BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Officieel bericht van nowlive

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 19:36   quote  deeplink  
Bij deze distantiëren wij ons van berichten dat Nowlive of mensen van het Nowlive team op andere sites aan het zieken zijn. Ook de onzin verhalen dat wij als Nowlive zorgen dat Brian morgen vertrekt is de reinste onzin. Wij zijn en zullen niet bezig zijn met andere sites op wat voor manier dan ook. Als mensen zich voordoen als zijnde moderator of wat dan ook van Nowlive kunnen wij niets anders zeggen dan dat dit hele trieste mensen zijn die Nowlive in een kwaad daglicht willen zetten. Wij adviseren daarom ook dit soort mensen afstand te nemen van de pc en een bezoek te brengen aan een rustoord of dokter want, voor elk probleem is een oplossing. Wij houden ons niet bezig met andere sites, andersom blijkbaar wel.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 19:39   quote  deeplink  
andersom blijkbaar wel dat doen wel mensen van hun uit naar ons dus wat andersom wel ?????/
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 19:41   quote  deeplink  
Bedoeld hij mee dat hun namen worden gebruikt op fora. Zoals net die nepmod
janeke
 janeke - zondag 27 april 2008 - 10:53   quote  deeplink  
ZE MOETEN WEL HET EINDE IS IN ZICHT EN STEEDS MEER MENSEN HEBBEN DOOR DAT ZE BEDROGEN ZIJN
op nowlive mag je van brian amanda zeggen wat je wilt als het over huubje of nu ook clara gaat krijg je gelijk een ban
dus nowlive
ik blijf zeggen nowlive is huubjes live
julie acties en daden zijn overduidelijk NOWLIVE
janeke
 janeke - zondag 27 april 2008 - 10:55   quote  deeplink  
het is niet iets van nu het is al sinds natasia in de kooi is
maar nu kunnen ze niet meer iedereen heeft het door
jammer zo laat want wat deze allemaal niet geflikt hebben
in het voordeel van huubje laat dat maar rusten
want die beerput stinkt
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 10:57   quote  deeplink  
Tja ze zullen wel moeten ze hebben meer meldingen van gehad
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 27 april 2008 - 12:21   quote  deeplink  
Ondertussen worden er op headlines wel berichten overgenomen van NL en daarmee is headlines ook niet obejectief dus. Op NL wordt elke gelegenheid aangegrepen om Brian en Amanda zwart af te schilderen en Huub te idealiseren. Als men op NL of hier komt, dan heb je geen eigen mening, in ieder geval niet gestaafd door eigen opmerkingsvermogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door seya@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 27 april 2008 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 12:21 schreef seya het volgende:
Ondertussen worden er op headlines wel berichten overgenomen van NL en daarmee is headlines ook niet obejectief dus. Op NL wordt elke gelegenheid aangegrepen om Brian en Amanda zwart af te schilderen en Huub te idealiseren. Als men op NL of hier komt, dan heb je geen eigen mening, in ieder geval niet gestaafd door eigen opmerkingsvermogen.
helaas zijn er naast tien.tv en nowlive geen andere sites die dagelijks eigengeschreven nieuwsberichten plaatsen.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 27 april 2008 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 14:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

helaas zijn er naast tien.tv en nowlive geen andere sites die dagelijks eigengeschreven nieuwsberichten plaatsen.
@Boudewijn, dat begrijp ik best wel, maar dan zou ik zeker in deze kritieke laatste weken ervoor kiezen, om geen verslagen meer over te nemen en het aan het eigen inschattingsvermogen van mensen over te laten.
Ik weet dat het veel werk is, maar kies dan voor filmpjes. Dan kunnen mensen met eigen ogen zien, wat er gebeurd.
Ik weet waar ik over sschrijf, want ik doe het ook op deze manier op mijn site. Ik weiger ook discussies. Mensen moeten zelf een mening vormen zonder gemanipuleer.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 27 april 2008 - 16:44   quote  deeplink  
Met filmpjes alleen wordt er te weinig nieuws gebrajt dus ik laat het voor zoals het is. Met de berichten van tien.tv valt het wel mee maar bij sommige berichten op NL (ik vermoedt bepaalde posters) is de objectieviteit erg ver te zoeken en die verwijder ik dan ook.
tg3
 tg3 - zondag 27 april 2008 - 16:48   quote  deeplink  
de berichten van keinefrankie op nolive of in zijn nightshift zijn echt pro huub campagnes///hij gaat zo ver dat ze een filmpje maken met fries en brian over dat hij de paardenrukker is .....snap er neits van ..want brian zat gewoon te lachen dat hij het geval van fries zag ...en zie je dat voor het eerst ben je meestal een beetje nieuwsgierig....maar nu is brina ziek ziek ziek en en slecht voorbeeld voor de samenleving...vraag me af of een mes pakken en dreigen het in iemand ribben te steken dan wel een goed voorbeeld is van de samenleving....doorgeflipt deze mensen
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 27 april 2008 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 16:44 schreef Boudewijn het volgende:
Met filmpjes alleen wordt er te weinig nieuws gebrajt dus ik laat het voor zoals het is. Met de berichten van tien.tv valt het wel mee maar bij sommige berichten op NL (ik vermoedt bepaalde posters) is de objectieviteit erg ver te zoeken en die verwijder ik dan ook.
Top, dat vind ik al heel wat. En idd Tien is redelijk. Jammer dat het niet meer anders kan.
Misschien is het toch een optie om heel goed te schiften idd, en het te plaatsen materiaal te baseren op objectiviteit. Een verslag zou alleen feiten moeten weergeven en meer niet.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 27 april 2008 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 16:48 schreef tg3 het volgende:
de berichten van keinefrankie op nolive of in zijn nightshift zijn echt pro huub campagnes///hij gaat zo ver dat ze een filmpje maken met fries en brian over dat hij de paardenrukker is .....snap er neits van ..want brian zat gewoon te lachen dat hij het geval van fries zag ...en zie je dat voor het eerst ben je meestal een beetje nieuwsgierig....maar nu is brina ziek ziek ziek en en slecht voorbeeld voor de samenleving...vraag me af of een mes pakken en dreigen het in iemand ribben te steken dan wel een goed voorbeeld is van de samenleving....doorgeflipt deze mensen
Nou precies, dat vind ik zo verschrikkelijk allemaal.
Naast de enorme invloed die NL wil hebben op vrienden, personeel en familie. Zelfs de regie proberen ze te beïnvloeden.
tg3
 tg3 - zondag 27 april 2008 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 16:49 schreef seya het volgende:

[..]

Top, dat vind ik al heel wat. En idd Tien is redelijk. Jammer dat het niet meer anders kan.
Misschien is het toch een optie om heel goed te schiften idd, en het te plaatsen materiaal te baseren op objectiviteit. Een verslag zou alleen feiten moeten weergeven en meer niet.
maar echte verslagen brengt nolive al tijden niet ...dit is al zolang aan de gang daar dat iedereen zoiets van heeft laat maar gaan ...want niks dringt tot hun door ...en als je een gesprek wilt aangaan met ze gedragen ze zich als kleuters...da ga je toch weg...kom dan niet naar hier ....ik hou je in de gaten ...oeh we zijn zo bang voor jou....zulke reacties krijg je dan ...dat je je toch afvraagt wie daar achter de pc zit....misschien zijn het de 3 neefjes van huub
bloempje66
 bloempje66 - zondag 27 april 2008 - 17:00   quote  deeplink  
tg3, brian zat niet alleen te lachen, bij fries, hij tikte er elke keer tegenaan, om een erectie op te wekken!!!!!!bewust!!! en als jij dat niet ziek vindt, ben je zelf niet helemaal honderd in je bovenkamer.
bloempje66
 bloempje66 - zondag 27 april 2008 - 17:02   quote  deeplink  
en huub vind ik ook een mafkees, het is gewoon een asobende daar in de kooi, maar jullie zitten, parafriemelstrelendepaarderukker hier op te hemelen, terwijl het een creep is!!!!
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 27 april 2008 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 16:52 schreef tg3 het volgende:

[..]

maar echte verslagen brengt nolive al tijden niet ...dit is al zolang aan de gang daar dat iedereen zoiets van heeft laat maar gaan ...want niks dringt tot hun door ...en als je een gesprek wilt aangaan met ze gedragen ze zich als kleuters...da ga je toch weg...kom dan niet naar hier ....ik hou je in de gaten ...oeh we zijn zo bang voor jou....zulke reacties krijg je dan ...dat je je toch afvraagt wie daar achter de pc zit....misschien zijn het de 3 neefjes van huub
Feit is, dat het om een groep mensen gaat, die hun mening opdringen. Men zou geen censuur op NL hebben, dat is een lachertje natuurlijk.
Het komt mij sektarisch over en ook nogeens zwaar commercieel. Vraag me af, waar de opbrangsten van de VIP en reklames naar toe gaan. Toch niet alleen naar vliegtuigjes?
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 27 april 2008 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 17:02 schreef bloempje66 het volgende:
en huub vind ik ook een mafkees, het is gewoon een asobende daar in de kooi, maar jullie zitten, parafriemelstrelendepaarderukker hier op te hemelen, terwijl het een creep is!!!!
Ben ik in grote delen met je eens. Het zijn allemaal rare mensen. Ik hemel ook Brian niet op, ik hou me aan feiten.
Alhoewel ik wél vind dat men dit paardenpiemelverhaal extra uitvergroot. Alles is er op gericht iemand af te maken in letterlijk zin, op gedragingen die vreemd overkomen. Ik vraag me af welke stadsjongen niet gefascineerd zou zijn, van zo een grote paardenpiemel.
Maar ik heb het persoonlijk ook niet zo, met agressieve mensen, maar dat is Brian niet alleen. Huub is net zomin te vertrouwen, zelfs zijn schoonouders twijfelden daaraan.
En dan malle Japie, en trieste Amanda en verstandelijk beperkte Claire...wie zou een mens nu de winst gunnen?

Ik kijk alleen maar naar de interactie en zie dat mensen van nature rare wezens zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door seya@headliner --
trapper
 trapper - zondag 27 april 2008 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 17:00 schreef aanpassen het volgende:
tg3, brian zat niet alleen te lachen, bij fries, hij tikte er elke keer tegenaan, om een erectie op te wekken!!!!!!bewust!!! en als jij dat niet ziek vindt, ben je zelf niet helemaal honderd in je bovenkamer.
het feit dat je dat er in ziet zegt meer over jezelf dan over brian, ik zelf heb het niet gezien als iets wat met sex te maken heeft gehad, dat maak je er zelf van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Officieel bericht van nowlive

0.0118541