|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Midden in de ravage...
Claire en Huub liggen verstrengeld in elkaar op, nog steeds, de groene bank. Om hun heen liggen kranten, tijdschriften, sigaretten en zonnebrand en het is dan ook een echte ravage van een dagje zonnen. Terwijl de Tilburgse haar vriendje over zijn rug streelt, vertelt hij enthousiast over het motorrijden. Hij heeft er wel weer zin in namelijk. "Het voelt alsof je in een f*cking raket zit", vertelt hij. "Het voelt alsof je in een Lamborghini rijdt", maakt hij nog een vergelijking. Volgens ons had je je rijbewijs toch nog niet, Huub? Claire kan het zich in ieder geval helemaal voorstellen, maar zegt zelf niet zo hard te durfen rijden. Het blijft natuurlijk nog een lief klein meisje, ook al is ze nu getrouwd...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Een lief klein mesje??
Een een pijpslet,en een deformed Barbie als je het mij vraagt!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Wat is hij nou aan het doen??
Een knobbeltje op haar borst aan het zoeken?? Kan ze met hem en Jaap mee voor 1 van hun zogenaamde leuke items voor hun zogenaamde tv show!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Het is vooralsnog rustig in de villa. Jaap zegt plannen voor vanavond te hebben maar deze worden meteen afgeblazen door de Gouden Kooi. Er mag vanavond geen plan tot uitvoering gebracht worden en dat betekend verveling. Althans Jaap zegt dat ze hierbij gecompenseerd willen worden met een film of televisieprogramma. Brian en Uli lijken zich nog prima te vermaken in de chill met het afspelen van de tracks en het mixen ervan. Huub en Claire zoeken de kleding uit die ze vanavond aan gaan trekken en nemen samen een douche. Amanda zit enthousiast te luisteren en houdt wel van een goed staaltje muziek zoals velen bekend is. Uli zegt wat voor Brian te gaan editen en pakt zijn spullen bij elkaar, het draaien zit erop voor vanavond. De actie is nog ver te zoeken in de villa, zoals dat wel vaker het geval is op een zaterdagavond. We gaan zien hoe de avond zal gaan verlopen, alles wijst er echter op dat het in ieder geval rustig zal zijn.
Het lijkt erop dat het meer de saaie kooi gaat worden dan de gouden kooi,1 keer ruzie van 10 minuten en de lamzakken hebben volgens zichzelf alweer genoeg tv gemaakt??
Straks moeten ze allemaal weer keihard werken,want niemand is ooit rijk geworden van luieren in de zon de hele tijd al zijn ze dat ff vergeten denk ik!!!
geen regels? dan ook geen tv/film!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub is niet verliefd op Claire,hij wil alleen zijn lul zo snel en zo veel mogelijk in haar hebben,maar het lijkt er op dat zij de boot nogal afhoudt.... Hij heeft met Claire tot nu nog de minste sex gehad sinds heel het bestaan van de gouden kooi....ik denk SOA?? |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Ze schrijven op het raam van de douche:Claire is verliefd,en lief en geil,maar Claire veegt het woord geil snel weg,en zegt tegen Huub nooit geil te zijn....frigide dan?? |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Jaap,ga tv maken en stap bij Huub en Claire onder de douche!!! Dat wordt lachen!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Het is toch geen wijf,dat hij onder zijn armen scheert,en zijn nagels lakt??? Wat een flikker is die huub toch!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Wat kan die gast nou ineens weer slap lullen,vanmorgen wou hij Brian nog vermoorden,en nu zou Brian best een goeie vriend van hem kunnen zijn!!! |
|
|
|
|
Dr C
|
|
|
Je had er zin in he Nikos |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
behoorlijk,is leuk hoor afgeven op Huub en Claire!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
En weer kan hij Lieke er weer niet uitlaten,en moet hij ze er weer bijhalen...hij is nog geobsedeerd door Lieke,en hij heeft spijt dat hij zo tegen haar gedaan heeft,maar het is zijn eigen schuld!!! Wat een idioot!!!! Nou zou hij altijd voor Lieke opkomen,terwijl hij haar gisteren nog belasterd heeft met allerlei dingen!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
En ik verwacht nog wel wat meer laster!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub is jaloers op Lieke,dat hoor je uit alles wat hij zegt!!! |
|
|
|
|
Dr C
|
|
|
Wat heb je gelijk en wat krijg je weinig reacties, toch doorgaan, ik houd er van |
|
|
|
|
Dr C
|
|
|
ps: probeer het hier eens
Psychopaat Huub liegt, bedreigt en valt Brian weer aan |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2008 - 19:59 schreef Nikos het volgende:Huub is niet verliefd op Claire,hij wil alleen zijn lul zo snel en zo veel mogelijk in haar hebben,maar het lijkt er op dat zij de boot nogal afhoudt.... Hij heeft met Claire tot nu nog de minste sex gehad sinds heel het bestaan van de gouden kooi....ik denk SOA?? Ik denk eerder dat Claire niet manlijk genoeg is, dat hij hem niet omhoog krijgt, en niet strak genoegm, de hele sportschool is er overheen geweest dus echt strak zal het zijn, misschien valt Huub meer op Brammetje, terror Brammetje met fles ketchup |
|
|
|
|
Dr C
|
|
|
Ik hip hop van forum naar forum. Deze vind ik de beste, al lijkt het wel of ze bij nowlive wat milder zijn geworden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door Dr C -- |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ook al is ze getrouwd ?????? en is het niet wettelijk ahahahah |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja en dat begrijp ik niet hij zegt dat Lieke een man zoekt die veel geld heeft dat was bij hem ook het geval zegt die Barbie ja ik vraag me af iemand met zoveel schulden zijn broertje zei nog je moet postbank nog aflossen dan ben je helemaal schulden vrij die man heeft geen cent en toch over Lieke lullen min ventje |
|
|
|