BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Expeditie ochtendwip

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 27 april 2008 - 11:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Expeditie ochtendwip

Op deze rustige ochtend gaan er toch twee mensen bruut te keer. Amanda en Brian hebben besloten er weer eens een feestje van te maken in bed op zoek naar wat ultiem plezier. Alle pogingen van Huub om de band tussen de twee tortelduifjes te breken zijn tot nu toe nergens op uitgelopen en zo te zien zijn ze elkaar ook nog lang niet moe! In het bed van Huub en Claire is de romantiek echter ver te zoeken. Of zouden zij zo meteen ook van start gaan?

bron: tien.tv
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 27 april 2008 - 11:33   quote  deeplink  
Huub en Claire hebben bijna geen sex....Is Huub nu al uitgekeken op CLaire??
djen
 djen - zondag 27 april 2008 - 12:57   quote  deeplink  
nou ze gaan er nu tegen aan ..clair ligt onder als een stijfe hark maar ja daar zit ook niks in ..ookal lijkt het dat kabouter een vent aan t bange is
djen
 djen - zondag 27 april 2008 - 12:58   quote  deeplink  
ach en rond diet tijd stip zit broertje bram en paps heerlijk te genieten van hun dochter ..alles zullen ze samen delen haahhhaaa
djen
 djen - zondag 27 april 2008 - 13:01   quote  deeplink  
vreselijk hoe dat ventje met vrouwen omgaat nu begrijp ik lieke dat deed ik al maar nu helemaal gadverdamme zeg ..hij kent het gewoon niet haaahaaa ..zou dat hem zo graag willen zeggen even nog meer die ego tripper omlaag halen ..tis echt een kaboutertje met holle bolle gijs
djen
 djen - zondag 27 april 2008 - 13:03   quote  deeplink  
en klaar is huubertje en bedankt tilburgs matrasje ..ow ow wat een na liefde hahaaa ..hij raakt haar niet eens meer aan
fracol
 fracol - zondag 27 april 2008 - 13:09   quote  deeplink  
dat [huwelijk ] houdt geen maand stand.na 2 optredens,als hij die nog heeft, is het afgelopen.
fracol
 fracol - zondag 27 april 2008 - 13:10   quote  deeplink  
moe van het ongelukkig zijn...sukkels toch?
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 27 april 2008 - 13:16   quote  deeplink  
nou nou,dat was een vluggertje.....had ook niks anders verwacht,Huub geeft geen bal om Claire,en gebruikt haar,en de trouwerij alleen voor het spel....dit huwelijk houd niet lang stand,let op mijn woorden!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 13:43 schreef fracol het volgende:
sorry trees,ik zal het niet meer doen,o.k.?
als je maar luistert en respect toont voor ouwe mensen.
djen
 djen - zondag 27 april 2008 - 13:49   quote  deeplink  
trees heb je niet goed opgelet denk ..huub doet ook niet anders ..zoals bij lieke en bij clair gaat hij van achteren als een konijn tekeer ..en volgens mij heb je nog je roze bril op en anders luister ook even naar het filmpje over de seks van huub en lieke zeer aangenaam moet ik zegge haahaa ..hij zet iedereen nog voor schut ook om over iemands sex leven te hebben ..maar ach een wereld van verschil heb ik geen bril voor nodig ..dus datte
Jaapfan
 Jaapfan - zondag 27 april 2008 - 16:04   quote  deeplink  
Als Jaap fan zeg wat een jalouzie allemaal Iedereen vooral Amanda en Brian fans, Amandel zei over de relatie van Dennis en Nadia dat wordt niks maar zie die gaat uitstekend, hetzelfde zegt ze over de relatie van Clair en en Huub maar dat gaat ook goed, alleen haar relatie is geen relatie maar 1 tussen de"meester"Brianless en het slavinnetje Amandel. Dus niet zo zeiken jullie op headliner de enige die het verdient om te winnen is Jaap.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 16:04 schreef Jaapfan het volgende:
Als Jaap fan zeg wat een jalouzie allemaal Iedereen vooral Amanda en Brian fans, Amandel zei over de relatie van Dennis en Nadia dat wordt niks maar zie die gaat uitstekend, hetzelfde zegt ze over de relatie van Clair en en Huub maar dat gaat ook goed, alleen haar relatie is geen relatie maar 1 tussen de"meester"Brianless en het slavinnetje Amandel. Dus niet zo zeiken jullie op headliner de enige die het verdient om te winnen is Jaap.
heb jij iets tegen sm? Jaap geilt goed op een dominantie, zijn zijn eigen woorden. en als Amandel daar van los gaat? heerlijk toch ieder zijn meug zei de boer en neukte zijn varken, is een hollands gezegde dus val mij niet aan.
djen
 djen - zondag 27 april 2008 - 16:15   quote  deeplink  
de ghele dag kan ze maar 3 dingen zuipen ..roken ..en huubertje de gehele dag op geilen ..ach t kind moet want anders duikt ie op een ander ..en ze staat er regionaal om bekend daar is ze super in ..
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 16:47   quote  deeplink  
ach maar hij ziet er oo zo lief uit met dat korte broekje, ik vind wel dat hij moet afvallen he, want die dikke kuiten onder die korte broek kan niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Expeditie ochtendwip

0.0043668