BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De beste beslissing voor Huub

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Dr C
 Dr C - zondag 27 april 2008 - 22:44   quote  deeplink  
Even voor de duidelijkheid een laatste verzoek aan mensen die onderhand bij elk bericht lopen te zeuren wat zeiken is dat het nieuws niet klopt. Zoek een andere site of geef door dat wij je account moeten verwijderen want steeds dezelfde berichten te lezen van; “het nieuws klopt niet, het is niet objectief, maar Huub dit of Huub dat etc. etc
( gekopieerd van nowlive) Maar hij heeft wel gelijk
lijntje
 lijntje - zondag 27 april 2008 - 22:45   quote  deeplink  
maar toch is huub oke ole ole
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 27 april 2008 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 22:39 schreef italiangirl het volgende:
vreemd hoor, want ik heb me ook regelmatig wel eens niet zo positief over Huub uitgelaten maar heb nog nooit een ban gehad!
Ik kreeg heel snel aardig wat bijval. Dat beviel natuurlijk absoluut niet.
Dr C
 Dr C - maandag 28 april 2008 - 00:55   quote  deeplink  
ik begrijp best hoor Boudewijn dat je de rest van mij weg hebt gehaald. Ik werd te persoonlijk, sorry
trutje
 trutje - maandag 28 april 2008 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 19:43 schreef Xanne het volgende:
en dat je een oud lijk bent, maak ik op uit jouw woord gebruik, meisje van Plezier komt uit de tijd van Keetje tippel, Truus
Nou dankje als jij 25 oud vindt?
Maar goed ik val geen personen aan jij wel.
Dacht dat het hier over Miljonairs ging.........
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 19:31 schreef Xanne het volgende:
Brian zit in de IT daar is altijd werk in te vinden en zijn het meest gezocht, de pro's, hoewel hij nu hij al anderhalf jaar eruit is,moet zich even aanpassen en bijleren, ook dat is gewoon doorgegaan namelijk. nou Teasen kan tot je er niet meer uitziet, dus dat komt ook goed, en na de Mountys en met Andre van Duyn op leeftijd is er ruimte voor een jaap. Claire kan altijd terecht in het bedrijfje van Brammetje Horlepiep, zolang niemand nog weet hoe dit bedrijfje heet. rest ons Huub. nou die kan bij de kpn ook niet meer terecht. welke gek zou hem terug nemen na al zijn uitspraken, bij Nowlive heeft iedereen een mobiel. dus dat zal moeilijk te verkopen zijn. call center misschien. eenzame oude mensen lastig vallen, en als men niets koopt kan hij hen altijd terroriseren en zeggen dat ze een K. moeder hebben enz.
Hahahaha, ik mis de smilies hier, maar zo gaat het ook. Je bent kostelijk in je reakties en goed raak ook!
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 08:28   quote  deeplink  
Mrs. B het is waar hoor. Ik had gereageerd op een bericht van incognito alleen maar door zijn/haar naam te typen bedoelend van je hebt zo'n groot stuk geschreven vol commentaar, waarom dan je eigen naam hier niet onder. Wist ik veel. Het was één van de eerste keren dat ik op nowlive kwam. Eén berichtje later werd bekend gemaakt dat je alleen inhoudelijk mocht reageren en met dit berichtje (dus alleen de naam incognito) boem ik gelijk een ban voor 999 dagen. Machtswellustelingen!!!!!!!!!!!!!!!!.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door lisbeth --
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 22:40 schreef Dr C het volgende:
Ik zit gewoon op nowlive, jammer dan voor je, maar deze site is toch veel objectiever, ik lees 3 minuten op nowlive en ga dan promp over mijn nek van wat daar allemaal wordt geschreven. En dan dat klagen van Sly, dit mag niet, dat mag niet, er zijn net zoveel regels als leden geloof ik, en ja, dat zijn er veel
Terwijl hij propageert met een ongecensureert forum. Ja mijn hoela. Ik ben net nog niet gebant daar, ondanks dat ik nooit never scheldwoorden gebruik. Maar ik kreeg wél de hele bende over me heen, omdat ik kritiek had op de manier van uitlaten van diverse forumleden.
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 08:40   quote  deeplink  
Er zijn hier ook een paar stokers (van nowlive) maar dat moet je maar gewoon naast je neer leggen en je vasthouden aan de gezellige mensen. Het is beter NIET te reageren op die dwarskonten.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 08:28 schreef lisbeth het volgende:
Mrs. B het is waar hoor. Ik had gereageerd op een bericht van incognito alleen maar door zijn/haar naam te typen bedoelend van je hebt zo'n groot stuk geschreven vol commentaar, waarom dan je eigen naam hier niet onder. Wist ik veel. Het was één van de eerste keren dat ik op nowlive kwam. Eén berichtje later werd bekend gemaakt dat je alleen inhoudelijk mocht reageren en met dit berichtje (dus alleen de naam incognito) boem ik gelijk een ban voor 999 dagen. Machtswellustelingen!!!!!!!!!!!!!!!!.
Wat zullen die mensen in een zwart gat vallen, als de één na de andere volgeling zich terugtrekt na 22 Mei. Dan valt de sekte uiteen, of ze moeten een ander mikpunt weten te vinden. Waar ze cadeautjes voor kunnen kopen. Belachelijk, om dat te doen, terwijl het de villabewoners aan niets ontbreekt. Het is om te motiveren, maar de bewoners vinden het zelf belachelijk. Maar ja, je moet wel genoemd worden op de streams, dan komen er weer leden bij en dat schuift weer geld in het laatje.
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 08:46   quote  deeplink  
zo is het maar net.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 08:42 schreef seya het volgende:

[..]

Wat zullen die mensen in een zwart gat vallen, als de één na de andere volgeling zich terugtrekt na 22 Mei. Dan valt de sekte uiteen, of ze moeten een ander mikpunt weten te vinden. Waar ze cadeautjes voor kunnen kopen. Belachelijk, om dat te doen, terwijl het de villabewoners aan niets ontbreekt. Het is om te motiveren, maar de bewoners vinden het zelf belachelijk. Maar ja, je moet wel genoemd worden op de streams, dan komen er weer leden bij en dat schuift weer geld in het laatje.
ik bied mij gelijk aan ( goedemorgen allemaal) ik kan makkelijk een Huub neerzetten, maar dan sympatieker, en het wordt dan José site, ( GOSSEE) maar moet kunnen kunnen toch? ik kan heel leijk doen maarben heel lief. alleen janken gaat mij niet goed af, maar daar kan je rode uiene voor kopen, of een vinger in je oog, dan gaat het ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door Joseba@headliner --
ilse
 ilse - maandag 28 april 2008 - 09:59   quote  deeplink  
Een hoer ben je als je geld verdiend voor sex!
goedzo DR C zullen we nowlive dan hier vergeten en je richten op het onderwerp van hier;-)anders worden we allemaal misselijk haha...krijg je zo'n rommel van.
Schattie
 Schattie - maandag 28 april 2008 - 18:02   quote  deeplink  
Wat ook een goede beslissing zou zijn ..
Huub loop door die poort!
Je bent een grote verliezer!
pluto
 pluto - maandag 28 april 2008 - 23:43   quote  deeplink  
als je op 10 iets verkeerds zeg over brian of amanda krijg je ook gelijk een ban.
zoals ik hier heb gelezen mogen ze elkaar aanvallen of er worden klappen uitgedeeld naar bewooners of buitenstaanders. ik zit ook op nowlive en als je daar mensen aanval krijg je een waarschuwing en bij de 2e keer krijg je een ban en ik zeg maar zo, en te reg dat je een ban krijg, want overal heb je regels en daar moet je je eigen gewoon aan houden. Nowlive doed het gewoon goed, want ze hebben toch bijna 20000 leden en dat vind ik toch top voor een site, 10 haalt dat niet hoor.
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:08   quote  deeplink  
Xanne is het waar dat er iemand is geweest die op voor claire een condoleance heeft aangemeld met de naam sly want ik kreeg een mail van iemand die wel lid is van nowlive maar ik kom daar niet dus was benieuwd of jij dit weet of dat waar is of onzin want dan gaat dat wel heel ver sorry
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:08 schreef Merty het volgende:
Xanne is het waar dat er iemand is geweest die op voor claire een condoleance heeft aangemeld met de naam sly want ik kreeg een mail van iemand die wel lid is van nowlive maar ik kom daar niet dus was benieuwd of jij dit weet of dat waar is of onzin want dan gaat dat wel heel ver sorry
dit staat op nowlive:

--
We hebben met een persoon te maken die erg ziek is. Op condoleance.nl heeft iemand onder de naam Sly een advertentie geplaatst voor Claire. Nu lopen er gelukkig een aantal aangiftes bij de politie. De persoon is laf, smerig, en minder als lucht, Nowlive en Sly zijn een obsessie. Dit is dezelfde persoon die Hakenkruizen plaatst onder de naam van Sly o.a in het gastenboek van Claire. De persoon zal vroeg of laat tegen de lamp lopen. Mocht dit persoon dit bericht lezen weet dat je de grootste zielepoot bent die er bestaat. Eigenlijk heel zielig dat je zo je leven moet slijten door iedere dag weer last van je Nowlive obsessie te hebben. Mogelijk een ban die niet te verkropen is, en een dosis jaloezie.
--

Te triest voor woorden maarja, gekken hou je altijd!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:08 schreef Merty het volgende:
geen idee, schattie, zou mij niet verbazen die dwazen zijn tot alles in staat. Aan de andere kant ik heb gegoogled, maar kom niets uit. qua condoleance register voor Huub nog claire dus was gewoon weer uit zijn verband getrokken.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:18   quote  deeplink  
1 gelukje , je laat altijd je ipadres achter, wanneer je een website bezoekt, dus als het waar is? kan deze persoon inderdaad zwaar in de problemen komen.Zelfs als je vanaf iemand anders zijn Pc dit doet, en weet je waarom, er staat exact op welke tijd en datum de site bezocht is, het lijkt mij sterk dat je iemand anders zou gaan dekken die dit soort praktijken uitvoert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door Joseba@headliner --
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:16 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dit staat op nowlive:

--
We hebben met een persoon te maken die erg ziek is. Op condoleance.nl heeft iemand onder de naam Sly een advertentie geplaatst voor Claire. Nu lopen er gelukkig een aantal aangiftes bij de politie. De persoon is laf, smerig, en minder als lucht, Nowlive en Sly zijn een obsessie. Dit is dezelfde persoon die Hakenkruizen plaatst onder de naam van Sly o.a in het gastenboek van Claire. De persoon zal vroeg of laat tegen de lamp lopen. Mocht dit persoon dit bericht lezen weet dat je de grootste zielepoot bent die er bestaat. Eigenlijk heel zielig dat je zo je leven moet slijten door iedere dag weer last van je Nowlive obsessie te hebben. Mogelijk een ban die niet te verkropen is, en een dosis jaloezie.
--

Te triest voor woorden maarja, gekken hou je altijd!
Nou ik heb ook wel een mening over deze fam. maar dit doet een normaal mens toch niet belachelijk
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:21   quote  deeplink  
IK vind dit ook heel ver gaan. geintje is leuk. maar dit gaat veel verder. alleen al de hakenkruisen. is strafbaar, en dat is maar goed ook. godzijdank is mijn ip adres schoon, behalve wat ik post, en ik sta achter mijn mening

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door Joseba@headliner --
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:21   quote  deeplink  
Oooh ja Boudewijn bedankt voor je snelle reactie top van je
johan13
 johan13 - dinsdag 29 april 2008 - 00:21   quote  deeplink  
wat nog veel triester is dat ze jou beschuldigen boudewijn. deze reactie stond op nowlive:

Boudewyn Janssen zit hier achter, een ziek persoon en eigenaar van Headliner

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juni 2008 door Boudewijn --
pluto
 pluto - dinsdag 29 april 2008 - 00:23   quote  deeplink  
@Merty er lopen meer gekke los dan dat er vast zitten, maar dat zijn mensen die het spel(gouden kooi) en de realiteit niet kunnen scheiden, maar als het goed is wordt daar werk van gemaakt en alles is te achterhalen via een IP
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:21 schreef Xanne het volgende:
IK vind dit ook heel ver gaan. geintje is leuk. maar dit gaat veel verder alleen al de hakenkruisen. is strafbaar, en dat is maar goed ook.
Ja inderdaad belachelijk gaat wel ver hoor dit vind ik het is een spel waar je sommige mensen gewoon dom in kan vinden maar om zo iets te doen gaat me echt te ver hoor schandalig geen woorden voor
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:21 schreef johan13 het volgende:
wat nog veel triester is dat ze jou beschuldigen boudewijn. deze reactie stond op nowlive:

Nou dat word dus een aanklacht van laster, lijkt mij duidelijk, waarschijnlijk iemand van Nowlive zelf, die zich niet realiseert dat hij zijn Ip achterlaat, en via bevel van de rechter, komen ze achter het huisadres, en dan ben je zwaar de lul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juni 2008 door Boudewijn --
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:24   quote  deeplink  
quote:

Dat meen je niet echt waar ze zijn gek ze moeten maar eeersst de dader pakken voordat ze zomaar iemand beschuldigen maf allemaal

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 00:25   quote  deeplink  
quote:

ja ach, zoals ik al zei, gekken heb je altijd. Ik besteed er niet veel aandacht aan.

Als ze echt durven moeten ze hun berichten hier maar plaatsen... dan heb ik tenminste iets te doen door al die haat berichten te verwijderen ;)

Caroline
 Caroline - dinsdag 29 april 2008 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 16:50 schreef Headliner het volgende:
Villa Vandaag: De beste beslissing voor Huub

Claire en Huub liggen nog steeds buiten te relaxen op de bank. Ze hebben vandaag weinig te bespreken, totdat de kleine Miljonair iets bedenkt. "Dat ik met jou getrouwd ben, is de beste beslissing geweest", beweert Huub stellig. "Zo als Franck eens zei: soms kun je honderd redenen bedenken om iets niet te doen. Dan moet je het soms juist doen", zegt Huub en Claire vindt het een mooie uitspraak. "Oh, wow!", besluit de Tilburgse het korte gesprek en het kersverse bruidspaar gaat weer door met relaxen...
Ach die uitspraak is van 2 dagen geleden.
bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:23 schreef Xanne het volgende:

[..]

Nou dat word dus een aanklacht van laster, lijkt mij duidelijk, waarschijnlijk iemand van Nowlive zelf, die zich niet realiseert dat hij zijn Ip achterlaat, en via bevel van de rechter, komen ze achter het huisadres, en dan ben je zwaar de lul.
Nou ik wil niemand beledigen maar ik het eerste wat door mijn hoofd ging dit is een vrouw die het niet kan uitstaan dat Claire getrouwd is met Huud en uit woede dit doet ja ik weet niet maar dat ging als eerste door me heen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:25 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ja ach, zoals ik al zei, gekken heb je altijd. Ik besteed er niet veel aandacht aan.

Als ze echt durven moeten ze hun berichten hier maar plaatsen... dan heb ik tenminste iets te doen door al die haat berichten te verwijderen ;)
kijk he, te lui om een filmpje te plaatsen maar berichten verwijderen vind ie leuk.
Caroline
 Caroline - dinsdag 29 april 2008 - 00:28   quote  deeplink  
Vreemd nu sta ik in een quote, Boudewijn wanneer denk jij deze beta versie om te zetten naar een echt script? Zoals ik toen al zei, ik wil je daarmee helpen
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:25 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Hahahah Boudewijn,'
Je bent echt grappig.

Hebben je al verteld dat jij een Top bent ??????

Nou Bij deze
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:27 schreef Xanne het volgende:

[..]

kijk he, te lui om een filmpje te plaatsen maar berichten verwijderen vind ie leuk.
als er vandaag nou eens iets spannenders te beleven viel in die villa dan had ik wel een filmpje gemaakt.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:28 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

als er vandaag nou eens iets spannenders te beleven viel in die villa dan had ik wel een filmpje gemaakt.
hallo, ik geef je net 25 golden oldies. ( en trouwens wat denk jij van Paulientje? wraak naar Sly en Nowlive? omdat zij gen moderator was? hoeveel mensen kennen voor en achternaam van Sly? maar het IPadres is zo gevonden en dan de server, en hups, homeadres.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:28 schreef Caroline het volgende:
Vreemd nu sta ik in een quote, Boudewijn wanneer denk jij deze beta versie om te zetten naar een echt script? Zoals ik toen al zei, ik wil je daarmee helpen
hoho!

dit is toevallig wel het snelste forum script wat er bestaat hoor!
pagina gegenereerd in 0,0025 seconden!
Caroline
 Caroline - dinsdag 29 april 2008 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:28 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Terug je mand in!!!
Caroline
 Caroline - dinsdag 29 april 2008 - 00:32   quote  deeplink  
Nog steeds Beta!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:32 schreef Caroline het volgende:

[..]

Terug je mand in!!!
maar je hebt vast een verkeerd knopje ingedukt met die foute quote... mijn scripts maken geen fouten ;)

maar even serieus, weet je nog wat je deed toen die verkeerde quote erin kwam? Dan kan ik het oplossen...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:33   quote  deeplink  
altijd een weerwoord dat loeder, hahahahaha, ook naar Martin Gaus met boudewijn

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:32 schreef Caroline het volgende:
Nog steeds Beta!!!!
ik ben net als google, gaat pas uit beta na een jaar of 4
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 00:36   quote  deeplink  
quote:

en het is nog een vrouw ook nog die het schreef! ene Peggy uit Rotterdam, 32 jaar oud, kreeft sterrenbeeld.

met als nickname 'pussy'...

ja dat is ze wel want ze durft vast niet hier te posten!

Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

en het is nog een vrouw ook nog die het schreef! ene Peggy uit Rotterdam, 32 jaar oud, kreeft sterrenbeeld.

Boudewijn hoe weet jij dat dan ?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

zou zomaar Pauline kunen zijn, P eggy P auline P ussy
Caroline
 Caroline - dinsdag 29 april 2008 - 00:40   quote  deeplink  
Ik zou je helpen met het forum, het is nog steeds onoverzichteijk en je hebt niet op mijn forum gekeken. Je zou je forum kunnen indelen. Hetgeen van het headliner forum, filmpjes ergens anders ed. Je forum is onoverzichtelijk. Verder vroeg je mij na te denken over verdere zaken, regels ed. Ik snap niet dat jij op je forum bedreigingen toestaat.Ik heb ooit iemand aangesproken op een levensbedreiging van Bram. Dit soort zaken horen naar mijn idee never nooit op een forum. Goed ik kan berichten verwijderen maar zie dat niet onder mijn taak, jij hebt de verantwoording
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:41   quote  deeplink  
oftewel PPW zoals de Rotterdammers zeggen. Pest Pokke Wijf.
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:40 schreef Xanne het volgende:

[..]

zou zomaar Pauline kunen zijn, P eggy P auline P ussy
Maar Paulientje vond Claire tof toch en oke oke ze kan ook zo voordoen dat ze dat vind
Caroline
 Caroline - dinsdag 29 april 2008 - 00:42   quote  deeplink  
Pauline@nowlive.com bestaat niet. Ik heb overleg met S;y gehad waarop hij op het nowliveforum uitleg gaf
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 00:42   quote  deeplink  
hahahaha ja precies drC..
Ik was er in het begin bij nowlive al uitgegooid..door over een opmerking over huub tegen iemand anders...en wat zeiden ze als kut smoes..je mag niet chatten!!
En nu komen ze hier chatten omdat het daar niet mag..dus ja ik vindt eigenlijk nowlivers een ban geven,want zij zijn gewend om niet te mogen antwoorden op anderen,hoeven ze het hier ook niet te doen!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:42 schreef Caroline het volgende:
Pauline@nowlive.com bestaat niet. Ik heb overleg met S;y gehad waarop hij op het nowliveforum uitleg gaf
Dat wisten we al. maqr zij komt regelmatig op nowlive, gezien haar posts. niet onder die zelfde naam, maar fake id is zo aangemaakt, Sly kan als het goed is haar IP adres achterhalen, zo bant hij mensen ook. het modem heeft een ip adres en dan per pc verschillend maar het modem blijft het zelfde.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De beste beslissing voor Huub

0.0061531