|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire heeft het zwaar
Na de wandeling zijn ze nog niet uitgepraat. Huub heeft al een aantal dagen in de gaten dat zijn vrouw ergens mee zit. Ze heeft het echter al meerdere malen ontkent als hij er naar vroeg, maar hij probeert het toch nog een keer als ze plaatsnemen aan de eettafel. Ditmaal geeft de blondine toe dat er iets aan de hand is. "Ik heb heel veel aan je Huub, maar ik vind het moeilijk dat jij de enige bent met wie ik kan praten. Helemaal als ik me bedenk wat er de afgelopen dagen allemaal is gebeurd", bekent ze. Huub begrijpt haar probleem maar laat Claire toch nadrukkelijk weten dat ze hem alles kan vertellen en dat hij er altijd voor haar zal zijn. Hou vol Claire, nog een paar weekjes!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ach claire als je huwelijk nog twee weken zou duren kon je die op je buik schrijven ze zit maar de ganse dag een tuitlipje te trekken zoals ze in JISKEFET DOET ALS ZE DE EXCORT SPEET ZELF IN DIE ROL LIJKT ZE OP EEN ZAK AARDAPPELEN CLAIRE WEET DAT ALS HUUBJE BUITEB KOMT HIJ NIET GAAT TEKENEN ze kan verkropt alles want ze vind het allemaal zo LEUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Claire heeft voor het verkeerde kamp gekozen,en moet nu op de blaren zitten...typisch een geval van jammer joh!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 10:16 schreef janeke het volgende:ach claire als je huwelijk nog twee weken zou duren kon je die op je buik schrijven ze zit maar de ganse dag een tuitlipje te trekken zoals ze in JISKEFET DOET ALS ZE DE EXCORT SPEET ZELF IN DIE ROL LIJKT ZE OP EEN ZAK AARDAPPELEN CLAIRE WEET DAT ALS HUUBJE BUITEB KOMT HIJ NIET GAAT TEKENEN ze kan verkropt alles want ze vind het allemaal zo LEUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK Ik weet welke je bedoelt,maar dat is niet Claire,ze lijkt er alleen wel heel erg op!!! |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
HET ZIJN DE ZELFDE LIJNEN OM HAAR MOND hahahahahah |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Lieke had dit toch op een gegeven moment ook. bij Claire gaat het net ff iets sneller. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub begrijpt haar probleem maar laat Claire toch nadrukkelijk weten dat ze hem alles kan vertellen en dat hij er altijd voor haar zal zijn. >>>>>>>>>>>>>>>>> en zodra je hem alles verteld gebruikt hij het tegen je, en jaagt hij je de vila uit, en na de kooi, word hij je eigen allerliefste stalker. want deze jongen heeft geen notie meer van het buitenleven. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
JE HEBT GELIJK xanne alleen duurt de kooi nog te kort voor het effect dat het op lieke had
ik had liever lieke dan claire in de finale gezien wie is claire |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 10:43 schreef janeke het volgende:JE HEBT GELIJK xanne alleen duurt de kooi nog te kort voor het effect dat het op lieke had ik had liever lieke dan claire in de finale gezien wie is claire Precies dat janeke, Lieke had haar plek ruimschoots verdiend in de finale, ik ben er ook van overtuigd dat zij met vlag en wimpel sowie zo had gewonnen van:" Huub". |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 11:04 schreef Xanne het volgende:[..] Precies dat janeke, Lieke had haar plek ruimschoots verdiend in de finale, ik ben er ook van overtuigd dat zij met vlag en wimpel sowie zo had gewonnen van:" Huub". zo dat is 1 ding wat zeker is |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Eingelijk zou Jaapio dit moeten weten en lekker los gaan op haar dan gaat ze mooi weg heerlijk |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Lieke had zeker van Huub gewonnen,als ze er niet uit gestemd was,en Huub nog zo tegen haar deed,had ze veel medelijdenstemmen gekregen,en Huub had dan echt naar huis gemoeten,die ging gegarandeerd de fout in dan..... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 11:28 schreef Nikos het volgende:Lieke had zeker van Huub gewonnen,als ze er niet uit gestemd was,en Huub nog zo tegen haar deed,had ze veel medelijdenstemmen gekregen,en Huub had dan echt naar huis gemoeten,die ging gegarandeerd de fout in dan..... ze is er niet uitgestemd Nikos, ze is zelf weg gegaan |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Xanne waar zou Pauline nou zijn ???????????????????????????????????? |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Claire heeft op het verkeerde paard gewed en verloren!!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: zij heeft zich voor gedaan als moderator van Nowlive, advocaat, maar..... al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald haar wel. nu kotst nowlive Pauline ook al uit, en dat wil wat zeggen. en over het milder worden van Nowlive, ja wat dacht je. Huub is over 25 dagen einde verhaal. en wat moet je dan als Huub site, dus maar ff alvast indammen. anders heb je straks niemand meer, en huubfans gaan niet doneren wanneer Huub er niet meer is, ze zijn niet gek, ( ok klein beetje dan)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 12:01 schreef Xanne het volgende:[..] zij heeft zich voor gedaan als moderator van Nowlive, advocaat, maar..... al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald haar wel. nu kotst nowlive Pauline ook al uit, en dat wil wat zeggen. en over het milder worden van Nowlive, ja wat dacht je. Huub is over 25 dagen einde verhaal. en wat moet je dan als Huub site, dus maar ff alvast indammen. anders heb je straks niemand meer, en huubfans gaan niet doneren wanneer Huub er niet meer is, ze zijn niet gek, ( ok klein beetje dan) Je hebt gelijkhahahah een klein beetje gek???? nee helemaal |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
Huub zal nooit winnen, dat verzeker ik je. Dat zou ten eerste heel krom en veels te voor de hand liggend zijn. Iedereen ziet toch dat er voor Huub speciale regels zijn, dat hij alles mag doen wat hij wil en de rest niet. Stel je voor dat hij wint dan zijn ze toch ongeloofwaardig en bovendien de rest van de bewoners die zijn ook niet gek, die weten sinds dag 1 al dat Huub voorgetrokken word, reden genoeg voor hun om hier een rechtzaak van te maken. Huub word gebruikt voor de kijkcijfers en word uiteindelijk gedumpt zeg nou eerlijk een mooier apotheose bestaat er niet. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 12:59 schreef mossa het volgende:Huub zal nooit winnen, dat verzeker ik je. Dat zou ten eerste heel krom en veels te voor de hand liggend zijn. Iedereen ziet toch dat er voor Huub speciale regels zijn, dat hij alles mag doen wat hij wil en de rest niet. Stel je voor dat hij wint dan zijn ze toch ongeloofwaardig en bovendien de rest van de bewoners die zijn ook niet gek, die weten sinds dag 1 al dat Huub voorgetrokken word, reden genoeg voor hun om hier een rechtzaak van te maken. Huub word gebruikt voor de kijkcijfers en word uiteindelijk gedumpt zeg nou eerlijk een mooier apotheose bestaat er niet. En buiten wacht er een hele 'Huubsekte'op hem (19.000 huubisten, aangevoerd door de 'grote leider') Als die nu nogeens allemaal 1 euro doneren? Ze zijn dol op kadoos geven!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Typisch echte liefde dat je nu al behoefte hebt aan anderen. Net getrouwd toch? Of twijfelt het blonde trolletje nu al? |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
wel opletten ze zijn allang weesten tekenen vor het huwelijk!!maarja hier kunnen ze slecht lezen he! |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Aan de mensen van de 'Huubsekte'. Het woord 'sekte'' zegt reeds alles. En gaan die mensen Huub dan ook allemaal zoenen en Herpes oplopen. He he, de Herpessekte. Is ook de H-sekte. Allemaal zielige mensen op zoek naar houvast, een leider zoals ze zelf zeggen. Alleen jammer dat ze hun leider screenen op onbeschoftheid, asociaal zijn, vrouwen discriminerend, agressief en egoistisch. Lekker onopgevoed zooitje! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 21:46 schreef trees het volgende:Zit die zieke idioot die een bericht over de dood van clair op het condoleance register heeft gezet soms hier. Zou me niet verwonderen want als ik sommige berichten hier lees zijn jullie net zo ziekelijk. Wat een walgelijke figuren zitten hier zeg. Zou bijna denken dat jullie het zijn aan de trant van schrijven te zien. Wees maar trots op jullie zelf Het zou me evenwel niet verbazen als het uit de eigen gelederen afkomstig is, om zo de forumoorlog nog verder aan te wakkeren, een spel is ze niet vreemd, alles is spel niet waar? De zieke geest moet waarschijnlijk bij eigen soort gezocht worden, die er blijkbaar van geniet om de gemoederen heetgebakerd te houden. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
nou trees zou me niet verbazen zijn rat/cavia/lieke fans vooral!onkruid van de samenleving |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 22:08 schreef fleur82 het volgende:lees het bericht van seya ook zo dam vast een nicht van die smerige rat lijd ook aan zelfreflectie!! Voor mij zijn mensen geen dieren, althans ik benoem ze niet zo. Maar ga gerust je gang, je zet jezelf alleen voor joker. |
|
|
|
|
trees
|
|
|
xanne wat heb jij een fantasie, maar ja daarom zit je ook op deze site. Zielig ben je zeg als ik je zo zie op de diverse healines. Zielig en gefrustreerd. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 22:33 schreef trees het volgende:xanne wat heb jij een fantasie, maar ja daarom zit je ook op deze site. Zielig ben je zeg als ik je zo zie op de diverse healines. Zielig en gefrustreerd. Ha Truus, wat leuk dat je er weer bent red je het een beetje met je woordenboek bij de hand of moet ik helpen? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Kenbaar zijn er een paar mensen goed gefrustreed het niet kunnen uitstaan dat er mensen fan voor Jaap,Amanda en Brain zijn. En over zielig gesproken dat je hier helemaal komt om je gelijk te halen dat zal je nooit lukken iedereen heeft een mening en als je het niet bevalt dan zoek je een ander forum maar ja daar mag je dit weer niet dus tja bij Boudewijn blijft het gewoon heel gezellig kenbaar ook heel besmettelijk dat je toch hier nog steeds wil komen bij Achterbuurt Tuig |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
zo praat huubje het ventje in de kooi ook niets aantrekken van mensen zoals fleur82 die hebben een dokter nodig claire heeft het zwaar omdat ze niet durft te praten ze moet het ventje zoal ze huubje noemt zoet houden |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nou ben zeker een brian en amanda en jaap fan maar jaap mag van mij winnen en waarom,nou die heeft namelijk de meeste t.v gemaakt en huub mag ik voor geen meter(vanwege zijn grootsheid waanzin) en claire ach best wel lief,maar niet iemand die goed is voor de g.k |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 15:18 schreef stevi0 het volgende:Aan de mensen van de 'Huubsekte'. Het woord 'sekte'' zegt reeds alles. En gaan die mensen Huub dan ook allemaal zoenen en Herpes oplopen. He he, de Herpessekte. Is ook de H-sekte. Allemaal zielige mensen op zoek naar houvast, een leider zoals ze zelf zeggen. Alleen jammer dat ze hun leider screenen op onbeschoftheid, asociaal zijn, vrouwen discriminerend, agressief en egoistisch. Lekker onopgevoed zooitje! Goed stukje! Mijn complimenten. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
juist dat klopt het is ongelooflijk dat er mensen fan zijn van die rat en cavia,das moeilijk te begrijpen !!lijden zelf ook aam zelfreflectie ahahah |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 14:05 schreef fleur82 het volgende:juist dat klopt het is ongelooflijk dat er mensen fan zijn van die rat en cavia,das moeilijk te begrijpen !!lijden zelf ook aam zelfreflectie ahahah maar dan hoef je niet te schelden. rat en del vindt ik niet zo erg, maar de berichten waarin ergere bewoordigen staan verwijder ik wel (niet alleen bij jou, hoor, dit geldt voor iedereen)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|