|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Slapen doen we...overdag!
Ricardo, Claire en Huub zitten buiten in de tuin te genieten van een ontbijtje. Erg spraakzaam is het drietal niet, Huub en Claire lezen een krantje en Ricardo rookt een sigaret. Jaap heeft inmiddels ook zijn bed verlaten en is zich aan het opfrissen. Alleen Brian en Amanda liggen nog steeds te dommelen, hoe laat zullen zij vandaag wakker worden?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
wat een laf bekken zijn het er staan een paar mensen en roepen brian ze zijn zo bang huub en claire gewoon zielig ze bellen gelijk de beveiliging |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
ja natuurlijk zag je hoe die rat gisteren bang was van huub ahahahaha |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
brain is doodsbang voor huub, tuurlijk fleur en ricardo is een vrouw |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: nee dat zag ik niet... |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
hahahha ik denk dat zomegen mensen ook slaapen als er een niet bang is voor huub dan is het brian wel en als ik er voor een bewondering heb dan is het brian dat hij ze zo kan inhauden |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
ohoh wat kan hij zich inhouden ahahahahahah ik zag het gisteren ahahahahah spany zeker ook een antiliaan met een pitbul ahahahah |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 15:21 schreef fleur82 het volgende:ohoh wat kan hij zich inhouden ahahahahahah ik zag het gisteren ahahahahah spany zeker ook een antiliaan met een pitbul ahahahah waar zag je dat dan? Ik heb er niets van gezien! |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
nee spanky is gewoon een vrauw van 58 jaar jammer he en zekker gezien en als je het goed ziet dan weet je dat het brian verboden is om los te gaan op huub |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
als die rat alleen is of hij ligt in bed of zit achter in de tuin,en verders kan je het zien op stream 6 |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
toepasselijke naam als brian fan SPANKY hahahah |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
wie zecht dat ik brian fan ben dat maak jij der van ik vertel alleen wat ik zie en dat is laf mag dat niet |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 15:13 schreef aanpassen het volgende:hahahha ik denk dat zomegen mensen ook slaapen als er een niet bang is voor huub dan is het brian wel en als ik er voor een bewondering heb dan is het brian dat hij ze zo kan inhauden Geen Brian fan???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door italiangirl -- |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
ik niet zou niet weeten voor wie ene lach lekker verder
ik hou der van doe ik altijd als ik naar die gek kijkt |
|
|