BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub praat over Lieke...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub praat over Lieke...

Brian en Amanda houden hun zelfde schema als gisteren aan. Na het zonnen worden de dominosteentjes erbij gepakt. Huub en Claire zijn eindelijk klaar met douchen en tijdens het omkleden vertelt Huub zijn vrouw over zijn vorige relatie met Lieke. "En toen kroop ze onder de barbecue", vertelt Huub. "Waarom dat dan?", vraagt Claire die haar verbazing niet kan verbergen. "Was zij het type wat het fijn vond als vriendjes alles voor haar betalen?", vraagt Claire door. "Ja...", antwoordt Huub. "Maar als je dat weet, waarom ga je er dan toch mee door?", wil de Tilburgse weten. "Omdat ik heel erg verliefd was", antwoordt de Oldenzaler meteen. En aan het gezicht van Claire te zien was dat niet het antwoord waar zij op hoopte...

bron: tien.tv
margo
 margo - zaterdag 26 april 2008 - 21:02   quote  deeplink  
Eerlijk antwoord dat wel.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 21:09   quote  deeplink  
gelukkig voor Claire wil Lieke niets meer met hem te maken hebben.
jhon
 jhon - zaterdag 26 april 2008 - 21:22   quote  deeplink  
na ik dacht eerder anders om huub wil niks te maken hebben met lieke
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 21:22 schreef jhon het volgende:
na ik dacht eerder anders om huub wil niks te maken hebben met lieke
echt niet ....huub had er zo veel moeite mee dat lieke niets meer met hem wilde en wilde haar neit laten gaan ..ma ja lieke had hem eindelijk door...en als je van je roze wolk dondert en je doorhebt dat allemaal praatjes zijn waarvan bijna niks waarvan is ....wil je ook snel mogelijk weg van daar
margo
 margo - zaterdag 26 april 2008 - 21:28   quote  deeplink  
Huub begrijpt gewoon niet dat er zulke mensen bestaan die alles maar uitbuiten om in the picture te blijven staan, Lieke die Amanda ordinair vond in het begin, nou heb foto's van Lieke gezien na de kooi en die liegen en niet om.
jhon
 jhon - zaterdag 26 april 2008 - 21:34   quote  deeplink  
tg3 lieke is door hem in de gdk gekomen en nu ze er uit ligt is zij ineens dikke vrienden met amanda die haar eerder had uitgescholden leuke vriendin is dat
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 21:28 schreef Margo het volgende:
Huub begrijpt gewoon niet dat er zulke mensen bestaan die alles maar uitbuiten om in the picture te blijven staan, Lieke die Amanda ordinair vond in het begin, nou heb foto's van Lieke gezien na de kooi en die liegen en niet om.
dus mediageile allesopofferende op de gouden kooi terende huub snapt niet dat lieke graag in the picture staat ...iedere miljonair in de kooi wilde in the picture staan anders doe je niet mee met deze show ....maar leuk te zien dat er mensen zijn die huub zijn praatjes kopen ...kan hij na de kooi weer telefoontjes verkopen ......zullen we es kijken wat hij niet zal doen om in the pic te blijven
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 21:34 schreef jhon het volgende:
tg3 lieke is door hem in de gdk gekomen en nu ze er uit ligt is zij ineens dikke vrienden met amanda die haar eerder had uitgescholden leuke vriendin is dat
klopt ja maar ze waren tegenstanders in het spel dus dan is het onmogelijk vriendinnnen te zijn ...zodra ze stopte het spel te spelen en naar huis wou had ze veel steun aan amanda ..omdat huub haar als oud vuil behandelden ..dan ontstaat er een soort band ....als voorbeeld lan je herinneren hoe huub eric weg heeft getreiterd en wat hij allemaal heeft uitgehaald ...en wie is zijn beste maat nu ?
margo
 margo - zaterdag 26 april 2008 - 21:45   quote  deeplink  
Het verschil tg3 is dat Huub dat nooit ontkend heeft, that's it.
jhon
 jhon - zaterdag 26 april 2008 - 21:48   quote  deeplink  
eric is altijd huub zijn maatje geweest maar hij is nooit verliefd geweest op eric daar zit een heel groot verschil in denk na
jhon
 jhon - zaterdag 26 april 2008 - 21:52   quote  deeplink  
Margo jii begrijp het teminste
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 21:45 schreef Margo het volgende:
Het verschil tg3 is dat Huub dat nooit ontkend heeft, that's it.
dat is nog erger dus hij heeft nooit ontkend dat eric zijn maatje was en toch was hij in staat zijn vriend dat aan te doen ...wat een vriendschap...... dan heb ik liever lieke die amanda echt niet mocht in het begin en daarom zo een houding tegen haar aannam en naarmate de tijd ...een soort van vriendinnen zijn geworden ...
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 21:56   quote  deeplink  
geen probleem margo en jhon tenmisnte begrijpen jullie elkaar ....zo een een vriendschap als die van huub kan mij gestolen worden ..hij is echt zo onoprecht als ze maar komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door tg3 --
jhon
 jhon - zaterdag 26 april 2008 - 22:02   quote  deeplink  
tg3 wat weet jii nou van vrienschap als je op komt voor zon kweil als brian en amanda lager als hun ken je je niet vallen
margo
 margo - zaterdag 26 april 2008 - 22:05   quote  deeplink  
Maakt ook niet uit hoe we erover denken toch, ieder zijn/haar eigen mening, dat de meeste oud-bewoners achter Huub staan zegt mij genoeg.
Eric snapte ook heel goed hoe het allemaal in elkaar zat en ziet ook de fouten van Huub, net als Sylvia dat doet en het is ook een klootzak soms en hij heeft zelf ook gezegd dat hij aan het deformeren is, dat hij bang is om bij de bakker te staan en te gaan schelden als het te lang duurt.
Dat zijn de dingen die ik in Huub waardeer en die ik bij Brian mis, zelfreflectie.
devil
 devil - zaterdag 26 april 2008 - 22:06   quote  deeplink  
nee huub ontkend nooit iets!!!!
k,hoorde hem straks zeggen tegen jaap,ik ben bont en blauw
vanwege dat brian ,huub van zich afduwde ,nou kan het zijn,dat dat dunne lijfje
van huub zeker niets kan hebben,dat kan,maar ze mogen van redactie van de g.k niets
ondernemen dat komt dat ze bang zijn dat amanda dan doordraait volgens huub
de enigste die echt doordraaide was huub zelf,maar zoals altijd huubje heeft niets gedaan,het is altijd een ander,oh wat eerlijk is huub
marja
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 22:08   quote  deeplink  
ieder zijn eigen mening zoals ik kijk is amanda de enige die echt vriendinnen had in het huis omdat ze het eerlijkst is ...zo zie k het ze is het onschuldigst in haar denkwijze ...en eerlijk gezegd dat jij een fan bent van huub en zijn acties goedkeurt maakt voor mij dat jou mening me niet interreseert ...waarschijnlijk identificeer je het meest met hem ...daarom hecht ik er geen waarde aan
margo
 margo - zaterdag 26 april 2008 - 22:11   quote  deeplink  
Voor iemand die het niet interesseert tg3 reageer je best veel ;P
jhon
 jhon - zaterdag 26 april 2008 - 22:14   quote  deeplink  
huub heeft gezegt dat die er voor de winst zit en de tegen partij wij zijn lief we zitten niet voor de winst maar alleen voor lol denk na ????????
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 22:14 schreef jhon het volgende:
huub heeft gezegt dat die er voor de winst zit en de tegen partij wij zijn lief we zitten niet voor de winst maar alleen voor lol denk na ????????
kennelijk kijken we naar verschillende streams ...heb jaap en brian nooit horen zeggen dat ze er voor de lol zitten ..load het filmpje up zou ik zeggen
margo
 margo - zaterdag 26 april 2008 - 22:19   quote  deeplink  
Zeker maak ik niet uit wat jij typt Marja, ik had het over lezen, maar volgende keer zal ik er netjes bijzetten naar wie mijn reactie gericht is.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 22:06 schreef onbekend het volgende:
nee huub ontkend nooit iets!!!!
k,hoorde hem straks zeggen tegen jaap,ik ben bont en blauw
vanwege dat brian ,huub van zich afduwde ,nou kan het zijn,dat dat dunne lijfje
van huub zeker niets kan hebben,dat kan,maar ze mogen van redactie van de g.k niets
ondernemen dat komt dat ze bang zijn dat amanda dan doordraait volgens huub
de enigste die echt doordraaide was huub zelf,maar zoals altijd huubje heeft niets gedaan,het is altijd een ander,oh wat eerlijk is huub
marja
Ja marja als je Huub nu nog niet kent hij spreekt altijd de waarheid,Gunt mensen hun eigen mening, slaat nooit vrouwen heeft lieke nooit geknepen en geslagen onder de dekens dat Lieke zelf, om indruk te maken, uhu, enne Jaap luisterd nooit naar Huub, en Claire is de slimste vrouw die DGK gehad heeft snap dat nu eens marja
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 22:36 schreef jhon het volgende:
huub gaat winnen en brian gaat huilend naar zijn moeder ik onplof ik word gek dat is brian debiel
En Huub is strak in het pak de overwinnaar nooit iets fout gedaan alles voor het spel, en Brian zit daar voor de sier.
jhon
 jhon - zaterdag 26 april 2008 - 22:45   quote  deeplink  
je haalt de worden uit mijn mond klopt nu wat je zegt izzie
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 22:36 schreef jhon het volgende:
huub gaat winnen en brian gaat huilend naar zijn moeder ik onplof ik word gek dat is brian debiel
schuilen achter grote woorden en ego ...zei ik het niet huubs fans identificeren zich met hem
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 22:45 schreef jhon het volgende:
je haalt de worden uit mijn mond klopt nu wat je zegt izzie
ik lach me te pletter als huub verliest ...echt al is het alleen om te zien hoe de hele hos sekte in elkaar stort

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door tg3 --
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 22:45 schreef tg3 het volgende:

[..]

schuilen achter grote woorden en ego ...zei ik het niet huubs fans identificeren zich met hem
tg3, je weet toch wel dat kleine mannetjes met geen pikkie, het van hun ego moeten hebben en vrouwen door elkaar rammelen.
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 22:46 schreef izzie het volgende:

[..]

tg3, je weet toch wel dat kleine mannetjes met geen pikkie, het van hun ego moeten hebben en vrouwen door elkaar rammelen.
het is onzeker en schuilt achter zijn ego ...staat op tafels tijdens ruzies ....en vliegt iedereen aan omdat hij weet dat er beveiliging is ....ra ra wie is het ?
jhon
 jhon - zaterdag 26 april 2008 - 22:50   quote  deeplink  
huub???????????????????????????????????????????????????
mossa
 mossa - zaterdag 26 april 2008 - 22:55   quote  deeplink  
Huub zal nooit winnen, dat verzeker ik je. Dat zou ten eerste heel krom en veels te voor de hand liggend zijn. Iedereen ziet toch dat er voor Huub speciale regels zijn, dat hij alles mag doen wat hij wil en de rest niet. Stel je voor dat hij wint dan zijn ze toch ongeloofwaardig en bovendien de rest van de bewoners die zijn ook niet gek, die weten sinds dag 1 al dat Huub voorgetrokken word, reden genoeg voor hun om hier een rechtzaak van te maken. Huub word gebruikt voor de kijkcijfers en word uiteindelijk gedumpt zeg nou eerlijk een mooier apotheose bestaat er niet.
mossa
 mossa - zaterdag 26 april 2008 - 22:56   quote  deeplink  
Wacht nou maar geduldig af tot de finale. DAT WORD SMULLEN!!!!!!!!!!!!!!!
jhon
 jhon - zaterdag 26 april 2008 - 23:03   quote  deeplink  
mossa huub slaat zijn vrouw niet dat kan je van brian niet zeggen moet ik nog hints geven ? ik geloof het niet
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 23:03 schreef jhon het volgende:
mossa huub slaat zijn vrouw niet dat kan je van brian niet zeggen moet ik nog hints geven ? ik geloof het niet
het staat allemaal vast op beeld ...als je ogen niet gelooft kunnen wij je niet helpen
jhon
 jhon - zaterdag 26 april 2008 - 23:13   quote  deeplink  
tg3 van dat brian zijn amanda sloeg zijn beelden maar dat huub een dame slaat moet je mijn toch is laten zien die zijn er niet he tg3
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 23:13 schreef jhon het volgende:
tg3 van dat brian zijn amanda sloeg zijn beelden maar dat huub een dame slaat moet je mijn toch is laten zien die zijn er niet he tg3
ik heb alleen het doucheincident van brian gezien en hij heeft haar getrokken en geduwd .....niet geslagen en hetzlefde geldt voor jou held getrokken en geduwd
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 23:13 schreef jhon het volgende:
heeft weinig zin jullie zijn ziende blind, en brian sloeg Amanda niet in de douche hij zette haar handhandig in de douche, omdat ze ander Huub en Lieke wat zou aandoen en de kooi uitging. ik ben niet voor vrouwenmeppen maar ik denk toch dat ik haar al veel eerder een hoek had gegeven, vooral toen ze bij Huub in bed kroop, onder douche en need i say more, dus dat Brian zo agressief is vind ik wel mee vallen. niet 1 zichzelf respecterende vent had die ...... geen hoek gegeven. dat jullie er zo een ppunt van maken zegt meer over jullie dan over brian. ben benieuwd zal eens naast jullie wijf kruipen en ze een lik beurt geven kijken of jullie mij een kop koffie aanbieden?
jhon
 jhon - zaterdag 26 april 2008 - 23:29   quote  deeplink  
nou dan zijn we het met elkaar eens maar ik wil wel van je weten waneer huub zijn vriendin heeft getrokken en geduwd ik weet het niet nooit gezien
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 23:29 schreef jhon het volgende:
nou dan zijn we het met elkaar eens maar ik wil wel van je weten waneer huub zijn vriendin heeft getrokken en geduwd ik weet het niet nooit gezien
dan heb je og al wat streams weken niet gekeken, je hoeft slechts 2 dagen te kijken voor Lieke vertrok, de laatste avond van Berge, pleurde hij Claire nog tegen de muur, waarna Claire Huub een doodgooi terug gaf. dit weet ik niet zeker maar volgens mij heeft Boudewijn daar wel beelden van. anders clipser.com. je weet niet wat je ziet, en logisch dat Flens dit niet op tv toont dan is gelijk haar lievelingetje zijn leven niet zeker
jhon
 jhon - zaterdag 26 april 2008 - 23:41   quote  deeplink  
izzie je lult denk je nou echt dat ik alleen tv kijkn open je ogen dan zie je veel meer dan je lief is wort wakker open je ogen en je ziet de wasarheid marco
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 23:41 schreef jhon het volgende:
izzie je lult denk je nou echt dat ik alleen tv kijkn open je ogen dan zie je veel meer dan je lief is wort wakker open je ogen en je ziet de wasarheid marco
het blijkt nu dat jij je ogen moet openen, hier zitten zat mensen die gezien hebben hoe Huub Claire tegen het muurtje pleurde in de keuken. waarop zij Huub toch echt een doodgooi terug gaf. met een scherpe HEEE. vraag maar rond. en wat lieke betreft die filmpjes kan je echt zien, kastdeur midden in dr porum.
jhon
 jhon - zaterdag 26 april 2008 - 23:55   quote  deeplink  
izzie nou als jii het zegt ? maar brian is een lieverdje nou moet je bek houden ik word helemaal gek dat zegt die tegen amanda ja brian ik zeg al niks meer hoeveel deuren heeft para brian al niet stuk gegooit heeft die boete gehad nee met dank aan de regie word wakker die brian is gek
mossa
 mossa - zaterdag 26 april 2008 - 23:59   quote  deeplink  
Huub zal nooit winnen, dat verzeker ik je. Dat zou ten eerste heel krom en veels te voor de hand liggend zijn. Iedereen ziet toch dat er voor Huub speciale regels zijn, dat hij alles mag doen wat hij wil en de rest niet. Stel je voor dat hij wint dan zijn ze toch ongeloofwaardig en bovendien de rest van de bewoners die zijn ook niet gek, die weten sinds dag 1 al dat Huub voorgetrokken word, reden genoeg voor hun om hier een rechtzaak van te maken. Huub word gebruikt voor de kijkcijfers en word uiteindelijk gedumpt zeg nou zelf een mooier apotheose bestaat er niet. Wacht nou maar geduldig af tot de finale. DAT WORD SMULLEN!!!!!!!!!!!!!!!
jhon
 jhon - zondag 27 april 2008 - 00:07   quote  deeplink  
Huub word gebruikt dat zijn je eigen worden klopt voorgetrokken huub denk niet en dat brian gaat winnen ja dat weten wij al lievertje van de mol jammer want er is maar een winnaar dat is huub
mezelf
 mezelf - zondag 27 april 2008 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 00:07 schreef jhon het volgende:
Huub word gebruikt dat zijn je eigen worden klopt voorgetrokken huub denk niet en dat brian gaat winnen ja dat weten wij al lievertje van de mol jammer want er is maar een winnaar dat is huub
helemaal mee eens
jhon
 jhon - zondag 27 april 2008 - 00:48   quote  deeplink  
mezelf eindelijk is iemand die het met mij eens is er is nog hoop
janeke
 janeke - zondag 27 april 2008 - 10:20   quote  deeplink  
MAAR DIE WINNAAR als het huubje wordt zal zijn eigen GEWETEN HEM STRAFFEN
huubje moet wel over lieke praten want zijn hart zit er nog vol van
als hij die pannekoek zoals hij haar zelf noemt ,
vergelijkt met lieke heeft hij spijt als de haren op zijn hoofd en daar kan ik hem geen ongelijk in geven het is niks doet niks wordt niks
is clara clAIRE VULGAIRE
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 10:20 schreef janeke het volgende:
MAAR DIE WINNAAR als het huubje wordt zal zijn eigen GEWETEN HEM STRAFFEN
huubje moet wel over lieke praten want zijn hart zit er nog vol van
als hij die pannekoek zoals hij haar zelf noemt ,
vergelijkt met lieke heeft hij spijt als de haren op zijn hoofd en daar kan ik hem geen ongelijk in geven het is niks doet niks wordt niks
is clara clAIRE VULGAIRE
Nee hij is gewoon bang omdat hij vermoed dat jensen hem gewoon gaat dissen en daar is meneer bang voor dat is die hele ding bij hem
devil
 devil - zondag 27 april 2008 - 13:10   quote  deeplink  
ach dat waren maar deuren en geen amanda
marja

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub praat over Lieke...

0.0055439