BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik wil niet naar huis..."

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 27 april 2008 - 10:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik wil niet naar huis..."

Vannacht hebben Claire en Huub een wandeling door de tuin gemaakt om wat bij te kletsen. Ze vinden allebei dat de tijd in de Villa veel te snel gaat, voor je het weet is het voorbij. "Ik heb toch wel momenten hier dat ik mezelf heel erg tegenkom", geeft Claire te kennen aan haar echtgenoot. Die heeft echter nergens last van. "Ik wil eigenlijk helemaal niet naar huis. Ik heb het veel te leuk hier. Over elke vierkante meter in De Gouden Kooi kan ik wel vijf verhalen vertellen", jubelt de Oldenzaler. Zo gezegd, zo gedaan en de ene na de andere herinnering wordt opgehaald en Claire hoort het allemaal braaf aan. Zij heeft immers nog niet zoveel te melden gezien haar korte verblijf in de Kooi.

bron: tien.tv
janeke
 janeke - zondag 27 april 2008 - 10:13   quote  deeplink  
ZE HEEFT helemaal niets te melden, heeft ze noooit gehad
het loeit maar af en toe
ik vind dat claire haver krijgt die zij totaal niet verdient ze is zowiezo een loser en samen met haar familie zijn ze de familie lach ,belachelijk van de kooi
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 10:13 schreef janeke het volgende:
ZE HEEFT helemaal niets te melden, heeft ze noooit gehad
het loeit maar af en toe
ik vind dat claire haver krijgt die zij totaal niet verdient ze is zowiezo een loser en samen met haar familie zijn ze de familie lach ,belachelijk van de kooi
Kan iemand me vertellen waarom ze in dat spel zit ???/ Dat is iets wat ik totaal niet begrijp echt niet doos
mezelf
 mezelf - zondag 27 april 2008 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 10:57 schreef Merty het volgende:

[..]

Kan iemand me vertellen waarom ze in dat spel zit ???/ Dat is iets wat ik totaal niet begrijp echt niet doos
gek
devil
 devil - zondag 27 april 2008 - 14:01   quote  deeplink  
nee,dat heb ik ook nog niet ontdekt
vind eerder dat claire met haar familie
de gouden kooi geen goed hebben gedaan
marja
stevi0
 stevi0 - zondag 27 april 2008 - 14:53   quote  deeplink  
Logisch dat ie niet naar huis wil, want dan moet ie voor zichzelf gaan zorgen of zijn handje ophouden bij de papa's.Of eens een keer wat gaan presteren. En dat valt de pretentieuse agressieve kabouter zwaar natuurlijk. En hij is dan de bescherming van de camera's kwijt hetgeen hij nodig heeft om zich uberhaupt te kunnen profileren.
grissom
 grissom - zondag 27 april 2008 - 14:58   quote  deeplink  
Ik heb claire nog geen zinnig woord horen zeggen daar.Het enige wat ze daar doet is lurken aan die sigaret.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 14:58 schreef Grissom het volgende:
Ik heb claire nog geen zinnig woord horen zeggen daar.Het enige wat ze daar doet is lurken aan die sigaret.
En eten en drinken dat is alles en dat is dan ook echt alles meer komt er niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik wil niet naar huis..."

0.0039198