|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 00:31 schreef Xanne het volgende:[..] hallo, ik geef je net 25 golden oldies. ( en trouwens wat denk jij van Paulientje? wraak naar Sly en Nowlive? omdat zij gen moderator was? hoeveel mensen kennen voor en achternaam van Sly? maar het IPadres is zo gevonden en dan de server, en hups, homeadres. Pauline was hier vanmiddag nog en heeft nog geen nieuwe fantasie verhalen verteld. Ze is wel slim genoeg om elke bewering met vraagtekens te omringen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dat staat in de profielpagina van nowlive ;) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En ik via Sly hier vertele wat er te lezen was op nowlive en waarin sly te kennen gaf mensen die zich mod noemen van nowlive op een ander forum, zich moet laten behandelen. Dit alles is terug te lezen op nowlive ik heb het hier ook geplaatst. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
als je op start klikt > uitvoeren cmd> dan in zwart schermpje ipconfig, zie je de gateway en je ip adres althans van de computer waar je vandaan werkt. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: nah, gestoorden die zoals posten kunnen niet op een ander forum 'normaal' posten.
Pauline houdt ervan om te stoken met dingen die ze verzint en we waren er een beetje ingetrapt. Maar ach... dat weten we nu... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 00:44 schreef Boudewijn het volgende:[..] Pauline was hier vanmiddag nog en heeft nog geen nieuwe fantasie verhalen verteld. Ze is wel slim genoeg om elke bewering met vraagtekens te omringen. Pas nadat ik haar verhaal weerlegde van de goudenkooi regels Boudewijn |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ach ze kan een beetje googlen maar dan heb je het gehad. haalt meestal de eerste zin direct van google omdat het sneller lijkt, waardoor ze direct door de mand viel bij izzie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 00:40 schreef Caroline het volgende:Ik zou je helpen met het forum, het is nog steeds onoverzichteijk en je hebt niet op mijn forum gekeken. Je zou je forum kunnen indelen. Hetgeen van het headliner forum, filmpjes ergens anders ed. Je forum is onoverzichtelijk. Verder vroeg je mij na te denken over verdere zaken, regels ed. Ik snap niet dat jij op je forum bedreigingen toestaat.Ik heb ooit iemand aangesproken op een levensbedreiging van Bram. Dit soort zaken horen naar mijn idee never nooit op een forum. Goed ik kan berichten verwijderen maar zie dat niet onder mijn taak, jij hebt de verantwoording regels moeten nog steeds ja, indeling vindt ik persoonlijk wel goed zoals het nu is door de koppeling met http://goudenkooi.headliner.nl . Op die pagina zou de indeling wel anders moeten maar daar heb ik nu nog geen tijd voor. (ook niet voor 22 mei)
levensbedreigingen verwijder ik altijd, maar er zal vast het een en ander doorheen slippen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 00:42 schreef ilse het volgende:hahahaha ja precies drC.. Ik was er in het begin bij nowlive al uitgegooid..door over een opmerking over huub tegen iemand anders...en wat zeiden ze als kut smoes..je mag niet chatten!! En nu komen ze hier chatten omdat het daar niet mag..dus ja ik vindt eigenlijk nowlivers een ban geven,want zij zijn gewend om niet te mogen antwoorden op anderen,hoeven ze het hier ook niet te doen! nee, hier is iedereen welkom!
foute berichten verwijder ik en als iemand het echt te gek maakt dan komt de ban vanzelf. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik val vanavond geloof ik met mijn neus in de boter. Wat een intriges allemaal, daar kan dgk niet tegenop! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 00:53 schreef draakje het volgende:Ik val vanavond geloof ik met mijn neus in de boter. Wat een intriges allemaal, daar kan dgk niet tegenop! geleerd van de masters. lol, we hebben hier een soort van second live, draakje ;>)))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 00:47 schreef Xanne het volgende:als je op start klikt > uitvoeren cmd> dan in zwart schermpje ipconfig, zie je de gateway en je ip adres althans van de computer waar je vandaan werkt. ach, er is altijd wel een manier omheen. Ik ben ook wel eens geband maar degene die mij compleet kan bannen moet nog geboren worden ;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha boudewijn ja hoor leer mij dat ook maar eens dan.lolzz nou kan je vertellen,nowlive is de enige ban die ik op heel dat internet gedoe heb,dus ach en ik ben niet de enige dat scheeld weer;-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2008 - 22:40 schreef Dr C het volgende:Ik zit gewoon op nowlive, jammer dan voor je, maar deze site is toch veel objectiever, ik lees 3 minuten op nowlive en ga dan promp over mijn nek van wat daar allemaal wordt geschreven. En dan dat klagen van Sly, dit mag niet, dat mag niet, er zijn net zoveel regels als leden geloof ik, en ja, dat zijn er veel Weet je, op geen enkel forum lees je naar waarheid, hoe goed mensen ook schrijven men heeft een persoonlijke voorkeur. Dat geeft ook aan hoe mensen kijken naar een bepaald voorval. Ik ben anti huub en zal in mijn opinie van geweld erg de neiging hebben naar huub te steken terijl iedereen ook wel weet dat er meerderen zijn die zich eigen hebben gemaakt in geweld. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 00:51 schreef Boudewijn het volgende:[..] regels moeten nog steeds ja, indeling vindt ik persoonlijk wel goed zoals het nu is door de koppeling met http://goudenkooi.headliner.nl . Op die pagina zou de indeling wel anders moeten maar daar heb ik nu nog geen tijd voor. (ook niet voor 22 mei) levensbedreigingen verwijder ik altijd, maar er zal vast het een en ander doorheen slippen. Dat lijkt me dan regel 1!! Geen bedreigingen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: dan wordt dan een zware dobber. hahahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Sorry vanaf het moment dat ik hier zit heb ik nog geen dreigen of echt vervelende response gehad in ieder geval was het vervelend dan negeer ik die persoon gewoon er is 1 persoon die dat maar al te goed weet |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Je vroeg me je te helpen, ik gaf je hulp door te kijken hoe de indeling was op mijn forum wat je nooit hebt ingezien. Als jij vindt dat jouw forum zo ok is, dan is het ok, toch? Alleen je blijft onder Beta zitten terwijl er genoeg scripts zijn. Beta geeft naar mijn mening niet echt vertrouwen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 01:12 schreef Merty het volgende:Sorry vanaf het moment dat ik hier zit heb ik nog geen dreigen of echt vervelende response gehad in ieder geval was het vervelend dan negeer ik die persoon gewoon er is 1 persoon die dat maar al te goed weet Nee jij niet, tenzij jij Bram heet!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 01:13 schreef Caroline het volgende:[..] Je vroeg me je te helpen, ik gaf je hulp door te kijken hoe de indeling was op mijn forum wat je nooit hebt ingezien. Als jij vindt dat jouw forum zo ok is, dan is het ok, toch? Alleen je blijft onder Beta zitten terwijl er genoeg scripts zijn. Beta geeft naar mijn mening niet echt vertrouwen. ik heb juist geen vertrouwen in bestaande scripts. voor je het weet wordt het gehacked als je niet op tijd updates draait.
en daarbij is het altijd lastig bestaande scripts aan te passen. dit forum zit helemaal gekoppeld aan de normale nieuwsberichten.
maar post jouw forum hier nog eens, dan ga ik nog eens kijken. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Nee Caroline ik had het over het algemeen en nee ik heet geen bram gelukkig niet hahahha lol |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 01:15 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik heb juist geen vertrouwen in bestaande scripts. voor je het weet wordt het gehacked als je niet op tijd updates draait. en daarbij is het altijd lastig bestaande scripts aan te passen. dit forum zit helemaal gekoppeld aan de normale nieuwsberichten. maar post jouw forum hier nog eens, dan ga ik nog eens kijken. Ik heb je destijds mijn forum gegeven met phpbb script. Mijn admin naam en inlognummer zodat je kon zien wat het script inhield. Als jij bang bent voor hackers op je forum dan zou je een besloten forum hebben, iedereen mag echter bij je binnen dus waar doe je moeilijk over? Als je daar bang voor bent zou ik juist een script gebruiken!!!! Bij phpbb weet ik dat het moeilijk is om in te breken, een erkende script die mogelijke inbrekers nagaat en op de zwarte lijst kan zetten. Dus..........volgende argument
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 01:16 schreef Merty het volgende:[..] Nee Caroline ik had het over het algemeen en nee ik heet geen bram gelukkig niet hahahha lol Je had het over jezelf, zoals ik las. Bram is hier wel degelijk bedreigd |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: heb ik dat bericht niet verwijderd? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: uren later misschien, niet op het moment |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 01:25 schreef Caroline het volgende:[..] Ik heb je destijds mijn forum gegeven met phpbb script. Mijn admin naam en inlognummer zodat je kon zien wat het script inhield. Als jij bang bent voor hackers op je forum dan zou je een besloten forum hebben, iedereen mag echter bij je binnen dus waar doe je moeilijk over? Als je daar bang voor bent zou ik juist een script gebruiken!!!! Bij phpbb weet ik dat het moeilijk is om in te breken, een erkende script die mogelijke inbrekers nagaat en op de zwarte lijst kan zetten. Dus..........volgende argument moeilijk te hacken betekent dat het nog steeds mogelijk is, dit forum is onmogelijk te hacken ;)
En iedereen mag hier inderdaad binnen want waarom zou je niet mogen lezen zonder zelf iets te schrijven...
maar het grootste argument voor een eigen forum is: 1. de schaalbaarheid voor integratie in Headliner en evt andere projecten van mijzelf 2. de snelheid van het forum 3. heel snel aan te passen, bijvoorbeeld het toevoegen van de mogelijkheid om 123video filmpjes te plaatsen kostte me 4 minuten tijd.
Dus ik hou dit aan...
Het zal nooit perfect zijn, het mist nu nog een heleboel maar Rome is ook niet in 1 dag gebouwd en mijn andere projecten hebben voorrang. Na 22 mei heb ik zeeen van tijd over dus dan zal het wat sneller gaan met updates :) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik hield dat bericht juist in de gaten en je zal wel gezien hebben dat ik er reactie op gaf. Dat vind ik, sorry, het sukkelige van het forum hier. Als jij boudewijn niet aanwezig bent kan hier alles geschreven worden. Je hebt dan ook geen regels |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 01:33 schreef Caroline het volgende:Ik hield dat bericht juist in de gaten en je zal wel gezien hebben dat ik er reactie op gaf. Dat vind ik, sorry, het sukkelige van het forum hier. Als jij boudewijn niet aanwezig bent kan hier alles geschreven worden. Je hebt dan ook geen regels het is nu even nog niet anders... sorry |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 01:33 schreef Boudewijn het volgende:[..] moeilijk te hacken betekent dat het nog steeds mogelijk is, dit forum is onmogelijk te hacken ;) En iedereen mag hier inderdaad binnen want waarom zou je niet mogen lezen zonder zelf iets te schrijven... maar het grootste argument voor een eigen forum is: 1. de schaalbaarheid voor integratie in Headliner en evt andere projecten van mijzelf 2. de snelheid van het forum Je bent wantrouwend en durft niet te kijken naar script of vormgeving van je forum. Je blijft in beta zitten, is dat omdat je een fout bij posten bij een ander kan Leggen? sorry maar mijn forum is beta, ik sta erbuiten? Nu ik erover nadenk heb je ook nooit iets gedaan na het antwoord dat ik gaf op je vraag je forum te verbeteren en dat je juist uit de beta fase zou komen. Je zit toch in de IT???? Dan vertel je me in korte tijd vanavond dat die studie werkelijk niks voorsteld, geen wonder dat iters niet meer aan werk komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 01:41 schreef Caroline het volgende:[..] Je bent wantrouwend en durft niet te kijken naar script of vormgeving van je forum. Je blijft in beta zitten, is dat omdat je een fout bij posten bij een ander kan Leggen? sorry maar mijn forum is beta, ik sta erbuiten? Nu ik erover nadenk heb je ook nooit iets gedaan na het antwoord dat ik gaf op je vraag je forum te verbeteren en dat je juist uit de beta fase zou komen. Je zit toch in de IT???? Dan vertel je me in korte tijd vanavond dat die studie werkelijk niks voorsteld, geen wonder dat iters niet meer aan werk komen. ik ben ITer maar geen grafisch designer dus dat schuif ik altijd op naar de laatste plaats.
Daarbij komt dat mijn andere projecten (complete webwinkels) nou eenmaal voorrang hebben.
En een IT studie stelt tegenwoordig inderdaad niet veel voor want je moet alles uit ervaring leren, niet uit boeken... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
maar wat doe je nou steeds dat het quoten niet goed gaat bij jou? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 01:48 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik ben ITer maar geen grafisch designer dus dat schuif ik altijd op naar de laatste plaats. Daarbij komt dat mijn andere projecten (complete webwinkels) nou eenmaal voorrang hebben. En een IT studie stelt tegenwoordig inderdaad niet veel voor want je moet alles uit ervaring leren, niet uit boeken... Moest even navragen!! Waarom zou iemand met gekochte ruimte het niet laten ondersteunen door een script mocht die een forum willen plaatsen?????Antwoord is.......dat de gekochte ruimte het niet ondersteund. En ja, ik denk dat het zo is......heeft niks met hackers te maken maar puur het feit dat jij ruimte kocht waarin geen script kon/kan. Conclusie vrij dom want nu zit je met een onoverzichtelijk forum en ik kan je er niet bij helpen omdat je goedkope ruimte hebt. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Dit gaat me boven de pet. Voel me ook een beetje een voyeur. Helaas, als er niemand meer wakker is ga ik ook maar. Jammer ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nee joh draakje!!! Laten we kletsen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Oke. Waar zullen we het over hebben? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Wat mij betreft, over vanalles. Ten eerste, hoe gaat ie? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 01:58 schreef Caroline het volgende:[..] Moest even navragen!! Waarom zou iemand met gekochte ruimte het niet laten ondersteunen door een script mocht die een forum willen plaatsen?????Antwoord is.......dat de gekochte ruimte het niet ondersteund. En ja, ik denk dat het zo is......heeft niks met hackers te maken maar puur het feit dat jij ruimte kocht waarin geen script kon/kan. Conclusie vrij dom want nu zit je met een onoverzichtelijk forum en ik kan je er niet bij helpen omdat je goedkope ruimte hebt. wat bedoel je met gekochte ruimte?
deze server is helemaal mijn eigendom en er kan geinstalleerd worden wat ik zou willen, maar ik heb er voor gekozen om zelf het forum te maken. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: filmpjes over het Huub/Claire gesprek zijn in de maak! nog zo'n 25 mins... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 02:12 schreef Boudewijn het volgende:[..] wat bedoel je met gekochte ruimte? deze server is helemaal mijn eigendom en er kan geinstalleerd worden wat ik zou willen, maar ik heb er voor gekozen om zelf het forum te maken. Jij ziet het zo, ok. Met gekochte ruimte vertel ik dat je ruimte koopt op internet. Natuurlijk kan je dat eigen maken door.nl of .com achter te zetten. Het blijft gekochte ruimte. Mijn forum eindigd ook op .nl. Maar jeetje, jij bent toch iter????Niemand heeft toch ooit gezegd, weet je, hier heb je ruimte op internet. Ook servers moeten betalen en jij hebt blijkbaar niet het beste gekocht. Want nogmaals dan zet je er juist een script op. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Is er nog iemand behalve die arme Boudewijn die bezig is ons te voorzien van nieuwe filmpjes? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Wat is er met Huub en Claire? Gemist!!! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 02:17 schreef Caroline het volgende:[..] Jij ziet het zo, ok. Met gekochte ruimte vertel ik dat je ruimte koopt op internet. Natuurlijk kan je dat eigen maken door.nl of .com achter te zetten. Het blijft gekochte ruimte. Mijn forum eindigd ook op .nl. Maar jeetje, jij bent toch iter????Niemand heeft toch ooit gezegd, weet je, hier heb je ruimte op internet. Ook servers moeten betalen en jij hebt blijkbaar niet het beste gekocht. Want nogmaals dan zet je er juist een script op. ik denk dat we langs elkaar heen praten.
dit forum is ook een script en het is maar net voor welk script je kiest om erop te zetten. ik heb mijn eigen script gemaakt omdat ik die beter vindt dan andere bestaande scripts.
maargoed.. laten we het hier maar bij laten :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: beetje bonje over Claire die Huub niet kan vertrouwen omdat ze niet weet of Huub wel of niet de waarheid verteld waarbij Claire op het laatst wegliep en Huub heeft daar een beetje een hekel aan. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Het schijnt dat Huub en Claire ruzie hebben gehad. Claire schijnt hem zelfs fiks de waarheid te hebben verteld. Ik kijk zelf geen streams meer en kan je dus niet meer vertellen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 02:19 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik denk dat we langs elkaar heen praten. dit forum is ook een script en het is maar net voor welk script je kiest om erop te zetten. ik heb mijn eigen script gemaakt omdat ik die beter vindt dan andere bestaande scripts. maargoed.. laten we het hier maar bij laten :) Ok maar onoverzichtelijk. Maarre wat is er met Huub en Claire? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 02:21 schreef Boudewijn het volgende:[..] beetje bonje over Claire die Huub niet kan vertrouwen omdat ze niet weet of Huub wel of niet de waarheid verteld waarbij Claire op het laatst wegliep en Huub heeft daar een beetje een hekel aan. Dat laatste is een understatement. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 02:21 schreef draakje het volgende:[..] Het schijnt dat Huub en Claire ruzie hebben gehad. Claire schijnt hem zelfs fiks de waarheid te hebben verteld. Ik kijk zelf geen streams meer en kan je dus niet meer vertellen. Te gek!!!!!Ach wat hebben die 2 samen? Voelde me al zwaar teleurgesteld als Tilburgse dat Claire ging trouwen met.............ja hoe noem je het? |
|
|
|