BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De beste beslissing voor Huub

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - zondag 27 april 2008 - 16:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: De beste beslissing voor Huub

Claire en Huub liggen nog steeds buiten te relaxen op de bank. Ze hebben vandaag weinig te bespreken, totdat de kleine Miljonair iets bedenkt. "Dat ik met jou getrouwd ben, is de beste beslissing geweest", beweert Huub stellig. "Zo als Franck eens zei: soms kun je honderd redenen bedenken om iets niet te doen. Dan moet je het soms juist doen", zegt Huub en Claire vindt het een mooie uitspraak. "Oh, wow!", besluit de Tilburgse het korte gesprek en het kersverse bruidspaar gaat weer door met relaxen...

bron: tien.tv
goldenchick
 goldenchick - zondag 27 april 2008 - 17:01   quote  deeplink  
de beste beslissing voor huub is om zijn eigen te laten op nemen hij is niet in orde als je gaat lopen dreigen en met een (wapen)mes in je handen rond loopt volgens mij moeten er echt gewonden vallen zolang het maar kijkcijfers opbrengt te gek voor woorden dit
djen
 djen - zondag 27 april 2008 - 17:24   quote  deeplink  
de beste beslissing laat me niet lachen eens kijken wat het over een half jaar is..maar denk dat huubertje bescherming zoekt bij brammertje en die gaan hem wel kaal plukke en owee als hij iets verkeerds doet kan ie klappe krijgen van brammertje ..huubje kan geen kant meer op hahahahahaah ..ja wat je beste beslissing noemd
Dr C
 Dr C - zondag 27 april 2008 - 17:30   quote  deeplink  
even kijken wie ben ik?
goldenchick
 goldenchick - zondag 27 april 2008 - 17:32   quote  deeplink  
laat me niet lachen met huub kan geen kant meer op dat kan hij zowieso niet met het gedrag dat hij vertoond psychisch is hij gewoon knettergek sorry hoor maar ik zie niet een jaap ofzo met een mes lopen en met dood lopen dreigen maar dat was vanaf de dag dat huub in de villa kwam bekent huub mag en kan alles
djen
 djen - zondag 27 april 2008 - 17:48   quote  deeplink  
ja en dan vooral even momentjes pakken voor de streamers dan hij helemaal nooit niks mag..vies ventje ..op laten halen met bussie ..

joehoe wie ben ik???
djen
 djen - zondag 27 april 2008 - 17:49   quote  deeplink  
ow heb mijn naam terug hahah lol
goldenchick
 goldenchick - zondag 27 april 2008 - 17:50   quote  deeplink  
huub is gewoon een lopend bom vind ik ik zit in het werk met mensen zoals huub sorry hoor maar bij ons hoeven ze niet te zwaaien met een mes ofzo want dan zetten we ze apart op kamer en komen ze er niet vanaf
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 27 april 2008 - 18:02   quote  deeplink  
Oftewel,ik heb je alleen maar nodig voor de sex (die al niet zo bijzonder is),en voor het spel,en wat er daarna gebeurt,hij heeft binnen de kortste keren bonje met Claire en haar familie,als ze alles nog eens terug kijken,en hij moet gaan optreden/gedronken heeft!!!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 27 april 2008 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 17:49 schreef djen het volgende:
ow heb mijn naam terug hahah lol
sorry... mijn fout :)
Dr C
 Dr C - zondag 27 april 2008 - 18:43   quote  deeplink  
Huub, jou beste beslissing zou zijn om de kooi uit te stappen, Brian's moeder exuses aanbieden en alle erge zieke mensen ook, en daarna weer gewoon telefoonverkoper worden en je schuld af te lossen bij de postbank. Kijk dat zijn beslissingen, laat zien dat je niet alleen een klein mannetje bent met en grote mond. Dat zijn beslissingen. En niet dat je trouwt na 2 maanden
goldenchick
 goldenchick - zondag 27 april 2008 - 18:45   quote  deeplink  
dr C denk jij dat huub nog aan een baan komt een beetje redelijke baas wil niet een werknemer zoals huub hebben denk ik hoor.
Dr C
 Dr C - zondag 27 april 2008 - 19:04   quote  deeplink  
Heb je gelijke in, maar ik denk dat niemand die in de kooi heeft gezeten weer aan een normale betrekking kan komen.
goldenchick
 goldenchick - zondag 27 april 2008 - 19:26   quote  deeplink  
nee dat zowieso maja mensen die de kooi kijken en zien zoals sommige zich gedragen zullen wel heel diep moeten nadenken willen ze die in dienst nemen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 19:31   quote  deeplink  
Brian zit in de IT daar is altijd werk in te vinden en zijn het meest gezocht, de pro's, hoewel hij nu hij al anderhalf jaar eruit is,moet zich even aanpassen en bijleren, ook dat is gewoon doorgegaan namelijk. nou Teasen kan tot je er niet meer uitziet, dus dat komt ook goed, en na de Mountys en met Andre van Duyn op leeftijd is er ruimte voor een jaap. Claire kan altijd terecht in het bedrijfje van Brammetje Horlepiep, zolang niemand nog weet hoe dit bedrijfje heet. rest ons Huub. nou die kan bij de kpn ook niet meer terecht. welke gek zou hem terug nemen na al zijn uitspraken, bij Nowlive heeft iedereen een mobiel. dus dat zal moeilijk te verkopen zijn. call center misschien. eenzame oude mensen lastig vallen, en als men niets koopt kan hij hen altijd terroriseren en zeggen dat ze een K. moeder hebben enz.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door Joseba@headliner --
trutje
 trutje - zondag 27 april 2008 - 19:38   quote  deeplink  
Alle miljonairs kunnen niet meer terug in het normale bedrijfsleven.
Misschien alleen Amanda die kan zo bij der moeder in dienst als meisje van plezier

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door trutje --
tg3
 tg3 - zondag 27 april 2008 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 19:38 schreef trutje het volgende:
Misschien alleen Amanda die kan zo bij der moeder in dienst als meisje van plezier
oh oh oh wat een hekel aan amanda ....weet niet waarom iedereen haar een slet vindt .......ze heeft nou eenmaal een hele sexy uitstraling dat maakt je geen slet
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 19:38 schreef trutje het volgende:
kan jij nu niet eens je vervelende typen voor je houden? wie zegt en heeft hier bewijzen voor dat Amanda's moeder een callgirl anex hoerenbar tent heeft? alleen omdat jij dat gelezen hebt, of omdat JOUW SOORT dit op het internet heeft gegooid wil dat niet zeggen dat dit op waarheid berust.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 19:41 schreef tg3 het volgende:

[..]

oh oh oh wat een hekel aan amanda ....weet niet waarom iedereen haar een slet vindt .......ze heeft nou eenmaal een hele sexy uitstraling dat maakt je geen slet
maar dat maakt die ouwe lijken die hier typen wel ontzettend jaloers
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 19:43   quote  deeplink  
en dat je een oud lijk bent, maak ik op uit jouw woord gebruik, meisje van Plezier komt uit de tijd van Keetje tippel, Truus
goldenchick
 goldenchick - zondag 27 april 2008 - 19:58   quote  deeplink  
sorry hoor maar amanda is ook gewoon een speler en ze ziet er spontaan en alles uit dat maakt je geen hoer of wat dan ook en alles wat je van een ander hoort of leest kun je wel aannemen maar je kan ook denken ik hoor het niet van de persoon zelf dus miss is het niet eens waar.

Stel nou dat jij zo genoemd wordt door iedereen en je kan je niet verdedigen niks kom zeg wees eens volwassen
italiangirl
 italiangirl - zondag 27 april 2008 - 20:35   quote  deeplink  
was het niet ieder zijn mening? als je 24 uur per dag te volgen ben, vellen mensen een mening. En iemand die sinds ze in de kooi woont zoveel mensen heeft gezoend en niet vies is van naakt ja daar hebben mensen nou eenmaal een mening over!
tg3
 tg3 - zondag 27 april 2008 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 20:35 schreef italiangirl het volgende:
was het niet ieder zijn mening? als je 24 uur per dag te volgen ben, vellen mensen een mening. En iemand die sinds ze in de kooi woont zoveel mensen heeft gezoend en niet vies is van naakt ja daar hebben mensen nou eenmaal een mening over!
\\das grappig amanda heeft 10 mensen gezoend dat maakt haar een hoer .....huub heeft 10 mensen gebanged dat maakt hem wat .....? en ach jah waarom is het een crime om okay te zijn met je lichaam ... ze heeft zelf gezegd als ik constant mezelf ga verbergen gaat iedereen juist meer moiete doen om mij naakt te zien ...dus laat ze gewoon haar borsten zien wat we van alle andere miljonairs ook hebben gezien alleen maakt amanda er geen big topic van ....maaar ze doet wel haar moeite om te voorkomen dat haar poes op beeld komt dus zo open en bloot is ze niet
italiangirl
 italiangirl - zondag 27 april 2008 - 21:25   quote  deeplink  
wwer huub erbij halen... maar ja huub is een???? juist MAN en hoe naar het ook klinkt als vrouw heb je een kroontje op je hoofd en als je die eenmaal bent kwijtgeraakt krijg je hem nooit meer terug zo is het in het leven, een man kan 10 vrouwen pakken dat maakt hem stoer maar als een vrouw dat doet maakt het een wat???? juist hoer! en helaas maar waar
En over der poes gesproken, met het paaldansen heb ik helaas haar poes ( lees kater) vaak gezien en daar zat ik niet op te wachten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door italiangirl --
devil
 devil - zondag 27 april 2008 - 21:25   quote  deeplink  
trutje ,je doet je naam eer aan
amanda is een heel leuk grietje
met een sexy uitstraling,die jij heel waarschijnlijk mist
jaloerssssss!!!!!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 27 april 2008 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 21:25 schreef devil het volgende:
trutje ,je doet je naam eer aan
amanda is een heel leuk grietje
met een sexy uitstraling,die jij heel waarschijnlijk mist
jaloerssssss!!!!!
Heel veel van de negatieve reacties richting Amanda heeft puur en alleen met afgunst te maken.
tg3
 tg3 - zondag 27 april 2008 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 21:25 schreef italiangirl het volgende:
wwer huub erbij halen... maar ja huub is een???? juist MAN en hoe naar het ook klinkt als vrouw heb je een kroontje op je hoofd en als je die eenmaal bent kwijtgeraakt krijg je hem nooit meer terug zo is het in het leven, een man kan 10 vrouwen pakken dat maakt hem stoer maar als een vrouw dat doet maakt het een wat???? juist hoer! en helaas maar waar
En over der poes gesproken, met het paaldansen heb ik helaas haar poes ( lees kater) vaak gezien en daar zat ik niet op te wachten!
dat haar poes te zien was is niet waar anders was het zeker uitvergroot door nolive en was het iedereen er wel van op de hoogte .......en het bovenstaande stukje maakt jou echt een heel bekrompen persoonlijkheid ....omdat er nog figuren zoals jij bestaan die ergens in de 19de eeuw zjin blijven hangen ........en door een aantal mensen te zoenen ..verlies je geen kroontje op je hoofd .....grootste lariekoek
italiangirl
 italiangirl - zondag 27 april 2008 - 21:31   quote  deeplink  
tg3 je heb gelijk
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 27 april 2008 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 21:29 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Heel veel van de negatieve reacties richting Amanda heeft puur en alleen met afgunst te maken.
All hail Mrs. B!!!!
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 21:29 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Zo echt wel maar goed dat is wel begrijpelijk dat sommige mensen dat hebben
italiangirl
 italiangirl - zondag 27 april 2008 - 21:43   quote  deeplink  
ja heeeeel begrijpelijk whoehahaha
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 21:43 schreef italiangirl het volgende:
ja heeeeel begrijpelijk whoehahaha
Jou reactie alleen al zegt al genoeg
italiangirl
 italiangirl - zondag 27 april 2008 - 21:47   quote  deeplink  
he merty je heb gelijk
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 21:48   quote  deeplink  
Voor alle duidelijkheid, Huub heeft vaker zijn pietelientje laten zien dan mij lief is.maar de poes van AManda heb ik nooit mogen aanschouwen, slechts in mijn bverbeelding omdat Huub krijste naar Eric en Sylvia, AManda heeft een paar heerlijke schaamlippen, sooooo niet te geloven. en dat mijn beste mensen staat wel op beeld. op clipser.com
lisbeth
 lisbeth - zondag 27 april 2008 - 21:51   quote  deeplink  
Waar wil die tuinkabouter nou mee op gaan treden. Met "nooit meer naar huis", slaat dan nergens meer op. En dat zong hij al vals. Dat zei hij zelf, voordat iedereen weer gaat gillen. Dus HOEZOOOOO optreden.
italiangirl
 italiangirl - zondag 27 april 2008 - 21:54   quote  deeplink  
maar eerlijk is eerlijk huupert kan wel goed piano spelen dat moet ik hem nageven.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 21:47 schreef italiangirl het volgende:
he merty je heb gelijk
dankje wel nou je kan goed zingen toch wie weet ontmoet je hem wel kan je samen met hem een plaatje opnemen hij op zijn piano en jij nooit meer naar huis is toch een leuk gedachte voor je
italiangirl
 italiangirl - zondag 27 april 2008 - 22:05   quote  deeplink  
he merty je heb gelijk
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 22:05 schreef italiangirl het volgende:
he merty je heb gelijk
ik hoop dat het wat wordt succes girl
lijntje
 lijntje - zondag 27 april 2008 - 22:21   quote  deeplink  
nou nou ,wat een hekel hebben sommige mensen aan elkaar hier op dit forum.jammer hoor,maar nu ik ff ik vind amanda een hoer braien een psygopaat jaap een acteur ,claire een schatje en huub.....tja das de winnaar.nou kom maar val maar lekker ff allemaal over me heen .maar ieder heeft recht op zn eigen mening.en nowlife dat vin ik TOP,TOP, ja hier kun je alles toch zehhen...nou dat doe ik dan ook maar .de groeten stelletje zeikerds.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 27 april 2008 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 22:21 schreef lijntje het volgende:
nou nou ,wat een hekel hebben sommige mensen aan elkaar hier op dit forum.jammer hoor,maar nu ik ff ik vind amanda een hoer braien een psygopaat jaap een acteur ,claire een schatje en huub.....tja das de winnaar.nou kom maar val maar lekker ff allemaal over me heen .maar ieder heeft recht op zn eigen mening.en nowlife dat vin ik TOP,TOP, ja hier kun je alles toch zehhen...nou dat doe ik dan ook maar .de groeten stelletje zeikerds.
Ieder zijn/haar eigen mening op Nowlive ? dacht het niet.
Geef kritiek op Huub op Nolife en je zal zien hoe snel je een ban aan je broek hebt.
lijntje
 lijntje - zondag 27 april 2008 - 22:32   quote  deeplink  
HUUB IS DE BESTE.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 22:32 schreef lijntje het volgende:
HUUB IS DE BESTE.
Ja in jou ogen mag dat iedereen zijn eigen fan respect voor dat
Dr C
 Dr C - zondag 27 april 2008 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 22:21 schreef lijntje het volgende:
lijntje niemand wil over jou heen vallen, heleboel mannen wel over Amanda want ze is echt lekker sexy, beetje jaloers??
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 22:36 schreef lijntje het volgende:
ik ???op amanda die wandelende geslachtsziekte fabriek,nee hoor geef mij claire maar ,heeft tenminste klasse
Ja wat een klasse zeg dat zeiden jullie ook over lieke tot dat ze haar mond open trok belachelijk
lijntje
 lijntje - zondag 27 april 2008 - 22:38   quote  deeplink  
ja merty ik zal ze allemaal de groetjes van je doe.....maar of ze daar op zitten te wachten?????
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 27 april 2008 - 22:38   quote  deeplink  
Over mijn ban: Enkele studenten vertelden dat als je negatief bent over Huub op Nowlive je een ban krijgt. Ik zei dat ik dat niet geloofde want volgens mij is het geen Huub site. Ik werd uitgedaagd om het uit te proberen. Heb ik gedaan. Ik had Huub een bijnaam gegeven en mij behoorlijk negatief uitgelaten.
Nou, een halfuur en ik had het te pakken, een ban.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 22:39 schreef lijntje het volgende:
denk het niet nou dag allemaal....de ballen .mij zie je hier niet meer stelletje ongeregeld
Vraagje waarom kom je dan bij dit stelletje ongeregeld dan ???????????????????
lijntje
 lijntje - zondag 27 april 2008 - 22:40   quote  deeplink  
nowlife is oke ole ole
Dr C
 Dr C - zondag 27 april 2008 - 22:40   quote  deeplink  
Ik zit gewoon op nowlive, jammer dan voor je, maar deze site is toch veel objectiever, ik lees 3 minuten op nowlive en ga dan promp over mijn nek van wat daar allemaal wordt geschreven. En dan dat klagen van Sly, dit mag niet, dat mag niet, er zijn net zoveel regels als leden geloof ik, en ja, dat zijn er veel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De beste beslissing voor Huub

0.0086479