BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Geen behoefte aan andere vrouwen?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 21:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Geen behoefte aan andere vrouwen?

Huub is lekker aan het kletsen en vertelt Claire dat hij echt gelooft in hun twee. "En als ik nu kijk naar de toekomst en wat voor rol jij daarin speelt. Dan heb ik ook helemaal geen behoefte aan andere vrouwen", zegt hij. "Nog niet", merkt Claire nuchter op. "En als het komt, dan zien we het dan wel", reageert Huub hierop. "Jij kent mij en je weet wat ik heb gedaan en jij begrijpt dat", gaat hij gewoon verder. Hij zegt dat Claire naast Sylvia de enige is die dat heeft. Hij wil ook echt iemand die hem begrijpt en niet een een of andere groupie die hem alleen wil, omdat hij misschien straks heeft gewonnen. Zal Huub toch echt voor totale monogamie kunnen gaan? Of in ieder geval voor een tijdje?

bron: tien.tv
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 21:22   quote  deeplink  
was te voorspellen ...hij gaat de komende 4 weken de ideale man spelen ....hij is toch niet gek ..het zou karaktermoord om in het huis vreemd te gaan ...en hij heeft de sympathiestemmen hard nodig
frans-06
 frans-06 - zaterdag 26 april 2008 - 21:24   quote  deeplink  
het huwelijk is als een neus, eruit halen wat er in zit ,niets is zeker in het leven ,de tijd zal het leren
stevi0
 stevi0 - zaterdag 26 april 2008 - 22:58   quote  deeplink  
Logisch dat ie bij haar slijmt, want hij denkt Jaap te verliezen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 22:58 schreef stevi0 het volgende:
Logisch dat ie bij haar slijmt, want hij denkt Jaap te verliezen.
EN DAAR KAN HIJ VOOR HET EERST WEL EENS GELIJK IN KUNNEN KRIJGEN. HAHAHAHAHAHHAHAHA
janeke
 janeke - zondag 27 april 2008 - 10:24   quote  deeplink  
HAHAH TOTDAT HIJ WEER MAG DRINKEN
hij heeft nu geen behoefte aan geen enkele vrouw had er moeten staan
waarom wordt er nog over een huwelijk gesproken het is niet eens wettelijk dussssssssss van huwelijk is er geen sprake een GROTE RECLAME CAMPANGE
ZOALS CLAIRE HAAR FAM DAT WAS HET GEEN HUWELIJK
ZELFS DE JURK IS NIET VAN HAAR DE CHAMPANGE NEP
AHAHAH
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 11:08   quote  deeplink  
Och mens donder toch lekker op naar huis je dacht dat je Lieke plaats kon innemen never nooit eng mislukte barbiepop met acne en littekens bah ga naar barbarapapa en barbaramama en dan niet te vergeten die held op sokken bram de speenvarken toe
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 11:22   quote  deeplink  
wat mij wel opvalt is dat Huub minder over achteren spreekt als voorheen, niemand gelooft hem meer, na Lieke, dat hij info heeft die de andere niet hebben.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 11:22 schreef Xanne het volgende:
wat mij wel opvalt is dat Huub minder over achteren spreekt als voorheen, niemand gelooft hem meer, na Lieke, dat hij info heeft die de andere niet hebben.
het werkt niet meer toch daarom
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 11:28   quote  deeplink  
juist Merty Lieke heeft hem ontmaskert, daarom haat hij haar.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 11:28 schreef Xanne het volgende:
juist Merty Lieke heeft hem ontmaskert, daarom haat hij haar.
Ja effe wachten bij jensen want jensen mag hem al niet heeft ie al een keer eerder tegen hem gezegt kijken hoe dat afloopt
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 11:34 schreef Merty het volgende:

[..]

Ja effe wachten bij jensen want jensen mag hem al niet heeft ie al een keer eerder tegen hem gezegt kijken hoe dat afloopt
Bij Jensen????????????????
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 12:13 schreef Xanne het volgende:

[..]

Bij Jensen????????????????
Ja dinsdag moeten kikker en mislukte barbie face komen en ik geloof dat ze donderdag of vrijdag uitzenden
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 27 april 2008 - 12:49   quote  deeplink  
Nou dan kun je het schudden want Huub heeft al aangegeven het over de vermeende homo-seksualiteit van Jensen te gaan hebben. Moet tie goed doen, dan heeft hij Jensen meteen op zijn achterste benen.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 12:49 schreef seya het volgende:
Nou dan kun je het schudden want Huub heeft al aangegeven het over de vermeende homo-seksualiteit van Jensen te gaan hebben. Moet tie goed doen, dan heeft hij Jensen meteen op zijn achterste benen.
Whaaa maar ik weet zeker dat jensen zich er beter uitkomt met zijn woorden vergeten hoe hij zei houdt je bek dat was ook lekker voor hem dus we wachten het wel af
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 27 april 2008 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 12:51 schreef Merty het volgende:

[..]

Whaaa maar ik weet zeker dat jensen zich er beter uitkomt met zijn woorden vergeten hoe hij zei houdt je bek dat was ook lekker voor hem dus we wachten het wel af
Ja precies, dan wordt Jensen héél scherp, dus Huubje kan nog één en ander terug verwachten dan..
devil
 devil - zondag 27 april 2008 - 14:03   quote  deeplink  
hahahaha,die huub toch
marja
frans-06
 frans-06 - zondag 27 april 2008 - 16:00   quote  deeplink  
jensen mag wel andere mensen beledigen,en voor gek zetten maar hij kan wel incasseren dat is het verschil, van jaap, amanda, en brian. heeft hij ook geen hoge pet van op, dus wat maakt het uit geen ene reet toch. hahahaha
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 16:04   quote  deeplink  
wij houden jensen in de gaten en verheugen ons in het feit dat de beveilging daar niet veel kan uitrichten als zogenaamde ideale echtgenoot los gaat op Jensen en Jensen hem de bek eens snoert, als Huub een man van zijn woord was had hij nooit gegaan.
frans-06
 frans-06 - zondag 27 april 2008 - 16:15   quote  deeplink  
wat denk jij nou dat huub zijn bek laat snoeren,dan moet hij toch van hogere huizen komen dat gaat dus niet lukken
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 27 april 2008 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 16:15 schreef frans-06 het volgende:
wat denk jij nou dat huub zijn bek laat snoeren,dan moet hij toch van hogere huizen komen dat gaat dus niet lukken
denk je dat dat uitgezonden wordt? Ik denk het niet!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 19:51   quote  deeplink  
Nou ik weet wel zeker dat Huub zijn bek gesnoerd word en rapido ook, bij Jensen? is al eerder zijn bek gesnoerd, in tegenstelling to de regie bij DGK, pikt men niets bij Jensen, het is de Huub show niet, hoe graag hij dat ook zou willen, hij heeft on stream Jensen zo vaak afgezeken want het kaboutertje is stervens boos, dat Jensen hem al 2 keer voor lul heeft gezet.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 27 april 2008 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 19:51 schreef Xanne het volgende:
Nou ik weet wel zeker dat Huub zijn bek gesnoerd word en rapido ook, bij Jensen? is al eerder zijn bek gesnoerd, in tegenstelling to de regie bij DGK, pikt men niets bij Jensen, het is de Huub show niet, hoe graag hij dat ook zou willen, hij heeft on stream Jensen zo vaak afgezeken want het kaboutertje is stervens boos, dat Jensen hem al 2 keer voor lul heeft gezet.
de vorige keer mocht Jensen geen officiele beelden uitzenden, maar hij keek wel op youtube dus ik verwacht dat het moeder Claire incident wel besproken gaat worden.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 19:53 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

de vorige keer mocht Jensen geen officiele beelden uitzenden, maar hij keek wel op youtube dus ik verwacht dat het moeder Claire incident wel besproken gaat worden.
Nee logisch want hij Had Huub en Amanda al eens ineens laten zien dat waren volgens mij de eerste echte beelden die Brian zag. en voor Huub was het de eerste keer dat hij zag hoe hij Amanda molesteerde, en brian aan zijn haar trok. viezerikje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door Joseba@headliner --
frans-06
 frans-06 - zondag 27 april 2008 - 20:47   quote  deeplink  
ach zo,n viezerik was huub niet, wand mannie vond het maar wat lekker om gebeft te worden,dus wie is er een viezerik, precies!!!
devil
 devil - zondag 27 april 2008 - 21:30   quote  deeplink  
hahaha,nou ik vind huub een viezerik
en amanda vond het misschien wel leuk
maar die heeft toch niet gelikt
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 21:30 schreef devil het volgende:
hahaha,nou ik vind huub een viezerik
en amanda vond het misschien wel leuk
maar die heeft toch niet gelikt
Ach die man heeft maar 1 ding waar hij steeds maar mee komt zelfde bandje keer op keer moet je gewoon negeren doen de meeste bij hem Devil maar
devil
 devil - zondag 27 april 2008 - 21:58   quote  deeplink  
ja,je hebt nog gelijk ook merty
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 21:58 schreef devil het volgende:
ja,je hebt nog gelijk ook merty
Dan irriteerd ook niet meer begrijp gewoon zien als lucht
frans-06
 frans-06 - maandag 28 april 2008 - 08:40   quote  deeplink  
amanda heeft ook geen behoefte aan anderen,geef haar wat drank zie wat er gaat gebeuren,het is ook net een grammefoonplaat aan twee kanten bespeelbaar, zowel mannen als vrouwen ,ze is er ook niet vies van hahahaha
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 08:40 schreef frans-06 het volgende:
amanda heeft ook geen behoefte aan anderen,geef haar wat drank zie wat er gaat gebeuren,het is ook net een grammefoonplaat aan twee kanten bespeelbaar, zowel mannen als vrouwen ,ze is er ook niet vies van hahahaha
Nou dat is nog nergens op gebaseerd. Dromen zijn soms bedrog. Maar ze is niet anders dan de doorsnee meiden en jongens van haar leeftijd, die experimenteren. Dat is de leeftijd nu eenmaal.
frans-06
 frans-06 - maandag 28 april 2008 - 10:17   quote  deeplink  
en je eigen maar afvragen hoe komen de mensen aan al die geslacht ziektes,dus bij deze als dit een expiriment is zo jij zegt? ben je dan toch erg stom bezig,maar ja ze was amper 15 ging ook met een oudere man naar een hotel waar ze werd ontmaagd,dus in jou ogen normale gang van zaken?
Schattie
 Schattie - maandag 28 april 2008 - 17:59   quote  deeplink  
Huub trouw..
Haha ..
Een vos verliest zijn haren niet zijn streken..
En wat had hij over Claire gezegd in het hele begin..
Deze ga ik gebruiken..
En ik word er niet verliefd op..
Dat zijn de woorden van Huub tegen jaap geweest!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Geen behoefte aan andere vrouwen?

0.0064771