|
|
janeke
|
|
|
VROUWEN MOETEN EENS SOLIDAIR WORDEN en vooral aan de mannen deze boodschap doorgeven vrouwen zijn geen ding vrouwen zijn om lief te hebben vrouwen hebben ook een stem vrouwen mogen niet vergeten worden er zijn al te veel mishandelde vrouwen . al te veel vrouwen die zichzelf niet terug kunnen vinden omdat de man hun in die positie plaats
GEEF JE STEM AAN EEN VROUW EN WEL DE JONGSTE VAN DE KOOI DE DAPPERSTE VAN DE GOUDEN KOOI ZE VERDIENT HET
SMS AMANDA NAAR 3040 NA 15 MEI UITZENDING . ER KOMT OOK EEN TELEFOON NUMMER |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
nou vooruit dan maar... je staat op de frontpage (goudenkooi.headliner.nl)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Go Amanda go,ik stem voor je.Ik ben ook een vrouw en vind je TOP. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ik ga of voor amanda of voor jaap ..top |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
ahahah die janeke is zeker charlotte uit de kooi ahahah,nou geloof me dat ordinair smerig kind wint never nooit bah alleen meiden van haar stijl zullen stemmen |
|
|
|
|
thea
|
|
|
fleur je hebt hellemaal gelijk dat nooit AMANDA stemmen viswijf |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Amanda heeft tenminste haar op haar tanden,Claire is een watje en die zal nooit winnen van Amanda. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
moet jij eens opletten claire heeft klasse en niveau die cavia is te ordinair voor woorden domkind moesten ze opsluiten,samen met haar rat |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 15:19 schreef fleur82 het volgende:moet jij eens opletten claire heeft klasse en niveau die cavia is te ordinair voor woorden domkind moesten ze opsluiten,samen met haar rat Ze heeft zoveel klasse dat ze niets doet en als het te moeilijk wordt weet ze dat vadertje Claire haar wel komt helpen...
wat een klasse heb je dan! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 15:19 schreef fleur82 het volgende:moet jij eens opletten claire heeft klasse en niveau die cavia is te ordinair voor woorden domkind moesten ze opsluiten,samen met haar rat Nou als jij dat klasse noemt dan moet jij ook nog een hoop leren hoor.Zoals Claire haar gedraagt komt ze niet ver in deze wereld. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 15:29 schreef fleur82 het volgende:kijk die moeder van die trol laat haar dochter slaan,spugen mishandelen zowel geestijk als lichamelijk! Wat denk je dat die hondekop met claire doet dan??psygisch naar de verdommenis helpen en ze laat het allemaal toe,die blonde trol met strond in haar ogen. |
|
|
|
|
roepieroepie
|
|
|
Versie: 1024x768 Versie: 800x600 Naam: Amanda Leeftijd: 18
De achttienjarige Amanda Balk uit Amsterdam is werkzaam in een dames- en herenmodezaak.
Tintje: "Dankzij een vader met Portugees en Antilliaans bloed heeft mijn huid een mooi tintje. Ik ben sowieso tevreden met mezelf, vooral met rechte neus en grote borsten."
Bloot: "Met bloot heb ik geen enkele moeite. Voor mijn huidige baan werkte ik bij Teasers op het Damrak Daar stond ik elke avond in weinig verhullende kleding."
Op de site van panorama met foto`s...... |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 15:19 schreef fleur82 het volgende:moet jij eens opletten claire heeft klasse en niveau die cavia is te ordinair voor woorden domkind moesten ze opsluiten,samen met haar rat haha klasse ja in het nest en in zuipen en paffe ..de gehele dag die gast op geilen top wat heeft ze een klasse |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 16:17 schreef djen het volgende:[..] haha klasse ja in het nest en in zuipen en paffe ..de gehele dag die gast op geilen top wat heeft ze een klasse Nou ik heb idd respect voor Amanda, laat ze Claire maar eens vertellen: -wat recht voor zijn raap is -hoe je moet stoppen met roken -hoe het is, om steeds op je ziel getrapt te worden, omdat je familie niks met de Gouden Kooi te maken wil hebben -hoe het is, om te groeien in DGK (eerst kwam Amanda amper uit haar woorden) en later ná DGK: hoe het is om voor alles uitgemaakt te worden, door zogenaamde keurige mensen, die zelf het schelden niet laten en schuttingwoorden daarvoor gebruiken. Hoe het is, om te moeten ontdekken, dat alle gangen van de familie zijn nagegaan en suggestieve verhalen zijn geschreven. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 16:43 schreef seya het volgende:[..] Nou ik heb idd respect voor Amanda, laat ze Claire maar eens vertellen: -wat recht voor zijn raap is -hoe je moet stoppen met roken -hoe het is, om steeds op je ziel getrapt te worden, omdat je familie niks met de Gouden Kooi te maken wil hebben -hoe het is, om te groeien in DGK (eerst kwam Amanda amper uit haar woorden) en later ná DGK: hoe het is om voor alles uitgemaakt te worden, door zogenaamde keurige mensen, die zelf het schelden niet laten en schuttingwoorden daarvoor gebruiken. Hoe het is, om te moeten ontdekken, dat alle gangen van de familie zijn nagegaan en suggestieve verhalen zijn geschreven. juist seya ..ik had het niet beter gekund helemaal mee eens ..en zo is het maar net |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
nee mijn stem krijgt die gillende keukenmeid niet! SMS Jaap naar 3040!!!!! |
|
|
|
|
blog
|
|
|
Vorige week was de vriendin van Amanda te logeren. Amanda vertelde toen aan haar vriendin dat, toen Nena in de Gouden Kooi zat de productie Amanda af en toe belde. Ze vroegen haar, wat ze vond van de relatie tussen Nena en Brian. Amanda zei toen, dat ze Brian wel leuk vond en dat "zij" in tegenstelling tot Nena, geen enkele probleem mee had om seks te hebben in de Gouden Kooi. Een paar dagen later was "hoe vreemd???" de ruil gedaan en zo geschied "Amanda zat in de Gouden Kooi". Sindsdien is ze door de regie op handen gedragen, -wat ze vorige week ook aan de journalist van de Veronicagids vertelde- ze heeft echt totaal niet aan "het spel" meegedaan. Elke week kwamen bergen nieuwe kleren en sieraden en werd ze van top tot teen verwend. Er werden blikken gastspelers en zogenaamde vriendinnen voor Amanda opengetrokken. Als het één makkelijk heeft gehad, is het Amanda. Het kind heeft voor de gouden Kooi in opvoedingsinternaten gezeten, was totaal onhandelbaar, ging met de grootste drugsdealers, maakte haar school niet af enz enz. En dat verdiend de overwinning van de Gouden Kooi. Ze had zich niet eens opgegeven, daar was ze nog te lui voor. Ze voert echt niks uit, nooit. Ze zal nooit iets voor een ander doen, ze zal nog geen kopje voor je halen. Naar een opvoedingsgesticht, dat is nog het beste wat je voor haar kan doen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 15:36 schreef roepieroepie het volgende:Versie: 1024x768 Versie: 800x600 Naam: Amanda Leeftijd: 18 De achttienjarige Amanda Balk uit Amsterdam is werkzaam in een dames- en herenmodezaak. Tintje: "Dankzij een vader met Portugees en Antilliaans bloed heeft mijn huid een mooi tintje. Ik ben sowieso tevreden met mezelf, vooral met rechte neus en grote borsten." Bloot: "Met bloot heb ik geen enkele moeite. Voor mijn huidige baan werkte ik bij Teasers op het Damrak Daar stond ik elke avond in weinig verhullende kleding." Op de site van panorama met foto`s...... Dat is nooit een geheim geweest maar tussen teaser en een hoer zit een groot verschil moet je maar eens aan Gabi vragen? die is een ras hoer, kreunt op verzoek, neukt als er betaald wordt, dus wat is je punt? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 19:45 schreef blog het volgende:Vorige week was de vriendin van Amanda te logeren. Amanda vertelde toen aan haar vriendin dat, toen Nena in de Gouden Kooi zat de productie Amanda af en toe belde. Ze vroegen haar, wat ze vond van de relatie tussen Nena en Brian. Amanda zei toen, dat ze Brian wel leuk vond en dat "zij" in tegenstelling tot Nena, geen enkele probleem mee had om seks te hebben in de Gouden Kooi. Een paar dagen later was "hoe vreemd???" de ruil gedaan en zo geschied "Amanda zat in de Gouden Kooi". Sindsdien is ze door de regie op handen gedragen, -wat ze vorige week ook aan de journalist van de Veronicagids vertelde- ze heeft echt totaal niet aan "het spel" meegedaan. Elke week kwamen bergen nieuwe kleren en sieraden en werd ze van top tot teen verwend. Er werden blikken gastspelers en zogenaamde vriendinnen voor Amanda opengetrokken. Als het één makkelijk heeft gehad, is het Amanda. Het kind heeft voor de gouden Kooi in opvoedingsinternaten gezeten, was totaal onhandelbaar, ging met de grootste drugsdealers, maakte haar school niet af enz enz. En dat verdiend de overwinning van de Gouden Kooi. Ze had zich niet eens opgegeven, daar was ze nog te lui voor. Ze voert echt niks uit, nooit. Ze zal nooit iets voor een ander doen, ze zal nog geen kopje voor je halen. Naar een opvoedingsgesticht, dat is nog het beste wat je voor haar kan doen. en je punt is? |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
dat ze het niet verdient misschien! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: kan zijn. ik vind Amanda 3 x niks maar dat is bekend. neemt niet weg dat zij niks meer kreeg dan de andere, behalve dan dat mede door Amanda's buitensporige leven in de kooi, het ineens veel vaker in opspraak kwam. jongens keken voor de tieten van Amanda en haar escapades met alles wat binnekwam. |
|
|
|
|
goldenchick
|
|
|
ik zie het anders amanda is gewoon losser dan een andere meid van 20 jaar.
Ik heb wel respect voor haar je komt midden in spel binnen je vriendin is eruit je bent 19 jaar en je hebt al een hoop meegemaakt in je leven.
Tuurlijk ik ben zelf 20 als ik haar soms dingen zie doen denk ik meid kom op gebruik je verstand maar aan de andere kant ze is nog jong en iedere jonge meid doet wel eens iets wat niet door de beugel kan alleen bij amanda kun je het zien op tv ik vind het knap hoe ze het daar vol houdt als de jongste en ik hoor haar ook wel eens wat wijze dingen zeggen.
Wees eerlijk we kunnen op elke bewoner wel commentaar geven. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ben het wel met je eens goldenchick. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ben ik het ook mee eens, maar ik vind amanda zo veranderd sinds het begin dat ze in de kooi kwam, toen was ze spontaan en kon ze met iedereen opschieten en vond ik haar soms zelfs grappig, maar dat is helemaal verdwenen! |
|
|
|
|
dylow
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: sms liever "niks', dan die tuinkabouter |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 20:11 schreef goldenchick het volgende:ik zie het anders amanda is gewoon losser dan een andere meid van 20 jaar. Ik heb wel respect voor haar je komt midden in spel binnen je vriendin is eruit je bent 19 jaar en je hebt al een hoop meegemaakt in je leven. Tuurlijk ik ben zelf 20 als ik haar soms dingen zie doen denk ik meid kom op gebruik je verstand maar aan de andere kant ze is nog jong en iedere jonge meid doet wel eens iets wat niet door de beugel kan alleen bij amanda kun je het zien op tv ik vind het knap hoe ze het daar vol houdt als de jongste en ik hoor haar ook wel eens wat wijze dingen zeggen. Wees eerlijk we kunnen op elke bewoner wel commentaar geven. Ik ben blij dat een leeftijdsgenoot zoiets zegt. En dat Amanda spontaner zou kunnen zijn van aard, dat is helaas wel de kop ingedrukt. Ik hoop dat ze haar vrolijkheid ná de kooi weer terug zal vinden. Net zoals ik hoop, dat alle andere bewoners hun normen en waarden weer zullen bijschaven ná de kooi. Anders is de toekomst een verloren zaak voor álle gouden kooi bewoners. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 21:42 schreef fleur82 het volgende:kan je nagaan hoe dom je bent xanne, een prostituee vraagt er geld voor en komt ervoor uit,die smerige ordinaire trol amanda laat zich gratis gebruiken en zien bloot!!dat is een SMERIGE HOER!!ik wist al dat jij niet scoorde maar je laat het steeds meer zien xanne!! Denk dat je ´sporen´ bedoelt! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Onzin!!!! Hiermee laat je mensen denken dat vrouwen boven mannen staan??? Ik hou er liever mijn denkwijze op na, vrouwen zijn gelijk aan mannen en andersom! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 20:23 schreef italiangirl het volgende:ben ik het ook mee eens, maar ik vind amanda zo veranderd sinds het begin dat ze in de kooi kwam, toen was ze spontaan en kon ze met iedereen opschieten en vond ik haar soms zelfs grappig, maar dat is helemaal verdwenen! God weet hoe meiden reageren die misbruikt zijn en hun mond erover moeten houden> ik vind dat niet echt vreemd. ik vind gee ene vent boven een vrouw staan en geen ene vrouw boven een vent, ik vind wel dat er vrouwen zijn die zich boven hun man plaatsen en adersom. maar dat is hun leefwijze heeft niets te maken met rechten. het enige recht wat nu nog zou moeten gelden is gelijke rechten voor mannen en vrouwen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
fleur wat is je probleem claire heeft totaal niets maar dan ook niets in kooi gedaan wat haar een finale plek rechtvaardigt integendeel alle andere vrouwen die , die plek ook verdienden zijn eruit claire heeft klasse ye write maar daar kan ze de koi niet mee winnen de anderen hebben te veel meegemaakt ik vind claire tot nu toe een schande voor de vrouw ze moet leren heel veel en ze heeft zich zelf gegeven maar is niet zichzelf wat voor zin heeft dat ik hou niet van mensen die zonder reden deken dat ze beter zijn dan anderen claire moet zich samen met haar familie diep schamen . |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
VROUWEN SMS AMANDA NAAR 3040 DE DAPPERE PRINSES VAN DE GOUDENKOOI ZE VERDIENT HET . |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
fleur82 spreekt voor haar eigen,zij kent Amanda niet eens.Mijn stem gaat naar Amanda toe. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
|
|
|
janeke
|
|
|
amanda je hebt weer bewezen mijn stem te verdienen laat niet met je sollen bart heeft je nu juist nodig voor zijn bekend heid want die heeft hij allang niet meer als hij zoals hij zegt nog steeds niet met rust gelaten wodrt nou dan is de kooi de plek waar je moet wezen amanda het zijn haters laat claire volgend keer in haar eigen stront heen draaien troots haar niet meer ze is het neit waard |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
|
|
|
ciska
|
|
|
fleur is de vriendin van claire die donkere met die grot neus op dat vrijgezellen avondje die haar bek niet opeb duurfde te doen dat is fleur |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ahahah oja het leken net 3 kerels bij elkaar claire fleur en die andere ze passen echt bij elkaar ahahah nou fleur maak je zelf niet belachelijk net zo shaamteloos als claire ahahahaha
SMS AMANDA NAAR 3040 |
|
|
|
|
devil
|
|
|
claire klasse,hoezo dan nooit wat van gemerkt,haar uiterlijk nou nee haar personality nou nee haar afkomst echt niet,want dan zou dat hele huwelijk niet hebben plaats gevonden amanda heeft het wel,en vind ik een leuke en eerlijke meid en top toch ,dat haar moeder niets van de g.k wil weten nee ,dan de familie van claire,die zonodig zich overal mee moeten bemoeien claire mag zich niet eens vergelijken met amanda,dat verliest ze dan op alle fronten |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Sms naar degene, die het meest zichzelf is gebleven in DGK. Ook al zitten er weleens trekjes aan, die niet iedereen bevalt. De aard van het beestje verloochend zich nooit. Die niet voortdurend toneelspeelt. Die net als iedereen wil winnen. Die zich enorm sterk opstelt, als er gekwetst wordt, als men in de ziel wil raken. Wiens tranen werkelijkheid zijn en niet gespeeld. Wiens blijdschap eerlijk en oprecht is. Degene die geen blad voor de mond neemt. Net zo nederig alswel euforisch kan zijn. Kortom de eerlijkste, de gewoonste, de échte persoonlijkheid. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
dat is zeker AMANDA SMS AMANDA NAAR 3040 |
|
|
|