek,ze kan ook nu met niks komen want er ligt niks,en er is niks over te vinden op het net nu dus LULKOEK!!!
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 16:09   quote  deeplink  
Geen zin
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:09   quote  deeplink  
Sorry nikos,, dat ik geen ander nieuws voor je heb.
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:06 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
Jullie forum is TE GRAPPIG!!!!Stuur nog een stel van die dozen langs met cadeautjes en nog een vliegtuigje. We zullen zien wie er wint. Volgens mij maakt het hier weinig mensen uit wie er wint maar wordt de kooi gezien als vermaak. Dus, je hoeft aan mij geen uitleg te geven wie er op het matje is geweest ik heb er namelijk geen interesse in.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:07 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
waarom zou ik iets moeten bewijzen, jullie lezen het morgen allemaal zelf wel. het feit ligt er nu 1maal
De Pers komt niet eens op zondag!

Alleen de Telegraaf heeft een zondag editie...
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:12   quote  deeplink  
en weg is ze...geen bewijzen,dus lulkoek.....en zolang Brian ontkent,is er niks aan de hand....ze laten hem toch niet gaan....Brian is de winnaar!!!
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:12   quote  deeplink  
ik wil graag de felicitaties ontvangen van jullie nadat het openbaar is, en de cadeau's na het vertrek van brian neem ik graag in ontvangst
johan13
 johan13 - zaterdag 26 april 2008 - 16:12   quote  deeplink  
jongens reageer nou niet op die fucking-losers van nowlive. Ze hebben altijd alles uit betrouwbare bron, maar al hun lulverhalen komen uit de duim van de grote smurf van nowlive. denk maar aan het ghb verhaal, ze zien daar hun favoriet afzwakken en dan gaan ze elke middel aangrijpen om een ander zwart te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door johan13 --
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 16:13   quote  deeplink  
Mensen, lief zijn voor Pauline. Ok ik weet dat ze zielig overkomt en erg veel aandacht nodig heeft maar ze is wel even Huubfan(de onderlaag van de bevolking). Ze snapt niet alles.
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:13   quote  deeplink  
boudewijn,,, lees morgen maar het internet!!!!
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 16:13   quote  deeplink  
@Pauline: Nu begin ik me ook te ergeren aan je. Hou erover op en wacht af. Ik weet het niet en jij kan niets aantonen dus roep zulke dingen gewoon niet.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:13   quote  deeplink  
Hij had allang naar huis gemoeten anders,want het was duidelijk op beeld,en hij zit er nog steeds,maar Nowfuckinglive doet er alles aan om die familie zwart te maken....ze zouden allemaal in hun kont moeten worden geneukt die dat zeggen!!!!
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:14   quote  deeplink  
Nu komen met bewijs.....jij kan dat nooit op voorhand weten,en het staat ook niet op NL!!!
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:14   quote  deeplink  
Dit gaat waarschijnlijk om het GHB verhaal lieve johan
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 16:14   quote  deeplink  
Makker had geschreven:
quote:

Het omgooien van tafels en het misdragen van zichzelf. Volgens de regels had dat bestraft moeten worden maar ook ik weet ook wel dat het geinig is om te zien en lach er zelf ook om.
(sorry... had je bericht per ongelukt verwijderd, verkeerde knopje...)

Het omgooien van tafels is toch niet verboden?
En hoe misdraagt Jaap zich, als in, wat doet hij wat dan niet mag volgens de regels?
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:14   quote  deeplink  
sorry nikos,, ik val op vroouwen, dus bij mij gaat dat moeilijk
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:15   quote  deeplink  
Oh ja nog iets,het hokje heeft maling aan wat op Nowlive staat!!!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:13 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
als het morgen niet op internet staat bij de pers... biedt jij dan je excuses aan?
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:13 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
Dat vind ik nou ook, lees morgen internet!!!Had ze een link gegeven? Shit dan heb je het druk, heel internet lezen
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 16:15   quote  deeplink  
Hij ben zeker een fans van Huub.Daarom maak je BRIAN zwaart
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:16   quote  deeplink  
ik wens jullie een zeer goed weekend,, dat van mij kan zeker niet meer stuk,, ik hoop dat jullie morgen over de klap heen komen,, wees niet verdrietig, de leukste miljonairs blijven wel tot 22 mei
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:16   quote  deeplink  
Huub wist van de GHB,dat wist hij omdat hij het zei op de stoel tegen die donkere dame tijdens zijn vrijgezellen feest!!!
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:13 schreef makker het volgende:
@Pauline: Nu begin ik me ook te ergeren aan je. Hou erover op en wacht af. Ik weet het niet en jij kan niets aantonen dus roep zulke dingen gewoon niet.
Nee Makker wat zeg je nou Pauline weet heel veel en weet echt alles want zij heeft ook de uitslag van de bloed ontvangen die lijst ze nu in want dat komt omdat zij gelijk heeft dus laat maar Pauline heeft gelijk zoals we weten Pauline heeft gelijk zo jij ook blij Paulintje
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 16:16   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahahaha dat is goed zeg
johan13
 johan13 - zaterdag 26 april 2008 - 16:16   quote  deeplink  
volgens mij lul je een eind in de rondte, want eerst had de regie het gedaan. toen brain en beweren er loses op nowlive dat amanda het heeft gedaan. wie is de volgende
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:14 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
Dit gaat waarschijnlijk om het GHB verhaal lieve johan
Oooooooooohja, staat op nowlive. Huub heeft GHB van het hokje gehad. Dit is toch te lachwekkend
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:15 schreef jela het volgende:
Hij ben zeker een fans van Huub.Daarom maak je BRIAN zwaart
hij??? ben???? een fans??????
sorry lieverd,, probeer het nog een keer,, en stem gewwon maar op huub of jaap, is beter voor je gemoedsrust
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:16 schreef Nikos het volgende:
Huub wist van de GHB,dat wist hij omdat hij het zei op de stoel tegen die donkere dame tijdens zijn vrijgezellen feest!!!
is daar een filmpje van?

Ik heb de streams nog!
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:14 schreef Boudewijn het volgende:
Makker had geschreven:

[..]

(sorry... had je bericht per ongelukt verwijderd, verkeerde knopje...)

Het omgooien van tafels is toch niet verboden?
En hoe misdraagt Jaap zich, als in, wat doet hij wat dan niet mag volgens de regels?
Het ging ook niet om straffen of regels, de discussie ging eigenlijk om gedrag. En ook Jaap doet wel eens gekke dingen. Maar meestal wel met een knipoog en daarom blijft het leuk. Hij gebruikt geen geweld en dat loont hem wel dus misschien moet ik Jaap dan maar naast Claire plaatsen of eigenlijk een beetje ertussenin. Deal? haha
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:16 schreef johan13 het volgende:
volgens mij lul je een eind in de rondte, want eerst had de regie het gedaan. toen brain en beweren er loses op nowlive dat amanda het heeft gedaan. wie is de volgende
Ik had vanmorgen ook al die vraag gesteld maar dan is het straks Tanner toch die dat heeft gedaan Johan kan niet anders
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:18   quote  deeplink  
Naar mijn mening had Claire er helemaal niet in mogen zitten, dit terzijde. Huub verdiend het niet nog in de kooi te zitten, na alles wat hij gedaan heeft, als hij er de eerste keer gewoon was uitgezet was het een heel ander programma geworden, met niet van dat ranzige het bloed onder iemands nagels vandaan trekkende treitershow geworden, op scholen word gemoord door dit gedrag kijk naar amerika, en de Huubfans gaan over de zeik als Brian zichzelf verdedigd? DAT is voor mij onbegrijpelijk, in het echte leven was een Huub allang zo de touwtjes geslagen door een Brian, dat hij kreupel zou zijn, in het echte leven zou Brian dan gevangen zitten voor het plegen van geweld. in het echte leven zou Huub nog erger worden omdat hij zichzelf zielig zou vinden dat hij niet meer kon honkballen en zijn failie het leven zuur maken met zijn gezeik en gehuil. in het echte leven zou Huub dan verstoten worden door vriend en vijand en een eenzame alcoholist worden, lang voordat brian uit de gevangenis kwam, in het echte leven zou Brian onstlagen worden uit de gevangenis voor goed gedrag, omdat hij in tegenstelling tot Huub wel zou leren van zijn fouten. en een productief leven hebben, maar ja, dat is het echte leven, en de goudenkooi is een If Only!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door Joseba@headliner --
johan13
 johan13 - zaterdag 26 april 2008 - 16:19   quote  deeplink  
dennis kan het ook gedaan hebben want die was s'middags ook in de kooi

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Brian en Huub maken ruzie!

0.0064821